Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2007, 15:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeeeeeeej
ik kwam, zag en maakte hem snel vol
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1621525
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2007, 15:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik ben echt zoooo stom. Belt de Wende eindelijk, heb ik mijn telefoon op stil staan.

Ze zou eind van de middag terugbellen zei de secretaresse, want toen ik belde was ze niet bereikbaar (13.00uur) het is nu 16.00uur en ze heeft nog niet gebeld. Kan ik het maken om zelf nog eens te bellen?

Ben zoo gespannen nu, want op de voicemail zij ze "er is plek voor je" dus dat betekent misschien dat ik maandag al word opgenomen. Aaargh.. *word gek van spanning*
Je bent dus al gebeld door die mensen maar je telefoon stond op stil? Dan kun je toch gewoon terugbellen? "Dag, ik zag dat jullie gebeld hadden. Nu neem ik even contact met jullie op om te horen wat er is".. Of zo.. Ik kan me niet voorstellen dta je hiermee ongeschreven regels overtreed?

iig sterkte met je spanningsklachten
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 15:15
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Nja ik had dus teruggebeld. En toen was die mevrouw niet bereikbaar. Dus zou ze aan het eind van de middag terugbellen. Maar ik zit hier zo'n beetje vastgekleefd aan mn telefoon nu.. vandaar dat ik me afvroeg of ik het kon maken om nog eens te bellen.

Wat ik dus toch maar gedaan heb, en nu is het "na 16.45 want ze zit in bespreking" Daar kan ik wel wat mee.

Ik ben echt een ramp als het om bellen gaat, ben altijd bang dat ik mensen lastig val enzo.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 15:22
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Nja ik had dus teruggebeld. En toen was die mevrouw niet bereikbaar. Dus zou ze aan het eind van de middag terugbellen. Maar ik zit hier zo'n beetje vastgekleefd aan mn telefoon nu.. vandaar dat ik me afvroeg of ik het kon maken om nog eens te bellen.

Wat ik dus toch maar gedaan heb, en nu is het "na 16.45 want ze zit in bespreking" Daar kan ik wel wat mee.

Ik ben echt een ramp als het om bellen gaat, ben altijd bang dat ik mensen lastig val enzo.
Ach, bij instellingen is er meestal wel een secretaresse aanwezig die telefoontjes filtert. Dus als deze mevrouw (of meneer) het werk goed uitvoert, worden mensen (hulpverleners) alleen gestoord op momenten dat het uitkomt.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 15:53
Verwijderd
Zo, ik ben vroeg terug van een dag werken, mijn baas merkte dat ik na vandaag post lopen uitgelopen was (moe, groot gedeelte was slecht gesorteerd waardoor ik alles dubbel moest lopen) en ik mocht als enige van iedereen eerder naar huis. Morgen weer om half 8 beginnen, weer lopen, dus wat eerder rust kon ik wel gebruiken. En ik voel me lekker en goed en ik mis haar maar de tijd vliegt, morgen alweer op de helft van de week en dit weekend wordt vast weer zo geweldig als alle weekenden<3 Wat is mijn leven toch heerlijk! ^^ Ik heb gewoon echt zoveel zin in de toekomst!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:27
Verwijderd
Mijn god. Wat een dag. Ik ben geloof ik nog nooit zo vaak zo snel op één dag op en neer gegaan tussen me kut voelen en, nou ja, bijna manisch. Damn, Nu weer wat rustiger iig, hoop dat ik vanavond wat afleiding heb, dat ie op MSN komt, House kijken, misschien even wat tekenen ofzo. Pfffff.

Ik heb zelfs mn moeder om een knuffel gevraagd, zonder reden - dat doe ik nóóit. Gelukkig vroeg ze geen uitleg.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:37
Verwijderd
Ik dacht dat het weg was. Nee dus.
*zuchtie*
En al die mensen met al hun problemen. Het stelt allemaal niet zoveel voor, maar ik ben er toch mee bezig.

Wil je dansen met illusies in gedachten?
Het is allang verleden tijd..
Het liefst zou ik willen schreeuwen, ik zou oneindig willen schreeuwen.
Maar het gaat niet..
Kan de wereld laten zien, dat het zo beter is misschien.
Het is allang verleden tijd..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:39
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Onze kat is terug. <33333 Ze kwam vanmiddag ineens binnen lopen, alsof er niks aan de hand was. Ik heb haar helemaal plat geknuffeld geloof ik. Omg ik ben zooo opgelucht dat ze er weer is. Ik was echt heel bang dat het foute boel was. En ze heeft net zo heerlijk naast me op de bank gelegen. <3

En ik heb een bijbaantje. In de thuiszorg, het lijkt me best leuk. Maak ik me bovendien ook nog eens nuttig. Morgen nog even m'n contract ondertekenen, maar in principe is het wel rond verder.

Woei, er gebeuren toch best leuke dingen soms. Ik lees allemaal mooie boeken en mensen doen normaal tegen me ennn ik ga in november naar een concert van Beth Hart! <3 En in december naar Sarah Bettens. <3333 Jaja, leuk!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, alweer een nieuw topic! Als je thuis geen internet hebt (nee, nog steeds niet ), dan hou je het gewoon niet bij in dit tempo .

Citaat:
En ik heb een bijbaantje. In de thuiszorg, het lijkt me best leuk. Maak ik me bovendien ook nog eens nuttig. Morgen nog even m'n contract ondertekenen, maar in principe is het wel rond verder.
Ik heb vijf weken vakantiewerk gedaan in de thuiszorg en vond het best aardig om te doen, al was ik wel blij toen die vijfde week er op zat. Maar het scheelt natuurlijk dat ik het werk toen (meer dan) fulltime deed. Ik zou het ook best voor 1 of 2 dagen in de week willen doen, maar weet voorlopig nog niet of ik daar tijd voor heb met school. Succes met je baantje!

Ik belde vandaag weer naar mijn stageschool, blijkt er al een stagiaire te zijn in de klas waar ik stage zou gaan lopen, dus ik heb nog geen stageplaats. Het stagebureau is donderdagmiddag pas weer open, maar dan ga ik dus de eerste zijn die daar op de stoep staat, want ik wou eigenlijk volgende week gewoon direct beginnen... Maar ja, we zien wel hoe het loopt.

Ik heb nieuwe schoenen (laarzen) gekocht, die best goed pasten qua breedtemaat. Alleen zijn het echt kuitlaarzen en daar moet ik echt aan wennen, maar dat zal wel goedkomen. En ik heb bij de kindercollectie van H&M een supergave trui gekocht voor maar EUR 8. Daar ga ik dus vaker kijken, want dat scheelt een boel geld, alleen al ten opzichte van de damescollectie.

Nu naar huis en me vanavond weer vervelen, omdat we dus geen tv kunnen kijken en niet kunnen computeren. Wordt het weer een DVD, of Rummicub waarbij ik altijd verlies, of huiswerk maken. Hm, wat heb ik het toch slecht .
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Nja ik had dus teruggebeld. En toen was die mevrouw niet bereikbaar. Dus zou ze aan het eind van de middag terugbellen. Maar ik zit hier zo'n beetje vastgekleefd aan mn telefoon nu.. vandaar dat ik me afvroeg of ik het kon maken om nog eens te bellen.

Wat ik dus toch maar gedaan heb, en nu is het "na 16.45 want ze zit in bespreking" Daar kan ik wel wat mee.

Ik ben echt een ramp als het om bellen gaat, ben altijd bang dat ik mensen lastig val enzo.
spannend! laat je even weten wat het geworden is?
knuf!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 17:13
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Fantome: mag je maar 20 kilo omdat je met het vliegtuig gaat? Zo ja, je mág dan in principe wel altijd meer hebben alleen moet je 10 euro per 1 kilo overgewicht betalen! Wordt dus wel duurder maar als je die dingen écht nodig hebt, zou ik het gewoon doen.

OT: Therapie was loos, omg ik kan daar echt beter niet meer komen ofzo.. Maar school ging goehoed! Tekenen gaat ineens heel snel, ik heb al de hele achtergrond in het groot opgezet en met aquarel geverfd en dat betekend dus dat ik precies op schema loop! Dus als ik morgen/overmorgen nog een studieuurtje eraan besteed dan ben ik helemaal tevreden en dan krijg ik het misschien wel op tijd af dit jaar!!
Alle vakken gingen eigenlijk goed vandaag, heb ineens het idee dat ik best veel heb geleerd! En heb m'n keuze voor pws afgegeven, uiteindelijk bleken nog best veel mensen engels te doen! Verder heb ik met D. gepraat, waarvan ik dacht dat het wel zou opluchten, maar dat deed het dus totaal niet. Voel me nu alleen nog maar kutter en weet nu helemáál niet meer wat ik precies moet doen?!

Maar goed, vanavond DH kijken, morgen pas om 10.10 beginnen dus beetje 'uitslapen' en heb niet eens zo'n vreselijk drukke dag! Hmm, ik hou eigenlijk best wel van school en het ritme dat dat met zich meebrengt
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 17:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
@ Ave... wat voor klachten heb je dat je een darmonderzoek moet doen?

Ontopic:
Nog 2 dagen en een week leren voor tentamen en dat zit het er tot de winter op. Damn wat ben ik dan blij zeg. Ben al heel lang aan het aftellen...
Morgen rustig dagje. Alleen wat practica doen en stof inhalen van afgelopen weken. Vanavond vroeg naar bed, ben super moe...

En nog 9 dagen, of misschien minder, en dan krijg ik de uitslag en kan ik eindelijk beginnen met hopelijk hetgeen ervoor zorgt dat ik weer gezond word. Ben zo benieuwd...

Zit wel een leuke jongen bij de master... weet alleen niet of ie een vriendin heeft of uberhaupt geinteresseerd is. Heb wel ff contact gemaakt en ben naast hem gaan zitten, maar niet echt gepraat. Weet niets van hem. Donderdag nog maar ff proberen. Hij kijkt wel steeds richting mij in de college zaal . Of hij kijkt of ik alweer naar hem zit te kijken ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 17:55
Verwijderd
Vandaag was best een goede dag.
Alleen voel ik me zóóóóó dom.
En er moet meer tijd in een dag...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 18:32
Verwijderd
Het is zover, hij gaat dood. Vanmiddag belde mn oma dat mn opa heel slecht lag, en of ik na mn college naar huis kon komen. Moest wel op college blijven want dat is immers mn toekomst. Dus aan het einde van de middag naar het huis van mn opa gegaan, en ik schrok echt toen ik m zag. Hij ligt er zo slecht bij, zo onrustig, zo niet mn opa.
Ik weet niet wat ik nou wil, het kom niet meer goed, de dokter heeft m al opgegeven. Maar ergens wil ik gewoon dat ie weer wordt zoals ie was, maar dat gaat niet meer. Dus dan heb ik liever dat ie ertussen uitknijpt. Zolang ie maar geen pijn heeft.
tis zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 18:37
Verwijderd
ben een beetje warrig.
blabla
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 18:40
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Anneka: ahw, dat is echt naar . Hopen dat hij fijne (= geen pijn) laatste dagen(?) heeft. Sterkte!

OT: bwuh ik heb helemaal geen zin om te leren, terwijl ik echt nog nul of iig zeer weinig heb gedaan. Wil je nou een 8 halen of niet, trut. Lekker hypocriet ben ik ook. Ongesteld zijn is stom en ik ben chagrijnig ook grr. Nergens zin in, maar ik MOET de hele avond leren van mezelf, of die 30 bladzijden uit hebben in ieder geval. Hoera
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 19:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik had gemaild dat ik niet goed wist of ik moest kiezen tussen gewensdheid en eerlijkheid.
Deze mailt wel sneller terug, had net al een mailtje waarin ze mijn spelfout consequent doorvoert: gewensd, gewensd, gewensd. Als een echo. En dat ik moest kiezen tussen eerlijkheid. Ik ben nog niet overtuigd, eerlijkheid is zoveel moeilijker. En ze mailde dat het loslaten van de gerichtheid op je eten en gewicht voor haar betekende dat ze aankwam. Dat snap ik niet. Ik ben daardoor juist afgevallen. En dit moet ik natuurlijk terugmailen maar ik vind het stom om twee keer op één dag te mailen, dus ik wacht er nog maar even mee. Morgen eerst maar weer eens naar die psycholoog.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 19:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
knip
*knuffel*

ik hoop dat je opa rustig heen kan gaan... ik weet dat dat veel betekend voor nabestaande..
sterkte meis
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2007, 19:35
Verwijderd
Gelukkig draag ik geen masker, maar toch.

Zou het ooit nog goed komen met mij? Ach, ik heb niks te verliezen meer.

Ik red het wel, grrrrrrrrrr.
zo niet, dan niet!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 19:49
Verwijderd
Het was een best wel zware dag en ik heb me weer veel rot gevoeld. De gedachten aan am zijn er weer zoveel en ik lijk echt te wachten tot het weer mis gaat. Het plukken hielp nu wel heel erg goed, maar ja, dat is ook geen normale, constructieve oplossing. Donderdag maat even inbrengen dus.
Maar nu heb ik hoofdpijn en ben ik moe dus ga ik slapen. Morgen eerste stagedag en ik vind het doodeng.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:15
kroot
kroot is offline
pittig gesprek gehad op therapie. En vanmiddag belde de PMT mevrouw: ik kan do al beginnen!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:18
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Jeetje ik ben echt te veel gefocust op die telefoon, waarom bel ik nou niet gewoon . Ik wil een smsje smsje smsje of dat hij belt.
Dus nu heb ik 9 bladzijden gelezen in een uur, ik lees elke letter die naast mijn boek staat liever ook al snap ik het best, ik heb gewoon een beetje tegenzin vandaag ofzo . Anyway, tot 10 uur door; nog 9 bladzijden moet lukken en dan de hond uitlaten en op tijd naar bed.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
wie hou ik nou voor de gek?
waarom ga ik steeds een stapje verder?
mooi weer spelen, leuk doen, werken..
werken.. ja morgen weer naar mn werk.. net een lang weekend gehad (4dagen) en nu wil ik niet meer werken.. ik wil gewoon niet meer.. ik kan het niet
iedereen is beter, ik kan de simpelste dingen nog niet eens..
er komen ook weer nieuwe 'studies' aan waar ik de ballen niet van snap.. ja ik heb t al eens gevraagd.. schoot super veel op.. not

who am i kidding
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Woei, ik voel me goed.
Wel een leuke dag gehad en morgen lekker vrij. Allemaal leuk dus!
__________________
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:35
Verwijderd
Citaat:
*knuffel*

ik hoop dat je opa rustig heen kan gaan... ik weet dat dat veel betekend voor nabestaande..
sterkte meis
Dankjewel voor de steun, de rest ook.

Hij leeft nog wel, is niet echt achteruit gegaan hoewel de verzorging vind dat hij morgen waarschijnlijk niet haalt. Dan denk ik, onze familie is wel taai maar of hij zo taai is?

Voor de rest hoop ik gewoon echt dat ie snel gaat, want zo aan de morfine is ook niets.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2007, 20:37
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
pittig gesprek gehad op therapie. En vanmiddag belde de PMT mevrouw: ik kan do al beginnen!
Ik wil ook weer PMT Misschien zou dat wel helpen..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:42
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Waar ik bang voor was is al bezig, nu ik op kamers zit eet ik echt slecht. Ik moet echt oppassen nu. Ik vind het alleen zo moeilijk, en er is ook niemand die op me let.
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:46
Verwijderd
Oproep gemist van een nummer dat ik niet ken. *frons*

En ik moet maar gewoon stoppen met posten vind ik.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:51
Verwijderd
Ik ben echt zo bang dat ik nooit vrienden ga vinden in Utrecht. Het is echt 2 uur reizen en iedereen zegt van ga dan op kamers dat is toch leuk!
Ja, lekker dan zit ik daar alleen op een kamer, niemand die ik ken of kan uitnodigen en niemand die bij me kan zijn als ik heimwee heb

Ik wil niet alleen zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:06
Verwijderd
Wat gaat het lekker de laatste tijd. Ik vind het zo heerlijk om weer hier in Leiden te zijn. Salsadansen is leuk, zwemtraining is leuk. En mijn nieuwe vak is erg interessant, dus dat is ook helemaal goed, en ik heb zin om te beginnen met mijn scriptie schrijven over een week of zo. Ik heb niet veel te klagen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:11
Verwijderd
Ok, nu heb ik echt iedereen voor het laatst gezien. En ja. Ik ga ze missen. En ja. Het is nu al bijna echt. En vooral mn allerbeste vriend. Hij bleef me maar vasthouden en me maar aankijken. De schat. En BB zei op msn: als jij terugbent gaan we zekerweten samen iets drinken, en toen een knipoog. Mannen. Grmbl.

Morgen vlieg ik. Eng.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:19
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Nattigheid, heel veel plezier daar!

Verder heb ik vandaag voor het eerst gewerkt, voor het eerst een redactievergadering van ons studieblad bijgewoond en in de twee uurtjes dat ik thuis was tussendoor nog een uurtje geslapen, omdat ik er vannacht nog geen vijf op heb zitten (Dat krijg je he, als je zo ontzettend veel vreet dat je 's nachts kotsmisselijk bent. Maar dit was de aller-aller-allerlaatste megavreetbui ooit. Liever dagen honger lijden dan nog ooit een keer zo'n varken-vreetbui-controleverlies). God, ik ben zo dood en doodmoe. En het wordt niet rustiger de komende dagen... maar gelukkig heb ik de afspraak van woensdagavond niet bevestigd en ga ik gewoon thuis blijven. Werken + psych is voor morgen wel weer vermoeiend genoeg, zeker nu het eten ook weer zo'n puinhoop is en ik merk dat daar ook heel veel energie in gaat zitten. Ik vind het wel fijn hoor, bezig zijn... maar het is toch ook een geren en gehaast. En nu ga ik slapen, morgen weer vroeg op.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:42
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ooh tering ik ben moe maar ik heb wel een duisentlange mail aan mijn beste vriendinnetje geschreven en ik ben gek op mijn vriendje en ik kan moeilijk eerder gaan slapen als ik nog moest oppassen en Sociale Contacten onderhouden en ik heb mijn mama vandaag de hele dag nog niet gezien en dat is raar. En school is leeuk want het zijn allemaal leuke mensen en ik vermaak me helemaal, raar is dat, ik heb school de laatste vier jaar volgens mij nog nooit zo leuk gevonden. (: Verandering van spijs doet eten/omgeving doet schrijven/omgeving doet leven? Nu ja, feit is dat het teh goed gaat. Op dat moe zijn na dan.

Ooh. <33
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen moet ik echt een keer gaan studeren want dit gaat helemaal niet goed zo. Ik moet nog ontzettend veel doen voor donderdag en vrijdag en dat moet op zich wel lukken maar dan moet ik wel een keer iets gaan dóen.

Ik ben echt ontzettend slecht gaan zien. Ik voel me er gewoon niet goed bij en twijfel nou of ik voor een bril zou gaan of niet. Vind het ergens wel eng en ben bang voor reacties uit m'n omgeving
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:21
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Je hebt het vaker over 'de goede mensen' om mee bevriend te raken, maar kun je misschien daar ook niet wat gemakkelijker in zijn? Vroeger dacht ik ook dat mensen een bepaald gevoel voor humor moesten hebben en bepaalde interesses voor ik ze uberhaupt interessant genoeg zou kunnen vinden voor vriendschap. Maar door heel gevarieerde vriendengroepen na de middelbare school, ben ik erachter gekomen dat ik met héél andere types het ook goed kan vinden. Natuurlijk moet je wel een bepaalde basis hebben (goed samen kunnen praten, lachen of een bepaalde activiteit uitvoeren - sommige vrienden zijn uitermate geschikt om mee te gaan sporten/gamen/uitgaan, maar verder niet zo, nou, prima toch).

Ik kan me goed voorstellen dat je, als je zo focust op een bepaalde soort mensen, je heel veel leuke mensen links laat liggen. En dat is jammer, want er zijn écht veel meer leuke mensen dan je in eerste instantie denkt.
Ik weet dat er genoeg leuke mensen zijn die niet aan mijn eisen voldoen. Ik heb bijna alleen maar zulke mensen als vrienden gehad. Maar daar heb ik niks aan (nouja, niks is een groot woord, natuurlijk heb ik er wel wat aan, maar niet genoeg). Ik heb mensen nodig waarmee ik uit kan gaan, naar concerten en festivals kan gaan, mee over muziek kan praten. Dát is wat ik mis. En omdat ik dat mis voel ik me kut.

Citaat:
En verder, niet bot bedoeld ofzo, maar ben je autistisch? Veel van wat je zegt klinkt namelijk heel erg naar hoe mijn achterneefje-met-Asperger met mensen omgaat.
Hm, je bent al de tweede forummer die dat vraagt
Maar nee, ik ben niet autistisch, en als je me in het echt zou ontmoeten zou je je na twee seconden afvragen hoe je je dat in hemelsnaan hebt kunnen afvragen
Ik ben ook echt wel een sociaal persoon ofzo, ik kan goed opschieten met mijn familie en huisgenoten, ik heb contact met studiegenoten en in mn studievereniging. Ik ben redelijk 'normaal', alleen zijn er die kleine dingen die het voor mij soms heel erg moeilijk maken.



Verder: Bluh. Ik heb na anderhalve week toch maar weer ns een smsje gestuurd, maar de hele dag nog niks gehoord. Het moet toch nog komen, toch?
En op een of andere manier voel ik me steeds buitengesloten bij mn huisgenoten, en ik weet dat het nergens op slaat, maar toch weerhoudt het me er van erbij te gaan zitten
En mn broer belde. Hij was naar de huisarts geweest omdat hij minder gevoel had in zn arm en ie af en toe wat raar deed. Had zn huisarts gezegd dat het misschien wel een TIA kon zijn. Wat echt ontzettend veel voorkomt in de familie: 8 van de 15 ooms en tantes zijn er aan overleden (het is mn halfbroer, dus grotendeels niet mijn familie), dus dat was we even schrikken. Nu gaan ze volgende week een MRI doen en voor dat kunnen ze weinig zeggen. Het is dus niet acuut gelukkig. Maarja, het kan ook gewoon een beknelde zenuw zijn ofzo, dus ik ben niet heel erg bezorgd. Het is gewoon even afwachten.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:32
Verwijderd
nee, ik ben geen sociaal monster
laat maar. ik doe wel gewoon wat ik kan enzo en ik kan er verder toch niks aan doen.

gedouched. nou wooohooabout time
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2007, 22:37
Verwijderd
En nou voel ik me nog schuldig ook

Nou ja, dat kan er ook nog wel bij.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:37
Verwijderd
Hij is een kwartiertje geleden overleden. Heel rustig heen gegaan, naar een plek waar het beter is.
Ik heb er vrede mee, het is goed zo .
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Hij is een kwartiertje geleden overleden. Heel rustig heen gegaan, naar een plek waar het beter is.
Ik heb er vrede mee, het is goed zo .
gecondoleerd
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:44
Verwijderd
Het blijft raar. Gister was het vooral een grote schok, zomaar plotseling overleden.. Zo'n lieve, goede, levendige jongen. Ik kende hem nog niet zo lang, maar toch. Ik kan het niet in woorden omvatten. Het komt nooit bij je op dat zo'n jongen van 22 jaar zomaar overlijdt, plotseling. Ik weet nog niet wat de oorzaak was, maar je verwacht het gewoon niet bij zo'n jong, levendig en sportief persoon. Ik had gedacht dat ik hem nog regelmatig zou zien, in ieder geval als kennis.
Waarom gaan de goede mensen altijd het eerst
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:54
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Ik weet dat er genoeg leuke mensen zijn die niet aan mijn eisen voldoen. Ik heb bijna alleen maar zulke mensen als vrienden gehad. Maar daar heb ik niks aan (nouja, niks is een groot woord, natuurlijk heb ik er wel wat aan, maar niet genoeg). Ik heb mensen nodig waarmee ik uit kan gaan, naar concerten en festivals kan gaan, mee over muziek kan praten. Dát is wat ik mis. En omdat ik dat mis voel ik me kut.
hee, ik wil best mee met je naar een concert hoor

wel raar dat je je buitengesloten voelt bij het huis. Ik dacht dat het juist andersom was.



(ik ken Briseis IRL)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 22:59
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
hee, ik wil best mee met je naar een concert hoor

wel raar dat je je buitengesloten voelt bij het huis. Ik dacht dat het juist andersom was.

(ik ken Briseis IRL)
Het huis voelt zich buitengesloten van mij?
Nee het is ook onwijs raar omdat het nergens op slaat, en dat weet ik, maar ik blijf het een beetje voelen. Het is trouwens meer bepaalde mensen dan het huis in het algemeen.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 23:12
Verwijderd
Het voelt zo raar. Ik ben eigenlijk helemaal niet verdrietig, ik weet mezelf gewoon geen houding te geven. Ja mn opa is dood, maar heb m nog niet gezien, dat scheelt waarschijnlijk wel, dan zal het pas doordringen. Of als ie pas begrafen is, dringt het dan pas door?
En hoe moet ik de komende dagen verder? Ik wil geen colleges missen, dat hoeft ook niet. Maar leuke dingen doen? Ik had een buffet gepland staan met vriendinnen hier thuis, was meegevraagd naar de bios door vrienden, heb donderdag muziek repetitie. Ik weet het allemaal niet. Hoe moet ik in godsnaam omgaan met deze situatie?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 23:16
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Het voelt zo raar. Ik ben eigenlijk helemaal niet verdrietig, ik weet mezelf gewoon geen houding te geven. Ja mn opa is dood, maar heb m nog niet gezien, dat scheelt waarschijnlijk wel, dan zal het pas doordringen. Of als ie pas begrafen is, dringt het dan pas door?
En hoe moet ik de komende dagen verder? Ik wil geen colleges missen, dat hoeft ook niet. Maar leuke dingen doen? Ik had een buffet gepland staan met vriendinnen hier thuis, was meegevraagd naar de bios door vrienden, heb donderdag muziek repetitie. Ik weet het allemaal niet. Hoe moet ik in godsnaam omgaan met deze situatie?
Volgens mij is het wel 'normaal' als het nog niet echt tot je doordringt. Misschien komt dat pas als je dingen gaat meemaken maar hij bij zou zijn, en nu dus niet meer. Of misschien inderdaad als je m ziet of bij de begrafenis.
Het is pas net gebeurt, je hoeft er nog helemaal niet mee om te gaan!En je mag best leuke dingen doen, maar het hoeft niet. Als je er zin in hebt dan doe je het gewoon, en als je er dan bent en misschien niet meer wil dan ga je gewoon naar huis.

*knuffel*
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het wel 'normaal' als het nog niet echt tot je doordringt. Misschien komt dat pas als je dingen gaat meemaken maar hij bij zou zijn, en nu dus niet meer. Of misschien inderdaad als je m ziet of bij de begrafenis.
Het is pas net gebeurt, je hoeft er nog helemaal niet mee om te gaan!En je mag best leuke dingen doen, maar het hoeft niet. Als je er zin in hebt dan doe je het gewoon, en als je er dan bent en misschien niet meer wil dan ga je gewoon naar huis.

*knuffel*
thanks

Hmm dat dingen meemaken 'komt wel goed' hij woont in hetzelfde verpleegtehuis als waar ik werk, dus kwam m daar soms dagelijks tegen. Daarin zal het vooral ook wel wennen zijn. Morgen ga ik al naar hem toe, hem opgebaard zien lijkt me gewoon goed. Maar eerst maar is een nachtje rustig slapen.

Morgen zie ik wel weer wat ik doe. Iig naar mn vriend, die heb ik gewoon eventjse nodig. En naar de uni, opdrachten inleveren.
En ik denk vooral rust houden, niet gelijk weer naar vrienden vliegen maar doen wat ik wil, en dat is toch rust hebben. Vandaag was zo hectisch, heb gewoon tijd voor mezelf nodig.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 00:00
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Het huis voelt zich buitengesloten van mij?
Nee het is ook onwijs raar omdat het nergens op slaat, en dat weet ik, maar ik blijf het een beetje voelen. Het is trouwens meer bepaalde mensen dan het huis in het algemeen.
Naja, ik voel me ook buitengesloten, misschien is dat deels m'n eigen schuld omdat ik er gewoon nooit was in de eerste paar maanden. En misschien klikt het niet zo goed met 'n paar mensen. Maargoed, gelukkig heb ik genoeg andere bezigheden. :/
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 00:40
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
Het is nu een jaar geleden sinds dat mn ma is overleden
maar, man wat mis ik haar nog steeds
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 05:33
Verwijderd
Citaat:
Ooh tering ik ben moe maar ik heb wel een duisentlange mail aan mijn beste vriendinnetje geschreven en ik ben gek op mijn vriendje en ik kan moeilijk eerder gaan slapen als ik nog moest oppassen en Sociale Contacten onderhouden en ik heb mijn mama vandaag de hele dag nog niet gezien en dat is raar. En school is leeuk want het zijn allemaal leuke mensen en ik vermaak me helemaal, raar is dat, ik heb school de laatste vier jaar volgens mij nog nooit zo leuk gevonden. (: Verandering van spijs doet eten/omgeving doet schrijven/omgeving doet leven? Nu ja, feit is dat het teh goed gaat. Op dat moe zijn na dan.

Ooh. <33
<3

OT: Verdomme was is het weer vroeg, ik háát vroeg. En positief denken en voor altijd is ook voor altijd, wat is het toch gaaf <3
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 07:30
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ooh Moby. <3

En Pim kusje!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 08:10
Verwijderd
Ik heb zo slecht geslapen, het dringt nu pas echt door. Ik wil niet dat ie dood is, en ik ben nu zo bang om oalleen te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.