Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 14:25
ringpower
Avatar van ringpower
ringpower is offline
spoiler-spoiler-spoiler

kben een grote fan van l.o.t.r.
iemand nog nieuwtjes....hierover...kheb het boek al gelzen dus kweet al waar die over gaat.

in deel 3 komt een nieuw monster, genaamd shelob, een afschuwelijk grote soort spin....keheb al wat plaatjes gezien van zijn hol...met een ranzig kleverig web...waar frodo zich doorheen baant.

verder komen er drie supergrote veldslagen met: orcs, mensen, elfen, dwergen, cave-trollen, draken, en allerlei enge schepsels uiot mordor.....ook een nieuw opperhoofd....die aardig op sauron lijkt.

er komen drie huwelijken tussen:
arwen en aragorn
faramir en die blondevrouwen mens, de dochter van king theoden
en tussen sam en roos (roos zie je even op het afscheidsfeest met sam aan het dansen)

de film is gemonteerd en tgaat 3 uur, 3,5 uur, of 4,5 uur duren..........maar dan heb je ook een lust voor het oog.
__________________
I Never Forget A Face, But In Your Case I'll Make An Exception!!!

Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 07:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 14:30
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Dat lijkt me dope. Nu maar hopen dat ze het verhaal niet zo drastisch gaan veranderen t.o.v. het boek zoals in LOTR:TT
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:35
Verwijderd
Misschien moet je ergens vermelden dat het soort van spoilers zijn, voor het geval mensen echt niets willen weten over LotR 3.

Ontopic: ik kan niet wachten
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:38
ringpower
Avatar van ringpower
ringpower is offline
ach als je een beetje fan bent kun je dit niet overslaan.....tenzij er een loeder is die er een slotje opzet!
__________________
I Never Forget A Face, But In Your Case I'll Make An Exception!!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
moet je er geen spoiler bij zetten er zijn mensen die het nog niet willenweten! *ik wel hoor, heb het boek ook gelezen* Maar ik ken mensen die hat nog niet willen weten. Vandaar... zou je er spoiler bij willen zetten?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:43
ringpower
Avatar van ringpower
ringpower is offline
het lukt me niet, kheb het gewijzigd maar kzie geen verandering.....dus jammer dan.
__________________
I Never Forget A Face, But In Your Case I'll Make An Exception!!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:51
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
je moet gewoon naast de titel *spoiler* ofzoiets zetten. Dan druk je op sla de veranderingen op
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:54
ringpower
Avatar van ringpower
ringpower is offline
o lieverd................je red me toch altijd uit de nood.............of zat je weer eens bij mn post te kijken................

kdurf te wedden dat bokky weer reageerd
en ja hoor

nu.....................
__________________
I Never Forget A Face, But In Your Case I'll Make An Exception!!!

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 15:10.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:58
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
tuurlijk


ik neem mijn vak als stalkster heel serieus hoor

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:02
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Leuk dat je alles even verklapt... nou heb ík de boeken al gelezen, dus ik wist 't al

Shelob komt, in de boeken, voor in The Two Towers, toch? Nou ja, maakt niet uit - 'k ben er wél erg benieuwd naar.

Ik zie meer uit naar de 4-disc director's cut
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
m'neer schreef op 02-04-2003 @ 16:02:
Leuk dat je alles even verklapt... nou heb ík de boeken al gelezen, dus ik wist 't al

Shelob komt, in de boeken, voor in The Two Towers, toch? Nou ja, maakt niet uit - 'k ben er wél erg benieuwd naar.

Ik zie meer uit naar de 4-disc director's cut
4-disc? Ik vind dat er minstens een 15 disc moet komen zodat wél alles klopt
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:10
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
natuurlijk kan ik (ja ook een groot LOTR fan, om het zo ff te noemen...) niet wachten tot ie in premiere gaat. k heb de boeken ook een paar keer gelezen, dus i kwee wel dat het zeker weer een mooie film gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:11
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
m'neer schreef op 02-04-2003 @ 16:02:

Shelob komt, in de boeken, voor in The Two Towers, toch?
klopt. maar de dood van boromir komt ook pas in boek 1 vor terwijl ie al in film 1zat
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:17
Schaduwvacht
Schaduwvacht is offline
Hoop inderdad ook dat ze RotK net zo gaan veranderen als TT, niet dat ik niet genoten heb van die film...

maar het boek is nog zenuwslopender vind ik, en mensen die mij kennen weten ik dat ik eigenlijk nooit vrijwillig een boek aangeraakt heb én heb uitgelezen.... maar dit boek DAMN !

Ben ook wel benieuwd naar Shelob ... en de slag om Gondor natuurlijk ... Want ik vind dat ze de slag om Helmsdiep heel mooi in beeld hebben gezet ....
__________________
Why drink and drive, when you can smoke and fly...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:19
ringpower
Avatar van ringpower
ringpower is offline
er is trouwens een reden voor dat shelob niet in tt kwam.....ze wilden het karakter faramir meer uitdiepen in deel 2 zodat het publiek niet denkt.......wie is die pooier die met die blonde trouwt....iedereen kent het karakter dan...vandaar
__________________
I Never Forget A Face, But In Your Case I'll Make An Exception!!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:19
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Schaduwvacht schreef op 02-04-2003 @ 16:17:
Ben ook wel benieuwd naar Shelob ... en de slag om Gondor natuurlijk ... Want ik vind dat ze de slag om Helmsdiep heel mooi in beeld hebben gezet ....
ik ben idd ook wel heel erg benieuwe naar shelob! en zouden ze frodo en in zn nakie in die toren doen
de slag om gondor gaat vast en zeker minstens net zo goed worden als helmsdeep..nou ja...dat hoop ik
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:23
ringpower
Avatar van ringpower
ringpower is offline
dat is al zeker.............this groter, mooier, enger, meer monsters en kreaturen.........er gaan veel hoofdrolspelers dood.......en er is meer geld dus super goede specal effects....en wat dat naakte betreft.........vast wel maar dan is zijn aanhangsel niet te zien....weet ik wel zeker........maar goed ik zal voor je duimen....want ze zeggen.......heb je grote voeten...dan heb je een grote pino...en als hij dan niet te zien is........misschien als een soort derde been
__________________
I Never Forget A Face, But In Your Case I'll Make An Exception!!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:31
Schaduwvacht
Schaduwvacht is offline
Citaat:
ringpower schreef op 02-04-2003 @ 16:23:
dat is al zeker.............this groter, mooier, enger, meer monsters en kreaturen.........er gaan veel hoofdrolspelers dood.......en er is meer geld dus super goede specal effects....en wat dat naakte betreft.........vast wel maar dan is zijn aanhangsel niet te zien....weet ik wel zeker........maar goed ik zal voor je duimen....want ze zeggen.......heb je grote voeten...dan heb je een grote pino...en als hij dan niet te zien is........misschien als een soort derde been
Maar ja, er zit dan ook wel heel veel haar op zijn voeten, dus ik weet niet wat ze daar over zeggen, maar ......
__________________
Why drink and drive, when you can smoke and fly...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2003, 15:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Schaduwvacht schreef op 02-04-2003 @ 16:17:
Hoop inderdad ook dat ze RotK net zo gaan veranderen als TT,
*Hoopt juist dat 'ze' (Peter Jackson) dat wel gaan doen.*
Alles houden zoals het in het boek was zorgt voor erg lange film, die niet genoeg tijd heeft om dieper op dingen in te gaan. Zie Harry Potter.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:02
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Juice schreef op 02-04-2003 @ 16:37:
*Hoopt juist dat 'ze' (Peter Jackson) dat wel gaan doen.*
Alles houden zoals het in het boek was zorgt voor erg lange film, die niet genoeg tijd heeft om dieper op dingen in te gaan. Zie Harry Potter.
ja ik denk dat ze het gewoon op dezelfde manier moeten doen als met FOTR en TTT. las ze alles zouden gaan verfilmen, kan het denk ik hier en daar wat langdradig worden. Maar ik hoop dat he tniet te veel van het boek afwijkt.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:22
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 02-04-2003 @ 16:11:
klopt. maar de dood van boromir komt ook pas in boek 1 vor terwijl ie al in film 1zat
Hoe bedoel je kromme zin?
In boek 1(okey, boek 2 als je wilt mierenneuken) gaat hij dood. In de film ook. Leg AJB ff uit wat je bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:22
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 02-04-2003 @ 16:11:
klopt. maar de dood van boromir komt ook pas in boek 1 vor terwijl ie al in film 1zat
Wat je nu zegt klopt niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
m'neer schreef op 02-04-2003 @ 18:22:
Wat je nu zegt klopt niet helemaal
Psst, het is helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:12
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline


Ssst, klopt!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:17
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
sorry ff verduidelijken...ik bedoelde dus dat de dood van borromir in film 1 al kwam, maar dat het eigenlijk pas in boek 2 stond..ik zei dit dus omdat m'neer zei dat shelob in boek 2 al voorkomt en pas in film 3. dus de dood van boromir was ook zo'n geval.
zo duidelijk?? ik ben niet echt helemaal helder vandaag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 18:24
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 02-04-2003 @ 19:17:
sorry ff verduidelijken...ik bedoelde dus dat de dood van borromir in film 1 al kwam, maar dat het eigenlijk pas in boek 2 stond..ik zei dit dus omdat m'neer zei dat shelob in boek 2 al voorkomt en pas in film 3. dus de dood van boromir was ook zo'n geval.
zo duidelijk?? ik ben niet echt helemaal helder vandaag
Even voor de duidelijkheid; The Lord Of The Rings telt zés boeken, verdeeld over dríe delen.

Volgens mij sterft Boromir in het tweede boek van The Fellowship Of The Ring, en dán komt het wél goed uit. Shelob komt voor in boek vier, dus in The Two Towers.

Zo was 't toch?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
m'neer schreef op 02-04-2003 @ 19:24:
Even voor de duidelijkheid; The Lord Of The Rings telt zés boeken, verdeeld over dríe delen.

Volgens mij sterft Boromir in het tweede boek van The Fellowship Of The Ring, en dán komt het wél goed uit. Shelob komt voor in boek vier, dus in The Two Towers.

Zo was 't toch?
JIJ hebt wel gelijk.

Ik tel 6 boeken. Boromir gaat in boek 2 dood. Film 1 is boek 1+2. Boromir gaat in film1 dood--> Klopt!

Shelob komt in boek 4. Film 2 gaat over boek 3+4. Shelob komt in film2 voor--->Klopt niet. Shelob wordt naar film 3 geschopt. Film3 is boek 5+6. Shelob komt in boek 5+6 voor--->Klopt niet.

Peter Jackson f*cked up. Hij kan niet regiseren
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:36
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
Boromir sterft in het eerste hoofdstuk van deel 2 (boek 3 dus) en shelob komt idd in boek 4 (deel 2)
uhm, ik had ergens gehoord dat ze het einde van deel 3 gaan omgooien in de film, dat Saruman helemaal niet nog in de Gouw komt enzo, 'k weet niet wat ze wel gaan doen, maar dat dus niet. wel zonde, is juist kewl stukje.
weet iemand hier meer over?
__________________
God open your eyes
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:42
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
@Morridin: Peter Jackson moet ontslagen worden... we boycotten LotR

@-Enid-: Saruman in de Gouw? Ik moet echt de boeken weer 'ns uit 't stof halen!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:43
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
okee...maar ik houd het maar gewoon op boek 1,2 en 3 want al die boeken die in boeken zijn onderveerdeelt raak ik de kluts kwijt. t is al weer n tijdje geleden dat ik de boeken heb gelezen, dus ik weet het niet meer helemeaal zo precies. maar zoals jullie t zeggen klopt hethoor
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:44
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
m'neer schreef op 02-04-2003 @ 19:42:
@-Enid-: Saruman in de Gouw? Ik moet echt de boeken weer 'ns uit 't stof halen!

sorry ik ben -enid- niet maar om ff antwoord te geven op je vraag...saruman gaat op het eind idd naar de gouw...daar gaat hij ook dood (of was dat slangtong nou)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:46
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 02-04-2003 @ 19:44:
sorry ik ben -enid- niet maar om ff antwoord te geven op je vraag...saruman gaat op het eind idd naar de gouw...daar gaat hij ook dood (of was dat slangtong nou)
Wat heeft-ie in godsnaam in de Gouw te zoeken?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:52
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
m'neer schreef op 02-04-2003 @ 19:46:
Wat heeft-ie in godsnaam in de Gouw te zoeken?
euh...gheghe...dat euh...weet ik ook nie meer...oja...in de gouw was het helemaal kut geworden enzo...en er warsen drosten ofzo (naja van die evil mannetjes) en t was er stom en sauman ging er ook heen enzo en ik geloof dat ie op balingshoek werd gedood
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:00
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Morridin schreef op 02-04-2003 @ 19:33:


Peter Jackson f*cked up. Hij kan niet regiseren


ahum???
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:25
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 02-04-2003 @ 19:52:
euh...gheghe...dat euh...weet ik ook nie meer...oja...in de gouw was het helemaal kut geworden enzo...en er warsen drosten ofzo (naja van die evil mannetjes) en t was er stom en sauman ging er ook heen enzo en ik geloof dat ie op balingshoek werd gedood
ja, want als ze terug gaan naar de gouw, komen ze saruman nog tegen, maar dan mogen ze 'm niet doden van Gandalf dacht ik, en dan komen ze in de Gouw en dan heeft hij de boel overgenomen, heel kewl, nou ja, maar dan krijgen ze nog een oorlogje in het klein en dan aan het einden gaat Sam alles mooi maken met z'n aarde van Galadriel
maar ik hoorde dus dat dat allemaal niet in de film komt
__________________
God open your eyes
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:35
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
ringpower schreef op 02-04-2003 @ 15:25:
spoiler-spoiler-spoiler

kben een grote fan van l.o.t.r.
........

faramir en die blondevrouwen mens
Éowyn?

Maar daar gaat het niet om. Ik las pas op internet een interview met Peter Jackson waarin hij zei dat dat het gedeelte op het einde waar de Gouw wordt overgenomen en waar Frodo en zo Saruman tegen komen uit de film wordt gelaten. Omdat de grote slag bij Minas Tirith zeg maar de climax is, en hij niet nog een soort 2e, kleine climax erna wilde. Maar het allereinde, dat ze naar de haven gaan, zou er weer wel in zitten. Nouja, ik zie het wel...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2003, 19:51
Verwijderd
Spoiler

Ahum, wat Sarumon in de gouw wil?

Wraak nemen op de Hobbits omdat die het voor hem verpest hebben.

En Grima is degene die Sarumon afmaakt.

*pakt erg mooie paperback met erg mooie cover van engelse versie van LotR erbij*

Verrek ja, op blazijde 2 of 3 lees je dat Borri dood gaat. Sorry, mijn fout.

MAAAR, zie je wel dat Peter Jackson niet kan regiseren? Dat had ie ook al fout gedaan

@Big Daddy, waarom denk je dat die Smiley is? Ik bedoel alleen dat hij LotR niet had moeten maken. Niemand had dat eigelijk moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:13
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Ik ben ook en LOTR fan * net het boek weer eens uit* maar hoezo, Faramir uitgediept??
Met het boek vind ik het geweldig, de (idd) Eowyn en Faramir romance. Veel leuker dan Aragorn en Arwen
En wat doen ze??? Faramir, zo duidelijk beschreven in het boek, een heel ander type als Boromir en RAVENZWART haar, maken zo'n boerenpummel van in de film

Maar toch...ik heb er echt zin in niet normaal
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:27
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Faramis is idd helemaal fout in de film. Hij is juist begrijpend en aardig en hij helpt de hobbits zoveel hij kan. Hij wil juist goedmaken waar Boromir fout ging. Hij was ook diegene die volgens het vers en volgens Denethor naar Rivendel had moeten maar Boromir wilde en hij was de oudste dus ... Maar van Ravenzwart haar kan ik helemaal nikz herinneren.
Wel vind ik dat er in de film heel goed uitgebeeld wordt hoe Frofo steeds langzamer onder invloed komt van de ring. Ik kan me nu al niet voorstellen dat hij hem erin gaat gooien.

En het is idd grima die saruman vermoord.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 02-04-2003 @ 21:27:
Faramis is idd helemaal fout in de film. Hij is juist begrijpend en aardig en hij helpt de hobbits zoveel hij kan. Hij wil juist goedmaken waar Boromir fout ging. Hij was ook diegene die volgens het vers en volgens Denethor naar Rivendel had moeten maar Boromir wilde en hij was de oudste dus ...
Heej, psst... een film is geen boek... enne.... Peter Jackson is niet dezelfde persoon als J.R.R. Tolkien... maar vertel het niet verder!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 02-04-2003 @ 22:17:
Heej, psst... een film is geen boek... enne.... Peter Jackson is niet dezelfde persoon als J.R.R. Tolkien... maar vertel het niet verder!
Vandaar dat de film zo kut is vergeleken met het boek (nadruk op vergeleken he, ik vergelijk ALTIJD, ik geef alleen mijn mening daarop, niet over de algmene film)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 07:46
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 02-04-2003 @ 21:27:

Wel vind ik dat er in de film heel goed uitgebeeld wordt hoe Frodo steeds langzamer onder invloed komt van de ring. Ik kan me nu al niet voorstellen dat hij hem erin gaat gooien.
Doet-ie ook niet. In 't boek weet Gollem de ring te bemachtigen en valt-ie in de doemberg...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
m'neer schreef op 03-04-2003 @ 08:46:
Doet-ie ook niet. In 't boek weet Gollem de ring te bemachtigen en valt-ie in de doemberg...
Gollum bijt Frodo´s vinger eraf met me ring eraan vast(de vinger aan zijn hand, voor wie vorig jaar de MTV movie awards heeft gezien...)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 12:52
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
niet echt een spoiler, het verhaal is al zo oud...
en in het boek vind ik het maar een klote einde hebben, en geen flikker aan
het enige dat me nog leuk lijkt is die veldslag, verder mogen ze van mij die film op een welbekende plaats stoppen
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 13:27
Schaduwvacht
Schaduwvacht is offline
Citaat:
Talon schreef op 03-04-2003 @ 13:52:
niet echt een spoiler, het verhaal is al zo oud...
en in het boek vind ik het maar een klote einde hebben, en geen flikker aan
het enige dat me nog leuk lijkt is die veldslag, verder mogen ze van mij die film op een welbekende plaats stoppen
ja, nou je het zegt, het boek was helemaal geweldig alleen het eind een beetje slordig en afgeraffeld .... maar ja .... als dat het enige is ...
__________________
Why drink and drive, when you can smoke and fly...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Schaduwvacht schreef op 03-04-2003 @ 14:27:
ja, nou je het zegt, het boek was helemaal geweldig alleen het eind een beetje slordig en afgeraffeld .... maar ja .... als dat het enige is ...
Ik vond dat einde juist wel mooi. Is er tenminste een mooie Aftermath. Alleen denk ik dat de film die sfeer niet kan wer brengen. Vooral als die lui met de boot weggingen, toen ha ik het op einde toch een triestgevoel
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:01
Verwijderd
Citaat:
ringpower schreef op 02-04-2003 @ 16:23:
dat is al zeker.............this groter, mooier, enger, meer monsters en kreaturen.........er gaan veel hoofdrolspelers dood.......en er is meer geld dus super goede specal effects....en wat dat naakte betreft.........vast wel maar dan is zijn aanhangsel niet te zien....weet ik wel zeker........maar goed ik zal voor je duimen....want ze zeggen.......heb je grote voeten...dan heb je een grote pino...en als hij dan niet te zien is........misschien als een soort derde been
...Er gaan helemaal geen hoofdrolspelers dood? Wel, behalve Gollem, maar dat is een given.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:05
Verwijderd
Spoilersssssssssssss.....



En de leider van de RingWraiths. Ik vraag me sterk af of dat in de film ook zo mooi en groots wordt als in het boek

En Denethor en hoe heet ie ook al weer van Rohan
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:07
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Schaduwvacht schreef op 03-04-2003 @ 14:27:
ja, nou je het zegt, het boek was helemaal geweldig alleen het eind een beetje slordig en afgeraffeld .... maar ja .... als dat het enige is ...
mwah, het is een flinterdun verhaal, en best wel voorspelbaar..
alleen het was een van de eerste verhalen in dat genre dat geschreven is.. daarom is het zo apart
en het einde is inderdaad afgeraffeld...
en ik vind het slecht dat die sauron niet alsnog een backup had ofzo.. of dat er een slag om de doemberg zou komen
gandalfs magie vs sauron, enz enz
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:19
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
'n Flinterdun verhaal? Nou ja, in een zeker opzicht wel, maar de mate waarin de personages zich ontwikkelen en de mate waarin Tolkien zijn wéreld heeft neergezet, inclusief complete talen, culturen en werelden, is toch redelijk imposant
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaiers on the storm #211
Verwijderd
500 21-05-2008 15:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.