Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2002, 23:48
Tofke
Tofke is offline
Ik had dus een verkering van 2 jaar en 4 maanden bij ene jong... en dat is een paar x uit geweest, en nu ondertussen is het al 3 maanden uit, sindsdien verkeer ik met iemand anders... omdat ik ook wel een beetje verliefd op die persoon ben, en daar vrij ik nu al ong. 3 maanden bij... een paar dagen na het uit was met mijn ex... maar als ik zo zie hoe graag dat die jong mij ziet waar ik nu bij verkeer, krijg ik medelijden omdat mjn gevoelens voor hem nie zo groot zijn... k weet eignlijk nie als ik hem graag zie... mr ik amuseer me er wel rot bij... ik weet niet wat ik moet doen, want ik denk als ik het met die jong uit maak, dat die gek word en dat die domme dingen gaat doen... en soms verlang ik gewoon naar mijn ex, maa is dat liefde? of gewoon het gemis van vroeger samen te zijn!!! ik weet het echt allemaal niet meer... mijn ex wil me nog altijd terug maar ik ben gewoon radeloos en ik wil mijn vriend van nu echt niet aant lijntje houden... ik hoop dat iemand me kan helpen...

x~x~x Tofke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2002, 07:53
Verwijderd
Je hebt het uitgemaakt met je ex neem ik aan? Waarom?

En ja, ik denk dat het gemis is. 2 jaar is niet niks natuurlijk, dat laat je niet zomaar achter je. Volgens mij gebruik je je huidige vriend dan ook als rebound, al is dit een gedurfde uitspraak.

Neem tijd voor jezelf en zoek uit wat je nou werkelijk wilt. Ga nog eens na waarom het zo vaak uitging met je ex, ga eens na waarom je eigenlijk met die nieuwe jongen samen bent. Make up your mind.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 11:08
Tofke
Tofke is offline
ja weet ge, tss mij en mijn ex ging het allang niet meer goed, iedere dag ruzie enz... en hij had het eens uitgemaakt en verkeerde toen ook met een ander...ja ik dacht dat het echt voobij was tss ons, toen is het na 2 maanden toch weer goed gekomen, maar dat gevoel was anders dan ervoren... ik voelde me niet meer zo goed, en toen is het twijfelen begonnen als ik hem nog echt wou...

x~x~x Tofke

Laatst gewijzigd op 03-11-2002 om 11:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik voel
Larlarlee96
6 08-07-2016 11:15
Liefde & Relatie Verliefd, weet niet wat te doen...
Anonymous96
2 17-11-2015 14:01
Liefde & Relatie Ik weet niet meer wat te doen :(
brandley3
5 04-01-2014 10:50
Liefde & Relatie wat te doen
ehab238
5 15-10-2013 23:09
Liefde & Relatie Verliefd maar weet niet wat te doen
Rated
9 02-03-2010 09:06
Verhalen & Gedichten Wat te doen
Verwijderd
4 31-10-2002 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.