Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2004, 19:54
*zingzing*
*zingzing* is offline
Heeft er iemand een middeltje voor wittere tanden? Ik vin mijn tanden namelijk niet wit genoeg...
__________________
zing elke dag n liedje
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:01
frizzle
Avatar van frizzle
frizzle is offline
Ga naar de drogist daar heb je voor minder dan 15 euro al tandbleekmiddel van aquafresh.
__________________
Winnen is een state of mind, winnen is een keuze
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:06
Verwijderd
Die bleekmiddeltjes bij de drogist bevatten meestal teveel van een bepaald stofje (ben de naam ff vergeten), en dat is zeker niet goed voor je tanden. Als je, je tanden op een goede manier wil laten bleken (dat het je tanden zo min mogelijk schaadt enz.) kan je het beste naar de tandarts gaan, het is daar wel veel duurder maar beter voor je gebit.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
En veel aardbeien eten!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:57
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
grl schreef op 05-02-2004 @ 22:42:
En veel aardbeien eten!
Jaa?

Nóg een goede reden om aardbeien te eten.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 00:18
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Guusie schreef op 05-02-2004 @ 22:06:
Die bleekmiddeltjes bij de drogist bevatten meestal teveel van een bepaald stofje (ben de naam ff vergeten), en dat is zeker niet goed voor je tanden. Als je, je tanden op een goede manier wil laten bleken (dat het je tanden zo min mogelijk schaadt enz.) kan je het beste naar de tandarts gaan, het is daar wel veel duurder maar beter voor je gebit.
Dat middeltje is waterstofperoxide en idd heel erg slecht voor je tanden. Je bleek niet alleen de kleur maar alles van je tanden waardoor de kans op gaatjes aanzienlijk groter word.
Je tanden kan je idd het beste laten bleken bij de tandarts maar aangezien de meeste jongeren niet zomaar minimaal €.300,- kunnen ophoesten zit dit er vast niet in.
Als je rookt of thee of koffie drinkt kan je je tanden hun natuurlijke kleur terug geven door met Smokers te poetsen, ik gebruik dit ook af en toe en het werkt echt wonderbaarlijk goed!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 07:48
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Gewoon goed poetsen doet al wonderen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 07:50
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Aquafresh Natural Whitening oid.
Werkt prima... Bij mij athans.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 08:05
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Whitening mag je niet elke dag gebruiken, mag wel maar is niet aan te raden je schuurt je tanden kapot
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 09:21
Smell
Smell is offline
ik ben hier ook eens mee naar de tandart gestapt.
omdat die 'nieuwe' (want dat zijn het) middeltjes nog maar zo kort op de markt zijn, weet men nog niet precies wat voor (blijvende) schade het toe kan brengen. Dit is vooral omdat het niet getest is op 'echte' tanden. (jij zou toch ook niet de tanden blootstellen aan een of andere vage proef... ik niet iig... )
maar die gevolgen, dat weten ze pas over een jaar of 10, als ze zo veel klachten binnen hebben gekregen enzo... maarja dan is de schade al toegebracht..

ik zou zeggen, wees gewoon blij met je tanden en hun huidige kleur en ga er niet mee rotzooien, strax zit je nog met een kunstgebit
(kom je uiteindelijk toch wel, maar daar gaat het even niet om)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 09:48
Verwijderd
Citaat:
DiGiTracker schreef op 06-02-2004 @ 09:05:
Whitening mag je niet elke dag gebruiken, mag wel maar is niet aan te raden je schuurt je tanden kapot
Whitening tandpasta van 'een goed merk' is meestal niet selcht voor je tanden hoor . Ik heb drie jaar lang gewone aquafresh whitening gebruikt, mijn tanden zijn niet gevoeliger geworden (eigen ervaring) en het glazuur is niet achteruit gegaan (dat zei mijn tandarts).
Laatst kocht ik wel ergens (voor 50 cent in zo'n winkel met allemaal te goedkope dingen) een vrij ouderwets uitziende tube whitening tandpasta (dat je echt kon zien dat het van metaal was gemaakt, de tube, en met een dopje waar-ie niet op kon staan), waar in het Spaans op stond wat het was. Die was een beetje korrelig en na een week deed zoet broodbeleg al pijn aan m'n tanden . Die heb ik dus weggegooid, weer gewone tandpasta gaan gebruiken, dat is nu ruim 2 weken geleden en mijn tanden zijn weer enigszins normaal.
Je moet dus wel een beetje oppassen met whitening tandpasta, maar als je góéde neemt dan kan het geen kwaad . Je hebt er alleen wel geduld voor nodig, je ziet niet van de ene op de andere week verschil.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 11:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
QUOTE]frozenfountain schreef op 05-02-2004 @ 22:57:
Jaa?

Nóg een goede reden om aardbeien te eten.
[/QUOTE]

Ja, er zit iets in wat je tanden 'wit' maakt..of 'wit' houdt. Dat weet ik niet zeker. Maar het is sowieso goed.... en lekker


Citaat:
DiGiTracker schreef op 06-02-2004 @ 08:48:
Gewoon goed poetsen doet al wonderen
+ niet roken, weinig koffie, weinig thee, etc.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 11:26
Allure
Citaat:
Guusie schreef op 05-02-2004 @ 22:06:
Die bleekmiddeltjes bij de drogist bevatten meestal teveel van een bepaald stofje (ben de naam ff vergeten
waterstofperoxide
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 13:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
grl schreef op 05-02-2004 @ 22:42:
En veel aardbeien eten!
Dan wel aardbeien zonder suiker he
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 14:25
Verwijderd
Ik heb wel wat last van een of ander iets dat net op rokersaanslag lijkt. Ik had het een hele tijd geeden gevraagd aan de tandarts en die vroeg of ik rookte. Ik rook niet, dus vroeg hij of ik koffie of thee dronk. Ik drink s'ochtends een kop thee en heel soms s'avonds nog ff. Zaterdag op het werk meestal ook nog wel 1 kop thee tussen de middag. Zo veel is dat toch niet
Heb het toen laten verwijderen, maar nu weer wat last van. Enneh, Sarah, die Auqafrsh is dus wel een goede withener?
Mijn tanden zijn niet erg wit of zo namelijk. Toen ik nog op de basisschool zat poetste ik me tanden alleen s'ochtends omdat ik s'avonds geen zin had en dat is nog te merken

Ze zijn niet echt geel ofzo hoor, maar der is wel een geelachtig tintje. Op het moment gebruik ik Parodontax.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:25
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik zag een tijdje geleden bij Kassa! hier iets over. misschien heb je hier iets aan

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kas...&number=199096
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:38
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
gewoon van die whitening tandpasta gebruiken.. k heb ook ooit eens iets gehoord over je tanden met zout poetsen, maar dat weet ik verder ook niet.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 06-02-2004 @ 17:38:
gewoon van die whitening tandpasta gebruiken.. k heb ook ooit eens iets gehoord over je tanden met zout poetsen, maar dat weet ik verder ook niet.
In Parodontax zit wel sterk zout. In het begin had ik me smoel steeds in een halve minuut gepoetst om die ranzige smaak zo snel mogelijk weg te poetsen
Nu vind ik het een vrij lekkere tandpasta .
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 18:36
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik drink veel koffie en veel thee en ik heb een stuk tand verloren en toen ze er een stuk opzetten moesten ze een aparte vulling maken omdat mijn tanden zo wit zijn en ze niet zo een witte kleur beschikbaar hadden
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 22:19
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
moet je bij de tandarts doen, die bleekmiddelen bij de drogist werken meestal niet eens en er zit van dat peroxide achtige spul in, niet erg goed dus. Bleken bij de tandarts is wel duur +/- 300 euro maar het wordt als je een goede verzekering hebt vergoed en het is het enige dat werkt. die andere middelen waarvan ze beweren dat ze net als bij de tandarts zijn is allemaal nepzooi. Maar verder moet je ze goed peotsen en meer groenten eten inplaatst van zoete dingen, scheelt ook een hoop.
__________________
;-)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Witte tanden
Rysair
19 27-02-2011 19:54
Lichaam & Gezondheid Gele tanden
Moe_Mina
37 22-05-2004 01:59
Lichaam & Gezondheid Tanden Witter, Pure White??
levi's
14 21-03-2004 13:22
Lichaam & Gezondheid Hoe kan je het best je gebit verzorgen en stralende witten tanden krijgen?
Verwijderd
7 19-11-2003 12:56
Lichaam & Gezondheid Witte tanden
XCalibur
3 07-01-2003 09:27
Lichaam & Gezondheid witte tanden
diamondvoodoo
16 17-08-2002 22:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.