Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2014, 17:00
Nederlander1999
Nederlander1999 is offline
En waarschijnlijk gaat dit niets opleveren, maar.... ik ben tot einde raad toe. Ik probeerde altijd en ieder jaar alles om een vriendin te krijgen en het verste wat ik ooit heb bereikt is... ja wat eigenlijk?

Dit is mijn zoveelste poging, die waarschijnlijk net als alle anderen in het niets zal vallen, in het grote grijze gat genaamd "het verleden en mijn mislukte pogingen".

Maar goed, als ik het ten minste probeer kan ik zeggen dat ik het heb geprobeerd en dat is beter dan dat ik me later realiseer dat ik het nooit heb geprobeerd!

Waar dit om draait is... ik wil een vriendin, en is er misschien een meisje geregistreerd op dit forum, die bereid zou zijn om mij beter te willen leren kennen en misschien mijn droom in vervulling zou willen laten gaan?

Ik zou Haar eeuwig dankbaar zijn! Ik probeer nu al sinds 2011 echt die-hard om een vriendin te krijgen en volgens mij kan ik nog beter voor een trein springen dan eventueel nog 10 jaar doorgaan met iets te proberen wat niets oplevert (klinkt misschien heel depressief, maar als je dicht bij me zou staan zou je goed begrijpen waarom.)

Ik heb liever geen reacties van jongens omdat ik niet op jongens val. En als je van plan bent om te typen dat "het echt wel zal lukken en ik zeker niet moet opgeven" kun je ook wel een ander topic aanklikken want ik heb dat soort woorden al vaak genoeg gehoord en er klopt geen drol van! Dus, enkel graag geďnteresseerde meiden (voor zover ik weet heb ik nog nooit een topic hier aangemaakt met een boodschap zoals deze???)

Groet van Nederlander1999.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2014, 17:12
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Wanhopigheid is allesbehalve aantrekkelijk dus ergens begrijp ik wel dat je immer single bent. Je schrijft zelfs 'Haar', met een hoofdletter

Probeer eerst eens gelukkig en tevreden alleen en met jezelf te zijn.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:14
Nederlander1999
Nederlander1999 is offline
Ik had gezegd dat ik geen reacties van jongens hoef!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer nu al sinds 2011 echt die-hard om een vriendin te krijgen
Daar is je probleem. Als je geen reacties van jongens wilt moet je maar naar een vrouwenforum gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:26
Nederlander1999
Nederlander1999 is offline
Citaat:
Daar is je probleem. Als je geen reacties van jongens wilt moet je maar naar een vrouwenforum gaan.
Wat is het probleem bij 2011? Zolang zoeken zou juist goed staan op je CV!! Grap.

Als ik op een vrouwenforum kom gaat het enkel over irrelevante dingen zoals make-up en paardrijden. Ik hoef geen kinderlijke meid, ik wil graag een wat volwassener type.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Als ik op een vrouwenforum kom gaat het enkel over irrelevante dingen zoals make-up en paardrijden. Ik hoef geen kinderlijke meid, ik wil graag een wat volwassener type.
Ik zou kunnen tegenwerpen dat jouw kruistocht naar je ontmaagding minimaal even irrelevant is als makeup en paardrijden.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 20:50
Robert-LHC
Avatar van Robert-LHC
Robert-LHC is offline
Hoe oud ben je?

*gokt op 15 gezien je username*
__________________
Gratis video's over sociale & succes psychologie | www.lifehackercoach.com | Online Succes Coaching
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 20:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zie jouw "probleem" al, jij zoekt een vriendin om dat je een relatie wil. Wat haar eventueel interesseert boeit je amper, als jij maar een vriendin hebt ben je happy.

Meestal leidt dat niet tot succesvolle relaties. Ga gewoon met meiden om, zonder wanhopig te zoeken naar een vriendin. Kom pas in actie als je een meisje tegenkomt dat zo geweldig is dat je haar vriendje wil worden.

Je moet geen relatie zoeken om maar een relatie te hebben, je moet pas een relatie willen als je iemand tegen komt waar je echt een relatie mee wilt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 22:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wanhopigheid is allesbehalve aantrekkelijk dus ergens begrijp ik wel dat je immer single bent. Je schrijft zelfs 'Haar', met een hoofdletter

Probeer eerst eens gelukkig en tevreden alleen en met jezelf te zijn.
Had het niet beter kunnen zeggen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 09:41
Bobblin92
Bobblin92 is offline
Je moet niet zoeken naar de ware, de ware kom je tegen.
Ik was vroeger ook net zo wanhopig en had om mijn 21e nog nooit een vriendin gehad. Vervolgens besloten om niet te gaan zoeken en bam ik heb nu een relatie met mijn droomvrouw
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 15:18
Nederlander1999
Nederlander1999 is offline
Citaat:
Je moet niet zoeken naar de ware, de ware kom je tegen.
Ik was vroeger ook net zo wanhopig en had om mijn 21e nog nooit een vriendin gehad. Vervolgens besloten om niet te gaan zoeken en bam ik heb nu een relatie met mijn droomvrouw
Ja, maar dat geluk zal ik nooit hebben (kijk maar naar de reacties in dit topic, er zijn enkel mensen die tegenspraak te bieden hebben).

Dus dan moet je een andere manier zien te vinden, en ik zag dit als mogelijke oplossing. Ondertussen heeft er al een vrouwelijk lid een privéberichtje gestuurd!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 15:21
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ondertussen heeft er al een vrouwelijk lid een privéberichtje gestuurd!!
Nee.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 15:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, maar dat geluk zal ik nooit hebben (kijk maar naar de reacties in dit topic, er zijn enkel mensen die tegenspraak te bieden hebben).

Dus dan moet je een andere manier zien te vinden, en ik zag dit als mogelijke oplossing. Ondertussen heeft er al een vrouwelijk lid een privéberichtje gestuurd!!
Als jij een leuke gozer bent (je hoeft niet knap te zijn, gewoon er verzorgd uitzien en je vriendelijk gedragen) kom je vanzelf wel een leuk meid tegen die jou ook wel ziet zitten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 15:41
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ja, maar dat geluk zal ik nooit hebben (kijk maar naar de reacties in dit topic, er zijn enkel mensen die tegenspraak te bieden hebben).
Tegenspraak? Als ik mij niet vergis is de consensus dat jij de vermeende 'problemen' zélf veroorzaakt, maar dat is blijkbaar een te bittere pil om te slikken. Soit.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 15:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Als jij een leuke gozer bent (je hoeft niet knap te zijn, gewoon er verzorgd uitzien en je vriendelijk gedragen) kom je vanzelf wel een leuk meid tegen die jou ook wel ziet zitten.
Klopt, maar ts komt niet echt over als een leuke gozer met z'n negatieve en rare denkgedrag. Een vriendin maakt dingen echt niet per definitie makkelijker en/of leuker een relatie is dan ook vooral leuk als je gek bent op diegene, jij wil het andersom doen. Jij wil een relatie en verwacht dat het daarom leuker wordt voor jou.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:21
Nederlander1999
Nederlander1999 is offline
Citaat:
Nee.
Wat bedoel je hiermee? Sprak je voor jezelf? Vind ik goed hoor, maar verwoord het dan anders. Of had je het tegen mij???? Weet je, vriend, als je mij zwart-wit-denkend noemt ben je slecht bezig, want het houdt niet in dat alles wat positief en gekoppeld is aan mij een leugen zou zijn. Of heb jij met je 29 jaar nog een bewijs nodig dat het daadwerkelijk zo is? Ik praat nu met haar op Skype, dus als je wilt kan ik haar vragen of ze het voor je wilt bevestigen!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een vriendin maakt dingen echt niet per definitie makkelijker en/of leuker een relatie is dan ook vooral leuk als je gek bent op diegene, jij wil het andersom doen. Jij wil een relatie en verwacht dat het daarom leuker wordt voor jou.
Amen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 16:27
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik praat nu met haar op Skype, dus als je wilt kan ik haar vragen of ze het voor je wilt bevestigen!
Ohh, moet je doen! Dat verhoogt zéker je kansen op pussy, om in Reverend-terminologie te spreken.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-11-2014, 21:20
stitch29
stitch29 is offline
Ja et komt op dit moment niet omdat je er zoveel mee bezig bent.
Die tijd heb ik ook gehad. Houd je eens bezig met andere dingen.
Zoek een hobby ofzo.
Ik heb ook nog nooit iemand gehad en ben gwn hartstikke gelukkig.
En uiteindelijk kom je dat ene meisje wel tegen.
Dat kan morgen zijn, kan ook over 6jaar zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mastruberen in luier
Juliaxoxo
7 30-11-2016 08:02
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
Seksualiteit Besneden of onbesneden?
Gent
115 25-05-2005 14:43
Liefde & Relatie wel of niet naar t feest? Hij vind t niet leuk...
CoveredEyes
26 27-07-2003 13:14
Algemene schoolzaken Second opinion???
Rena
10 05-05-2003 13:19
Psychologie wanneer heet ut een "poging"?
Verwijderd
14 13-05-2002 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.