Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 13:23
#JumpDaFuckUp!#
Avatar van #JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Ik vraag me weleens af of je vaak commentaar krijgt op je uiterlijk. Is het meestal staren, naroepen, discriminatie op een andere manier of helemaal niets? en waar heb je dat 't meest? In een bijv. stad, dorp, school enz. Weet je ook waarom? En irriteer je je eraan, vind je t leuk, is 't al een gewoonte enz.


Ik weet nog wel dat ik eens naar een camping moest gaan om te douchen en oh my f*God ik doe dat echt nooiiiit meer. Er stonden wat Nederlandse jongeren met scooters en het "gewoonlijke" mode uiterlijk, meisjes te bloot en jongens te replay,diesel,nike en gel. Ik denk dat zij alleen maar buitenlanders op hun tv scherm ofzo zien, maar t was gewoon niet normaal! Ik liep langs met een heel andere kledingstijl gewoon iedereen negerend en er was gewoon een killende stilte gevallen, eerst waren ze aan't schreeuwen en elkaar versieren met hun scooters en weet ik veel. Ik dus daarzo met me lange gekrulde donkere haar, en alternatief uiterlijk loop gewoon door alsof ik die hele massa niet eens zag staan begon gewoon in t Spaans een liedje te zingen Ik vond dit dus niet leuk, maar omdat ik al in die situatie zat dacht ik dus laat ik es ff een liedje zingen en ze compleet negeren, de jongens vonden dit ontzettend leuk dat kon ik horen, maar de meisjes konden t niet zo waarderen hoorde ik ook ze zeiden dingen die ik nooit hoop terug te horen Ik heb dit wel vaker in dorpjes enzo en ik irriteer me er mateloos aan, maar hey wat kan ik eraan doen? tis al een gewoonte
------------------------------------------------------------------------------------
Wat ik dus wil zeggen is dus dat ik gediscrimineerd word door het feit dat ik geen Nederlander ben ik ben een Colombiaan en dat word niet geaccepteerd, verder vertik ik het om de mode te volgen, hoezo ik moet veranderen?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ow, en om niet te veel hoeven te quoten, ff voor de duidelijkheid ik weet dus zeker dat ze me vooral discrimineerden vanwege mijn afkomst, vanwege van wat die meiden naar me schreeuwden. t was te verschrikkelijk om nu op te schrijven stel je maar voor: k*nke dit en vieze dat

Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 18:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2002, 13:29
LittleLucille
LittleLucille is offline
je hebt van die mensen he... tzz
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:35
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Tja, hoe je er ook uit ziet, je kan altijd commentaar op je uiterlijk krijgen.

Live with it
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:37
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
goh wat ben je alto

als je je er aan ergerd kleed je dan gewoon normaal, je kan wel gaan janken van " ze moeten me respecteren voor wie ik ben etc etc" maar dat doen ze niet en zullen ze ook nooit doen het is jammer het is triest maar ook te verwachten dus of kleed je anders of houd op met miepen
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:40
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:
als je je er aan ergerd kleed je dan gewoon normaal, je kan wel gaan janken van " ze moeten me respecteren voor wie ik ben etc etc" maar dat doen ze niet en zullen ze ook nooit doen het is jammer het is triest maar ook te verwachten dus of kleed je anders of houd op met miepen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:41
Verwijderd
Krijg niet zo vaak commentaar, maar ik kleed me ook niet echt heel extreem....
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:45
Verwijderd
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:
.


Er stonden wat Nederlandse jongeren met scooters en het "gewoonlijke" mode uiterlijk, meisjes te bloot en jongens te replay,diesel,nike en gel. Ik denk dat zij alleen maar buitenlanders op hun tv scherm ofzo zien, maar t was gewoon niet normaal!
en jij doet niet hetzelfde wil je zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:47
#JumpDaFuckUp!#
Avatar van #JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
goh wat ben je alto

als je je er aan ergerd kleed je dan gewoon normaal, je kan wel gaan janken van " ze moeten me respecteren voor wie ik ben etc etc" maar dat doen ze niet en zullen ze ook nooit doen het is jammer het is triest maar ook te verwachten dus of kleed je anders of houd op met miepen
Ik erger me er dus aan dat mensen me om mijn nationaliteit discrimineren, ik leef al bijna me hele leven in Nederland en nog steeds voel ik me gediscrimineerd op veel plaatsen. Dat alternatieve is gewoon dat ik geen merkenmode draag En als je geen zin hebt om te lezen waarom hou je dan niet gewoon je bek dicht droge chagrijn

Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 13:55.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:47
#JumpDaFuckUp!#
Avatar van #JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Citaat:
Milk schreef:


en jij doet niet hetzelfde wil je zeggen.
psies, enne het laatste stukje(het was gewoon niet normaal slaat op hoe ik me voelde niet op hoe zij onderling deden, want dat is best "normaal" tegenwoordig

Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 13:59.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:55
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

het gaat dus eigenlijk om het feit dat ik er niet nederlands uitzie en geen diesel ofzo draag koe!
met zo een attidude maak je snel vriendjes uit je post maak ik niet eens op dat je er buitenlands uitziet moet ik dat ruiken ofozow germaanse wcbril likkende dwerg pissebed?
bovendien veranderd het nog niets aan mijn punt... wil je geen commentaar op je uiterlijk kleed je dan anders... het feit dat je buitenlands bent zorgt er echt neit voor dat jij meer opmerkingen krijgt ofozw... iedereen die er alternatief bij loopt kan rekenen op vervelende situaties....
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:58
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

Ik erger me er dus aan dat mensen me om mijn nationaliteit discrimineren, ik leef al bijna me hele leven in Nederland en nog steeds voel ik me gediscrimineerd op veel plaatsen. Dat alternatieve is gewoon dat ik geen merkenmode draag En als je geen zin hebt om te lezen waarom hou je dan niet gewoon je bek dicht droge chagrijn
grappig dat ik innens een chagerijn ben enkel en alleen omdat ik jouw gewoon vertel hoe de wereld in elkaar steekt best dat je dat niet aankan maar open dan ook geen topic.. en lees je eigen post nou nog eens door er wordt gewoon geinmpliceerd dat je "gepest" wordt om je alto uiterlijk en niet om je afkomst....
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:59
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:


met zo een attidude maak je snel vriendjes uit je post maak ik niet eens op dat je er buitenlands uitziet moet ik dat ruiken ofozow germaanse wcbril likkende dwerg pissebed?
bovendien veranderd het nog niets aan mijn punt... wil je geen commentaar op je uiterlijk kleed je dan anders... het feit dat je buitenlands bent zorgt er echt neit voor dat jij meer opmerkingen krijgt ofozw... iedereen die er alternatief bij loopt kan rekenen op vervelende situaties....
Als je er goed over na zou denken zou je er inderdaad uit op kunnen maken dat ze een Spaans liedje zingt omdat ze dus werkelijk spaans is, maar dat kwam op mij ook niet zo duidelijk over..

Ennum, ik trek me echt geen ene fuck meer aan van mensen, alleen van positief commentaar, de rest hoor ik al niet meer. En zo alternatief zie ik er ook weer niet uit.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:06
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
als je je er aan ergerd kleed je dan gewoon normaal,
Je hebt gelijk hoor, absoluut, maar ookal kleed je je normaal, je krijgt ALTIJD wel commentaar, of het nou "standaard miep, ontwikkel eens een stijl", "modepopje" of "kutalto" is.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:10
#JumpDaFuckUp!#
Avatar van #JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:


met zo een attidude maak je snel vriendjes uit je post maak ik niet eens op dat je er buitenlands uitziet moet ik dat ruiken ofozow germaanse wcbril likkende dwerg pissebed?
bovendien veranderd het nog niets aan mijn punt... wil je geen commentaar op je uiterlijk kleed je dan anders... het feit dat je buitenlands bent zorgt er echt neit voor dat jij meer opmerkingen krijgt ofozw... iedereen die er alternatief bij loopt kan rekenen op vervelende situaties....
Welke vriendjes? zoek ik vriendjes dan? Jezus wat zeg ik nou ?LEES Ik zeg niet voor niets een Nederlandse groep jongeren en ik met me donkere haar en dat Spaanse liedje. Ik word gediscimineerd doordat ik geen Nederlander ben en me niet zoals zij kleed, wanneer dringt het toch eens tot je door!!! Ik ga m'n uiterlijk absoluut niet veranderen, hoe denk je trouwens dat ik dat moet me haar blond verven? k ben geen achterlijke doos.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:13
Verwijderd
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

Welke vriendjes? zoek ik vriendjes dan? Jezus wat zeg ik nou ?LEES Ik zeg niet voor niets een Nederlandse groep jongeren en ik met me donkere haar en dat Spaanse liedje. Ik word gediscimineerd doordat ik geen Nederlander ben en me niet zoals zij kleed, wanneer dringt het toch eens tot je door!!! Ik ga m'n uiterlijk absoluut niet veranderen, hoe denk je trouwens dat ik dat moet me haar blond verven? k ben geen achterlijke doos.
Shakira.

En trouwens, jezus, wat nou 'ik ben geen achterlijke doos'.. Misschien zie je er niet uit als een 'achterlijke doos', hoewel mijn voorstelling daarvan vast anders dan die van jou zal zijn, maar qua innerlijk zit je precies op 1 lijn met die mensen die je blijkbaar zo verafschuwd..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:23
#JumpDaFuckUp!#
Avatar van #JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Citaat:
Jewel schreef:


Shakira.

En trouwens, jezus, wat nou 'ik ben geen achterlijke doos'.. Misschien zie je er niet uit als een 'achterlijke doos', hoewel mijn voorstelling daarvan vast anders dan die van jou zal zijn, maar qua innerlijk zit je precies op 1 lijn met die mensen die je blijkbaar zo verafschuwd..
Jou voorstelling is KUT ik zou God om een andere vragen qua innerlijk: You think you know, but you have no idea
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:29
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
als ik coke van je mag kopen accepteer ik je
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:32
#JumpDaFuckUp!#
Avatar van #JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
Citaat:
Bor schreef:
als ik coke van je mag kopen accepteer ik je
weer een prachtig vooroordeell, dat alle Colombianen dealen...laten we het op marijuana houde, das tenminste legaal
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-08-2002, 14:34
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

weer een prachtig vooroordeell, dat alle Colombianen dealen...laten we het op marijuana houde, das tenminste legaal
hee dat maak jij er van; ik zeg alleen als ik coke van je mag kopen accepteer ik je, jij maakt er weer iets generaliserends van..

Beetje jammer dat buitenlanders dat altijd doen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:35
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

Welke vriendjes? zoek ik vriendjes dan? Jezus wat zeg ik nou ?LEES Ik zeg niet voor niets een Nederlandse groep jongeren en ik met me donkere haar en dat Spaanse liedje. Ik word gediscimineerd doordat ik geen Nederlander ben en me niet zoals zij kleed, wanneer dringt het toch eens tot je door!!! Ik ga m'n uiterlijk absoluut niet veranderen, hoe denk je trouwens dat ik dat moet me haar blond verven? k ben geen achterlijke doos.
jij bent niet bijster intelligent of wel?
het dringt nu echt wel tot mij door hoor, feit is dat je gewoon niet duidenlijk was in je post ... ik heb ook nooit gezegt dat je je uiterlijk moet veranderen (je kom ook gewoon stoppen met miepen) en al helenmaal niet omdat je er buitenlands uitziet je snapt toch hopenlijk zelf ook wel dat dat gepost was terwijl ik veronderstelde dat men vervelend deed om je alto gehalte...?
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:36
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

*een hoop zieligheid*
Met jou heb ik dus geen enkel medelijden, als je zo agressief reageert kun je commentaar verwachten. Als het om je afkomst gaat is het een ander verhaal maar we konden toch duidelijk uit je verhaaltje afleiden dat dit zeer zeker niet de enige factor was die meespeelde. =>
Citaat:
Ik liep langs met een heel andere kledingstijl
Groei op of ga fijn met je kleuterleidster knippen en plakken.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenčvend....
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:36
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

, das tenminste legaal
nopes het wordt gedoogd, dat is wat anders
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:37
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Hukkie schreef:




Groei op of ga fijn met je kleuterleidster knippen en plakken.
over 3 weken loop ik stage als peutermeester
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:38
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Bor schreef:
als ik coke van je mag kopen accepteer ik je
en jij verweet mij een slecht gevoel voor humor....
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:40
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:

en jij verweet mij een slecht gevoel voor humor....
nee, jij hapt gewoon goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2002, 14:41
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:


over 3 weken loop ik stage als peutermeester
lijkt me geen goed plan met die mega opvliegers van je
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:43
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:


over 3 weken loop ik stage als peutermeester
Ik heb nu al medelijden met je

(voor mental-coaching, bel: 0900-...)


__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenčvend....
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:47
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:
Ik vraag me weleens af of je vaak commentaar krijgt op je uiterlijk. Is het meestal staren, naroepen, discriminatie op een andere manier of helemaal niets? en waar heb je dat 't meest? In een bijv. stad, dorp, school enz. Weet je ook waarom? En irriteer je je eraan, vind je t leuk, is 't al een gewoonte enz.

Wat ik dus wil zeggen is dus dat ik gediscrimineerd word door het feit dat ik geen Nederlander ben ik ben een Colombiaan en dat word niet geaccepteerd, verder vertik ik het om de mode te volgen, hoezo ik moet veranderen?
Hoe weet je dat je gediscrimineerd wordt op grond van het-niet-nederlander- zijn? Maar goed, sommige mensen moet je gewoon negeren he.
Je moet gewoon aantrekken wat je leuk vindt en erbij lopen zoals je wilt.
Persoonlijk heb ik het niet op onverzorgde mensen, maar goed, van mij mag iedereen het.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:52
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Bor schreef:

lijkt me geen goed plan met die mega opvliegers van je
oow dus jij wou zeggen dat jij hier op het forum precies hetzelfde bent/reageerd als in de realiteit?

ik ben een hele lieve rustige jongen hoor eerlijk waar
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:52
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Bor schreef:


nee, jij hapt gewoon goed
ja erg he
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:54
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:


ja erg he
volgens mij ben je een letter vergeten in je sig


en stel nou voor dat je t forum niet had gehad als frustratie uitlaatklep; dan had je vast incest gepleegd met een van die kiddo's

Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Bor schreef:





en stel nou voor dat je t forum niet had gehad als frustratie uitlaatklep; dan had je vast incest gepleegd met een van die kiddo's

Leuke grap. Idioot.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:56
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:


oow dus jij wou zeggen dat jij hier op het forum precies hetzelfde bent/reageerd als in de realiteit?

ik ben een hele lieve rustige jongen hoor eerlijk waar

True true
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenčvend....
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:57
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
halve banaan schreef:


Leuke grap. Idioot.
*eens* *heel erg eens*
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenčvend....
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:57
rare pop!
Avatar van rare pop!
rare pop! is offline
ik word nu zo'n 4 of 5 jaar bijna elke dag uitgelachen nageroepen of nageken, omdat ik er "anders" uit zie, in het begin irriteer je je eraan, maar nu heb ik het nauwelijks meer in de gate, als ik met mn zus door de stad loop ofzo, dan zegt ze de hele tijd dat er iemand naar me kijkt of over me lult, maar ikzelf merk ut nie meer zo, je went eraan..

eerst vond ik ut wel altijd kei kut, maar ik heb mezelf er over heen gezet en ik heb er nu echt dikke schijt aan
__________________
-= punx are united =-
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:59
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
Citaat:
halve banaan schreef:


Leuke grap. Idioot.
noem me liever realist
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-08-2002, 15:01
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Bor schreef:


noem me liever realist
Liever niet.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenčvend....
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 15:06
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Honglorn

Wie zegt dat ze je discrimineren vanwege je nationaliteit,dat maak je er zelf van.
Mensen zoeken altijd iets om op af te kunnen reageren,onzekerheden,irritaties en frustraties..je kan er nix aan doen,ze doen het toch wel,trek je er niks van aan en sta er boven.

Ik zit nu 2 weken op een nieuwe school,een hele strenge school met veel buitenlandse mensen en veel christelijke mensen... ik denk dat ik nu de ontgroening krijg ofzo,want vanaf dat ik de school instapt totdat ik er s'middags weer uitstap word ik uitgemaakt voor slet,schaap,en worden er zelfs lunchrestanten over me heen gegooid...je kan er wel op ingaan,gaan schreeuwen..boos worden..maar dan hebben ze je alleen waar ze willen hebben.
Normaal gesproken zou ik die mensen aanspreken en aan ze vragen waarom ze dat doen,vaak weten ze dan geen antwoord en houden er ook accuut mee op...maar ik weet dat dat op deze school al een aanleiding tot slaan is,dus ik wacht wel tot het overwaaid...
Voorderest word ik nooit nageroepen ofzo,soms een spottende opmerking die meer als grapje bedoelt is als kwetsende opmerking.
Ik zie er ook lang niet zo extreem uit dus maybe heeft het daar mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 15:08
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:


over 3 weken loop ik stage als peutermeester
Ooooh jaap,dat is zó iets voor jou
Heb ik 2 weken gedaan...was echt leuk,wel heel erg vermoeiend
Vergeet je niet,dat het niet de bedoeling is dat JIJ gaat spelen met de autootjes en blokken
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Bor schreef:


noem me liever realist
Nu vind ik je helemaal triest. Realist(isch) vat ik op als "geen feiten weergevend". Jij beweert gewoon dat als dit forum er niet was jesus crust die kindertjes als uitlaatklep zou gebruiken?!

Hopelijk begrijp ik je heel erg verkeerd. Zoniet dan heb je echt het verstand van een bakje yoghurt.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 15:11
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
best grappig..... In principe kun je met dit "soort" topics gewoon je antwoord uit hetzelfde topic van 3 weken geleden kopiëren.........
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:07
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
nee wordt nooit echt gediscrimineerd om mijn uiterlijk ofzo maar sommige mensen staruh wel ofzo maar da doet iedereen toch wel een keer naar iemand?? hmzzzz commentaar, ja krijg ik ook wel ooit maar daar gaak nie van wakker ligguh ofzo en nageroepuh is bij mij bijna nog nooit voor gekomen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:29
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
diesel en replay en gsus en nike zijn gwn coole merke

en scooters zijn ook top

en gel ook duhh?
__________________
toch?!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:31
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
diesel en replay en gsus en nike zijn gwn coole merke

en scooters zijn ook top

en gel ook duhh?
scooters zijn helemaal niet top tis belachelijk dat je je status afmeet aan je scooter blehg nare jeugd van tegenwoordig, wat die merken betreft die kan ik soms best nog wel waarderen.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Gisteren zat ik met een vriendin van me die niet "alternatief" is bij de haven, en toen zaten er een stukje verderop een 2 gabber-meisjes/skinhead-wannabe's (ik herinner me een witte-veters-in-je-kisten-topic, dat hadden zij dus, en t waren nazi's ook, hakenkruizen overal op kladden enz.) en die zeiden tegen mij telkens de meest stomme dingen "hey heks, ga es naar huis, ga normale kleren aan doen" op een gegeven moment zei dr eentje zelfs : "maar die goffiks luisteren wel skinhead-muziek, die luisteren oi.." euhw.. Ik heb me werkelijk rotgelachen toen ze wegliepen "bah, bah, bah" en toen boerde die ene als een vrachtwagenchauffeur. Maargoed, *blaat* Ik stoor me er niet echt aan, vind t soms wel grappig, soms laat t me koud..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
diesel en replay en gsus en nike zijn gwn coole merke

en scooters zijn ook top

en gel ook duhh?
scuuuuuters
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 17:03
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
Citaat:
halve banaan schreef:


Nu vind ik je helemaal triest. Realist(isch) vat ik op als "geen feiten weergevend". Jij beweert gewoon dat als dit forum er niet was jesus crust die kindertjes als uitlaatklep zou gebruiken?!

Hopelijk begrijp ik je heel erg verkeerd. Zoniet dan heb je echt het verstand van een bakje yoghurt.

niet alleen die banaan van je werkt voor de helft, je hersenen doen vrolijk mee

ja dat denk ik ja, dat ie tegen die kinderen uitvalt.. so what?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Bor schreef:



niet alleen die banaan van je werkt voor de helft, je hersenen doen vrolijk mee

ja dat denk ik ja, dat ie tegen die kinderen uitvalt.. so what?
Ik had dus niet gelijk, dan wil ik graag weten wat ik niet begrijp. Leg het uit, verklaar je dus nader.

Tegen kinderen uitvallen is wat anders dan seksuele handelingen verrichten lijkt mij?! Nogmaals het is een grap die je niet kunt maken.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 17:43
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het onzin dat je je er niet aan mag ergeren dat mensen je lastigvallen om je kledingstijl en dat jij je dan maar zou moeten aanpassen. Nee, je kunt er niks aan veranderen dat ze je naroepen of lastigvallen, maar je mag er wel stevig van balen. Zij zijn fout bezig en niet andersom.

Overigens valt het me wel vaak op dat mensen die zich anders dan anders kleden zelf precies hetzelfde doen en anderen uitmaken voor meelopers of modepopjes, wat natuurlijk ook grote onzin is. Dan vind ik dat je inderdaad zelf ook niet moet klagen.

Zelf heb ik weinig last van naroepen. Als ik commentaar krijg is het meestal positief. Vroeger zei men wel eens iets over mijn lengte (1,60) maar dat is de laatste tijd ook helemaal niet meer zo.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 17:47
S
Avatar van S
S is offline
Krijg nooit slecht commentaar, altijd goed...

Hoewel, sommigen noemen me 'n Maluku Wannabe, wel altijd voor de lol, voor de gein... Tja...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.