16-04-2002, 22:33 | |
Hi people, the psycho is back.
Heeft een van jullie liefdesverdriet, verhalen, problemen. Vertel vertel vertel, louis kan je vast wel helpen, huil je maar uit bij lowietje Misschien kan ik jullie wel helpen, en zoniet, kan ik jullie vast wel een tip geven. Ik probeer een gelukkig liefdesleven voor jullie te regelen, tenminste dat probeer ik. Dus laat het me proberen, het kan vast geen kwaad, ff wat vertelen, en je kan het altijd anoniem doen. En als je graag reactie terug wil, moet je dat erbij schrijven, en als het kan je e-mail erbij Groetjes Louis a.k.a. knuffelbeertje84 http://www.cu2.nl/knuffelbeertje84
|
16-04-2002, 23:32 | ||
Citaat:
of ben jij soms mijn eerste klant, o ja, jij was het hé, jij had toch problemen met je pieletje, je kon niet rukken of zo, dat stond toch op sex forum, toch??? vieze papua
16-04-2002, 23:38 | ||
Citaat:
ze is een meisje hoor...
16-04-2002, 23:39 | ||
Citaat:
16-04-2002, 23:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede heeft rukken niets met liefdesproblemen te maken.. Logisch dat je niet veel klanten krijgt zeg.. Slotje.. |
|
|