Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2006, 16:00
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Ik zit met een probleem.

Mijn vriendin pijpt me (haast) nooit. Ongeveer één maal in de 4/5 maanden. Kijkend naar de rest van ons sexleven heb ik absoluut niks te klagen, maar ik vind het zo vreemd. We hebben in het begin van de relatie vaak gepraat over pijpen en ze bekende toen dat ze het nogal een enge gedachte vond, want het was allemaal nieuw voor haar.

Ik kan mij dat gevoel heel erg voorstellen, want mijn penis is nou eenmaal van een dusdanig formaa... oh nee laten we het serieus houden.

We hebben nu meer dan twee jaar een relatie en kunnen goed met elkaar praten. We hebben in onze relatie best een aantal keer goed over het onderwerp 'pijpen' gepraat. Een paar maanden geleden vertelde ze dat ze totaal geen moeite meer had met de angst die ze eerder had. Dat ze het zelfs leuk vind om te doen.

Toch heeft ze me sindsdien maar eenmaal gepijpt. Bij meerdere sexpartijen is ze met haar mond vlakbij geweest om vervolgens(wat plagend voelt) naar boven te komen om weer verder te gaan met het zoenen van mijn mond/nek etc.

Het gevoel wat ik nu steeds sterker krijg is een gevoel van ongemak. Ik wil niet weer het onderwerp ter sprake laten komen, want ik heb het gevoel dat ik haar daarmee kan forceren. Ik denk ook telkens dat het met 'de tijd' wel goed gaat komen en ben van mening dat sommige dingen van sex juist fijn zijn, als het gebeurt zonder dat je weet dat er van te voren gesprekken over zijn geweest.(Iemand die me nog volgt )

Al met al zit ik een beetje in een tweestrijd. Ik denk dat ik haar niet voldoende heb duidelijk gemaakt hoe belangrijk pijpen is voor een jongen, wat het is. Als ze het doet, kan ze het ook super en dat vertel ik haar dan ook, maar toch... Ik mis het, en ik vind het jammer dat zij de grote waarde ervan niet ziet, maar weet niet hoe ik dat op een normale manier kan laten blijken. Ik wil er iets over zeggen, maar denk eigenlijk dat het beter is dat niet te doen.

Iemand een zelfde situatie gehad? Iemand met ideeen? Iemand!?
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 16:42
Verwijderd
Ik heb zelf de neiging om te vergeten om te pijpen. Als ik niet opgewonden ben, dan staat pijpen me tegen, vind ik het niet leuk om te doen; en als ik wél opgewonden ben, wil ik eigenlijk zelf ook seks .
Als ik gewoon af en toe even bewust bedenk dat het er weer eens tijd voor wordt en er aan begin (terwijl ik dus wel opgewonden ben - maar niet té), dan vind ik het ook wel leuk om te doen . Misschien is dat voor je vriendin ook de oplossing .
Je kunt het misschien aan haar voorstellen (wat mij betreft mag je haar mijn reply laten lezen). Het klinkt een beetje zakelijk zoals ik het nu omschrijf, maar ik zie het zelf als een romantische actie - net zoals je bij een massage bij kaaslicht toch ook kort van te voren bedenkt dat je dat gaat doen. Mensen hebben vaak het gevoel dat bij seks álles spontaan moet zijn, dat hoeft helemaal niet - af en toe mag je best eens een sexy plan maken om de ander te verrassen.

Ik vond het trouwens ook in het begin eng. Misschien kan dat er voor zorgen dat het later niet vanzelf gaat? De situatie is dus wel ongeveer vergelijkbaar - ik denk dat ik 't nu eens in de drie weken doe, ofzo, maar een paar jaar geleden (ik ben 3,5 jaar samen met m'n vriend), voordat ik bovenstaande 'methode' had, kon er soms twee maanden tussen zitten.

Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 16:55.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 16:47
fcb
fcb is offline
Ik had dat met mijn vriendin ook. Ze kwam die richting met de mond al kussend, bleef er wat rond hangen maar kuste nooit de penis en kwam dan terug zoals je ook vertelt. Ik ben nogal van hard van mening dat je dingen niet mag forceren, het is zelfs zo erg dat ik niet te veel vraag omdat ik dat het gevoel krijg dat ze het enkel doet voor mij. Of zich verplicht voelt om mij niet te verliezen. Kom het niet spontaan dan is er minder (of niets aan) voor mij. Ik haat mensen dwingen of aansporen. (Er is absoluut daar niets mis mee, en mocht iemand de onbedwingbare neiging hebben tot een betoog over communicatie in bed, don't). Edit: zoals hierboven gezegd, pro spontaniteit, maar ik hou in mijn achterhoofd het idee van een sexy plan.

Nu dacht ik toch om haar wat tips te geven, telkens ze afzakte wat luider te ademen (nooit haar hoofd duwen of iets anders dwingend doen) en haar dan ng meer te strelen.
Tot op een bepaald verlossend moment voelde ik ineens haar lippen rond mijn eikel (een nieuw gevoel toen want we waren beiden maagd) en dan heb ik keihard in haar hand geknepen om het haar te laten merken hoe zalig dat niet was. Sindsdien mag ik absoluut niet meer klagen, er zijn momenten waar ik enkel gepijpt wordt en het daar bij blijft wegens tijdsgebrek of zo. Dus ze heeft duidelijk ook plezier aan ontdekt. Logisch, ik zou het ook plezant vinden haar elke keer te laten klaarkomen als het mij paste, ze is daar helaas wat moeilijker in (situatie moet goed zijn en zo).

Achteraf bleek wel dat ze het daar met een meer ervaren vriendin over heeft gehad, ze had de tips begrepen maar had inderdaad een soort 'principe' daarrond. Het is niet evident om een part-time afvalbuis in je mond te steken en om dan te kijken of er nog wat in zit. Die vriendin heeft haar gezegd dat ze zich erover moest zetten, verstand op nul misschien, zoiets. In ieder geval heeft ze dat dan gedaan, maar er was een vertrouwensvriendin voor nodig om haar te overtuigen.
Je kan jouw vriendin natuurlijk niet verplichten iemand te zoeken die haar overtuigt, maar alles wijst er op dat ze ook een soort principe heeft of het een enorm vieze gedachte lijkt te vinden.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:07
Verwijderd
proficiat
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 21:40
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Bef je haar wel eens of doe je dat nooit? Als je dat niet doet dan voelt zij zich waarschijnlijk ook niet echt geneigd tot orale seks.

Verder kan het ook gewoon zo zijn dat je vriendin pijpen helemaal niets vindt. Zowel als ze wel opgewonden en als ze niet opgewonden is niet. Niet iedereen vindt hetzelfde fijn en niet iedereen wil alles doen, dat moet je gewoon accepteren.

Als je er toch graag over wilt praten met je vriendin, dan kun je het beste het onderwerp seks in z'n algemeen aansnijden. Gewoon vragen over wat zij lekker vindt en wat niet en dan wat jij lekker vindt en wat niet. Zo kun je vanzelf wel ergens een link maken naar pijpen. Als je het er over hebt, maak haar dan vooral duidelijk dat ze het moet doen als zij er klaar voor is, en niet omdat jij dat graag wilt. Dan voelt ze zich al een stuk minder gepusht en zal ze 'm vanzelf wel in haar mond nemen.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 21:51
Verwijderd
Hoewel het niet echt manvriendelijk is hou ik echt helemaal niet van orale seks. Zowel niet van gebefd worden als mijn vriend pijpen. Ik weet niet, maar ik kan er gewoon niet echt van genieten.

Natuurlijk vind ook mijn vriend dit erg jammer (btw... je hebt nog "geluk" ik pijp uhm gemiddeld 1 keer in het jaar ). We hebben het er wel vaak over gehad, omdat ik er ook best wel mee zat.

Ik denk dat je, hoewel het misschien lastig is, toch het beste is het er nog eens met je vriendin over te hebben. Iets houdt haar mss tegen... of er is een andere reden, mss vergeet ze het wel gewoon.
Waarom heb je haar niet gevraagd toe jullie het erover hadden en zij aangaf er geen problemen mee te hebben, waarom ze het dan niet vaker doet.

Ik ben van mening als je ergens mee zit in een relatie dan moet je daarover praten, voordat het echt een groot probleem wordt.

-of vraag haar als verjaardagscadeautje een pijpbeurt... moet je wel snel zijn want je bent nog maar 1 uurtje jarig *gefeliciteerd*-
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 21:56
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
In-Flames schreef op 03-08-2006 @ 21:07 :
proficiat
qft
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 22:42
Verwijderd
Ik wist niet dat pijpen een verplicht 3x maands terug kerend iets was bij de seks...

Wees blij dat je überhaupt seks met haar hebt joh!
Je kan zeggen dat je het heel erg lekker vind en dat je daarom het graag hebt dat ze het doet, maar om nou te zeggen dat het belangrijk is voor een man (en dus gegeneraliseerd gesproken) Ik kan me wel belangrijkere dingen bedenken...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 09:53
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Bij seks vind ik het leuker om de ander op ideeën te brengen dan om er naar te vragen. Als je de mogelijkheid op pijpen wilt vergroten kun je langzaam zo manouvreren dat je goed voor haar ligt zodat ze op het idee komt om eens met haar mond te gaan spelen met een ander deel van je anatomie. 69 positie en zelf met orale seks beginnen werkt ook vaak wel denk ik.

Ik denk dat veel jongens onderschatten hoe onaantrekkelijk een penis is voor veel meisjes. Heel vaak heb ik al gehoord van meisjes dat ze er niets aan vinden en dat ze die dingen lelijk vinden. Als ze er zo over denken/voelen is het logisch dat ze hem niet snel in de mond zouden nemen.

Als je gepijpt wil worden zorg dan ook dat je HEEL schoon bent. Vrouwen hebben over het algemeen een gevoelige neus en als ze afzakken naar je penis en ze ruiken een naar luchtje, dan gaat het pijpen niet door natuurlijk. Je liezen en je schaamhaar kunnen ook naar ruiken en zelfs als je de eikel gewassen hebt kan het zijn dat de schacht of ballennog naar urine ruiken. Eerst douchen is misschien een idee.

Nog een keer erover praten (liefst niet wanneer je bezig bent) lijkt me een goed idee. Echt vragen of er iets is dat haar tegenstaat. Als een meisje je niet wil kwetsen of de bui niet wil verpesten zal ze misschien niet zeggen dat er een naar geurtje is. Je wilt je partner meestal niet beledigen.

Hopelijk kan je hier wat mee.

SounD
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 14:09
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Nala schreef op 03-08-2006 @ 23:42 :
Ik kan me wel belangrijkere dingen bedenken...
wat dan?

Ontopic: je moet haar op het idee brengen. En niet te graag willen, dat is alleen maar vervelend voor haar.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 16:21
Jazzy-me
Avatar van Jazzy-me
Jazzy-me is offline
uuh addicted to it
maar goed ik wil je natuurlijk advies geven!
Maar snij het onderwerp seks gewoon aan zoals velen hier al zeggen in tegenstelling tot mannen snappen vrouwen subtiele hints WEL!
Ook kun je nadat ze je 'uit haar zelf' gepijpt heb zeggen dat je het erg heerlijk vond, en dat ze het zo lekker deed. Dat je zo wel de hele nacht zou kunnen ligge.. bla bla bla...
Dat is ook een subtiele hint die misschien wel veel beter werkt als dan het onderwerp weer aan te snijden!
__________________
¤...It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...¤
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 16:42
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Jazzy-me schreef op 04-08-2006 @ 17:21 :
uuh addicted to it
maar goed ik wil je natuurlijk advies geven!
Maar snij het onderwerp seks gewoon aan zoals velen hier al zeggen in tegenstelling tot mannen snappen vrouwen subtiele hints WEL!
Ook kun je nadat ze je 'uit haar zelf' gepijpt heb zeggen dat je het erg heerlijk vond, en dat ze het zo lekker deed. Dat je zo wel de hele nacht zou kunnen ligge.. bla bla bla...
Dat is ook een subtiele hint die misschien wel veel beter werkt als dan het onderwerp weer aan te snijden!
Juist!
Beggers can't be choosers!
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef op 04-08-2006 @ 15:09 :
wat dan?
Ik hoop gewoon heel hard dat dit een sarcastische opmerking was...
* duimt *
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 18:41
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Je kan twee dingen doen:
- Accepteren dat ze je weinig pijpt.
- Uitmaken en een vriendin zoeken die wel van pijpen houdt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 00:10
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
jah. uitmaken. ze houdt blijkbaar niet genoeg van je
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 00:43
Verwijderd
Praten.
Citaat:
Vice schreef op 04-08-2006 @ 19:41 :
Je kan twee dingen doen:
- Accepteren dat ze je weinig pijpt.
- Uitmaken en een vriendin zoeken die wel van pijpen houdt.
word


Dwingen kun je haar toch niet maar erg begrijpelijk dat als je het wil en het niet gebeurd je er na verloop van tijd wel frusti van wordt.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 09:34
Verwijderd
Ik kan mezelf altijd heel erg slecht vinden in uitspraken als: "Je moet blij zijn dat ze het doet" of "Vrouwen zijn daar gewoon moeilijker in". Vrouwen zeggen vaak dat ze minder van seks genieten dan hun vriend en daarom geen zin hebben in zaken als pijpen e.d. Misschien kun je eerst proberen daar verandering in te brengen. Als zij meer geniet, misschien wil ze jou dan ook wel meer laten genieten. Zo werkt het bij mij in ieder geval wel.
Wanneer een jongen mij laat genieten zorg ik ervoor dat hij ook de tijd van zijn leven heeft. En wanneer een jongen een slechte minnaar is haal ik af en toe wat extra's uit de kast om hem op ideeen te brengen.
Wanneer die jongen nog altijd dezelfde routine aanhoudt in bed denk ik op een gegeven moment ook: "Fuck it, ik heb geen zin meer" of "Hier ga ik niet meer energie in steken dan noodzakelijk". En dan wordt het tijd voor gesprekken

Verras haar dus eens. probeer wat nieuws bij haar, laat haar nog specialer voelen dan ze normaal is. En misschien komt ze dan wel op het briljante idee om jou ook te geven waar je zo naar verlangt.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 10:05
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Beetje een luxeprobleem he.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 10:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 05-08-2006 @ 10:34 :
Ik kan mezelf altijd heel erg slecht vinden in uitspraken als: "Je moet blij zijn dat ze het doet" of "Vrouwen zijn daar gewoon moeilijker in". Vrouwen zeggen vaak dat ze minder van seks genieten dan hun vriend en daarom geen zin hebben in zaken als pijpen e.d. Misschien kun je eerst proberen daar verandering in te brengen. Als zij meer geniet, misschien wil ze jou dan ook wel meer laten genieten. Zo werkt het bij mij in ieder geval wel.
Wanneer een jongen mij laat genieten zorg ik ervoor dat hij ook de tijd van zijn leven heeft. En wanneer een jongen een slechte minnaar is haal ik af en toe wat extra's uit de kast om hem op ideeen te brengen.
Wanneer die jongen nog altijd dezelfde routine aanhoudt in bed denk ik op een gegeven moment ook: "Fuck it, ik heb geen zin meer" of "Hier ga ik niet meer energie in steken dan noodzakelijk". En dan wordt het tijd voor gesprekken

Verras haar dus eens. probeer wat nieuws bij haar, laat haar nog specialer voelen dan ze normaal is. En misschien komt ze dan wel op het briljante idee om jou ook te geven waar je zo naar verlangt.
My thoughts exactly.

Bij mij werkt het dus precies hetzelfde. Ik zal me niet langer uitsloven wanneer ik er weinig speciaals voor terug krijg. Begrijp me niet verkeerd; Ik ben echt niet van de voor wat- hoort wat, maar eens in de zoveel tijd is het toch wel fijn om zelf ook eens flink te mogen genieten (Die verhouding staat bij mij ong. op 1/10 keer). Hoe bijzonder maak jij het dus voor haar in bed, en denk jij dat dit bijzonder genoeg is voor haar om jou iets moois terug te geven?

Als ik een jongen tref die alles doet met een 'even snel'; Even vingeren, even beffen, hop en gaan. En dat gebeurt tig keer, kill je mijn zin ook wel. Je hoeft je niet aangesproken te voelen, maar voor een vriend van mij (met hetzelfde probleem) was het onlangs wel nog een punt van herkenning.

Sloof je uit, doe wat een vrouw horen en krijgen wil. Dan loopt het wel los. Zoniet? Dan kan je altijd nog met elkaar gaan praten.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 13:31
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Allereerst dank voor de reacties!

Sarah: Ik denk eerlijk gezegt dat mijn vriendin redelijk hetzelfde is, en dat het waarschijnlijk gewoon een kwestie van tijd/ervaring is om elkaar steeds beter te leren kennen.

fcb : Ik weet via via, dat ze met haar beste vriendin(die alles wat je kan bedenken met sex heeft gedaan, maar dat terzijde) wel eens het onderwerp heeft aangesneden. Dat verstand op nul is alleen heel moeilijk heb ik het idee. Ik vind het toch vreemd, dat ze tegen haar vriendin zei dat ze 'zin had om mij nu eens te verwennen'. Het vervolgens drie dagen achterelkaar superfijn deed om vervolgens weer een aantal maaden niks te doen.

P.S. misschien denk ik er trouwens te veel over, en zoek ik er teveel achter, maar ik kan het gewoon niet begrijpen vandaar.

Shredder : Ok, ik sloof mij altijd erg uit en neem over het algemeen gesproken het voortouw. Verzin veel afwisseling, kwa beginnen aan sex, plaats, manier, lengte, hard/zacht... etc. etc. Beffen vind ik zelf super fijn om te doen en dat probeer ik ook vaak zo afwisselend mogelijk te houden(Ok ik bef niet altijd, maar alles 'altijd' doen zorgt er in mijn ogen ook voor dat het fijne/speciale er van af kan gaan). Het windt mij op. En elkaar vragen wat lekker is, hebben we altijd wel tijdens sex. Maarja als je niet gepijpt wordt, kan je ook niet zeggen dat je het lekker vind. En als je gepijpt wordt, en je zegt dat je het super fijn vind, dan duurt het weer maanden voordat ze het doen?!

MevrouwM Het is manvriendelijk als je eerlijk bent. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niks vind. Ik vind het alleen zo vreemd dat ze vertelde dat ze het wel fijn/geil weet ik het wat vond, om vervolgens haast nooit meer te pijpen. Als je tegen mij zegt dat je het niks vind, dan waardeer ik de eerlijkheid. Dan is het aan mij om te kijken of ik het accepteer of niet. Nou ik houd super veel van mijn vriendin, dus als dat het is, maakt mij dat niks uit. Ze heeft zoooooveel super dingen dat pijpen echt maar 0,000001% is. Maar die onduidelijkheid vind ik zo apart.

Nala Verplicht is niks. De waarheid vertellen als je in een relatie zit, lijkt me wel iets verplichts. Maar weten dat je haar zou kunnen kwetsen, om iets wat nou niet het meest belangrijke is, maar toch ook wel weer wel belangrijk. Tja dilemma.

SounD Is inderdaad heel belangrijk. Hygiene is ook iets wat veel jongens onderschatten. Weet ik, ik scheer me om de drie/vier dagen(beneden). Was me goed, knip me nagels elke week, poets me tanden twee/drie keer per dag. Trek schone kleren aan. Wat dat betreft moet het volgens mij wel in orde zijn.

Jazzy-me Been there, done that.

NuncaMas Klinkt bekend, dus dat kan het ook niet zijn.?

Met andere woorden, is praten hetgeen wat ik zou moeten doen niet? Maar hoe/wat etc. ? Ik wil haar niet kwetsen en wil er zeker niet voor zorgen dat het nooit meer pijpen wordt. Als ik kijk naar onze relatie is het echt niks eigenlijk dat pijpen.(bedoel: er zijn zoveel belangrijkere dingen )

Maar toch
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 17:14
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
SounD schreef op 04-08-2006 @ 10:53 :
Ik denk dat veel jongens onderschatten hoe onaantrekkelijk een penis is voor veel meisjes. Heel vaak heb ik al gehoord van meisjes dat ze er niets aan vinden en dat ze die dingen lelijk vinden. Als ze er zo over denken/voelen is het logisch dat ze hem niet snel in de mond zouden nemen.
Een penis is toch niet onaantrekkelijk als ie aan de jongen hangt waar je van houdt en die je zo aantrekkelijk vindt (als ie proper en geurloos is uiteraard) Als mijn vriend het bij mij lelijk zou vinden, zou ik dat echt een belediging vinden

En dat er andere dingen belangrijk zijn... Ik kan (tot hiertoe) enkel klaarkomen met een jongen door orale seks, dus als mijn vriend mij niet zou willen beffen, zou ik regelmatig gefrustreerd zijn na de seks. En ik zou het ook als een belediging oppakken, ik ben geen dode vis. Het is niet het belangrijkste, maar ik begrijp wel dat TS iets mist in hun seksleven.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 20:36
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Thom schreef op 05-08-2006 @ 14:31 :
Met andere woorden, is praten hetgeen wat ik zou moeten doen niet? Maar hoe/wat etc. ? Ik wil haar niet kwetsen en wil er zeker niet voor zorgen dat het nooit meer pijpen wordt. Als ik kijk naar onze relatie is het echt niks eigenlijk dat pijpen.(bedoel: er zijn zoveel belangrijkere dingen )

Maar toch
Als je zo graag gepijpt wilt worden, vraag je het toch aan je beste vriend? Gozer, ik neem aan dat jij wel wat langer dan 20 jaar wilt worden en er is een kans dat je het uitmaakt met dit meisje een daarna een vriendinnetje krijgt die wel graag pijpt.

Ben ik even blij dat ik niet op gozers (zoals jij) val. Ik had je al lang vierkant uitgelachen en uitgemaakt als je met dit soort onzin aan zou komen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 14:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
SounD schreef op 04-08-2006 @ 10:53 :
Ik denk dat veel jongens onderschatten hoe onaantrekkelijk een penis is voor veel meisjes. Heel vaak heb ik al gehoord van meisjes dat ze er niets aan vinden en dat ze die dingen lelijk vinden. Als ze er zo over denken/voelen is het logisch dat ze hem niet snel in de mond zouden nemen.
Het is maar net hoe je er als meisje/vrouw naar kunt kijken denk ik. Ik persoonlijk vind de penis van mijn vriend zeker wel mooi en heb hem nooit als onaantrekkelijk ervaren of wat dan ook. Maar dat komt omdat ik het associeer met de seks die wij hebben en het genot dat ik hem kan geven (en het genot dat hij mij geeft uiteraard). Ik vind pijpen dan ook zeer geil om te doen, voor mezelf, maar ook vanuit het oogpunt dat ik hem er zo mee kan laten genieten. Het grootste deel van mijn genot, komt uit het genot dat ik hem kan geven. Pijpen is veel meer dan een beetje gezuig aan een lul, en ik denk dat je er zelf ook pas echt van kunt genieten als je met die instelling pijpt.

Plus dat het hebben van genoeg zelfvertrouwen en vertrouwdheid met de handeling ook een hele positieve werking heeft op het wel of niet graag willen pijpen. Ik vond het in het begin ook eng om te doen, was bang dat ik iets fout zou doen, dat hij het toch niet zo lekker zou vinden of wat dan ook. Waaroor ik daar in het begin ook best terughoudend mee was. En eerlijk gezegd weet ik niet eens meer waardoor dat uiteindelijk is omgeslagen bij mij, kan het nu niet meer wegdenken Ik denk dat zoiets ook moet groeien, net alsdat je op heel veel dingen op seksueel gebied groeit naarmate je ouder wordt, jezelf beter leert kennen en je langer in je relatie zit.

Maar jullie hebben dus al 2 jaar een relatie, waarin je toch wel mag verwachten dat ze zich wat dat betreft helemaal open heeft durven stellen naar jou toe. Ik vind het ook niet verkeerd om het toch nog eens met haar te bespreken. Zeker aangezien ze een tijd geleden aangaf dat ze het leuk vond om te doen, maar het vervolgens nog steeds niet doet. Het kan zijn dat ze er gewoon niet van houdt, maar dan zou het wel fijn zijn als jij dat zou weten. Of anders wat haar verder dan tegenhoudt. Ik hoop toch dat ze daarin eerlijk durft te zijn tegen jou.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 06-08-2006 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 16:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ben zelf vaak veel te opgewonden en wil dan graag over naar penetratie. Ik vind gebeft worden ook veel minder interessant dan dat en hetzelfde geldt voor pijpen. Verder ben ik niet onzeker over mn lichaam, de seks of wat dan ook, maar wel over pijpen En ik raak er maar moeilijk overheen Ben ik zelf niet zo heel blij mee want ik wil niet dat de ander wat te klagen heeft
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 00:12
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-08-2006 @ 17:42 :
Ik heb zelf de neiging om te vergeten om te pijpen. Als ik niet opgewonden ben, dan staat pijpen me tegen, vind ik het niet leuk om te doen; en als ik wél opgewonden ben, wil ik eigenlijk zelf ook seks .
< 69?
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 12:55
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als jij een lekker schoon en frisgewassen net onder de douche vandaan komende piemel kunt aanbieden, is de stap om te gaan pijpen minder groot dan wanneer hij al een hele dag in een zweterige onderbroek heeft gezeten en er al een paar keer mee is geplast....slechts een puntje ter overweging.

En verder, zojuist al genoemd: 69. Als jij begint haar te beffen doe je dat eens niet in de standaardhouding waarbij je naar beneden zakt tot je over het voeteneind heenligt, nee je draait je met je hoofd naar beneden of je doet het eerst zijdelings, tot julllie een soort T splitsing vormen, en draait dan iets meer met je lichaam naast het hare. Niet op haar gaan liggen, dat is erg benauwend. 69 is het lekkerst op je zij.

Alle kans dat ze, als ze verder niks te doen heeft en het ding er zo mooi voor ligt, eens een trekje en een likje eraan wil wagen...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Badmutssssss schreef op 09-08-2006 @ 01:12 :
< 69?
dan kan ik me zowel op het pijpen als op het gebeft worden totaal niet concentreren, en is het dus allebei niks. Maar dat is voor ts misschien een optie inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 21:10
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Is het een hygiene probleem? Ik doe het vers na het douchen, of niet.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:20
Verwijderd
Er zijn niet veel vrouwen die pijpen echt leuk vinden om te doen, dus zal het het daarom niet snel uit zichzelf doen. Probeer haar duidelijk te maken dat je dit zo belangrijk vindt, dan zal het best begrijpen en het misschien ook wel vaker gaan doen, speciaal voor jou.
Ik moet zeggen dat ik vaak ook alleen doe als hij erom vraagt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:35
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 13-08-2006 @ 20:20 :
Er zijn niet veel vrouwen die pijpen echt leuk vinden om te doen,
Oh? Volgens mij valt dat reuze mee hoor. Ik ken genoeg vrouwen die het heerlijk vinden en het dan ook graag doen. Waar haal jij het idee vandaan dat veel vrouwen het niet leuk vinden dan?

Er zijn in het verleden zelfs topics over geweest hier, en daaruit blijkt dat er ook zat vrouwen zijn die er wel van houden.

Bovendien, pijpen omdat 'hij dat zo graag wil'? Als ik het alleen om die reden zou doen, zou ik niet eens goed kunnen pijpen. Je moet er toch zelf ook lol aan beleven? Ik pijp vaak genoeg ook omdat ik het zelf graag wil en lekker vind.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 20:13
Verwijderd
Als ze het vies vindt is misschien een condoom met een smaakje een optie?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 20:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 13-08-2006 @ 20:35 :
Oh? Volgens mij valt dat reuze mee hoor. Ik ken genoeg vrouwen die het heerlijk vinden en het dan ook graag doen. Waar haal jij het idee vandaan dat veel vrouwen het niet leuk vinden dan?
Nou, wat een lol. Een lul in je mond proppen. Het is maar wat je leuk vindt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 21:36
Verwijderd
Het is toch sowieso leuk (Leuk? eerder opwindend of stimulerend - of wat dan ook) door de gedachte erachter dat hij het (vaak) helemaal geweldig vind..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 21:42
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Vice schreef op 13-08-2006 @ 21:46 :
Nou, wat een lol. Een lul in je mond proppen. Het is maar wat je leuk vindt.
Als je het zo beziet is het al gedoemd om te mislukken...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:40
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik snap eerder niet wat sommige vrouwen tegen pijpen hebben? Mits goed gewassen is er niks vies. Wij vinden het toch ook heerlijk om gebeft te worden?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 22:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vice schreef op 13-08-2006 @ 20:46 :
Nou, wat een lol. Een lul in je mond proppen. Het is maar wat je leuk vindt.
Dát is dan ook niet het leukste gedeelte. Het spelen, de macht, het genot van zijn kant... hmmm
Oh ja, errug leuk!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 22:38
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 13-08-2006 @ 23:40 :
Ik snap eerder niet wat sommige vrouwen tegen pijpen hebben? Mits goed gewassen is er niks vies. Wij vinden het toch ook heerlijk om gebeft te worden?
Nee maar het idee van zo'n staaf in je bek stoppen die tot achterin je keel komt waardoor er kokhals neigingen naar boven komen, de kramp in je kaken als je maar lang genoeg doorgaat en dan ook nog de gore bittere smaak van zn sperma omdat meneer nou eenmaal een cola verslaving heeft (waardoor het zo bitter is) , is nou ook niet echt een fijne gedachte.

Dus voor zover de hygiëne, die komt nog niet ééns om het hoekje kijken...
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 23:02
Verwijderd
cola is zoet
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 00:40
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 14-08-2006 @ 23:38 :
Nee maar het idee van zo'n staaf in je bek stoppen die tot achterin je keel komt waardoor er kokhals neigingen naar boven komen, de kramp in je kaken als je maar lang genoeg doorgaat en dan ook nog de gore bittere smaak van zn sperma omdat meneer nou eenmaal een cola verslaving heeft (waardoor het zo bitter is) , is nou ook niet echt een fijne gedachte.

Dus voor zover de hygiëne, die komt nog niet ééns om het hoekje kijken...
Zo slecht heb ik het nog nooit bekeken

Voor pijpen hoeft een lul niet helemaal naar binnen (God bless you, als je het wel kan). Kramp in je kaken krijg je niet als je genoeg afwisseling zoekt met trekken. Sperma hoef je niet te slikken.

Pijp zoals je het lekker vindt en niet zoals je denkt dat het hoort.

Laat dit maar aan je vriend lezen
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 01:48
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 14-08-2006 @ 23:38 :
Nee maar het idee van zo'n staaf in je bek stoppen die tot achterin je keel komt waardoor er kokhals neigingen naar boven komen, de kramp in je kaken als je maar lang genoeg doorgaat en dan ook nog de gore bittere smaak van zn sperma omdat meneer nou eenmaal een cola verslaving heeft (waardoor het zo bitter is) , is nou ook niet echt een fijne gedachte.

Dus voor zover de hygiëne, die komt nog niet ééns om het hoekje kijken...
gelukkig voor jou bestaan er genoeg onbaatzuchtige beffers.

Laat me raden, jij hebt een chihuahua

Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 01:53.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 08:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 14-08-2006 @ 22:38 :
Nee maar het idee van zo'n staaf in je bek stoppen die tot achterin je keel komt waardoor er kokhals neigingen naar boven komen
Dan moet je dat ding niet achterin je keel stoppen...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 08:54
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 14-08-2006 @ 23:38 :
Nee maar het idee van zo'n staaf in je bek stoppen die tot achterin je keel komt waardoor er kokhals neigingen naar boven komen, de kramp in je kaken als je maar lang genoeg doorgaat en dan ook nog de gore bittere smaak van zn sperma omdat meneer nou eenmaal een cola verslaving heeft (waardoor het zo bitter is) , is nou ook niet echt een fijne gedachte.

Dus voor zover de hygiëne, die komt nog niet ééns om het hoekje kijken...
En ik die dacht dat jij zo'n geile was
Citaat:
Periodiek schreef op 15-08-2006 @ 01:40 :
Zo slecht heb ik het nog nooit bekeken

Voor pijpen hoeft een lul niet helemaal naar binnen (God bless you, als je het wel kan). Kramp in je kaken krijg je niet als je genoeg afwisseling zoekt met trekken. Sperma hoef je niet te slikken.

Pijp zoals je het lekker vindt en niet zoals je denkt dat het hoort.

Laat dit maar aan je vriend lezen
Ja, voila . Ik heb nooit last van kokhalsneigingen, ook niet van een stijve kaak en als het vies smaakt, slik ik het niet. Hygiëne en er gezond uitzien vind ik idd zowat de enige voorwaarden. En vrije wil
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 10:44
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 14-08-2006 @ 23:38 :
Nee maar het idee van zo'n staaf in je bek stoppen die tot achterin je keel komt waardoor er kokhals neigingen naar boven komen, de kramp in je kaken als je maar lang genoeg doorgaat en dan ook nog de gore bittere smaak van zn sperma omdat meneer nou eenmaal een cola verslaving heeft (waardoor het zo bitter is) , is nou ook niet echt een fijne gedachte.
Ik vraag me echt af hoe jij aan zo'n negatieve kijk op seks komt. Ik heb een tijdje terug ook wel eens dingen van jou gelezen dat ik dacht van 'Jezus, wat voor kerels heeft zij in dr bed gehad??' Jij heb op de een of andere manier een heel negatieve en denigrerende kijk op seks, en ik vraag me serieus af hoe je daar aan komt.

Kijk, dat je pijpen niet zo geweldig vindt, oke, daar zijn er wel meer van. Maar om het echt op deze manier te ervaren?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 10:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 13-08-2006 @ 20:20 :
Er zijn niet veel vrouwen die pijpen echt leuk vinden om te doen
Oh? Vreemd. Mag ik vragen waar je het op baseert?

Citaat:
Vice schreef op 13-08-2006 @ 21:46 :
Nou, wat een lol. Een lul in je mond proppen. Het is maar wat je leuk vindt.
Met een dergelijke instelling kom hoe dan ook al nergens natuurlijk.
Het is toch ook niet die 'lul in je mond' waar het om gaat? Maar juist het spel erom heen maakt het juist leuk. Je laten leiden, of juist zelf de leiding nemen. Plagen, genieten van hoe hij geniet, en je soms (bijna) smeekt om meer als je eventjes stopt. Het gehele machtsspelletje. Hem het gevoel geven dat hij de controle heeft, terwijl ik weet dat het heel anders zit. Hij kan/mag aan m'n hoofd sjorren maar als ik het er uiteindelijk niet meer mee eens ben, heb ik niet voor niets tanden gekregen hea? Enz. Voor dat gehele spel wil ik best wat principes en ideeën opzij zetten, al is het wel op voorwaarde dat alles nog enigsinds fris ruikt want anders is het simpel; En doen we het niet.

Ik weet uit mijn omgeving dat veel meisjes/vrouwen (en natuurlijk ook een paar mannen) pijpen in hun beginperiode, maar soms ook in een later stadium, als iets denigrerends ervaarde. Als iets engs, wat niet hoort ofzo. Ik vroeger ook, totdat een bi-seksuele vriend van mij de andere kant eens liet zien, en die sprak me meer aan. Ik heb het eens uitgeprobeerd, en hij kreeg zijn gelijk. Sinds die tijd ook nooit geen problemen meer gehad, terwijl ik daarvoor toch ook zeer regelmatig zei "Great, pijpen. Het is maar waar iemand plezier in kan hebben ". Mijn instelling is gewoon compleet verkeerd geweest, al waren mijn ervaringen daar ook naar. Nevermind ik heb het destijds verkeerd gezien, en wel op zo'n manier dat het me totaal niet aansprak "je gaat je toch niet voor je lol onderwerpen aan (de wil van) een man?".

Ik weet niet wat voor jou de reden is, dat jij pijpen als iets negatiefs ziet? (want dat is hoe ik het interpreteer...)

Citaat:
XQseMe2 schreef op 14-08-2006 @ 23:38 :
Nee maar het idee van zo'n staaf in je bek stoppen die tot achterin je keel komt waardoor er kokhals neigingen naar boven komen, de kramp in je kaken als je maar lang genoeg doorgaat en dan ook nog de gore bittere smaak van zn sperma omdat meneer nou eenmaal een cola verslaving heeft (waardoor het zo bitter is) , is nou ook niet echt een fijne gedachte.

Dus voor zover de hygiëne, die komt nog niet ééns om het hoekje kijken...
Zoals al gezegd is: Het ding hoeft niet tot achter in je keel, kan je het wel dan is dat fijn. Maar het is geen noodzaak, dacht ik zo? Verder is het onmogelijk kramp in je kaken te krijgen wanneer je voldoende afwisselt en als zijn sperma een keer ranzig smaakt veeg je het weg of slik je het niet door. Oh, en vergeet niet te slikken als je braakreflex optreed. Problem solved!

Citaat:
Periodiek schreef op 15-08-2006 @ 01:40 :


Pijp zoals je het lekker vindt en niet zoals je denkt dat het hoort.
Juist.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 10:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-08-2006 @ 11:44 :
Ik vraag me echt af hoe jij aan zo'n negatieve kijk op seks komt. Ik heb een tijdje terug ook wel eens dingen van jou gelezen dat ik dacht van 'Jezus, wat voor kerels heeft zij in dr bed gehad??' Jij heb op de een of andere manier een heel negatieve en denigrerende kijk op seks, en ik vraag me serieus af hoe je daar aan komt.

Kijk, dat je pijpen niet zo geweldig vindt, oke, daar zijn er wel meer van. Maar om het echt op deze manier te ervaren?
Je bent niet de enige... Mij was het namelijk ook al opgevallen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 11:17
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Reverend schreef op 15-08-2006 @ 00:02 :
cola is zoet
aardbeien ook, maar aardbeien bevatten geen cafeïne die het hele zaakje alsnog bitter maken
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 11:20
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-08-2006 @ 11:44 :
Ik vraag me echt af hoe jij aan zo'n negatieve kijk op seks komt. Ik heb een tijdje terug ook wel eens dingen van jou gelezen dat ik dacht van 'Jezus, wat voor kerels heeft zij in dr bed gehad??' Jij heb op de een of andere manier een heel negatieve en denigrerende kijk op seks, en ik vraag me serieus af hoe je daar aan komt.

Kijk, dat je pijpen niet zo geweldig vindt, oke, daar zijn er wel meer van. Maar om het echt op deze manier te ervaren?
Héérlijk zo'n forum waar niemand je kent!
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 11:21
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 15-08-2006 @ 09:54 :
En ik die dacht dat jij zo'n geile was
er denken wel meer mensen dingen van mij dat is het leuke eraan
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 11:23
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
HvJ schreef op 15-08-2006 @ 11:51 :
Maar juist het spel erom heen maakt het juist leuk. Je laten leiden, of juist zelf de leiding nemen. Plagen, genieten van hoe hij geniet, en je soms (bijna) smeekt om meer als je eventjes stopt. Het gehele machtsspelletje. Hem het gevoel geven dat hij de controle heeft, terwijl ik weet dat het heel anders zit. Hij kan/mag aan m'n hoofd sjorren maar als ik het er uiteindelijk niet meer mee eens ben, heb ik niet voor niets tanden gekregen hea?
ja dat is indd wel zo, dat is weer het leuke gedeelte van het hele gebeuren. Maar ik kan best begrijpen dat anderen het niet als dusdanig ervaren en er moeite mee hebben *zie mijn eerdere post*
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 11:31
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 15-08-2006 @ 02:48 :
gelukkig voor jou bestaan er genoeg onbaatzuchtige beffers.

Laat me raden, jij hebt een chihuahua
Eindelijk iemand die me begrijpt!
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Pijpen onder druk.
Alpaca
137 17-01-2020 17:07
Seksualiteit Expiremteren met pijpen
Bas1509
7 28-11-2016 11:38
Seksualiteit pijpen
12bambi34
10 21-07-2014 14:56
Seksualiteit Niet willen gepijpt worden.
Verwijderd
81 26-03-2012 18:18
Seksualiteit pijpen/beffen intiemer dan neuken?
Feathers
53 26-01-2005 05:32
Seksualiteit wel of niet pijpen...
Kirk22
16 08-05-2002 09:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.