Oud 15-10-2007, 16:21
Spammie
Avatar van Spammie
Spammie is offline
Hallo,

Omdat ik mijn pc de komende tijd moet gaan delen met een 'gast' heb ik het gastaccount ingeschakeld. Dit werkt verder prima maar omdat ik een extra harde schijf in m'n pc heb waar al m'n persoonlijke data opstaat, wil ik graag dat deze extra harde schijf niet toegankelijk en/of zichtbaar is in 'Mijn Computer' van het gastaccount. Ik weet hoe je een bepaalde map moet beveiligen maar niet hoe je een complete harde schijn ontoegankelijk of onzichtbaar maakt.
Weet iemand hoe ik dit kan doen? Ik heb al meerdere zoekacties bij google geprobeerd, maar ik kan niet vinden wat ik wíl vinden.

P.s. Misschien handig; ik gebruik Windows XP Home Edition.
Het is misschien ook belangrijk te vermelden dat ik deze complete 'Data-schijf' in een netwerk heb gedeeld met m'n man omdat we nogal eens dingen van elkaar nodig zijn.

Laatst gewijzigd op 16-10-2007 om 06:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2007, 23:40
Spammie
Avatar van Spammie
Spammie is offline
Heel erge up.. Kan iemand het mij vertellen!?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 09:12
Verwijderd
Je zou alle persoonlijke data in je Mijn Documenten map kunnen zetten en die beveiligen via Windows. Dan is het wel zo dat de data niet meer gedeeld is maar dan kan de gast er in ieder geval niet in zitten kloten.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 15:58
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
die gast is toch wel te vetrouwen?? Of moet je gedwongen die pc met hem/haar delen
__________________
Het is toch ons bier !?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.