Oud 28-05-2006, 23:35
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Wanneer ontvang je deze precies?
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2006, 10:54
Verwijderd
Zou dat niet per hogeschool verschillen?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 10:57
Verwijderd
Ergens in juni of begin juli, meestal.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 11:30
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-05-2006 @ 10:54 :
Zou dat niet per hogeschool verschillen?
Dat zal gerust wel, maar ik denk niet dat het drastisch grote verschillen zijn.

Ik ga namelijk volgend jaar van opleiding wisselen, binnen de HU dat wel. Maar er is mij niet duidelijk wanneer ik dat dan kan aangeven, dus met andere woorden wanneer ik dat her-inschrijvingspakket thuis gestuurd krijg.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 11:44
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Als je binnen je school verandert van opleiding, dan kun je dat meestal toch ook gewoon op je school regelen? Dat kon iig bij ons wel, maar goed zo veel weet ik er niet van. Ik heb ook nog nooit gehoord van een her-inschrijvingspakket. Je informatie is een beetje summier, heb je het pakket al aangevraagd of?
__________________
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 11:46
Verwijderd
Ga gewoon eens langs de administratie om te vragen wat je moet doen, misschien hebben zij daar wel gewoon een formuliertje liggen voor je.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 12:11
Verwijderd
Volgens mij kun je dat idd gewoon bij de studentenadministratie regelen...op de HR iig wel.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 12:28
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Nou ik ben daar al geweest, en ze zeiden daar dat ik een inschrijfpakket gewoon al automatisch ontvang. Ik verander inderdaad binnen de HU van opleiding, dus ik kan me gewoon laten overschrijven. Maar dat moet dus met dat inschrijfpakket wat ik ontvang, op die manier kan ik het wijzigen.
En ik vroeg me af of mensen hier weten wanneer dat inschrijfpakket ongeveer kan arriveren.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 12:59
Verwijderd
Juni, begin juli, meestal Maar iets later kan ook.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 15:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat houdt dat herinschrijfpakket in dan, zit daar ook je boekenlijst enzo bij?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 29-05-2006 @ 15:14 :
Wat houdt dat herinschrijfpakket in dan, zit daar ook je boekenlijst enzo bij?
Bij mijn hogeschool kreeg je een formulier dat je terug kon sturen wanneer je wilde stoppen of wilde wisselen van opleiding binnen die hogeschool. Als je niets terugstuurde, kreeg je een maandje later gewoon de boekenlijst en nieuwe informatie van de opleiding die je deed (en dus kennelijk wilde blijven doen).
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 15:58
Verwijderd
Je moet de wijziging trouwens wel ook doorgeven aan de IBG!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 17:08
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-05-2006 @ 15:58 :
Je moet de wijziging trouwens wel ook doorgeven aan de IBG!
Ja klopt ja, dit stond er op de IB-site:

Ik stroom in, in het tweede jaar van een opleiding. Moet ik me aanmelden?

Als je instroomt in het tweede jaar van een opleiding dan hoef je je niet aan te melden bij de IB-Groep, maar kan je dat direct bij de opleiding regelen. Wel moet je de nieuwe opleiding voor je studiefinanciering, als je die hebt of wilt aanvragen, doorgeven aan de IB-Groep.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life

Laatst gewijzigd op 29-05-2006 om 17:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.