Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2006, 17:22
roman
Avatar van roman
roman is offline
I.V.M. ruimte gebrek wil in een all in one printer/scanner aanschaffenb
,iemand ervaring met eentje? wat zijn is een aanrader en wat niet?

ook kwa; inkt verbruik, prijs inkt cardridges en dergelijk..
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2006, 18:22
J-roenn
J-roenn is offline
qua kwaliteit zal ik zeggen HP, alleen als je meer gaat kijke naar kosten denk ik dat je bij cannon ( van de merken met nog steeds goede kwaliteit ) terechtkomt.

ik heb iig een psc 2100 van HP ( oud beestje alweer ) en doet het nog steeds goed, terwijl andere merken ( waar de printkop ipv op de inktcartridges in de printer zit verwerkt ) vaak op den duur verstopte printkoppen hebben waardoor je die printer weg kan donderen. dat gebeurt vooral snel als je nagevulde cartridges gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 19:41
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik gebruik zelf een HP (all in one) printer (PSC 1210) en daar ben ik zeer tevreden over, heb 'm al 2 jaar en draai nog steeds op de fabrieks cartridges (heb inmiddels ongeveer 200 afdrukken gemaakt ermee) Ben wel eens benieuwd hoelang je met die cartridges kunt doen, want de fabrieks cartridges zijn normaal maar voor de helft gevuld!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 20:48
Verwijderd
Hier komt heel veel gebruikerservaring:

Koop een HP en dan wel de 6210, 6110 of de 5610. Met de 6210 ben je nog het beste af. Mocht je ooit nog een oude Canon MPC600F tegen het lijf lopen zou ik ze maar ontwijken.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 11:06
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Dell 922 De Dell inkt is een stuk goedkoper dan van HP, ik maak zoveel meer prints dan voorheen en nog red ik het langer met een cartridge.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 13:46
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
]{ing schreef op 12-04-2006 @ 12:06 :
Dell 922 De Dell inkt is een stuk goedkoper dan van HP, ik maak zoveel meer prints dan voorheen en nog red ik het langer met een cartridge.
maar je zit wel vast aan 1 leverancier, als hun vinden dat die inkt niet meer goed genoeg verkoopt en hem uit het assortiment donderen sta je daar ....

ik weet verder ook niet hoe dat zit met inkt bestellen, maar ik hoop dat je daar geen 70,- verzendkosten moet betalen ?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 14:49
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Natuurlijk brengt kiezen voor een nieuw printermerk risico's met zich mee, zelfs als het van een grote multinational als Dell is. Zoals we inmiddels allemaal weten is de investering in de printer op zich vele malen kleiner dan de supplies. Ik heb zelf sowieso liever goedkope inkt dan 100% zekerheid dat ik hetzelfde apparaat kan blijven gebruiken (zeker in deze prijsklasse).

De kans dat Dell ineens weer stopt met levering van cartridges voor hun printers lijkt mij vrij klein, maar mocht dat gebeuren is er altijd nog genoeg animo voor imitatie cartridges. Geen verzendkosten trouwens voor de inkt, de software waarschuwt zelf dat je nieuwe moet gaan bestellen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 18:15
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
]{ing schreef op 12-04-2006 @ 15:49 :
Natuurlijk brengt kiezen voor een nieuw printermerk risico's met zich mee, zelfs als het van een grote multinational als Dell is. Zoals we inmiddels allemaal weten is de investering in de printer op zich vele malen kleiner dan de supplies. Ik heb zelf sowieso liever goedkope inkt dan 100% zekerheid dat ik hetzelfde apparaat kan blijven gebruiken (zeker in deze prijsklasse).

De kans dat Dell ineens weer stopt met levering van cartridges voor hun printers lijkt mij vrij klein, maar mocht dat gebeuren is er altijd nog genoeg animo voor imitatie cartridges. Geen verzendkosten trouwens voor de inkt, de software waarschuwt zelf dat je nieuwe moet gaan bestellen
waar kun je imitatiecartridges kopen dan van dell ?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 18:27
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 12-04-2006 @ 19:15 :
waar kun je imitatiecartridges kopen dan van dell ?
Omdat ik dat niet doe weet ik dat niet zo direct. De inkt van dell zelf is voordelig genoeg, dus waarom zou je voor niet originele (refill) cartridges gaan? Overigens heeft Lexmark compatible cartridges voor de Dell 922, dus de imitatie versies hiervan zijn ook Dell compatible.

www.tintendruck24.de
www.cartridgesave.co.uk
www.printercartridges.net
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 21:53
roman
Avatar van roman
roman is offline
ik zie dat de dell 924 nu maar 30 euro kost is die vergelijkbaar met die 922

dell
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 08:37
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
roman schreef op 12-04-2006 @ 22:53 :
ik zie dat de dell 924 nu maar 30 euro kost is die vergelijkbaar met die 922

dell
lijkt me niet dat je voor 30,- een luxe printer hebt, maar aan de andere kant kan je voor dat bedrag jezelf ook geen buil vallen aan n slechte aankoop. iig als je al zo'n printer staan hebt en de inkt is op dan is het goedkoper om een nieuwe te halen dan inkt te kopen behalve verzendkosten erbij dan....
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 10:02
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
roman schreef op 12-04-2006 @ 22:53 :
ik zie dat de dell 924 nu maar 30 euro kost is die vergelijkbaar met die 922

dell
Goede deal, zou ik zeker doen. 45 euro is geen geld natuurlijk (voor die prijs heb ik ook mn aio gekocht). Voor zover ik kan zien is de 924 op sommige vlakken ook nog verbeterd tov die 922.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Router] All in one printer achter simpele router?
Shock
2 11-07-2007 15:21
Software & Hardware [laptop] Tip voor aanschaf.
Severus
6 27-05-2004 23:44
Software & Hardware [Win XP] Printer blijft herinstalleren
Verwijderd
7 16-05-2004 22:55
ARTistiek [tekening] Gezicht
Verwijderd
35 23-01-2004 10:24
Software & Hardware [Printer] Welke?
Seven of Wands
10 09-01-2004 15:54
Software & Hardware All-in-one's
Verwijderd
38 09-07-2002 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.