Oud 06-12-2001, 19:16
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Ik weet trouwens nog wel dat ik van de leraar Engels de les moest over nemen omdat hij amper kon praten, geen idee waarom ik dat moest doen..En toen stelde ik voor de klas een vraag aan een vriend van me over een opdracht..En hij zat niet op te letten..En ik zei "Schrijf voor straf maar een opstel over uhm..pinda's"..Was dus niet serieus bedoeld ofzo..Maar die jongen ging dat echt doen "The most fascinating of peanuts is that there are 2 peanuts in a uh..dop..neuh uhm..SHELL" Was wel grappig.
__________________
I'll keep the ring, till I die...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2001, 14:35
jochem321
jochem321 is offline
Citaat:
Bertske schreef:
4 kantjes; over mastrubatie van een meisje uit onze klas en de reden waarom ik aan haar vroeg hoe vaak ze het deed...

lijkt me een interessant opstel! kan je me dat ff mailen!

__________________
join grondellisme now...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 13:18
fliebertje
fliebertje is offline
Een opstel over een relatie tussen twee leraren van onze school... =)
__________________
Wees reëel, eis het onmogelijke!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 16:37
Black Reina
Avatar van Black Reina
Black Reina is offline
moes een keertje 100x op schrijven: 'ik mag mijn handjes niet zo laten wapperen, ik kan mijn handen beter ergens anders voor gebruiken, voor de eertse waarschuwing is 100 x genoeg'

tsss... me buurvrouw sloeg me, dus toen sloeg ik terug, en zij kreeg geen strafwerk en ikke wel.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 19:44
Demi
Demi is offline
OKee deze slaat echt alles!

Het economisch nut van een luciferhoutje!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 18:41
renske_old
renske_old is offline
ik heb ooit met geschiedenis een werkstuk moeten maken over toetanchamon. en het moest helemaal kloppen, want die lerares ging het controlen. als het er neit verzorgd genoeg uitzag, moest ik het nog is doen.
ik heb toen heel groot geschreven en een paar grote plaatjes erbij geplakt, zodat het snel vol was
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 11:05
rikjuh198
rikjuh198 is offline
een meisje liep over de gang en die begon te zwaaien, dus ik zwaai terug, roept de meester 'kom effe hier' dus ik ga naar hem toe, zegt ie: schrijf maar 2 a4tjes waarom communiceren met mensen op de gang zo leuk is.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 14:37
Verwijderd
ik heb ns n 2 kantjes opstel geschreven over waarom propjes in de prullenbak gooien zonder het gevraagd te hebben gevaarlijk is.
had uiteindelijk zoiets van als je spastisch wordt terwijl je dat doet en je hand schiet uit en dat propje vliegt de andere kant op net terwijl er iemand aan het praten is en er zit nog inkt aan het propje die nog niet droog is dan heeft diegene inkt op zn tanden. en toen n heel verhaal over tandarts mondhygienist en orthodontist en mondverzorgingsproducten etc.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 14:56
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Goeie up van negen jaar .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 07:15
Verwijderd
o wat is dit toch, allemaal ups telkens.
en ik kijk meestal alleen naar degene voor mij en niet naar wat daarvoor de datums waren
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 10:59
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Goeie up van negen jaar .
Tijdloos onderwerp, mag best open blijven.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 16:11
Verwijderd
Ik had een leraar die altijd op het bord een dart-bord geval tekende.
Je mocht dan een krijtje daarnaartoe gooien en als je dan bijv. de buitenste rand raakte moest je een opstel van 8 pagina's maken. Het middenste rondje (de roos) was een halve pagina. Maarja, niemand raakt de roos ooit.
Hier zaten ook echt hele domme onderwerpen tussen.
Zo moest ik een keer een opstel schrijven over waarom Roodkapje een rood kapje op had en geen blauwe of groene.
Nog leuke die andere mensen kregen: Kabouter Plop heeft een leuke muts, Sneeuw stinkt... ruik maar, Er landde een draak in mijn achtertuin.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 15:35
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Hier zaten ook echt hele domme onderwerpen tussen.
Zo moest ik een keer een opstel schrijven over waarom Roodkapje een rood kapje op had en geen blauwe of groene.:rolleyes
Dat soort zaken bespreek ik wekelijks met mijn studie, maar dan in films en niet in sprookjes.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.