Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 19:22
essie:D
Avatar van essie:D
essie:D is offline
ik eet de laatste tijd echt mega weinig elke dag puikpijn door ja is meer extreem honger gevoel maar daar door ga ik alleen mar nog minder eten omdat ik dan bang ben dat ut nog meer pijn gaat doen
en als ik dan goed gegeten heb ik heb ik er eerlijk gezegt spijt van. wat moet ik hiermee?
__________________
mrhanky,Pannekoeketrut en sorbet en joey zijn lief ook een knuffel voor hun
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:27
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Je weet m'n mening.

Een dietiste is misschien een optie?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:30
Verwijderd
Toch eten. Ik krijg ook vaak buikpijn als ik te weinig gegeten heb. Of ik word misselijk. Eten helpt vaak wel. En bedenk waarom je zo weinig eet. Als het een psychische oorzaak heeft, zoek dan hulp. Als het iets lichamelijk is, zoek dan ook hulp. Conclusie: zoek hulp.

Vanwege je laatste zin, lijkt het me helemaal verstandig om zo snel mogelijk hulp te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:38
essie:D
Avatar van essie:D
essie:D is offline
@leonoor: ik kan ut gewoon niet ik heb al zoveel geprobeert weinig eten ofzow maar dat gaat ook niet krijg ut gewoon niet weg
__________________
mrhanky,Pannekoeketrut en sorbet en joey zijn lief ook een knuffel voor hun
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
essie schreef op 24-09-2003 @ 20:38:
@leonoor: ik kan ut gewoon niet ik heb al zoveel geprobeert weinig eten ofzow maar dat gaat ook niet krijg ut gewoon niet weg
Dan ga je naar je huisarts, vertel je hem/haar je verhaal (of aan je ouders) en die verwijst je dan door naar iemand die je daarmee kan helpen. Hoelanger je wacht, hoe moeilijker het wordt om ooit weer normaal te eten...
Ga je niet, loop je misschien een eetziekte op en zal het heeeeeeel wat meer energie kosten voor je daar vanaf bent.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
essie schreef op 24-09-2003 @ 20:38:
@leonoor: ik kan ut gewoon niet ik heb al zoveel geprobeert weinig eten ofzow maar dat gaat ook niet krijg ut gewoon niet weg
Ik denk idd dat je dan het beste een keertje langs je huisarts kunt gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 11:28
Lobke1988
Lobke1988 is offline
"
Citaat:
essie schreef op 24-09-2003 @ 20:22:
ik eet de laatste tijd echt mega weinig elke dag puikpijn door ja is meer extreem honger gevoel maar daar door ga ik alleen mar nog minder eten omdat ik dan bang ben dat ut nog meer pijn gaat doen
en als ik dan goed gegeten heb ik heb ik er eerlijk gezegt spijt van. wat moet ik hiermee?
waaaaaaaaaaaaaaah dat vindik zo zielig! je weet zelf ook dat dat geen gewone buikpijn is maar honger. En ik vind het ook zielig van je dat je er nu ook nog aandacht om gaat vragen.
Typisch een anorexia-typje.. verschrikkelijk!! Anorexia is aandachtvragerij meestal! Tenzij je anorexia hebt maar nie wilt dat iedereen het weet. Want meestal is het zo dat die anorexiatypes alle aanacht krijgen>> en dan hoor je ze weer roepen: "Oowh!! heb ik tog een broodkorstje gegeten!! dat kan toch niet? nou word ik hardstikke dik!!! " En dan hopen ze ondertussen dat iedereen zegt: nee je bent niet dik joh. JE hebt een hartstikke mooi figuur enzovoort. Egt zielig gewoon, zulke mensen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Lobke1988 schreef op 25-09-2003 @ 12:28:
"
waaaaaaaaaaaaaaah dat vindik zo zielig! je weet zelf ook dat dat geen gewone buikpijn is maar honger. En ik vind het ook zielig van je dat je er nu ook nog aandacht om gaat vragen.
Typisch een anorexia-typje.. verschrikkelijk!! Anorexia is aandachtvragerij meestal! Tenzij je anorexia hebt maar nie wilt dat iedereen het weet. Want meestal is het zo dat die anorexiatypes alle aanacht krijgen>> en dan hoor je ze weer roepen: "Oowh!! heb ik tog een broodkorstje gegeten!! dat kan toch niet? nou word ik hardstikke dik!!! " En dan hopen ze ondertussen dat iedereen zegt: nee je bent niet dik joh. JE hebt een hartstikke mooi figuur enzovoort. Egt zielig gewoon, zulke mensen.
Misschien is anorexia wel aandachttrekkerij (vind ik overigens niet), maar het is toch echt wel een ziekte. Je trekt hier wel erg snel conclusies... Laat me raden: je weet er erg weinig vanaf. Ik heb wel een paar 'anorexia-types' in m'n buurt, waarvan er eentje zelfs echt anorexia heeft. Zij heeft echt al het begrip van ons nodig wat we kunnen geven. En inderdaad: ze vindt zichzelf te dik. Maar bij mensen met anorexia is dat echt geen aandachtrekkerij meer: daar is hun gewicht een obsessie.
Mensen met anorexia hebben echt hulp nodig en zijn inderdaad 'zielig', maar niet op de manier die jij bedoelt. Zonder hulp en begrip van anderen komen ze er echt niet uit.
Lokbe1988: ik zou inderdaad ff langs de huisarts gaan. En als je dat niet durft/wil, zou ik er echt met iemand die je vertrouwt over praten (ouders/vrienden?). Want je moet wel genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen per dag. Dit is in ieder geval niet gezond.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:29
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Lobke1988 schreef op 25-09-2003 @ 12:28:
"
waaaaaaaaaaaaaaah dat vindik zo zielig! je weet zelf ook dat dat geen gewone buikpijn is maar honger. En ik vind het ook zielig van je dat je er nu ook nog aandacht om gaat vragen.
Typisch een anorexia-typje.. verschrikkelijk!! Anorexia is aandachtvragerij meestal! Tenzij je anorexia hebt maar nie wilt dat iedereen het weet. Want meestal is het zo dat die anorexiatypes alle aanacht krijgen>> en dan hoor je ze weer roepen: "Oowh!! heb ik tog een broodkorstje gegeten!! dat kan toch niet? nou word ik hardstikke dik!!! " En dan hopen ze ondertussen dat iedereen zegt: nee je bent niet dik joh. JE hebt een hartstikke mooi figuur enzovoort. Egt zielig gewoon, zulke mensen.
anders ga je ff verder zuipen met je breezahvriendinnetjes
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:28
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Lobke1988 schreef op 25-09-2003 @ 12:28:
"
waaaaaaaaaaaaaaah dat vindik zo zielig! je weet zelf ook dat dat geen gewone buikpijn is maar honger. En ik vind het ook zielig van je dat je er nu ook nog aandacht om gaat vragen.
Typisch een anorexia-typje.. verschrikkelijk!! Anorexia is aandachtvragerij meestal! Tenzij je anorexia hebt maar nie wilt dat iedereen het weet. Want meestal is het zo dat die anorexiatypes alle aanacht krijgen>> en dan hoor je ze weer roepen: "Oowh!! heb ik tog een broodkorstje gegeten!! dat kan toch niet? nou word ik hardstikke dik!!! " En dan hopen ze ondertussen dat iedereen zegt: nee je bent niet dik joh. JE hebt een hartstikke mooi figuur enzovoort. Egt zielig gewoon, zulke mensen.
Als je niks toe te voegen heb hou je mond dan gewoon.

Ik vind persoonlijk mesnen zoals jou veel zieliger. maar goed, daar ga ik verder niet op in.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:12
Verwijderd
Ik sluit me bij het tweede gedeelte van de post van dyfusica aan.
Anorexia is een ziekte, alleen een psychische.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
essie schreef op 24-09-2003 @ 20:38:
@leonoor: ik kan ut gewoon niet ik heb al zoveel geprobeert weinig eten ofzow maar dat gaat ook niet krijg ut gewoon niet weg
hoe lang heb je dit dan al? want mijn nichtje heeft dit ook een tijdje gehad, ze bleek gewoon last van dr buik te hebben. na een maand was het pas een beetje over en na 3 maanden ofzo had ze er helemaal geen last meer van. je moet gewoon langzaam aan meer eten, want nu past je maag zich aan dat kleine beetje eten aan en kan je straks helemaal niets meer binnen houden!

en voel je niet schuldig als je te veel gegeten hebt. ik heb dat ook heel vaak, maar het is nergens voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 13:35
essie:D
Avatar van essie:D
essie:D is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 25-09-2003 @ 18:29:
hoe lang heb je dit dan al? want mijn nichtje heeft dit ook een tijdje gehad, ze bleek gewoon last van dr buik te hebben. na een maand was het pas een beetje over en na 3 maanden ofzo had ze er helemaal geen last meer van. je moet gewoon langzaam aan meer eten, want nu past je maag zich aan dat kleine beetje eten aan en kan je straks helemaal niets meer binnen houden!

en voel je niet schuldig als je te veel gegeten hebt. ik heb dat ook heel vaak, maar het is nergens voor nodig.
ut weinig eten heb ik opzich al langer (4 jaar) maar buikpijn 2 maanden en wordt eerlijk gezegt alleen maar erger
__________________
mrhanky,Pannekoeketrut en sorbet en joey zijn lief ook een knuffel voor hun
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:15
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-09-2003 @ 16:12:
Ik sluit me bij het tweede gedeelte van de post van dyfusica aan.
Anorexia is een ziekte, alleen een psychische.
En wat de topicstarte beschrijft klinkt NIET als anorexia. Ze wíl namelijk wel eten, het doet alleen pijn.

Mijn moeder heeft dat ook, je kan er weinig tegen doen, behalve zorgen dat je geen erge honger krijgt (dus meteen reageren op een hongergevoel). Pas alleen dan wel weer op dat je niet dik wordt
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:31
Lobke1988
Lobke1988 is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 25-09-2003 @ 13:12:
Misschien is anorexia wel aandachttrekkerij (vind ik overigens niet), maar het is toch echt wel een ziekte. Je trekt hier wel erg snel conclusies... Laat me raden: je weet er erg weinig vanaf. Ik heb wel een paar 'anorexia-types' in m'n buurt, waarvan er eentje zelfs echt anorexia heeft. Zij heeft echt al het begrip van ons nodig wat we kunnen geven. En inderdaad: ze vindt zichzelf te dik. Maar bij mensen met anorexia is dat echt geen aandachtrekkerij meer: daar is hun gewicht een obsessie.
Mensen met anorexia hebben echt hulp nodig en zijn inderdaad 'zielig', maar niet op de manier die jij bedoelt. Zonder hulp en begrip van anderen komen ze er echt niet uit.
Lokbe1988: ik zou inderdaad ff langs de huisarts gaan. En als je dat niet durft/wil, zou ik er echt met iemand die je vertrouwt over praten (ouders/vrienden?). Want je moet wel genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen per dag. Dit is in ieder geval niet gezond.
ff voor de duidelijkheid..
als je anorexia HEBT is het heel wat anders dan wanneer je aandacht vraagt omdat je doet alsof je het hebt.
Als je de ziekte egt hebt is het een obsessie geworden jah.. dat is waar en dan heb je echt een ziekte en kun je er zelf niks meer aan doen. En dan moet je wel hulp gaan zoeken.. hoe moeilijk dat ook zal zijn.
maar bij bepaalde personen is het wel aandachttrekkerij. En over die personen had ik het in mijn bericht. Vaak begint het met aandacht willen hebben omdat ze bijvoorbeeld niet zo lekker in hun vel zitten, en daaruit komt de anorexia vaak voort. Want ze denken:"oowh.. als ik afval dan krijg ik wel aandacht. En dan zegt iederen: "jeetje... wat ben je mooi slank geworden! en wat knap dat jij zo weinig kan eten!Egt goed dat je dat snoep kunt laten staan" enzovoort enzovoort. Daarom is het niet goed als je bij zulke personen er juist aandacht aan gaat schenken vind ik.
Dat misverstand wou ik even uit de wereld helpen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:33
Lobke1988
Lobke1988 is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 25-09-2003 @ 15:28:
Als je niks toe te voegen heb hou je mond dan gewoon.

Ik vind persoonlijk mesnen zoals jou veel zieliger. maar goed, daar ga ik verder niet op in.
ag jah..
dat mag je gerust vinden
maar wel een beetje raar.. dat je dat zegt is wel een tegenstelling want ik heb het zelf ook gehad.
dat wou ik even zeggen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:35
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Lobke1988 schreef op 26-09-2003 @ 15:31:
ff voor de duidelijkheid..
als je anorexia HEBT is het heel wat anders dan wanneer je aandacht vraagt omdat je doet alsof je het hebt.
Als je de ziekte egt hebt is het een obsessie geworden jah.. dat is waar en dan heb je echt een ziekte en kun je er zelf niks meer aan doen. En dan moet je wel hulp gaan zoeken.. hoe moeilijk dat ook zal zijn.
maar bij bepaalde personen is het wel aandachttrekkerij. En over die personen had ik het in mijn bericht. Vaak begint het met aandacht willen hebben omdat ze bijvoorbeeld niet zo lekker in hun vel zitten, en daaruit komt de anorexia vaak voort. Want ze denken:"oowh.. als ik afval dan krijg ik wel aandacht. En dan zegt iederen: "jeetje... wat ben je mooi slank geworden! en wat knap dat jij zo weinig kan eten!Egt goed dat je dat snoep kunt laten staan" enzovoort enzovoort. Daarom is het niet goed als je bij zulke personen er juist aandacht aan gaat schenken vind ik.
Dat misverstand wou ik even uit de wereld helpen.
Het is WEL goed als je mensen aandacht geeft.. Maar dan wel goede aandacht. Dus niet gaan uitschelden o.i.d. En ook niet zeggen dat je dr nu veel mooier vind. Maar gewoon steun geven. Ervoor zorgen dat ze beter in hun vel zitten en geen behoefte meer hebben om superdun te zijn Ik zeg niet dat het makkelijk is.

En als je anorexia heb kan je er WEL wat aan doen. De hulp kan jou niet beter maken, hoogstens de weg wijzen. Het is nogsteeds jouzelf die uiteindelijk moet vechten om beter te worden.

Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 14:43.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:39
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Lobke1988 schreef op 26-09-2003 @ 15:33:
ag jah..
dat mag je gerust vinden
maar wel een beetje raar.. dat je dat zegt is wel een tegenstelling want ik heb het zelf ook gehad.
dat wou ik even zeggen
Ja, juist als je het zelf gehad heb zou je imho moeten weten dat aandacht krijgen wel helpt. (mits het de juiste aandacht is)

Of had je liever gehad dat toen jij het had iedereen jou liet vallen en links liet liggen, dat iedereen jou negeerde of uitschold? Denk je dat dat geholpen zou hebben?

Ik zeg niet dat je mensen met anorexia moet ontzien enzo, en volledig aandacht aan besteden. Maar gewoon normaal mee omgaan, en laten weten dat ze niet dun hoeven zijn om mee te tellen is al genoeg denk ik. En verder de hulp aan de hulp overlaten
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:48
Sjron
Sjron is offline
Citaat:
essie schreef op 24-09-2003 @ 20:22:
ik eet de laatste tijd echt mega weinig elke dag puikpijn door ja is meer extreem honger gevoel maar daar door ga ik alleen mar nog minder eten omdat ik dan bang ben dat ut nog meer pijn gaat doen
en als ik dan goed gegeten heb ik heb ik er eerlijk gezegt spijt van. wat moet ik hiermee?
Eeehmm... ik zou gewoon langzaam meer gaan eten.. dat wordt je maag als het goed is steeds iets groter en waarschijnlijk kun je dan ook meer op...
Je hoeft je niet schuldig te voelen als je wat hebt gegeten joh! Maar als ik jou was zou ik niet allemaal vette of zoete dingen gaan eten.. want je vetcelletjes zeg maar, die zijn niet meer gewend aan al dat "lekkere eten" en die raken al vol van een klein beetje vet.. waardoor je sneller zult aankomen dan normaal. Het klinkt een btje vaag, ik kan het niet uitleggen hoe het precies werkt, maar zo gaat het wel.
Suc6!
__________________
this love is real...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:51
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat Lobke1988 er gewoon niet tegen mensen kan die er op de verkeerde manier 'gebruik'van maken...
Zo had ik bijvoorbeeld ook een meisje in mijn klas, die eerst een week lang iedereen aant voorhouden was dat ze op dieet was en bla bla bla.. iedereen was zich ondertussen al zorgen aan het maken omdat ze de hele dag niks at en alleen maar aan haar fles water zat te lurpen...
Maar wat schetste mijn verbazing toen ik op verjaardag waren bij een vriendin van mij, waar zij toevallig ook was.. ze zat het hardst van iedereen bij de chips te eten en ook liet ze haar taartje niet staan.. ..
Iedereen zat haar op dat moment aan te kijken en vroegen of ze niet op dieet was.. zij dus zeggen dat het vandaag wel mocht..
Het vreemde alleen was dat ze er de volgende dag niet meer zo panisch over deed (dat ze aan het dieeten was), dit bedoel ik dus met het verkeerd gebruik maken van de aandacht die je krijgt van mensen als je doet dat je op dieet bent enz.

Maar wanneer je echt annorexia hebt, snap ik dat je de steun en alles nodig hebt.
Zelf heb ik ook een tijdje gehad dat ik haast niet kon eten ook door buikpijn, gelukkig gaat het nu weer beter...
Mijn advies is dan ook, ga gewoon door met eten (proberen tenminste) en drink in ieder geval goed...want je kan langer zonder eten dan zonder drinken...

-xxx- Laura
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:57
Sjron
Sjron is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 26-09-2003 @ 15:51:
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat Lobke1988 er gewoon niet tegen mensen kan die er op de verkeerde manier 'gebruik'van maken...
Zo had ik bijvoorbeeld ook een meisje in mijn klas, die eerst een week lang iedereen aant voorhouden was dat ze op dieet was en bla bla bla.. iedereen was zich ondertussen al zorgen aan het maken omdat ze de hele dag niks at en alleen maar aan haar fles water zat te lurpen...
Maar wat schetste mijn verbazing toen ik op verjaardag waren bij een vriendin van mij, waar zij toevallig ook was.. ze zat het hardst van iedereen bij de chips te eten en ook liet ze haar taartje niet staan.. ..
Iedereen zat haar op dat moment aan te kijken en vroegen of ze niet op dieet was.. zij dus zeggen dat het vandaag wel mocht..
Het vreemde alleen was dat ze er de volgende dag niet meer zo panisch over deed (dat ze aan het dieeten was), dit bedoel ik dus met het verkeerd gebruik maken van de aandacht die je krijgt van mensen als je doet dat je op dieet bent enz.

heey...
zo'n meisje heb ik ook in de klas. Ze is 1 van de mooiste meisjes op school. Ze is niet egt superdun, maar al helemaal niet dik! ze heeft een vrouwenfiguur zeg maar.
Ook zij viel met een verjaardag van een vriendin van mij "door de mand". Ze at het hardst van allemaal van alle lekkere dingetjes en egt IEDEREEN keek haar aan van: ?? ??
en toen zei ze zo: "vandaag mag ik even zondigen"
op zig kan ik er niet mee zitten maar ze zat al meer dan een week de hele tijd uit haar waterfles te drinken. Ze ging per les 2 keer water halen!! En dan als het 10 uur was: shit.. ik heb nog maar 1 fles op! ik moest al 2 liter op hebben!!
egt zo.. egt overdreven
en na die verjaardag was het allemaal weer voorbij.. ook vreemd..
en ik vind het ook wel vreemd dat alsje al meer dan een jaar (vorig jaar ging het ook al zo) zo weinig eet.. dat je dan nog niet zo dun bent als een spriet..
maja.. zal wel aan mij liggen
haha
-xxxxx-

Maar wanneer je echt annorexia hebt, snap ik dat je de steun en alles nodig hebt.
Zelf heb ik ook een tijdje gehad dat ik haast niet kon eten ook door buikpijn, gelukkig gaat het nu weer beter...
Mijn advies is dan ook, ga gewoon door met eten (proberen tenminste) en drink in ieder geval goed...want je kan langer zonder eten dan zonder drinken...

-xxx- Laura
__________________
this love is real...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 15:27
essie:D
Avatar van essie:D
essie:D is offline
tis juist helemaal neit dat ik aandacht wil schaam me er gigantisch voor en heb geen anorexia ik heb alleen altijd pijn in me buik waarvan ik dus minder ga eten en dat klopt dus niet dus durf neit meer te eten zoeits doe ik toch neit om de aandacht want die wil ik al 4 jaar niet en nu heb ik uiteindelijk toch maar gezegt (vrienden) en hier betje om raad gevraagt is ut meteen andacht
__________________
mrhanky,Pannekoeketrut en sorbet en joey zijn lief ook een knuffel voor hun
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 16:44
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
essie schreef op 26-09-2003 @ 16:27:
tis juist helemaal neit dat ik aandacht wil schaam me er gigantisch voor en heb geen anorexia ik heb alleen altijd pijn in me buik waarvan ik dus minder ga eten en dat klopt dus niet dus durf neit meer te eten zoeits doe ik toch neit om de aandacht want die wil ik al 4 jaar niet en nu heb ik uiteindelijk toch maar gezegt (vrienden) en hier betje om raad gevraagt is ut meteen andacht
Het probleem is dat niet iedereen de moeite doet om het te snappen wat je zegt.
Daar komt et vaak vandaan dan.
Maar ik snap je wel en dat weet je.

*kusje*
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:20
Sjron
Sjron is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 26-09-2003 @ 17:44:
Het probleem is dat niet iedereen de moeite doet om het te snappen wat je zegt.
Daar komt et vaak vandaan dan.
Maar ik snap je wel en dat weet je.

*kusje*
mm...
volgens mij kan je egt beter ff naar de huisarts gaan!!
dan weet je misschien waardoor het komt..
strax heb je een ziekte met je maag ofzo.. ik bedoel: je weet maarnooit...
naja...
nog n keer suc6 maar!!
xxx
__________________
this love is real...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Lobke1988 schreef op 26-09-2003 @ 15:33:
ag jah..
dat mag je gerust vinden
maar wel een beetje raar.. dat je dat zegt is wel een tegenstelling want ik heb het zelf ook gehad.
dat wou ik even zeggen
Niet iedereen is hetzelfde. Jammer dat je iedereen over één kam scheert.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
essie schreef op 26-09-2003 @ 16:27:
tis juist helemaal neit dat ik aandacht wil schaam me er gigantisch voor en heb geen anorexia ik heb alleen altijd pijn in me buik waarvan ik dus minder ga eten en dat klopt dus niet dus durf neit meer te eten zoeits doe ik toch neit om de aandacht want die wil ik al 4 jaar niet en nu heb ik uiteindelijk toch maar gezegt (vrienden) en hier betje om raad gevraagt is ut meteen andacht
Als je zo erge buikpijn hebt dat je niet kunt eten en zeker als het steeds erger wordt, dan kun je idd het beste een keer naar je huisarts gaan. Hij/zij krijg de hele dag mensen over de vloer met allerlei klachten, hij/zij zal het echt niet als 'aandacht trekken' afdoen, zeker niet als je zegt dat je al zo lang last hebt. Misschien is het iets heel simpels, beetje zonde als jij daardoor zoveel pijn hebt, niet eet, je verrot voelt, enz.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:21
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zou ff naar de huisarts gaan voor de zekerheid....
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 19:02
miss-suus
Avatar van miss-suus
miss-suus is offline
Hoi hoi,

ik ken dat gevoel,
ik heb dat ook gehad ik ben er naar de gymleraar meegegaan die is er naar de cordinator meegegaan en de gymleraar werd mijn tussenpersoon. de cordinator geeft naar de ggd gebeld. daar ben ik naar toegegaan na 3 keer vond ik het echt afschuwelijk daar ze vragen van die kut stomme dingen ik vond het ook niet leuk om op een weegschaal te gaan staan was ze me gewoon aan het proberen overtehalen ik hbe gewoon geweigerd maar ik hbe dus na 3 x afgebeld

ik voelde me wel klote toen al de leraren me na de zomervakantie zo van top tot teen bekeken dat was niet echt leuk nee..... je wist dat ze over je hadden gepraat

1 tip als je naar een leraar gaat ga dan naar een leraar die je kan vertrouwen en waar je je wel mee kan opschieten

maar ik denk dat weten jullie wel

kus kus
__________________
hm hm
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 21:37
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
essie schreef op 26-09-2003 @ 16:27:
tis juist helemaal neit dat ik aandacht wil schaam me er gigantisch voor en heb geen anorexia ik heb alleen altijd pijn in me buik waarvan ik dus minder ga eten en dat klopt dus niet dus durf neit meer te eten zoeits doe ik toch neit om de aandacht want die wil ik al 4 jaar niet en nu heb ik uiteindelijk toch maar gezegt (vrienden) en hier betje om raad gevraagt is ut meteen andacht
Ga gewoon naar de huisarts, want strax is het wel iets ernstigs (wil je niet ongerust maken hoor!!!)...
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 21:01
>>Subtiel<<
Avatar van >>Subtiel<<
>>Subtiel<< is offline
Ik herken dit ook wel, heb ook zoiets gehad, alleen dan niet door buikpijn maar door voedselvergiftiging. Ik durfde niks meer te eten toen ik weer beter was, bang dat ik er weer ziek van werd. Heb daardoor heel lang veel te weinig gewogen, tot aan flauwvallen toe. Bij mij heeft het heel erg geholpen door op vaste tijden te gaan eten. Probeer het eens misschien helpt het.
grtz
__________________
*a positive anything is better than a negative nothing*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Moeder kookt te weinig
napoleonzuurtje
2 19-05-2012 23:01
Eten & Drinken Hoeveel eten jullie per dag?
Armoed
19 01-08-2010 17:37
Psychologie Mijn moeder eet te weinig.
Droomvlucht
12 14-02-2004 21:43
Lichaam & Gezondheid Eet ik te weinig??
Butterflygirly
21 27-01-2002 20:26
Lichaam & Gezondheid Te weinig eten....?
call_4_me
8 22-11-2001 20:26
Lichaam & Gezondheid Je beter voelen met weinig eten
Me_Myself_and_I
10 08-11-2001 15:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.