Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2011, 13:12
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Zijn er hier ook Nerdfighters? Of ben ik de enigste op Scholieren.com?

Als je geen idee hebt waar ik het over heb, bekijk dit filmpje maar:


DFTBA!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2011, 13:31
Verwijderd
Na 3 seconden was duidelijk dat er niets zinnigs uit hun mond zou komen dus toen heb ik hem maar afgezet.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 17:27
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Dude, what the ......

Ik heb mn best gedaan, maar kom echt niet verder dan 1:52 XD
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 13:43
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Toen ik de topictitel zag heb ik serieus gedacht dat het ging over studenten op vechtsporten o.i.d.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 16:02
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
die gasten praten zo snel dat ik het niet kan volgen
ook al ben ik redelijk goed in engels

dus leg het zelf maar uit
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 16:05
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Toen ik de topictitel zag heb ik serieus gedacht dat het ging over studenten op vechtsporten o.i.d.
You're not the only one
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 16:14
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
die gasten praten zo snel dat ik het niet kan volgen
ook al ben ik redelijk goed in engels

dus leg het zelf maar uit
Juist, ehm... Nerdfighters zijn Nerds, dus het is niet anti-nerd. Er is een site! http://nerdfighters.ning.com/
Nerdfighters, hoe zal ik het zeggen. Je houdt ervan, vindt het wel leuk of je vindt er niet veel aan/helemaal niets aan. Ik heb een serie geweldige mensen ontmoet op die site, en ook tijdens meerdere gatherings (Dat is als Nerdfighters bij elkaar komen en gewoon lol hebben op verschillende manieren, zoals zingen en gitaar spelen, in de hema rondhangen, gewoon gezellig praten, naar een concert gaan, etc etc etc).
Je zult wel meerdere WTF momenten hebben. Ik heb die ook gehad.

En de discussies op die site gaan niet alleen over Dr. Who, Harry Potter, Star Wars etc, maar ook over diepgaandere dingen, en zoals op deze site.

Het is ook perfect als je een (internet) pen-pal zoekt. Het is wel geadviseerd om (goed) Engels te kunnen.

Verder gaat het gewoon om lol hebben.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 17:37
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Juist, ehm... Nerdfighters zijn Nerds, dus het is niet anti-nerd. Er is een site! http://nerdfighters.ning.com/
Nerdfighters, hoe zal ik het zeggen. Je houdt ervan, vindt het wel leuk of je vindt er niet veel aan/helemaal niets aan. Ik heb een serie geweldige mensen ontmoet op die site, en ook tijdens meerdere gatherings (Dat is als Nerdfighters bij elkaar komen en gewoon lol hebben op verschillende manieren, zoals zingen en gitaar spelen, in de hema rondhangen, gewoon gezellig praten, naar een concert gaan, etc etc etc).
Je zult wel meerdere WTF momenten hebben. Ik heb die ook gehad.

En de discussies op die site gaan niet alleen over Dr. Who, Harry Potter, Star Wars etc, maar ook over diepgaandere dingen, en zoals op deze site.

Het is ook perfect als je een (internet) pen-pal zoekt. Het is wel geadviseerd om (goed) Engels te kunnen.

Verder gaat het gewoon om lol hebben.
okee ik snap het
maar waarom heet het dan nerd FIGHTERS
waarom fighters?!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 17:39
Verwijderd
Ik heb me door het hele filmpje heel geworsteld, maar ik weet nog niet wat een nerdfighter is.
Wat betreft jouw uitleg hierboven; Definieer Nerd...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 18:04
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
okee ik snap het
maar waarom heet het dan nerd FIGHTERS
waarom fighters?!
Dat moet je toch echt aan John of Hank Green vragen, want ik heb geen idee.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 18:07
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik heb me door het hele filmpje heel geworsteld, maar ik weet nog niet wat een nerdfighter is.
Wat betreft jouw uitleg hierboven; Definieer Nerd...
In ieder geval niet de definite van m'n Oxford English Dictionary, want die zegt: 'A person who lacks social skills or is boringly studious.' Dat is het NIET, in ieder geval, volgens mij niet. Maar wat is het dus wel? Goede vraag... maar ik weet even geen antwoord, want ik heb geen idee.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 21:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
^ op mijn vereniging hebben we een nerddispuut en daar wordt de definitie "iemand die uitzonderlijk goed is in iets bijzonders en/of daar uitzonderlijk veel tijd aan besteedt" gehanteerd. Dan vallen topsporters en schrijvers er ook plotseling onder, dus hij is niet helemaal perfect, maar ik vind 'm altijd wel leuk.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 00:48
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Toen ik de topictitel zag heb ik serieus gedacht dat het ging over studenten nerds op vechtsporten o.i.d.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 16:30
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
en ik snap nog steeds niet waar 'fighters' op slaat...

echt niet...

totaal niet ...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 17:17
Verwijderd
Ik snap 't ook niet helemaal.. ^^ Wat is het precieze doel? Waar moeten we over discussiëren?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 18:35
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik snap 't ook niet helemaal.. ^^ Wat is het precieze doel? Waar moeten we over discussiëren?
Ik vroeg me gewoon af of er Nerdfighters waren op deze site.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 18:37
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
en ik snap nog steeds niet waar 'fighters' op slaat...

echt niet...

totaal niet ...
Volgens mij heeft het te maken met het 'bevechten' van 'world-suck' (al het slechte in de wereld), maar ik weet het niet zeker.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 20:31
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Volgens mij heeft het te maken met het 'bevechten' van 'world-suck' (al het slechte in de wereld), maar ik weet het niet zeker.
dan denk ik dat het over nog veel meer dingen zou moeten gaan

of over alles wat 'nerdfighters' stom vinden..

mwahh.. snap het toch nog niet helemaal, iets beter, maar toch nog niet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2011, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft het te maken met het 'bevechten' van 'world-suck' (al het slechte in de wereld), maar ik weet het niet zeker.
Maar hoe kun je in godsnaam in de openingspost aangeven dat je er eentje bent (een nerdfighter dus), als je niet eens weet wat het is?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 16:41
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Maar hoe kun je in godsnaam in de openingspost aangeven dat je er eentje bent (een nerdfighter dus), als je niet eens weet wat het is?
Dat is een goede vraag...
"If you want to be one, you are one." Ik wil er een zijn, ondanks dat ik geen idee heb waarom het 'Nerdfighters' heet.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 17:21
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Na 3 seconden was duidelijk dat er niets zinnigs uit hun mond zou komen dus toen heb ik hem maar afgezet.
Dan heb je het langer volgehouden dan ik.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 18:41
Verwijderd
Maar hoezo wil er één zijn, terwijl je niet weet wat het precies inhoud?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 20:20
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Maar hoezo wil er één zijn, terwijl je niet weet wat het precies inhoud?
1. Het leek me leuk, en dat vind ik het ook.
2. Ik weet inderdaad niet wat het PRECIES inhoudt, maar het gaat eigenlijk gewoon om lol hebben, en als het kan ook worldsuck verminderen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 02:07
Verwijderd
En de chickies dan? Hoe ga je dat tegenover hen verantwoorden? Ik garandeer je dat als je over worldsuck vermindering gaat praten dat je kans om hem erin te krijgen substantieel daalt.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 06:56
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Er zijn meer vrouwelijke dan mannelijke Nerdfighters, volgens mij.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2011, 07:15
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Er zijn meer vrouwelijke dan mannelijke Nerdfighters, volgens mij.
Dat zullen dan wel halve gozers zijn?!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 07:46
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Dat zullen dan wel halve gozers zijn?!
NEEE! Nou ja, soms wel, maar vaker niet dan wel!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 08:46
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Ik moest toch wel lachen om die dictionary.
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Er zijn meer vrouwelijke dan mannelijke Nerdfighters, volgens mij.
Dat lijkt me belachelijk sterk. En als het wel zo is is het grootste deel dik en lelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 15:20
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Dat lijkt me belachelijk sterk. En als het wel zo is is het grootste deel dik en lelijk.
Dik en lelijk... Dat valt erg mee, maar ze zullen niet snel een miss-verkiezing winnen, maar er zijn, voor zover ik gezien heb, toch wel erg knappe meiden, hoor. Het is dus echt niet alleen dik en/of lelijk.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 15:30
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
NEEE! Nou ja, soms wel, maar vaker niet dan wel!
hahaahaa , geintje

Als het 'normale/gewone' mensen zijn, dan zullen ze het voor anderen wel strikt geheim houden (ervaring), je gaat echt niet zomaar tegen je vriendinnen zeggen "hee, ik ben een nerdfighter, leuk hè?" (of iets in die trant).....
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Dik en lelijk... Dat valt erg mee, maar ze zullen niet snel een miss-verkiezing winnen, maar er zijn, voor zover ik gezien heb, toch wel erg knappe meiden, hoor. Het is dus echt niet alleen dik en/of lelijk.
Foto's.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 19:09
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Foto's.
..of het is niet gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 20:47
Verwijderd
Ik snap je doel gewoon niet .. Doe jij alles gewoon zomaar 'omdat het leuk lijkt'? Dan kom je toch ook nergens?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 22:19
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik snap je doel gewoon niet .. Doe jij alles gewoon zomaar 'omdat het leuk lijkt'? Dan kom je toch ook nergens?
Volgens mij is dat precies het principe van die nerdfighters . Alleen maar lol hebben en daar een grote soort organisatie/naam aan verbinden en tada de nerdfighters. Eigenlijk is het gewoon een wereldwijd grote vriendengroep (tenminste zo komt het op mij over)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 22:39
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Volgens mij is dat precies het principe van die nerdfighters . Alleen maar lol hebben en daar een grote soort organisatie/naam aan verbinden en tada de nerdfighters. Eigenlijk is het gewoon een wereldwijd grote vriendengroep (tenminste zo komt het op mij over)
Het is eigenlijk inderdaad een grote, wereldwijde vriendengroep.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2011, 22:47
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Foto's.
Ik heb ze verwijderd. Dan moet je maar op de site op zoek gaan.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!

Laatst gewijzigd op 11-05-2011 om 23:06.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 22:55
Verwijderd
Lekker ben jij. Zonder toestemming foto's plaatsen van mensen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 23:06
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Lekker ben jij. Zonder toestemming foto's plaatsen van mensen.
Wellicht hebben enge kereltjes (of vrouwtjes) al het een en ander gedaan met de foto's, maar nu zijn ze verwijderd.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 23:08
Verwijderd
Thanks, sir.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 23:08
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Thanks, sir.
You're welcome, kind lady
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 06:18
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat precies het principe van die nerdfighters . Alleen maar lol hebben en daar een grote soort organisatie/naam aan verbinden en tada de nerdfighters. Eigenlijk is het gewoon een wereldwijd grote vriendengroep (tenminste zo komt het op mij over)
En wanneer heb jij zoal de nerdfighters ontmoet?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 16:13
Verwijderd
Op de interwebz, waar anders verwacht je nerdfighters tegen te komen?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 16:26
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Op de interwebz, waar anders verwacht je nerdfighters tegen te komen?
De supermarkt? Er zijn twee nerdfighters die elkaar in een supermarkt hebben ontmoet, en nu hebben ze wat.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 18:48
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
De supermarkt? Er zijn twee nerdfighters die elkaar in een supermarkt hebben ontmoet, en nu hebben ze wat.
ze zijn homo?

(als niet; sorry dat het zo achterlijk was opgevat)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 19:38
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
ze zijn homo?

(als niet; sorry dat het zo achterlijk was opgevat)
Nee, ze zijn niet homo. Ik weet niets over gay Nerdfighter stelletjes, alleen over hetero stellen. En een zo'n stel is nu getrouwd (ze hebben elkaar op de site ontmoet. )
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 20:33
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Nee, ze zijn niet homo. Ik weet niets over gay Nerdfighter stelletjes, alleen over hetero stellen. En een zo'n stel is nu getrouwd (ze hebben elkaar op de site ontmoet. )
oke, zal wel

maar dan moet je niet zeggen 'en nu hebben ze wat'
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 20:48
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
oke, zal wel

maar dan moet je niet zeggen 'en nu hebben ze wat'
Zeg je dat dan alleen als het met homo's te maken heeft?
En het probleem is dat er geen vrouwelijke versie is van Nerdfighter... Nerdfightress?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 06:07
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Zeg je dat dan alleen als het met homo's te maken heeft?
En het probleem is dat er geen vrouwelijke versie is van Nerdfighter... Nerdfightress?
Nee, je zei dat ze daar en daar heen gingen en dat ze "nu wat hebben''...
dus vandaar

Nee, geen probleem, maar eerst zei je van wel? Dat er ook meisjes waren?!
Niet dat het mij veel interesseert, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2011, 06:19
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
En een zo'n stel is nu getrouwd (ze hebben elkaar op de site ontmoet. )
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.