Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 14:07
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Zoals al in mijn andere topic staat die gesloten is omdat het een mededeling is en dat mag blijkbaar niet (duh alsof ik hierbij mijn mening niet uit, het was bij mijn vorige topic ook de bedoeling om reacties uit te lokken en niet alleen mijn mening neer te zetten maar dat snapt men niet) snap ik friends gewoon niet, ik vind t maar een irritante serie (net zoals ik vroeger married with children irritant vond) .
Ik snap niet dat er miljoenen mensen wel naar kijken...waarom kijken jullie ernaar, wat is er zo leuk aan of gaat het om de acteurs.
Tell me ik snap t echt niet. Als je er net als ik ook geen ruk aanvindt laat dit dan ook horen. Want het lijkt wel alsof er geen mens op de aarde rondloopt die t ook niet snapt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 14:10
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
jij bent gewoon vreemd
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:21
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Talon schreef op 09-04-2003 @ 15:10:
jij bent gewoon vreemd
echt he! leg je er gewoon bij neer, damn, nu jamai 4 keer uitverkocht in Ahoy staat ga ik toch ook niet zeggen "hoeveel mensen haten hem net als ik?"
wan gezeik
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:53
Verwijderd
Sommige mensen houden blijkbaar van die humor. Zelf vind ik het wel geinig, zo op z'n tijd, niet hilarisch...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 16:40
Pla
Pla is offline
Married With Children vond ik ook uitermate irritant en absoluut niet grappig, dat kwam denk ik omdat het er een beetje te dik bovenop lag..
Friends daarentegen vind ik geweldig
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 17:14
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
t is gewoon geweldige humor, hilarisch soms zelfs, naja en als je niet van die humor houdt is t inderdaad niet leuk, dat kan

so what's your point?

__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:47
moizelf
Avatar van moizelf
moizelf is offline
Friends is gewoon leuk om te kijken, ook al is het niet realistisch!! je kunt jezelf en je vrienden af en toe terugvinden in de personages alleen dan met meer humor. Moizelf vind het een leuke serie en ik mis geen uitzending ook al zijn het herhalingen van herhalingen van..... iedereen heeft zijn eigen smaak. Married with children vond ik overigens ook een vreselijke serie maar deze vind ik niet te vergelijken met friends.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 19:48
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 09-04-2003 @ 15:21:
echt he! leg je er gewoon bij neer, damn, nu jamai 4 keer uitverkocht in Ahoy staat ga ik toch ook niet zeggen "hoeveel mensen haten hem net als ik?"
wan gezeik
ehhhh... heel veel!!

maare..wat vind je niet leuk aan friends dan?k vinnut echt de beste comedy die er is en ook de beste serie ooit! tis echt mijn humor
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:38
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
t is ook niet mijn serie, k heb het niet zo op "Amerikaanse" humor, geef mij maar de Engelse humor
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:23
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Wat ik er niet leuk aan vind:
-de echte flauwe amerikaanse -er-dik-boven-op-liggende humor.
-het lachende achtergrondpubliek wat aangeeft wanneer je moet lachen.
-het lijkt m.i wel op married met children in de zin van net zo flauw en er dik boven op liggend amerikaans en een lachpubliek wat aangeeft wanneer je geacht wordt te lachen. (is bij niet-amerikaanse series ook wel, ik geef t toe, maar toch)
-ik kan die koppen van die lui niet uitstaan (mn Jennifer Aniston niet) en er gebeuren dingen in die serie die echt niet realistisch zijn voor zover ik het na een paar keer half kijken kan beoordelen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:29
Bram
Bram is offline
Married With Children rules !!!! Friends valt wel mee, maar vind het nu ook niet zo super.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:15
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Bram schreef op 10-04-2003 @ 11:29:
Married With Children rules !!!! Friends valt wel mee, maar vind het nu ook niet zo super.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Playlist Q&A
Prospect
11 08-06-2013 15:13
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #59
Bloem
500 31-03-2007 10:48
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.