Oud 25-07-2014, 23:51
Anoniempje3
Anoniempje3 is offline
Hallo beste mensen,

Weten jullie misschien een paar leuke animeseries, die een goede verhaallijn hebben en humoristisch zijn?

Persoonlijk vond ik Clannad wel heel leuk, Kobato & Chobits. Ik sta natuurlijk open voor meerdere genres. Wat zijn jullie favoriete animeseries? Graag hoor ik reactie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2014, 15:21
Verwijderd
Ze zijn vrijwel allemaal kut, maar in mijn jonge jaren heb ik er toch een paar ontdekt die wel erg fijn zijn om te kijken. Mijn 2 favorieten:

- Full Metal Alchemist. Tof verhaal, coole characters, veel humor maar ook bij vlagen erg serieus.

- Full Metal Panic Fumoffu. Vrijwel uitsluitend droge Japanse humor. Erg vermakelijk en niet te lang (iets van 11 afleveringen, dacht ik)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2014, 20:22
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Hunter x hunter is leuk
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 20:02
Anoniempje3
Anoniempje3 is offline
Citaat:
Ze zijn vrijwel allemaal kut, maar in mijn jonge jaren heb ik er toch een paar ontdekt die wel erg fijn zijn om te kijken. Mijn 2 favorieten:

- Full Metal Alchemist. Tof verhaal, coole characters, veel humor maar ook bij vlagen erg serieus.

- Full Metal Panic Fumoffu. Vrijwel uitsluitend droge Japanse humor. Erg vermakelijk en niet te lang (iets van 11 afleveringen, dacht ik)
Hey, ik heb ze opgezocht op internet en ze lijken me wel leuk!
Die Full Metal Panic Fumoffu had ik een tijdje ook gevolgd alleen was ik halverwege gestopt. Dus de moeite waard om het af te kijken?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2014, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Hey, ik heb ze opgezocht op internet en ze lijken me wel leuk!


Van full metal alchemist zijn 2 versies trouwens die verdacht veel op elkaar lijken. De één is echter wat compacter dan de ander. Ik zou er gewoon eentje doen en als je het dan nog echt leuk vindt kan je altijd de ander nog erbij pakken.
Citaat:
Die Full Metal Panic Fumoffu had ik een tijdje ook gevolgd alleen was ik halverwege gestopt. Dus de moeite waard om het af te kijken?
Als je halverwege bent gestopt misschien niet. Smaken verschillen. Ik vond het iig leuk genoeg om helemaal af te kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.