Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 02:37
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
evolutie jongen. ik zou wel elk soort type vrouw op aarde willen impregneren met mijn zaad om te zien hoe mijn nageslacht zich zou ontwikkelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2003, 09:44
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Omdat je ook wil kunnen pronken met je vriend/vriendin, DAAROM willen de meeste mensen een knappe partner.

Dat je vrienden of vriendinnen zeggen: Wow, hij heeft het wel getroffen!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:50
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 12-05-2003 @ 10:44:
Omdat je ook wil kunnen pronken met je vriend/vriendin, DAAROM willen de meeste mensen een knappe partner.

Dat je vrienden of vriendinnen zeggen: Wow, hij heeft het wel getroffen!
Deze reden hoor ik alleen van jongens? Daar denk je toch niet bij na als je verliefd wordt?
En als je verliefd bent, vind je die persoon sowieso de leukste persoon op aarde, dus volgens mij ben je dan bijna altijd wel trots op je vriend/vriendin.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:03
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 12-05-2003 @ 10:50:
Deze reden hoor ik alleen van jongens? Daar denk je toch niet bij na als je verliefd wordt?
En als je verliefd bent, vind je die persoon sowieso de leukste persoon op aarde, dus volgens mij ben je dan bijna altijd wel trots op je vriend/vriendin.
Ja, ik vind dat ook heel gestoord. Daar denk je toch echt niet bij na?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik denk dat niemand onaantrekkelijk is, er is altijd wel iemand die die persoon wel aanterkkelijk vind!

Waarom val je op iemand die jij knap vind?
Nou onbewust zijn we allemaal bezig met nadenken over genen doorgeven. Jij wil jouw genen delen met iemand waarvan jij dat hij/zij geschikt is voor jou. En iedereen heeft andere standaarden voor aantrekkelijk. De een valt op intelligentie, en andere op uiterlijk, weer een ander op kracht... Niemand in deze wereld is verdoemd alleen te blijven om het uitelijk!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 12:25
Kwyjibo
Avatar van Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
stout! schreef op 12-05-2003 @ 10:50:
Deze reden hoor ik alleen van jongens? Daar denk je toch niet bij na als je verliefd wordt?
En als je verliefd bent, vind je die persoon sowieso de leukste persoon op aarde, dus volgens mij ben je dan bijna altijd wel trots op je vriend/vriendin.
Heel vaak als ik een meisje leuk vind, zeggen vrienden van mij dat ze niet knap is ofzo. Ik trek me daar niet zoveel van aan. Het gaat erom of ik haar leuk vind, wat anderen er van zeggen maakt me niet uit.
__________________
a.k.a Juanes
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 12:30
sy'rai
Avatar van sy'rai
sy'rai is offline
ik vind het onzin als mensen zeggen dta ze niet op het uiterlijk maar innerlijk van mensen afgaan, als je iemadn leuk vind voor het eerst ken je het innerlijk tog niet!je aat op et uiterlijk af!
__________________
**PAIN is a basic fact of live, MISERY is an option**
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:47
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 12-05-2003 @ 13:25:
Heel vaak als ik een meisje leuk vind, zeggen vrienden van mij dat ze niet knap is ofzo. Ik trek me daar niet zoveel van aan. Het gaat erom of ik haar leuk vind, wat anderen er van zeggen maakt me niet uit.
Klopt!
Als je eenmaal verliefd bent word die persoon vanzelf ontzettend aantrekkelijk!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:14
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Het eerste wat je ziet is het uiterlijk en de uitstralling die men vertoont.
Voor de meeste jongens is het uiterlijk belangrijker maar voor mij is de uitstralling veel belangrijker.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:01
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Omdat ik me niet aangetrokken voel tot een lelijk of vies persoon, daar zou ik bijv. echt niet mee kunnen kussen hoor
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 22:04
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
ik kijk niet graag tegen dingen of mensen aan die lelijk zijn. Ik zou ook nooit verliefd op iemand kunnen zijn als ze niet knap is. Ik heb liever een bitchy minder aardige knappe vriendin dan een heel erg aardige lelijke vriendin .
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 22:36
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 16:06:
Waarom is uiterlijk belangrijk?

En zeg nou niet "omdat ik niet wil schrikken als ik naast hem/haar wakker word" want dat is bullshit. Ik wil goede redenen horen. Waarom discrimineren jullie wat betreft aangeboren onbelangrijkheden?
Wat betreft naast schrikken na wakker worden....
Doe ik & me vriendin altijd van elkaar. hahahah, wie zien er niet uit zonder gel. Maarja dat interesseerd me niet, want vind d'r echt super lief en aardig. Al was ze nou lelijker dan was ik nog met haar gegaan denk ik, kan het echt super met d'r vinden. Maar ik bedoel, als iemand lelijk is, en dan bedoel ik super lelijk, dan vind ik het nix om toenadering te zoeken.(don't flame) Ik denk dan altijd, je moet toch wel wat aan je reputatie denken. Mijne is wel wat hoog (kapsones!) maar toch. Kan zoveel mooie meisjes krijgen, misschien knapper dan me huidige vriendin, toch wil ik niemand anders dan haar.

I LOVE YOU PRINCESS!!!
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:36
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Het uiterlijk is de eerste indruk en daarom issie belangrijk. Dit beeld over mensen veranderd vaak naar mate je ze beter leert kennen, maar het is het eerste wat mensen van een ander zien.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:37
[KeiZeR]
[KeiZeR] is offline
Kijk hier maar eens!!!!! uiterlijk is wle belangrijk...je kunt er ook bij lopen als een hoer!! das smerig!!

Uiterlijk is zeker wel belangrijk
__________________
Life is a hallucination, caused by the lack of alcohol

Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 10:40.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Je stapt niet af op iemand die JIJ niet aantrekkelijk vind!

@ [Keizer] Wat wil je nou laten zien met die link? Dat dat niet is waar JIJ op valt? Er zijn vast wel mannen die dat mooie meiden vinden...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 10:43.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 10:46
Verwijderd
Afgezien van alle evolutionaire redenen die gegeven zijn, dus dat een 'mooi' iemand er gezonder uit ziet: mensen zijn nu eenmaal erg visueel, mensen houden van mooie dingen. Mensen hebben ook liever een mooie eettafel dan een lelijke eettafel, ook al is die lelijke tafel net zo stevig. Het is prettig om naar iets moois te kijken. En tja, dat is natuurlijk een slechte reden om een relatie met iemand aan te gaan - maar er worden zo vaak relaties aangegaan om slechte redenen.

En ik vind uiterlijk niet extreem belangrijk, maar zoals ik ergens anders al zei: iemand moet er niet echt ongezond uitzien. Niet dat je diegene ziet en meteen weet: die heeft geen tien jaar meer, als dat zo doorgaat. Waarom? 't Is vast evolutionair al zijn mensen op zich te intelligent om zich blind te laten leiden door de evolutie...

Mijn ervaring is overigens dat als je eenmaal verliefd op iemand bent, je diegene vanzelf fantastisch mooi gaat vinden. Ik kan me herinneren dat ik mijn ex-vriend erg knap vond toen ik verliefd op 'm was, maar als ik nu foto's zie dan ziet-ie er niet bijzonder uit. Ik kan me ook herinneren dat ik mijn vriend een jaar geleden er niet goed vond uitzien, terwijl ik hem nu ontzettend mooi vind. Het praktische van verliefdheid is dat je er zo ontzettend subjectief door wordt... en tegen de tijd dat de verliefdheid over is, ben je aan iemands hoofd gewend en zit je al vast aan het idee dat-ie knap/mooi is.

Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 10:51.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 11:31
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
[KeiZeR] schreef op 13-05-2003 @ 11:37:
Kijk hier maar eens!!!!! uiterlijk is wle belangrijk...je kunt er ook bij lopen als een hoer!! das smerig!!

Uiterlijk is zeker wel belangrijk
Geil toch die pagina?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 11:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Evito schreef op 13-05-2003 @ 11:31:
Geil toch die pagina?
Evito je bent voorspelbaar
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 11:39
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-05-2003 @ 12:38:
Evito je bent voorspelbaar
Ja maar luister nou. Als je toch iemand voor de seks zoekt, dan is het logisch dat je op uiterlijk afgaat. Die vrouwen die zich als hoeren kleden, zoeken iemand voor de seks. Als je toch iemand voor een langdurige relatie zoekt, waarom zou je er dan op afgaan?!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 11:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Evito schreef op 13-05-2003 @ 11:39:
Ja maar luister nou. Als je toch iemand voor de seks zoekt, dan is het logisch dat je op uiterlijk afgaat. Die vrouwen die zich als hoeren kleden, zoeken iemand voor de seks. Als je toch iemand voor een langdurige relatie zoekt, waarom zou je er dan op afgaan?!
Misschien hebben ze wel een mooie persoonlijkheid bij die borsten?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:22
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-05-2003 @ 12:57:
Misschien hebben ze wel een mooie persoonlijkheid bij die borsten?

Een meervoudige persoonlijkheid ja. Tiet een, tiet twee en de persoon die ze mee moet torsen!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:26
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Uiterlijk geeft veel informatie over hoe je bent.
ik zelf knap bij meisjes af die erg brede heupen hebben en erg brede lichaam.
waarom zou ik niet weten,want als ben je misschien erg breed.
toch kan er een aardige jongen/meisje onder schuilen.
Je moet gewoon eerst praten,elkaar beter leren kennen en daarna naar het uiterlijk kijken
opzig kijk ik eerst naar het inerlijk dan het uiterlijk,maarja dat is mijn keuze.
maar ik heb vaak zat gehad dat meiden die me leuk vinden die zeer afstotelijk zijn in mijn ogen,waarmee ik gewoon vrienden ben.
dus tot conclusie.

Het gaat er niet zo veel om het uiterlijk maar meer om het inerlijk.

en als je iets anders bedoelt,dan lees je dit hier onder:

als je dit leest weet ik niet wat ik hier onderaan moet schrijfen
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 15:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Farin schreef op 13-05-2003 @ 12:26:
Uiterlijk geeft veel informatie over hoe je bent.

Whahahahaha... oh sorry

ik zelf knap bij meisjes af die erg brede heupen hebben en erg brede lichaam.
waarom zou ik niet weten,want als ben je misschien erg breed.
toch kan er een aardige jongen/meisje onder schuilen.
Je moet gewoon eerst praten,elkaar beter leren kennen en daarna naar het uiterlijk kijken


oke *doet ogen dicht en wankelt op jongen af* Hallo, Ben je daar? Ik ben Kim, hoe gaat het met jou. Waarom ik mijn ogen dicht heb? Oh ik kijk eerst naar het innerlijk en dan pas naar het uiterlijk.

KOM OP MAN! Je ZIET als eerste het uiterlijk!

opzig kijk ik eerst naar het inerlijk dan het uiterlijk,maarja dat is mijn keuze.

Knap.. is daar een soort van x-ray bril voor ofzo?

maar ik heb vaak zat gehad dat meiden die me leuk vinden die zeer afstotelijk zijn in mijn ogen,waarmee ik gewoon vrienden ben.
dus tot conclusie.

Het gaat er niet zo veel om het uiterlijk maar meer om het inerlijk.


Conclusie: uiterlijk is een factor die meespeelt in ieders zoektoch naar miss/mr. right (now)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:21
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Omdat je je aangetrokken moet voelen tot zowel iemand innerlijk als uíterlijk. Bovendien is het uiterlijk toch datgene dat je altijd ziet; als het je niet aanstaat, gaat het net zo goed verkeerd als wanneer het innerlijk je niet bevalt.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 09:46
Sjaantjuh
Avatar van Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
schitterende discussie
__________________
I'm not insane, i'm just a bit sick in the mind...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 23:35
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Denise84 schreef op 13-05-2003 @ 22:21:
Omdat je je aangetrokken moet voelen tot zowel iemand innerlijk als uíterlijk. Bovendien is het uiterlijk toch datgene dat je altijd ziet; als het je niet aanstaat, gaat het net zo goed verkeerd als wanneer het innerlijk je niet bevalt.
EEns!
Het leven is hard!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 23:41
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Mensen die zeggen:
Dat uiterlijk niks doet, willen gewoon supersociaal zijn of zijn gewoon erg wanhopig.
Ik zou nooit een relatie met iemand hebben die ik absoluut niet aantrekkelijk zou vindt.
Klaar er zijn 3 dingen die alles uitmaken
Uiterlijk
Uitstralling
innerlijk!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 21:07
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 12-05-2003 @ 23:04:
ik kijk niet graag tegen dingen of mensen aan die lelijk zijn
Ik juist wel.
Als je alleen naar knappe mensen kijk ga je jezelf alleen maar nog lelijker vinden.
Trouwens ik durf meiden die ik echt heel aantrekkelijk vindt niet eens aan te kijken!
Ik heb altijd het gevoel dat ze me een engerd vinden!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 21:09
king112
Avatar van king112
king112 is offline
-Uiterlijk
-Uitstralling
-innerlijk!

De laatste 2 kan je aan werken!
De eerste kun je wel aan werken maar overdrijf het nooit!(dat is altijd fout).
Maar je kan niet de belangrijke dingen veranderen!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 09:33
Verwijderd
hmm naja het is je visitekaartje he, als je geen UITSTRALING hebt dan komt er natuurlijk niemand om een praatje te maken. maar dat wil niet zeggen dat minder mooie mensen geen uitstraling hebben. en wat is eigenlijk mooi??moet dat altijd lang blond en met dikke tieten zijn voor de vrouwen en groot breed en gespierd voor de mannen?een uitstraling is tog wel belangrijk, maar die wordt wel een beetje versterkt door een mooi gezichtje ofzo...tja, je kunt er niet omheen dat het voor iedereen wel een beetje belangrijk is.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 10:02
Thomas
Thomas is offline
Omdat iedereen zijn eigen nageslacht veilig wil stellen. Hoe knapper, hoe beter en dat is weer goed voor het nageslacht. Natuurlijke selectie.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 14:00
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 20:38:
Ok, dan zal ik op jou, *censuur*, ook maar even netjes antwoorden. Waarom dit belangrijk voor mij is, is niet de vraag. Ik vraag mij af waarom mensen de vraag niet kunnen beantwoorden. Wellicht begrijpen ze hem niet goed. Wat ik van mijn uiterlijk vind, is ook niet van belang, juist omdat ik vind dat uiterlijk niet van belang is. Ik ben me er heus wel van bewust dat het antwoord dat men gangbaar acht gegeven is, maar dan mijn 'waarom' was in reactie op king112, die zegt dat de partner aantrekkelijk moet zijn. In welk opzicht is dat een antwoord op mijn vraag? Nou? Kun jij me vertellen op welk klein detail van mijn vraag dat een antwoord is? Ik vraag waarom men uiterlijk belangrijk vindt, met andere woorden, waarom men vindt dat hun partner aantrekkelijk moet zijn, en dan geeft hij als antwoord een parafrasering van mijn vraag? Is hij niet goed wijs? Ben ik niet goed bij mijn hoofd? En jij niet dat je mij voor kleuter uitmaakt terwijl ik king112 alleen maar richting een meer op de vraag aansluitend antwoord wil sturen?
En nu moet ik van jou toegeven dat ik met een onwijs lelijke vrouw geen kindjes wil maken? Als iedereen dat dacht, was jij er goddomme ook niet geweest! Natuurlijk wil ik dat wel. Wie zegt dat je voor mij kunt spreken en dat je als je voor mij spreekt je walgelijke spelfouten kunt maken? Waarom zou ik met een lelijke vrouw geen kinderen willen maken? Omdat ik dan lelijke kinderen krijg? Wat the fuck boeit dat nou, al zijn ze dan oeronooglijk, ik en mijn zeer lelijke maar lieve vrouw zullen hen dan opvoeden met de meeste liefde en wijsheid. Alsjeblieft zeg. Donder op met je moedertje natuur.
Je hebt misschien wel gelijk!
Waarom uiterlijk belangrijk is voor mij, is omdat ik mij moet aangetrokken voelen door deze persoon.
Er zullen wel mensen zijn die een andere mening hebben als mij, maar iemand die ik onaantrekkelijk vindt begin ik niks mee.
Als uiterlijk echt niks uitmaakte ,zoals sommige beweren dan zou je net zo goed voor jongens gaan als voor meisjes.
Want het uiterlijk maakt toch niks uit, waarom zou geaardheid dan uitmaken?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:53
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
goeie vraag eigelijk.
Maar toch is het belangrijk.
Een goed uiterlijk maakt mensen aantrekkelijker.
En we willen een aantrekkelijk iemand als partner(nou ik wel).
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 22:03
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 16:06:
Waarom is uiterlijk belangrijk?

En zeg nou niet "omdat ik niet wil schrikken als ik naast hem/haar wakker word" want dat is bullshit. Ik wil goede redenen horen. Waarom discrimineren jullie wat betreft aangeboren onbelangrijkheden?
daar kun je moeilijk antwoord op geven want waarom is gras groen, mensen vallen voor hun omdat iedereen een andere smaak heeft op uiterlijk, dat is moeilijk uit te leggen maar ik denk je loopt liever door de stad met iemand waar je van denkt kijk dit is leuk om naast te lopen hier schaam ik me niet voor en zij of hij is nog leuk ook. En dat van wakker worden is geen bullshit want sommige mensen zijn niet zo knap vind ik dan, maar andere mensen vinden hun weer wel knap.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 00:23
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ik ben het helemaal eens met Evito. Ook ik heb al vaker over deze vraag nagedacht en ik snap het ook niet. Er zijn al meerdere redenen gegeven waarom mensen uiterlijk zo belangrijk vinden: Het gebeurt bewust of onbewust, en de meeste mensen kunnen kennelijk niet alleen maar afgaan op het innerlijk. Ik kan dit wel: ik kijk totaal niet naar de verpakking, het gaat mij helemaal om het karakter en de manier hoe iemand is. Het maakt me dus ook niet uit of iemand een trol is bij wijze van spreken, of een schoonheid. Ik heb meer aan iemand die 'lelijk' is, en me helemaal begrijpt, dan een 'beauty', waarmee het totaal niet klikt. (Voor mij bestaan de begrippen lelijk en knap op dit vlak ook eigenlijk niet.) Waarom gaan niet veel meer mensen voor het innerlijk? Uiterlijk is zo 'belangrijk' geworden tegenwoordig, dat mensen zich er helemaal naar gaan leven: kleding, piercings, sieraden, facelifts, make-up, tattoos... het kan niet extreem genoeg zijn. Mensen willen er aantrekkelijk uitzien, en slaan erin door, maar waarom? Omdat ze niet anders kunnen, om zich prettiger en zekerder te voelen? Waarom denken ze dat nodig te hebben om gelukkig te zijn?? Zouden we niet veel beter af zijn als je op je innerlijk beoordeeld word? Waarom besluiten we nu niet gewoon dat uiterlijk er helemaal niet meer toe doet, en dat we allemaal gelijk zijn wat dat betreft? "Dat wordt zo saai", zeggen de meesten dan. Maar ik heb het ervoor over, we krijgen er ontzettend veel voor terug.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat vinden jongens leuk?
Hachina
208 27-11-2011 13:42
Liefde & Relatie Overal tussenin en uiterlijk te belangrijk vinden.
krentenbol
13 26-01-2010 21:21
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 21:36
Levensbeschouwing & Filosofie Zijn materiele en uiterlijke dingen belangrijk tegenwoordig??
niceman1984
53 29-06-2003 00:15
Lifestyle wat is geil, mooi, cool, populair, belangrijk in dit leven?
japannertje
42 04-03-2003 16:28
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.