Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2003, 08:57
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
iemand ervaring mee... kan het uberhaubt, iemands vertrouwen terug winnen,, of wordt dat gegarandeerd een hopeloze poging...
Miss ff intressant waarom de jongen in kwestie zijn vertrouwen in mij kwijt is....: ehh een paar redenen,
* het is ooit een paar weken uitgeweest en toen heb ik met me ex gezoend.
* Ik ben ooit eenz TE close geweest met een vriend van hem, die jongen die sloeg een arm me heen en ik heb tegen hem aan gezeten.....
* Ik heb buiten hem om een keer afgesproken met me ex...

Ik heb twee vragen

* hoe kan ik zorgen dat hij me weer vertrouwd
* Is het terecht dat hij zijn vertrouwen in mij door deze dingen kwijt is....
__________________
Ik hou van JOUW
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2003, 08:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Als jij dingen voor hem verzwijgt, vind ik het logisch dat hij moeite heeft om jou te vertrouwen.

Vertrouwen, tja, dat win je misschien terug door goed gedrag te vertonen, laten zien dat je wel te vertrouwen bent, maar zoiets duurt wel even...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:00
Verwijderd
Als jij iets doet met een andere jongen op het moment dat jullie wat hebben...ja, dan vind ik het terecht. Als het is in een periode dat het uit is tussen jullie...dan wat minder. Maar als wat je opsomde een 'paar redenen' zijn...dan denk ik wel dat het terecht is. Hoe je kunt zorgen dat hij je weer vertrouwd zou ik niet weten, dat zal ook per persoon verschillen. Praat er met hem over en vraag het hem, ik denk dat je het toch het beste van hem kunt horen dan van wie dan ook. iig niet meer met exen afspreken of aan andere jongens zitten, lijkt me misschien wel verstandig.

En idd, dingen verzwijgen zal ook niet positief werken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:15
annabegins
Avatar van annabegins
annabegins is offline
hmz ik vind wel dat je vriend een beetje overdrijfd(t?). wat jij deed vind ik iig niet TE close.
dat je met je ex hebt gezoend was toen t uit was, dus lijkt me voor hem niet iets om mega kwaad over te worden.. misschien wel beetje onzeker dat je dat nog een keer wil en misschien flipt hij daarom dat je buiten hem om nog met je ex afspreekt.
gewoon eerlijk tegen hem zijn als je met je ex afspreekt en misschien daarna vertellen wat jullie hebben gedaan (hoeft niet in detail ofzow, maar misschien voelt hij zich er dan wat beter onder)
__________________
one of gods better people
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 01-07-2003 @ 09:59:
Als jij dingen voor hem verzwijgt, vind ik het logisch dat hij moeite heeft om jou te vertrouwen.
Hmm eindelijk iemand die dat ook logisch vindt

Ik heb dus ook gehad dat m'n vriend nogal veel dingen voor me verzweeg. En het erge was dat hij iedere keer weer beloofde dat hij eerlijk zou zijn, maar net als ik hem dan weer begon te vertrouwen kwam er weer iets uit zeg maar.. dan was hij weer eens niet eerlijk geweest.
Dat had nix met vreemdgaan te maken ofzo, maar met ontzettend negatief over me praten tegen andere mensen en z'n echte mening over mij niet tegen mij vertellen.

Maargoed.. ik moet dan een goeie reden hebben om hem weer te vertrouwen. Ik moet dan merken dat er echt iets veranderd is, waardoor ik weet dat hij nu WEL eerlijk tegen me zal zijn. Dat is overigens nog steeds niet zo..

Maar nu terug naar jouw probleem. Heb je voor jezelf al uitgezocht hoe het nou zit met je ex? Waarom was je nog zo close met hem, waarom was het dan uit tussen jullie..?
Je moet voor jezelf een keuze maken. Of je gaat voor de 1, of voor de ander. En als je die keuze maakt dan moet je je er ook echt aan houden dit keer.

Neem ook de tijd om er rustig overna te denken, dat is wel zo eerlijk tegenover je vriend. Dus niet dat je hem maar houdt omdat je je ex toch niet meer kan krijgen, maar dat je eigenlijk liever je ex had willen hebben.

Dat die vriend een arm om je heen sloeg is het probleem niet, het zijn denk ik gewoon al die dingen bij elkaar.

Je moet proberen eerlijk tegenover je vriend te zijn, maar ook eerlijk tegenover jezelf. Stiekem afspreken met je ex is raar. Je weet dat nl best dat je iets doet wat je vriend niet zou willen en het achter z'n rug om doen is helemaal fout.

Ik zou het dan ook niet meer vertrouwen als ik hem was. Als je voor hem kiest moet je hem bij dingen betrekken. Bedenk voor jezelf waarom je al die dingen met je ex deed en leg dat goed aan je vriend uit. Dan kun je hem ook uitleggen waarom het nu anders is. Hij moet merken dat er iets veranderd is waardoor het niet meer zal gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:19
Secret_girl3
Avatar van Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Ik zou gewoon heel goed met hem praten en zorgen dat hij je vertrouwen weer terugwint...
Gewoon vertellen hoeveel je om hem geeft!
En als hij nog om jou geeft dan geeft hij jou nog een kans...

succses
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 10:00
Verwijderd
vertrouwen moet je terug verdienen, en dat kost moeite en tijd.
maar het kan wel lukken,.............. t is maar wat je ervoor overhebt
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 10:20
luckyleo
luckyleo is offline
Heel lang goed je best doen en dan komt het vanzelf wel weer langzaam terug. Maar owee als je het nog een keer verkloot, dan is het echt gedaan......
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 10:24
Verwijderd
1e *altijd eerlijk zijn op alles, dat is de enige manier.

2e* ik vind t niet terecht dat ie daarom boos op je is, hij is zelf vreemdgegaan staat in je andere topic, en jij hebt in mijn ogen niks verkeerds gedaan.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 11:19
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
ja het is wel mogelijk om het vertrouwen terug te winnen, maar je moet niet verwachten dat hij dat meteen weer doet, er is tijd voor nodig en je zult jezelf moeten bewijzen.
Val dus niet in herhaling met wat je fout hebt gedaan.
(het hangt ook enigszins af van de situatie denk ik,maarja)
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
Liefde & Relatie 2 jaar relatie en geen seks
kadir124
19 27-02-2011 22:36
Liefde & Relatie Vertrouwen terug winnen?
Thanatios
27 23-03-2008 11:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wereldarmoede
Gatara
5 27-06-2007 10:18
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.