Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2008, 23:37
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Net terug van Lord of the Dance. Super! Zonder Flatley want die danst niet meer, maar de opvolger die wij hadden was echt geweldig (en knap ) en het was nog steeds hetzelfde elfen-meisje als vroeger Jammer vond ik dat veel meiden (slechte) pruiken droegen, vooral de eerste helft van de voorstelling heb ik me daar enorm aan kunnen ergeren. Ook deden sommige outfits een beetje goedkoop aan, maar dat mocht de pret niet drukken, want ik heb een geweldige avond gehad
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Advertentie
Oud 25-07-2008, 13:58
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik heb net kaartjes besteld voor Les Mis, voor volgende week. Eindelijk!
Oud 03-08-2008, 21:43
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
^ Les Mis dus en ohhh, wat was dat mooi mooi mooi. We hadden René van Kooten en wow, ik ben ontzettend onder de indruk. Kippevel, meer dan eens, zo goed! En Freek Bartels

Ik wil héél graag nog een keer, erg indrukwekkend.
Oud 28-09-2008, 22:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou, up, ik heb eindelijk weer eens iets in het theater gezien.

Wim Helsen met een tryout van Het Uur van de Prutser, en Kamagurka in het voorprogramma, dat wil zeggen, ze speelden allebei een uur maar Kamagurka was eerst. Hij vertelde geniale moppen met een meestal verrassende clou, op zijn creepy Belgentoon. Dat was leuk.

Maar Wim Helsen was echt geweldig. Het programma was tot nu toe iets toegankelijker en minder theatraal dan zijn vorige twee, en had wat meer realistische, sympathieke anekdotes, wat meer menselijkheid en warmte, hoewel de naargeestige horrormomenten gelukkig niet geheel verdwenen waren. Ik denk dat het zijn minst bizarre maar meest hilarische programma wordt, als het eenmaal af is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-10-2008, 01:10
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
china impressions, overgewaardeerd.
vanavond poetic disasters, club guy&roni, geweldig. interessante thema's, wezenlijk danswerk, livemuziek van heiner goebbels, erg fijn. heel krachtige voorstelling, zet veel sterk neer. thema chaostheorie in onvoorspelbaarheid en het gevoel van de laag onder wat we zien. neerstorten, opbouwen, psychologische processen, dat wat uit de disaster ontstaat. kleine setting en daardoor persoonlijk. hm. in ieder geval de moeite waard.
Oud 06-10-2008, 11:14
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Les Miserables.. ik vond het erg moeilijk te staan, vooral de songs. Maar ik ga zondag nog een keer om te kijken of ik het dan wel kan verstaan. De musical is verder erg mooi neergezet, schitterend lichtgebruik en mooie decors. Heb zin in zondag.

Woensdag naar een voorstelling van Sara Kroos. Vorig jaar ook geweest, maar ben erg benieuwd wat ze nu brengt.
Oud 06-10-2008, 17:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Een eenaktertje van mijn toneelvereniging, "Noodweer". Was erg leuk om te zien. Twee van de hoofdrollen werden vervuld door nieuwe acteurs binnen de vereniging, het was erg leuk om te zien hoe ver ze in een hele korte tijd zijn gevorderd in hun toneelspel.
__________________
you're not my demographic
Oud 07-10-2008, 23:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Firma Rieks Swarte & Vincent Bijlo - Hallo, hallo, wie stinkt daar zo?

Erg leuk gedaan, soms een tikkeltje langdradig, maar over het algemeen erg origineel en goed gespeeld. Mooie wisselingen en veel verschillende soorten verhalen. Wel jammer dat het verouderde publiek het idee had bij een meezingmusical te zitten en er rustig haar slecht ontwikkelde zangkunsten liet horen.
Wat ik erg leuk vond was dat je kon zien dat er onder het verhaal nog veel meer verhalen zaten tussen spelers onderling.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-10-2008, 22:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Twee weken geleden naar '5' Van Rooyackers, Kamps & Kamps geweest met als alternatieve titel Rooyackers versus Kamps versus Kamps.

Heb een prima avond gehad, veel lol, helaas een erg kleine zaal die niet eens was uitverkocht, maar ze zijn sinds de laatste show die ik van ze gezien heb flink gegroeid
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-10-2008, 11:42
Verwijderd
sunset boulevard. Simone Kleinsma in de hoofdrol. Zij is zó goed, en ze kan zo ontzettend krankzinnig spelen! En ook helemaal niet bang om 'lelijk' te spelen, vergane glorie uit te stralen. Antonie Kamerling komt gewoon overal mee weg (matig zingen, matig acteren) omdat ie nou eenmaal Antonie Kamerling is, en ik pik het wel van hem. En de man die butler speelt heeft een dijk van een stem. Potdorie! Lekker zitten, mooi kijken, en ooooh ja. fantastische muziek. (maar ik zat dan ook op de eerste rij met mn neus in de orkest bak)
Oud 10-10-2008, 14:37
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Zoetgevooisd van Sara Kroos. Was een geweldige voorstelling, en hij kon me niet lang genoeg duren. Ze zong nog beter dan vorig jaar, en haar 'grappen' waren nog beter en raakte nog meer dan vorig jaar. Woehoe!

Net kaartjes voor Evita gekocht!
Oud 20-10-2008, 16:37
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Pleintheater <3

Max van den Burg, beginnend cabaretier. Beetje try-out concept, maar erg scherp en origineel, zeker een aanrader.
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Oud 22-10-2008, 19:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
^ Les Mis dus en ohhh, wat was dat mooi mooi mooi. We hadden René van Kooten en wow, ik ben ontzettend onder de indruk. Kippevel, meer dan eens, zo goed! En Freek Bartels

Ik wil héél graag nog een keer, erg indrukwekkend.
ik ook. En jànken! Oef! Maar geen Freek, aangezien ik op zondag was.

Die decors waren echt zo ontzettend indrukwekkend, en ook geweldig gebruik van licht. En ik was een beetje bang dat Jamai niet leuk zou zijn, maar hij was echt fucking briljant bíjna net zo goed als Rene van Kooten (<3333333).

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-10-2008, 15:05
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Gisteren Evita, was geweldig
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 04-11-2008, 00:23
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
antigone, in belfast.
briljant neergezet.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 08-11-2008, 10:54
lapzwans
lapzwans is offline
Try-out van de nieuwe voorstelling van Katinka Polderman
__________________
shut up! I'm dreaming
Oud 08-11-2008, 10:55
lapzwans
lapzwans is offline
en de week daarvoor iets met paradijs door het convoi exceptionelle
__________________
shut up! I'm dreaming
Oud 10-11-2008, 15:41
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Ik had op mijn werk 2 kaartjes gewonnen voor Dirty Dancing,
en dus was ik daar gisteravond.

Het feit dat het gratis was was mooi, want ik had hier nooit dat geld voor betaald.
Het verhaal is flinterdun, bijna net zo vlak als de personages (die JohnnY, RobbY, BabY, PennY, MarjorIE, BillY enzo heten...) en de helft van de show was puur opvulling en dan bedoel ik niet momenten, maar hele scenes. Daardoor duurt het vehikel ook nog eens veel te lang als je kijkt naar wat er nou echt gebeurt.

Het podium is zo'n belachelijke hydraulische machine geworden, en het is bijna (kom ik ga een kamer in: deur uit de vloer, door deur, deur weer in de vloer) tot helemaal (ik ga ergens heen lopen: loop naar links, stuk vloer omhoog, naar rechts over dat stuk, weer omlaag ander stuk omhoor, bovenlangs lopen,en weer naar rechts blablabla) nutteloos.
Er komt op een gegeven moment een net naar beneden want er is een scene op de golfbaan en die man moet even een wit rubberen nepgolfballetje slaan voordat er weer een slechte dialoog uitkomt.

En de stomtse dingen zijn moeilijk en de ingewikkelste onderwerpen zijn makkelijk, drama drama drama om niets.

Het gedans is natuurlijk wel het belangrijkste punt van de "musical", maar volgens mij komen daar alleen echt de mensen op af die heel hun beltegoed opgesmsd hebben bij Dancing with the stars.

Of dát is de reden dat je hier naartoe moet gaan, of uit nostalgie omdat je 20 jaar geleden hebt zitten soppen/fappen op Patrick Swayze.
Maar ik hoef de film in ieder geval niet meer te zien....
Oud 10-11-2008, 18:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Haha Rooster. Tuurlijk gaat niemand daar heen voor het verhaal. Nostalgie ten top.

Ik ben vorige week naar Tarzan en Cabaret geweest, allebei musicals.
Cabaret vond ik vooral de eerste helft erg weinig inhoud hebben. Veel met de benen wijd en glitter en glamour, terwijl de musical al met al best nog maatschappelijke achtergrond heeft. Op een gegeven moment kreeg ik het idee bij een amateur voorstelling te zijn.
In de tweede helft wisten ze de maatschappelijke lading en de rest van het verhaal veel duidelijker over te brengen en die tweede helft maakte een hoop goed.

Tarzan vond ik qua spektakel geweldig, qua verhaal een heel stuk minder. Althans, niet vervelend, maar gewoon niet zo veel inhoud. Op zich kun je dat van te voren weten, want het verhaal van Tarzan is bekend. Maar ze hebben er echt wat moois van gemaakt, veel nieuwe elementen ook die ik nog niet eerder in musicals heb gezien. Ik had voor zowel Tarzan als Jane een understudy. Vooral Jane werd erg leuk gespeeld. Prima musical
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-11-2008, 10:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Gisteren bij een open podium avond in Tilburg "Open Huwelijk" van Dario Fo gezien, geregisseerd door aanstormend regietalent M. van Hoof. Briljante bewerking, uitstekende cast. Het duurde maar een half uur, maar ik heb me uitzonderlijk vermaakt. Met veel gevoel voor timing en overtuigend gespeeld. Het bewerken van het stuk van 2 naar 6 karakters is heel goed in het stuk verwerkt. Iedere speler heeft zijn eigen trekjes en is constant met zijn rol bezig, ook als ze geen tekst hebben. Al met al een zeer geslaagde productie.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-11-2008, 11:00
Verwijderd
Mijn naam is Haas.
Oud 12-11-2008, 20:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het mag gezegd worden hoor.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-11-2008, 17:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik heb het script van Open Huwelijk, maar ik heb het nog steeds niet uitgelezen.

Ik zal er gauw eens aan beginnen!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-11-2008, 17:34
Verwijderd
Dat is een superoude versie, de uiteindelijke versie heb ik niet eens meer op de computer staan..
Oud 14-11-2008, 20:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Toch ga ik het lezen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 14-11-2008, 21:02
Verwijderd
Dat mag natuurlijk sowieso. De tekst is toch wel leuk, maar hij is nóg leuker geworden.
Oud 14-11-2008, 21:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou, als je denkt dat ik iets mis mag je wel de nieuwe sturen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-11-2008, 15:19
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
thoughts unsaid then forgotten bij bruno listopad, wat een drama, geen idee wat er van te denken .
Oud 16-11-2008, 22:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Vanavond de voorpremière gezien van Boeing Boeing met onder andere Jon van Eerd en Wilbert Gieske.
GENIAAL. Ik heb me rot gelachen, echt geweldig. De hele voorstelling valt of staat met een perfecte timing en die timing is gewoon volledig aanwezig.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 25-11-2008, 12:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gisteravond in het net geopende Nationaal Muziekkwartier naar een voorstelling geweest én het gebouw bewonderd. Hoe jammer ik het vond dat de oude schouwburg dicht ging, hoe tevredenik ben met de nieuwe schouwburg. Het podium is zo'n beetje de grooste en zeker meest diepe die ik totnutoe heb gezien, dus de mogelijkheden zijn eindeloos. En afgezien van wat dingen die waarschinjlijk nog niet afgewerkt zijn ziet het er prachtig uit. Over de verlichting is goed nagedacht, de barren zitten op logishe plekken en de akoustiek in de zaal is prima.

De voorstelling zelf was De ploeg met Ben Hur
De ploeg bestaat uit de cabaretiers van NUHR (Peter Heerschop, Viggo Waas en Joep van Deudekom) aangevuld met Han Römer, Titus Tiel Groenestege en Genio de Groot. Voor deze voorstelling aangevuld met Erik van Muiswinkel, Beppie Melissen en Sophie van Winden. Dat alleen al wat iets om naar uit te kijken.

Ik heb zelf nooit naar de Familie van der Ploeg gekeken op TV, maar de voostelling speelde zich in deze setting af, de grappen waren ontzettend scherp, soms op over over het randje maar niet op een storende manier. Het tempo lag heel hoog en soms leken ze een uur in een kwartier te proppen, maar wederom niet storend. De voorstelling zag er heel strak uit, het publiek kreeg een actieve rol en er was geen ruimte voor een pauze, omdat het publiek dan waarschijnlijk uit het verhaal zou raken. Een goede keuze vond ik.
Al met al één van de betere voorstellingen die ik de afgelopen 10 jaar gezien heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-11-2008, 17:07
Verwijderd
Een pauze in een toneelstuk is sowieso altijd een slechte keuze.
Tenzij het echt een vier uur (of langer) durend stuk is ofzo. Want dan moet je gewoon even kunnen plassen of water drinken.
Verder vind ik pauzes echt een achterlijke uitvinding.
Oud 26-11-2008, 22:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind voorstellingen zonder pauze juist verschrikkelijk. Hoe geniaal ik een voorstelling ook vind, na 5 kwartier begint m'n lichaam toch wel om die pauze te vragen. Even benen strekken, even plassen, even wat drinken, even een houten kont voorkomen

Ik ken wel voorstellingen waarin de pauze niet positief is voor de voorstelling, dus ik kan me indenken dat een regisseur afziet van een pauze. Maar doorgaans heb ik liever wel een pauze.
En als werknemer in een theater heb ik al helemaal graag pauze, want naast het geld dat we mislopen is het publiek echt niet te genieten als ze geen pauze hebben gehad
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-11-2008, 22:23
Verwijderd
Jeuzus, na vijf kwartier al? Ik vind een pauze altijd juist doodzonde (dat je zo even tussendoor weer de werkelijkheid in getrokken wordt) en word juist chagrijnig als er wel één in zit bij een voorstelling van 2,5 uur. Bij meer mag er wel één van mij, omdat het moet.

ot: Ik zag vandaag 'Heimweemoed' van De Sprook en dat was weer fantastisch. Waarom maken ze in Vlaanderen toch zoveel beter theater dan in Nederland?
Oud 26-11-2008, 22:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Een pauze is ook een bron van inkomsten en dus (helaas vaak ook echt) nodig. Als mijn amateurtoneelvereniging geen pauze zou houden, dan zouden we niet genoeg inkomsten krijgen om de boel draaiende te houden. Niet alleen mis je behoorlijke inkomsten in de pauze, maar het publiek is dan ook eerder geneigd om direct naar de voorstelling naar huis te gaan en daarom minder of niets te drinken na de voorstelling, en uiteindelijk dus nog minder inkomsten.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-11-2008, 19:56
Verwijderd
Anne van Veen (dochter van ja). Was leuk, behalve liedje zingen, vertelde ze ook verthalen, sprookjes enzo.
Ze kan leuk zingen, ze lijkt er op haar vader vind ik en dat is soms jammer, omdat je dingen verwacht die ze niet doet.
Oud 17-12-2008, 18:13
loekdb
loekdb is offline
Vorige week ben ik in het Jeugdtheaterhuis Gouda naar dit tweeluik geweest. Echt 2 geweldige stukken, net als de vorige voorstelling van het Jeugdtheaterhuis. Hoewel deze voorstellingen veel kleiner en intiemer zijn dan de 'grote-zaal-voorstelling' Canterbury Tales is het zeker net zo genieten geblazen!

Stuk is geweldig geschreven en zit geniaal in elkaar. Hoewel de energie niet altijd even hoog was, viel ik van de ene verbazing in de andere. Door de goede vondsten qua opzet en tekst, maar ook door de frisse talenten. Altijd lekker om mensen van je eigen leeftijd zo goed te zien spelen. Doordat Stuk vrij abstract is, moet je er wel je hoofd bij houden. Maar elke theaterliefhebber zal het zeker kunnen waarderen!
Bij Chatroom heb ik gewoon een uur met open mond zitten kijken. Een enorme energie en betekenis bij elke beweging, elk loopje, elke vertrekking van een gezicht. De rollen zijn hier goed en eerlijk verdeeld. Alle spelers komen tot hun recht en ook zonder tekst trekken ze je aandacht. Niets is in deze voorstelling overbodig. Aan het begin van Chatroom kon ik m'n lachen niet inhouden, maar langzamerhand werd de sfeer steeds grimmiger tot iedereen z'n adem inhield..

Stuk&Chatroom, twee totaal verschillende voorstellingen maar allebei dubbel en dwars de moeite waard. Met als overeenkomst dat allebei de stukken barst van het jonge talent!

Na afloop dit tweeluik hebben wij nog lang nagepraat, want dat is wel nodig na het zien van Stuk&Chatroom!

Ga dat zien!

Loek

Laatst gewijzigd op 18-12-2008 om 08:40. Reden: Bericht verplaatst naar "Wat heb je als laatste in het theater (oid) gezien?"
Oud 20-12-2008, 18:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben laatst naar 'boer zoekt koe' geweest van Theater te water. Het was erg leuk, een kennis van me speelt erin en ik werd meegesleept door andere mensen. Ik ben blij dat ik geweest ben, iedereen speelde erg goed. Het zingen was ook redelijk en het stuk had een leuke komische noot.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 26-12-2008, 13:51
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
gaat allen naar Instinct van NTGent, vanaf 8 januari
Oud 26-12-2008, 18:29
Verwijderd
Had je naam al zien staan, moet nog even zien of ik hem überhaupt ergens kan zien. In Tilburg speelt ie natuurlijk weer 's niet...
Oud 28-12-2008, 12:04
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Had je naam al zien staan, moet nog even zien of ik hem überhaupt ergens kan zien. In Tilburg speelt ie natuurlijk weer 's niet...
ah, namechange, huh...
Oud 30-12-2008, 12:49
Verwijderd
Oh, sorry, ja. Ik ben Minke.
En ik was gisteren nog in Gent en ik wil er later gaan wonen, maar dat terzijde.

Ot; ik heb Laura van Dolron met Walden revisited gezien, en ze maakte mijn verwachtingen meer dan waar! Ik vind haar echt een heldin.
Oud 01-01-2009, 19:29
Verwijderd
Ach, als speler vind ik pauzes juist wel heel relexed. Ff de concentratie kunnen droppen, opladen met een kop koffie en een peuk, en dan weer verder. Scheelt echt. Na de pauze ben je fris, en presteer je weer beter, ten minste, dat gevoel heb ik altijd. En op het podium zal het niet anders zijn dan in de bak. En in de pauzes is het ook altijd erg gezellig met de cast in het rookhokje
Oud 01-01-2009, 19:41
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik ga naar de theater-tour van de (ex)lama's!
Budget TV jongeren jongeren show heet dat ofzo, echt cool.
Het is pas volgend jaar april, maar toch.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 03-01-2009, 23:21
Verwijderd
ik ben vanavond naar de Heideroosjes theatershow geweest.. tjah... tjah...

t was heel leuk en gezellig, maar ik zie ze liever gewoon muziek maken.
Oud 04-01-2009, 16:15
Verwijderd
Nouja.. Het laatste was eigenlijk het schooltoneel, wat in de schouwburg wordt uitgevoerd, maar ik vind niet echt dat dat meetelt.
Dus daarvoor was het Claudia de Breij met haar show IClaudia. (:

edit by me: Ik zal ook nog even vertellen wat ik ervan vond: Ik vond het echt heel erg leuk en grappig.
Claudia gaat soms ontzettend ver in het vertellen en soms vertelt ze ook een beetje veel details die je eigenlijk niet wilt weten (: Ja, ik heb wel een playboykutje etc.), maar dat maakt het juist grappig en er zitten veel onverwachte wendingen in haar show.

Laatst gewijzigd op 04-01-2009 om 20:48.
Oud 07-01-2009, 18:23
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik ga naar de theater-tour van de (ex)lama's!
Budget TV jongeren jongeren show heet dat ofzo, echt cool.
Het is pas volgend jaar april, maar toch.
Hey! Daar ga ik ook naar toe!! Wat toevallig, ik heb een kaartje van een vriend gekregen=) Echt soow lief vind ik dat Dankjewel!(k)
__________________
mijn handtekening
Oud 07-01-2009, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Hey! Daar ga ik ook naar toe!! Wat toevallig, ik heb een kaartje van een vriend gekregen=) Echt soow lief vind ik dat Dankjewel!(k)
Haha, ik ga ook! En ook in april, trouwens!
Oud 11-01-2009, 09:20
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Gisteravond naar Evita geweest. Woehoe. Ik ging voor Stanley Burleson omdat ik hem gewoon geweldig vind. Maar het was best een goede musical eigenlijk. De liedjes vond ik mooi en het verhaal werd goed neergezet. Niet dat ik negatief kan zijn over musicals, maar ik vond het gewoon weer leuk.

Nu kaartjes zoeken voor Dirty Dancing..
Oud 11-01-2009, 11:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Peer Gynt in het Theater aan het Vrijthof in Maastricht, met een voor de gelegenheid samengesteld gezelschap. Het was leuk om naar te kijken, acteerwerk was goed. Ik kende het verhaal niet echt, het was wel een aparte manier om kennis te maken met dit stuk. Humor en emotie werden goed afgewisseld, de muziek (Grieg uiteraard) was erg mooi. Fijne avond.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-01-2009, 22:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Een paar weken terug Acda en de Munnik.
Ik wist niet dat het dezelfde voorstelling was als vorig jaar, dus ik had hem al gezien
Enerzijds mijn eigen schuld, ik had gewoon niet goed gelezen. Anderzijds kwam het ook doordat ik in de brochure las dat het een cabaretvoorstelling was. In mijn herinnering was de vorige show eigenlijk nauwelijks cabaret te noemen. Dat geeft wel aan dat ik hem eigenlijk oorspronkelijk al niet goed vond passen bij de beschrijving.

Nu de tweede keer kwamen de liedjes beter aan en ik vond hem positiever dan dat ik hem herinnerde. Maar echt niet goed genoeg dat ik hem vrijwillig 2x zou hebben bezocht
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote 'wat kunnen we samen gaan doen'-topic. (Voor eerste dates, relaties...)
Bloem
255 21-11-2012 13:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.