Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2016, 23:23
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Ik ben 12 jaar en zit nu in de brugklas havo maandag kwam ik naar mn eerste schooldag en ik was meteen verliefd op een meisje ze had gewoon iets wat andere meisjes niet hadden vervolgens zat ik de hele tijd aan haar te denken gisteren dacht ik laat ik haar een appje sturen dus ik had hoi gestuurd en zij had hoi terug gestuurd eigenlijk spreek ik haar in real aan alleen ik heb een ziekte pddnos samengevat vind het moeilijker als anderen om contact te maken met mensen het gaat alleen echt goed met mn familie en mn basisschool vrienden maar voor de rest kan ik haast geen contact maken alleen toen met de gym vandaag ging het soort van mis heb voor mijn gevoel een afknapper gemaakt met gym deden we warming up 6 minuten lang rondjes rennen alleen mn conditie is slecht dus ik faalde soort van maar vervolgens net waneet ik een afknapper bij haar heb gemaakt voor mijn gevoel kom ik bij haar in team en toevallig handbal waar ik net slecht in ben maar ik weet niet wat het was maar ik zat ondee druk laat ik het nou niet verkloten voor haar weer maar het ging heel .2 zij zat op handbal dus dubbele pluspunt denk ik en vervolgens had ik haar niet meet tot bij de deur ik weet niet wat het was maar ze lachte naar me ik heb vertrouwelingen uit mijn plasts gevraagd en die zeggen dat zij aardig is dus ja dat was het wel ik hoop als jullie raad weten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2016, 23:29
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Kun je je verhaal wat leesbaarder maken met bijv. interpunctie?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 23:33
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Sorry moest huiswerk
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 23:34
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Sorry ik moest even snel doen ivm huiswerk het liefste stop ik meer tijd in haar maar ze leert met motivatie dus ik moet dat ik doen en ik wil later ook wat beteiken dus ja
Met citaat reageren
Oud 02-09-2016, 00:54
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Gewoon regelen dat je haar buiten school kan zien het kan zeker niet verlopen zoals je zou willen maar je bent nog maar 12 dus dan ben je in ieder geval op de juiste weg om gemakkelijker met meiden te kunnen omgaan zeker voor iemand met pdd-nos dus succes ermee
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2016, 14:34
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
update vandaag we gingen zwemmen met school toen hebben we eerste real life gesprek gehad zij vroeg of ik wou helpen met de glijbaan weer leeg maken want ze deden ontstopping dat is als je met ze allen daar gaan zitten stil waardoor zij niet normaal van de waterglijbaan afkon dus ik heb hun weggejaagd naja weggeduwd en toen bedankt zij me toen alleen
waarom speciaal een bericht naja ze heeft me gekozen terwijl er vele gespierdere jongens bij stonden dus voor mij gevoel een stap de goeie richting
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 19:48
brandley16
brandley16 is offline
Jongen ik je is wat vertellen. Ikzelf heb ook PDD-NOS het is vervelend ja maar het is geen ziekte het is een gave zoals ik het zeg, wij zijn een speciaal soort wij zijn anders dan de rest. probeer haar mee uit te vragen zou ik zeggen. Gewoon simpel houden ga naar de winkels toe ga een beetje kijken, praten. zoek moed in jezelf op en probeer het zou ik zeggen. Ik heb dit zelf ook gehad, heb wel een vriendin gevonden doordat ik maar moed bij elkaar ging zoeken en haar mee uit gevraagd heb. afgewezen worden is een kans maar nee heb je en ja kan je krijgen. doe leuke dingen voor haar verzin iets wat jullie allebei leuk vinden.

Veel geluk maat!

Greetz Brandley!!!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 21:40
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
zit iets te denken met basketbal want dat is alles voor haar ze is namelijk 2 jaar geleden nl kampioen geworden
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 21:43
brandley16
brandley16 is offline
Dan gaan jullie een potje basketballen kan heel leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 21:49
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
dat wordt een beetje raar laatste keer dat ik basketbal heb gedaan was 2 jaar geleden met mn klas was toen wel eerste geworden en ik als topscoorder dus zou het wel kunnen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2016, 10:34
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Vraag haar of ze jou wat basketbaltechnieken kan uitleggen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2016, 18:09
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
aan zoiets zat ik al te denken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 18:56
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik moet doen
Choisai
9 11-01-2009 19:01
Liefde & Relatie ik weet niet wat ik moet doen
Teerbal
6 12-08-2006 20:36
Liefde & Relatie ik weet niet wat ik moet doen
hotbulma
24 16-06-2005 09:26
Liefde & Relatie please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:(
**~yvie~**
36 06-11-2002 07:44
Psychologie Hond overleden (was: *weet geen gepaste titel*)
Verwijderd
16 28-09-2002 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.