Oud 02-06-2004, 19:28
xoxsweetyxox
Avatar van xoxsweetyxox
xoxsweetyxox is offline
heeyzz ya,

nou k ben zelf een meisje... en om nou te zeggen: cup b is het mooist vind k da een beetje ... iedereen is anders... die is zo gebouwd en die zo... en ik vraag me af of jongens juist afknappen op grote borsten??? of dat het ze niet zoveel uitmaakt??
Oud 02-06-2004, 22:02
Maura
Maura is offline
Leuke bh's zijn er meestal veel in B, maar bij grotere cups niet meer... Dus ben maar blij
Oud 02-06-2004, 22:23
Verwijderd
idd ik vind nooit een leuke bh
Oud 02-06-2004, 23:20
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 02-06-2004 @ 11:13 :
Maar het schijnt wel dat de mannen flink geklaagd hebben toen Frouk in de Playboy heeft gestaan. Ze zou te kleine tieten hebben.. Dus mannen willen toch wel wat groters om naar te kijken. Wat ze bij hun eigen vriendin willen zien, ligt denk ik toch anders.
En ook qua leeftijd.. Oudere mannen houden van groter, jongere van kleiner. Toch..?
Onzin. Ik denk dat de soort mannen die uberhaupt gaan klagen over de borsten uit een tijdschrijft wel een heel onboeiend leven hebben. Komop, het is de playboy.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 03-06-2004, 09:58
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
Maura schreef op 02-06-2004 @ 22:02 :
Leuke bh's zijn er meestal veel in B, maar bij grotere cups niet meer... Dus ben maar blij
kleiner dan B is ook heel lastig te vinden
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 03-06-2004, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 02-06-2004 @ 13:34 :
Niet iedereen heeft bijwerkingen van de pil.
idd
Oud 03-06-2004, 10:14
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 31-05-2004 @ 21:14 :
In de meeste gevallen vind ik cup B juist het mooist, das tenminste niet zo heel groot of heel klein.
Oud 03-06-2004, 12:45
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
merels schreef op 02-06-2004 @ 23:20 :
Onzin. Ik denk dat de soort mannen die uberhaupt gaan klagen over de borsten uit een tijdschrijft wel een heel onboeiend leven hebben. Komop, het is de playboy.
*zucht*

Het punt is dat mannen gewoon wel degelijk nog steeds graag grote(re) tieten zien. ZIEN, dus.
Wat overigens niet wil zeggen dat ze daar hun vriendin op beoordelen.

En wat ik zo frappant vind: veel mannen (inclusief mijn vriend) geven aan dat ze grote tieten eigenlijk maar niks vinden ('klein is mooier', blabla..), maar het is wél 'leuk voor een keer'. WÁÁROM is het dan wél leuk voor een keer, als je er toch geen flikker aan vindt?? Of ze geven aan groot niet aantrekkelijk te vinden, maar 'als er een meid met flinke jetsers langsloopt, kijk ik natuurlijk wel'. Of de welbekende posters, sites en kalenders. 'Oh, dat hangt zomaar aan de muur! Heb ik ooit eens gratis gekregen'. Sure, je gaat ook echt iets aan de muur hangen wat je eigenlijk best lelijk vindt. Ik vind het allemaal erg dubbel. Mannen zijn echt behoorlijk vreemde wezens.
__________________
Bob.
Oud 03-06-2004, 15:58
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
GinaGina schreef op 31-05-2004 @ 20:58 :
ik zelf heb cup B, ik weeg 60 kilo dus het past wel bij me lichaam maar toch heb ik het gevoel dat ze te klein zijn, hebben meer meiden dit?
Veel jongend zeggen wel dat B genoeg is maar volgend mij zien ze toch liever cup c of groter.
dus mijn vraag is wat is de ideale cup maat?
alvast bedankt




ik weet dat dit heel oppervlakkig is, en het innerlijk belangrijker is,maar maak me er toch wel een beetje druk om.
1) niets mis met cup B
2) er is geen perfecte cupmaat, zolang het in verhouding is, is het het beste.
3) smaken verschillen
4) als een jongen je niet wil omdat je een cup B hebt en niet een cup C is hij het niet waard
5) "innerlijk is belangrijker" is ook oppervlakkig. Omdat 1) je echt niet met iemand in bed zal liggen tot wie je je *totaal* niet aangetrokken voelt en 2) als een lichamelijk/uiterlijk iets invloed heeft op hoe je je voelt, je zelfvertrouwen etc. dan is het pure bullshit om te zeggen dat innerlijk belangrijker is.

Zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-06-2004, 00:02
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
grl schreef op 03-06-2004 @ 15:58 :
1) niets mis met cup B
2) er is geen perfecte cupmaat, zolang het in verhouding is, is het het beste.
3) smaken verschillen
4) als een jongen je niet wil omdat je een cup B hebt en niet een cup C is hij het niet waard
5) "innerlijk is belangrijker" is ook oppervlakkig. Omdat 1) je echt niet met iemand in bed zal liggen tot wie je je *totaal* niet aangetrokken voelt en 2) als een lichamelijk/uiterlijk iets invloed heeft op hoe je je voelt, je zelfvertrouwen etc. dan is het pure bullshit om te zeggen dat innerlijk belangrijker is.

Zo.
*applaus*

alleen wil ik er wel bijzeggen dat innerlijk uiteindelijk wel belangrijker is voor mij. Iemand kan der nog zo lekker uitzien, maar als die persoon van binnen echt verschrikkelijk is moet ik er ook nix mee.
__________________
niet rokers sterven ook

Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 00:04.
Oud 05-06-2004, 02:10
michieldewit
Avatar van michieldewit
michieldewit is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-06-2004 @ 12:02 :
Ik heb cup A/B (mijn behamaat is A, maar dan zijn ze eigenlijk net te klein of net goed) en tsja... t is niet groot maar ik erger me er niet aan. Ze zijn mooi rond enzo en mijn vriend klaagt er ook niet over.
Misschien dat jongens grotere borsten wel aantrekkelijker vinden, maar vaak vinden ze een kleine maat niet erg.
Volgens mij is, veel meer dan de grootte, de vorm van belang... Die bepaalt ook in grote mate hoe kleding valt, etc.
__________________
Nee dank u, het gaat zo wel | www.michieldewit.nl
Oud 05-06-2004, 18:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 05-06-2004 @ 00:02 :
*applaus*

alleen wil ik er wel bijzeggen dat innerlijk uiteindelijk wel belangrijker is voor mij. Iemand kan der nog zo lekker uitzien, maar als die persoon van binnen echt verschrikkelijk is moet ik er ook nix mee.
Met je aanvulling ben ik het, uiteraard?, eens.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-06-2004, 12:47
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
GinaGina schreef op 31-05-2004 @ 20:58 :
ik zelf heb cup B, ik weeg 60 kilo dus het past wel bij me lichaam maar toch heb ik het gevoel dat ze te klein zijn, hebben meer meiden dit?
Mja, ben zelf 1.58m en toen ik cup B had, vond ik ze te klein

Zal ongetwijfeld komen door al die siliconen die je op TV ziet, maar over het algemeen vind ik C/D mooier.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 08-06-2004, 15:47
ydnew
ydnew is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-05-2004 @ 21:06 :
Er is geen ideale cupmaat, lijkt me... Een klein, slank meisje met cup D staat raar, een groot, stevig meisje met cup AA ook... De jongens die ik ken vinden cup B prima.

En als iemand het niet goed genoeg vindt...wat moet je dan met zo'n jongen...? Gaat het nou om je borsten of om jou zelf? En wil jij een vriend die op je valt om je borsten...?
Volledig mee eens, heb zelf maatje 42 en cup dd dus de cup sluit meestal aan op de rest van je lichaam
Oud 10-06-2004, 12:25
Verwijderd
Mijn vriendin heeft B (ze is 1.55m) , ik vind het mooi hoor zo
Oud 10-06-2004, 12:45
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
ik heb cup C en ik ben er tevreden mee hoor. Ik hoor ook vaak van jongens dat ze C het mooist vinden duss..

maar B is ook super hoor!
Oud 10-06-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 03-06-2004 @ 12:45 :
*zucht*

Het punt is dat mannen gewoon wel degelijk nog steeds graag grote(re) tieten zien. ZIEN, dus.
Wat overigens niet wil zeggen dat ze daar hun vriendin op beoordelen.

Alsof jij alle mannen kent
Oud 10-06-2004, 20:44
Fairy82
Fairy82 is offline
Hm. Meestal heb ik wel 75c en soms 80b en ik ben ongeveer 1 meter 78 lang. Ik hou me afzijdig voor opvallende bh's. Gewoon een zonder strikjes of kant vind ik het best. (Strikjes en kant kriebelt alleen maar, vind ik.) Kleurtjes vind ik wel leuk. Ach, er is wel genoeg leuks in mijn maat te vinden, nou moet ik nog zin hebben om het te gaan passen.
Oud 10-06-2004, 21:32
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Fairy82 schreef op 10-06-2004 @ 20:44 :
Hm. Meestal heb ik wel 75c en soms 80b en ik ben ongeveer 1 meter 78 lang. Ik hou me afzijdig voor opvallende bh's. Gewoon een zonder strikjes of kant vind ik het best. (Strikjes en kant kriebelt alleen maar, vind ik.) Kleurtjes vind ik wel leuk. Ach, er is wel genoeg leuks in mijn maat te vinden, nou moet ik nog zin hebben om het te gaan passen.
Pfff, ik vind beha's kopen een ramp... mooie hebben ze niet meer in mijn maat Of ze zijn peperduur
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 14-06-2004, 19:38
Buffy
Buffy is offline
ik heb ook cup B, mijn vriend vindt ze mooi vanwege dat 'handjevol' idee. ik ben 1.81 m lang en 67 kilo, in verhouding vindt ik ze zelf wel bij mijn lichaam passen. ik hoef ook niet perse een C-cup, vindt het eigenlijk wel best zo. en heb nog dik 2 jaar te gaan voordat ze uitgegroeid zijn,

liefs
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Oud 14-06-2004, 20:07
[M]iSs-6o
[M]iSs-6o is offline
Wat maakt het in g0dsnaam uit welke cup je heb ,, k heb liever kleine as van dii D dingeh ,, k heb zelf 7oa maah k ben 175 cm lang en weeg 53 dus kan o0k nie veel verw88,,!! en t leukste is T INTRESSEER ME NIX iemand wat 0p aan te merken ,, tell mii ;; kuss maai
Oud 14-06-2004, 20:08
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
[M]iSs-6o schreef op 14-06-2004 @ 20:07 :
Wat maakt het in g0dsnaam uit welke cup je heb ,, k heb liever kleine as van dii D dingeh ,, k heb zelf 7oa maah k ben 175 cm lang en weeg 53 dus kan o0k nie veel verw88,,!! en t leukste is T INTRESSEER ME NIX iemand wat 0p aan te merken ,, tell mii ;; kuss maai
Typ alsjeblieft normaal
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 14-06-2004, 20:15
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik vind b ook het mooist..

ik zelf heb d en ik voel gewoon dat ze nog doorgroeien en dat is echt niet fijn... ik heb echt dagen door de stad moeten zwerven om n fatsoenlijke bikini te zoeken en omdat ik nogal klein en dun ben 1.60, denkt de halve klas dat ik n dugtige push-up-bh aan heb of iig, goed voorgevormd... wat ook niet is...
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 15-06-2004, 02:00
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
[M]iSs-6o schreef op 14-06-2004 @ 20:07 :
Wat maakt het in g0dsnaam uit welke cup je heb ,, k heb liever kleine as van dii D dingeh ,, k heb zelf 7oa maah k ben 175 cm lang en weeg 53 dus kan o0k nie veel verw88,,!! en t leukste is T INTRESSEER ME NIX iemand wat 0p aan te merken ,, tell mii ;; kuss maai
Wat maakt het in godsnaam uit welke cup je hebt?
I
k heb liever kleine borsten dan van die cup D dingen.
I
k heb zelf 70 A maar ik ben 175 cm lang en weeg 53, dus ik kan ook niet veel verwachten hé!!

En het leukste is: Het interesseert me niks

Heeft iemand er wat op aan te merken; tell me.

Kuss Maai.

(Zeker nooit de basisschool gevolgd?)
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...

Laatst gewijzigd op 15-06-2004 om 02:04.
Oud 15-06-2004, 02:07
sanderrr
sanderrr is offline
ikzelf vind grote borsten wel mooier, maar ook weer niet overdreven groot natuurlijk.

Froukje de both vind ik daarom minder 'mooi' dan bijvoorbeeld Sylvie meis.
Oud 15-06-2004, 11:50
The0
The0 is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 15-06-2004 @ 02:00 :
Wat maakt het in godsnaam uit welke cup je hebt?
I
k heb liever kleine borsten dan van die cup D dingen.
I
k heb zelf 70 A maar ik ben 175 cm lang en weeg 53, dus ik kan ook niet veel verwachten hé!!

En het leukste is: Het interesseert me niks

Heeft iemand er wat op aan te merken; tell me.

Kuss Maai.

(Zeker nooit de basisschool gevolgd?)
Das dus 53 spelfouten op 237 tekens : 22.36% spelfout in het bericht

Ontopic: Ik vind B/C het mooist.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Oud 15-06-2004, 12:14
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
The0 schreef op 15-06-2004 @ 11:50 :
Das dus 53 spelfouten op 237 tekens : 22.36% spelfout in het bericht

Ontopic: Ik vind B/C het mooist.
Yeah right, en ik krijg een pm omdat ik er wat van zeg

ongeveer 50% fout is gespeld
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 15-06-2004, 23:12
MyrnaMeiszje
Avatar van MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 10-06-2004 @ 21:32 :
Pfff, ik vind beha's kopen een ramp... mooie hebben ze niet meer in mijn maat Of ze zijn peperduur
om ff ontopic te blijven

Mja dat heb ik dus ook en ik er ook een hekel aan om ze te passen want om een of andere reden het zit nooit echt goed dus ik ben wel dagje kwijt.
En bikini's is helemaal een hel....bwegh
Oud 16-06-2004, 08:20
mikk
Avatar van mikk
mikk is offline
jah idd ik herken dat probleem! laten we zeggen..ik heb een heel smalle rug (65) en toch C, dsu dat gaat niet samen, beahlve als je van die lichtgeelbeigeglanzendemetkantenstrikjes wilt, en dat wil ik niet dus! bikini's zijn ook een probleem, maar hulde aan degen die de 'mix' bikini's heeft uitgevonden (onderkant en bovenkant zelf bij elkaar zoeken )

btw bij sommige meiden staat A beter, en sommige D dus er is eigenlijk geen standaard 'mooie' cup (vind ik..)
Oud 16-06-2004, 11:36
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
ejfe schreef op 16-06-2004 @ 08:20 :
jah idd ik herken dat probleem! laten we zeggen..ik heb een heel smalle rug (65) en toch C, dsu dat gaat niet samen, beahlve als je van die lichtgeelbeigeglanzendemetkantenstrikjes wilt, en dat wil ik niet dus! bikini's zijn ook een probleem, maar hulde aan degen die de 'mix' bikini's heeft uitgevonden (onderkant en bovenkant zelf bij elkaar zoeken )

btw bij sommige meiden staat A beter, en sommige D dus er is eigenlijk geen standaard 'mooie' cup (vind ik..)
In mijn maat zijn er alleen van die standaard saaie dingen

En ik wil zo graag gewoon een mooie beha!
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 17-06-2004, 13:49
mikk
Avatar van mikk
mikk is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 16-06-2004 @ 11:36 :
In mijn maat zijn er alleen van die standaard saaie dingen

En ik wil zo graag gewoon een mooie beha!
dat bedoel ik...bij mij hebben ze alleen van die ouwe oma dingen of gewoon helemaal nix..(zoals bij hema/h&m/hunkemoller) daar begint het allemaal vanaf 70 en das echt te groot!

(maar ik heb wel een hele lieve mama die ze voor mij betaalt, want ze zijn anders veel te duur (40 euro))
Oud 19-06-2004, 22:33
kattebolleke
Avatar van kattebolleke
kattebolleke is offline
cup B is een soort ideaalmaat,
groot/klein zal voor jongens niet zooooveel uitmaken, denk ik. maar grote borsten is ook niet altijd even makkelijk ( denk aan lastig voor bloesjes, moeilijk sporten, ...) ik ben nu ook maar ne meter 65 ma een beetje mollig ma ik heb C (zeker niet als je 13 bent )niet altijd even handig hoor ( niet handig gewoonweg...)
grote borsten was gewoon een of andere 'modegrill' en is nu aan voorbij gaan...
__________________
To cath me, you gotta be fast... To find me, you gotta be smart...Butt to be me...!!DAMN!!You must be kidding !!
Oud 19-06-2004, 22:47
xoxsweetyxox
Avatar van xoxsweetyxox
xoxsweetyxox is offline
heey,

ik ben ook 13...en heb cup c/d!!! duss.... en k vind het nie eg lastig met sportte... en as je cup c hebt is het eg nie moeilijk om truitjes te vinde he... eg wel NIE!! owwie.. of je moet al perce maatje xs / s aan wille doen... ja ok da gaat dan niet meer... k vind het alleen irri da jongens er steeds over bezig zijn *en de meisjes zijn jaloers en beginne owk te zeike* dusss... da met diej truitjes klopt eg nie hè? slaat op nix... is nie voor jou bedoelt maar tis wel sow...
Oud 19-06-2004, 23:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb 75a of 70b, ben er best tevreden mee. Het groeit natuurlijk allemaal nog, want ben "pas" 14. Met een mooie B zal ik echt trots zijn! Aangezien ik best lang ben (1.77/1.78) zou een kleine C ook wel kunnen. Maar B vind ik opzich de mooiste maat. Gaat ook niet zo snel hangen lijkt me.
Oud 20-06-2004, 09:57
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
squat schreef op 31-05-2004 @ 21:52 :
B is mooi
__________________
Lampaan.
Oud 20-06-2004, 10:08
~ralph~Lauren~
~ralph~Lauren~ is offline
Wees blij met cub B. Als ze groter zijn kijken jongens alleen naar je borsten en kun je rekenen op foute opmerkingen! niet leuk! geloof me!
Oud 20-06-2004, 10:53
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 02-06-2004 @ 18:12 :
je borsten worden meestal alleen maar groter van de pil als ze van zichzelf al groot zijn.
Niet waar hoor, ik heb zelf ook nu een C, terwijl ik daarvoor een 'normale' B had.. lijkt me nu niet dat dat al zo een grote cupmaat is?
Mijn borsten zijn dus idd wel erg gegroeid door de pil..
Ben er nu ook blijer mee, maar een B is ook zeer mooi..

Zolang het bij je lichaam past hoef je niet te klagen vind ik?
Oud 20-06-2004, 16:34
mikk
Avatar van mikk
mikk is offline
Citaat:
xoxsweetyxox schreef op 19-06-2004 @ 22:47 :
heey,

ik ben ook 13...en heb cup c/d!!! duss.... en k vind het nie eg lastig met sportte... en as je cup c hebt is het eg nie moeilijk om truitjes te vinde he... eg wel NIE!! owwie.. of je moet al perce maatje xs / s aan wille doen... ja ok da gaat dan niet meer... k vind het alleen irri da jongens er steeds over bezig zijn *en de meisjes zijn jaloers en beginne owk te zeike* dusss... da met diej truitjes klopt eg nie hè? slaat op nix... is nie voor jou bedoelt maar tis wel sow...
kattebolleke heeft wel gelijk met die shirtjes..de verhoudingen kloppen dan gewoon niet (of je moet n dikke buik hebben, ik niet iig) en dat is erreg onhandig, omdat je ze dan moet innemen bij je buik enzo, of je moet het mooi vinden wijde t shirts te dragen
Oud 20-06-2004, 18:58
Verwijderd
Ik heb 70a
Kan ook niet meer verwachten
Ben 1.73 en weeg 45 *nee geen eetziekte*
En denk dat die maat ook wel beter bij mijn
lichaamsbouw enzo staat. Want zou denk geen
gezicht zijn als ik een c had
Ach ben 16 ze groeien nog.. . hoop ik
Wil toch wel graag een b hebben
Vind dat wel een mooie maat
Maar denk niet dat er echt een maat 'mooi' is
Ieder zijn lichaamsbouw
Want een a zou denk ik niet staan bij iemand die redelijk
fors is.
Oud 21-06-2004, 22:46
Dinootje
Dinootje is offline
Ik heb ook B, en zou willen dat ze kleiner waren.
Dan heb je veel minder last met sporten, niet da tik der nu zoveel last van heb, maar het is irritant.

Een a cub kun je snel groter laten lijken door een push-up zelfde gelt voor een B en C cub

Groetjes Dinootje
__________________
wat moet ik met mij zelf, als ik met andere niet kan omgaan
Oud 21-06-2004, 23:18
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 03-06-2004 @ 12:45 :
*zucht*

blaaaat
*zucht* Gelukkig leef jij in een bekrompen wereldje...
__________________
zo, ik heb een sig
Oud 22-06-2004, 06:17
Verwijderd
Citaat:
ejfe schreef op 20-06-2004 @ 16:34 :
kattebolleke heeft wel gelijk met die shirtjes..de verhoudingen kloppen dan gewoon niet (of je moet n dikke buik hebben, ik niet iig) en dat is erreg onhandig, omdat je ze dan moet innemen bij je buik enzo, of je moet het mooi vinden wijde t shirts te dragen
ik ben t hier niet mee eens en wel met sweety nog iets, want zooooo groot is een c gewoon niet,sterker nog t is hartstikke normaal, en ook als je gewoon een truitje met maat s wil kan dat gewoon
Oud 23-06-2004, 13:04
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
Ik heb 70 D dus dat lijkt groot maar het valt opzich ook wel mee... als je omtrek klein is valt de cup ook klein en vice versae

Dus ik heb B zegt me niet zoveel... heb je 65 B of heb je 85 B is nogal een verschil...

In mijn maat is ook zelden wat leuks te vinden... en ik vind de bhtjes van de HM en Hema altijd zooo leuk... maar nooit in mijn maat...
__________________
zing bid huil vecht lach werk bewonder
Oud 23-06-2004, 14:10
Verwijderd
volgens mij niet hoor, ligt gewoon aan de truitjes die je hebt, want toen ik nog van die kleintjes had trok t ook bij sommige truitjes, maar om nou te zeggen dat t super lastig is om met een c een truitje te vinden vind ik flauwekul want ik heb zelfs weinig moeite met kleren vinden, en ik zit toch echt hoger dan een c...

t enige gezeik dat je hebt zijn bh's en bikini's, maar dat ligt aan mijn tieten natuurlijk een vriendin die dezelfde maat heeft kan bijna alles aan

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 14:09.
Oud 24-06-2004, 01:41
5803
5803 is offline
Ik heb cup A, en ben lang, en niet heel dun ofzo.
En het maakt me lekker niiiiiieeets uit.


Maar stiekem zou ik het leuk vinden als ik B zou krijgen nog, de komende jaren.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 03-07-2004, 23:50
goodfella
goodfella is offline
cup b= beauty
__________________
each day we will spill their blood until it rains down from the skies
Oud 04-07-2004, 14:50
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
ik ben ook aan de pil (marvelon, das niet zon zware) en mn borsten zijn (god zij dank) niet gegroeid, (ik heb nu c)

ik denk ook dat er niet echt een "ideale' maat bestaat. als je cup b hebt en ze hangen op je knieen voor zover dat kan denk ik dat stevige of normale d borsten mooier zijn. en het ligt ook aan je bouw natuurlijk.

(is dat trouwens waar dat als je in de lengte niet meer groeit, je borsten ook niet meer groeien?)
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 04-07-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 04-07-2004 @ 14:50 :
ik ben ook aan de pil (marvelon, das niet zon zware) en mn borsten zijn (god zij dank) niet gegroeid, (ik heb nu c)

ik denk ook dat er niet echt een "ideale' maat bestaat. als je cup b hebt en ze hangen op je knieen voor zover dat kan denk ik dat stevige of normale d borsten mooier zijn. en het ligt ook aan je bouw natuurlijk.

(is dat trouwens waar dat als je in de lengte niet meer groeit, je borsten ook niet meer groeien?)
nee dat is hartstikke gelul, ik groei zelf niet meer, maar mijn borsten wel hoor
Oud 04-07-2004, 21:47
Soowl
Avatar van Soowl
Soowl is offline
heb ergens gelezen dat alleen het getal ervoor (bijv. 75, 80, 85) iets zegt over de grootte. De A, B, C zegt meer over de vorm. (weet niet of het waar is hoor)
__________________
Get some fries with your slice
Oud 04-07-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Soowl schreef op 04-07-2004 @ 21:47 :
heb ergens gelezen dat alleen het getal ervoor (bijv. 75, 80, 85) iets zegt over de grootte. De A, B, C zegt meer over de vorm. (weet niet of het waar is hoor)
75, 80, 85 etc zegt meer iets over de breedte, en a, b en c over hoe ver het naar voren steekt, zeg maar. Maar de a en b en c verschilt dan ook weer per ondermaat, een 75C is niet alleen smaller maar ook iets ondieper dan een 80C.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Uefa cup 2006/2007
Stom Konijn
286 20-05-2007 14:37
Lichaam & Gezondheid Vraagje over borstverkleining
[Wacko] KiP
27 28-11-2004 22:25
Lifestyle droom-meisje!
grandmommy
203 09-10-2004 19:36
Huiswerkvragen: Exacte vakken Tandpasta
taoufik
10 01-09-2004 07:52
Vrije tijd UEFA Cup Finale: Celtic-Porto
Defenderzzz
24 23-05-2003 19:24
Seksualiteit Vraag voor jongens!!!
Skatjûh17
64 09-04-2003 16:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.