Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2006, 09:59
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline


Temptation Island begint weer; de vijfde editie. Ditmaal is het 'De ultieme fantasie' genoemd. De programmamakers hebben nieuwe dingen geprobeerd om het zo moeilijk mogelijk te maken voor de koppels. Ondanks dat Temptation Island sowieso al een vrij plat programma is, zal het volgens de programmamakers geen grote orgie worden. Gewoon weer een temptation island met andere mensen en met eventueel wat nieuwe elementen. Waarschijnlijk iets waarbij de ultieme fantasie van de deelnemers werkelijkheid word.

Een van de dingen die we zullen zien is Rebecca Loos in aflevering twee. Zij is bekend vanwege haar internationale relatie, en ook vanwege het incident waar ze een varken met haar hand aftrok.

De koppels die meedoen:

- Liesbeth & Andries (NL)

Andries kennen we al van Big Brother. Ze zijn al twee jaar samen. Hij is een journalist; zij een boekhoudkundig medewerker bij een opticien. Hij is 28 jaar, zij 25. Reden van deelname is dat ze allebei logen tegen elkaar omtrend internet contacten en hiermee willen kijken of ze idd. geschikt voor elkaar zijn.

- Lisette & Len (NL)

Len, 19 jaar, is student mbo mode en is een kledingverkoper. Lisette, 21 jaar een studente psychologie. Ze zijn ongeveer een jaar samen. Dit koppel doet mee omdat Lisette nog frequent contact heeft met haar ex en Len dat niet zo plezierig vind. Lisette wil hiermee bewijzen dat ze gewoon met mannen om kan gaan zonder specifieke gevoelens te ontwikkelen.

- Bianca & Bjorn (BE)

Bianca, 22 jaar, en bjorn, 28 jaar. Hij werkt als arbeider bij een farmaceutische firma als machinesteller. Bianca is werkeloos maar heeft iets gedaan als nagelstyliste. Ze zijn al meer dan twee jaar samen. Bianca bezoekt soms eroticabeurzen. Zij is een tijd terug vreemdgegaan en ze moet dit constant aanhoren.

- Cheyenne & Kevin (BE)

Kevin, 25 jaar, werkt als buschauffeur. Cheyenne, 20 jaar, studeert ook psychologie. Ze leerde elkaar 6 jaar geleden kennen en zijn ook al zes jaar samen. Toen was zij nog 14 jaar. Ze hebben elkaar nog nooit 3 weken moeten missen en willen weten of hun relatie hiertegen bestand is.

..

Temptation island komt elke maandag om 20:30 en Elke woensdag om 20:30 op veronica

voor de belgen onder ons: elke dinsdag en donderdag om 22u20 op VT4!

Herhaling is op zondag op veronica om 22:30.

Meer info over de koppels: http://www.big-andries.nl/temp_artikel_tele.html

Temptation island website: http://breedband.telenet.be/var/tele...and/index.html


(Er zullen vast reacties in dit topic komen van wie kijkt deze goedkope rommel nou of hoe cheap het allemaal wel niet is, of mss. dat het doorgestoken kaart is, of dat adries weer in een reality show meedoet, of hoe stom 't is dat mensen op tv hun relatie op de proef stellen, etc, etc. Maar dit is gewoon goedkope entertainment. Als je het niet leuk vind, kijk je gewoon niet en laat je dat ajb niet weten in dit topic; daar is dit topic niet voor bedoeld.)

Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 10:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2006, 10:06
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ik ga zkr kijken! Tis idd niet de beste televisie, maar wel de leukste... en Rebecca Loos is zo´n dom wicht, ns kijken hoe dom ze nu weer uit de hoek komt

Heb al wat voorstukjes gezien... en het gaat er weer niet al te zachtzinnig aan toe! Dr wordt weer vreemdgegaan bij t leven en de schijnheiligheid is ook weer niet van de lucht!!

Fantastisch!! Smullen haha
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 10:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Niet echt verleidelijk. En wat een loser ben je als je aan zowel Big Brother als Temptation Island meedoet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 10:35
saartje19
saartje19 is offline
Ik snap niet dat mensen graag vrijwillig op tv hun relatie kapot willen maken en dan ook nog voor schut staan.... , maar opzich is het natuurlijk wel leuk om ze voor schut te zien staan..
__________________
hoy te prometo amor eterno, ser para siempre tuyo en el bien y en el mal

Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 11:22.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 10:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De topicstarter geeft al aan dat ie niet zit te wachten op termen als 'wat een loser ben je dan' of andere negatieve reacties.
Je hoeft niet alleen maar positief te reageren, maar beargumenteer je mening dan tenminste als ie negatief is. En bovenal: denk aan de positieve sfeer in een topic. Als je weet dat je negativiteit opwekt door een reactie, plaats hem dan gewoon niet.

Discussie hierover mag per pm naar mij, niet in dit topic.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 11:15
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Yes, eindelijk !! Ik ben een TI-fan .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 03-04-2006 @ 10:59 :
Een van de dingen die we zullen zien is Rebecca Loos in aflevering twee. Zij is bekend vanwege haar internationale relatie, en ook vanwege het incident waar ze een varken met haar hand aftrok.
Ehm, heb ik wat gemist? Varken?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 12:42
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Laurens schreef op 03-04-2006 @ 13:39 :
Ehm, heb ik wat gemist? Varken?
http://frontpage.fok.nl/nieuws/46995

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Farm_(UK_TV_series)

Series one aired in 2004 and was presented by Ed Hall. The show caused controversy for Channel 5 when in October 2004 it showed Rebecca Loos masturbating a pig and collecting a semen sample from it.

Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 12:46.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 12:43
Verwijderd
Ik heb ooit eens een seizoen een beetje gevolgd (denk dat het 3 was), maar dat was alleen omdat er op dat moment toch niks leukers op tv was. Het is idd geen hoogstaande tv, maar voor een avondje simpel vermaak werkt het best. Ik ga het nu niet kijken, want twee keer per week is me toch echt te vaak en ik kan het op die momenten toch niet zien, en zo leuk vind ik het nu ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 14:28
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik heb het vorig jaar gevolgd voor het eerst. Al is het shit, ik werd er toch ingezogen. Je verbaast je dat er toch weer mensen aan mee willen doen, terwijl je alleen maar kan verliezen. Er wordt zo'n sfeer gecreeërd dat er altijd mensen bezwijken.

Ik voelde me er wel heel rot bij moet ik zeggen, mijn vertrouwen in mannen en relaties wordt niet echt gesterkt door dit soort programma's.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 14:39
Verwijderd
Zo'n programma dat je wel graag kijkt, maar waar je van je lang zal ze leven niet aan mee doet
Wel minder van Rebecca Loos... ben niet zo weg van haar en heb echt het idee dat het zo'n type is dat beroemd wil zijn, maar dat niet kan doen via films of wat dan ook en daarom maar van die rare acties uithaalt

ga het dit jaar waarschijnlijk wel weer kijken ja. Blijf het toch fascinerend vinden, die mensen die massaal vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 14:54
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 03-04-2006 @ 15:28 :
Ik voelde me er wel heel rot bij moet ik zeggen, mijn vertrouwen in mannen en relaties wordt niet echt gesterkt door dit soort programma's.
De vrouwen zijn anders ook geen engeltjes?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:14
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Van de vrijgezelle dames vind alleen eigenlijk Liesbeth en Mieke mooi.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:47
Nuck
Nuck is offline
Ik vind het een nogal geestig programma
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:41
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Femke is mijn supervisor, best geniaal om iemand dan zo te zien Voor de rest volg ik 't niet.
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Laurens schreef op 03-04-2006 @ 13:39 :
Ehm, heb ik wat gemist? Varken?
Misschien bedoelen ze wel David Beckham.

Anyway, vorig jaar een aantal stukken van gezien. Oke, de TS zit niet op dit soort te wachten, maar het is echt te kansloos. Dit vanwege al die namaak er om heen en het blijft me ook wel verbazen dat ze nog mensen vinden voor dit programma. Maja, voor toch enig vermaak toch wel het kijken waard.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 22:22
Verwijderd
ik snap niet waarom iemand dit leuk vind, en dit is gewoon mijn mening loop niemand af te zeiken.
het is gewoon echt een flut programma, wat ik al op het voorstukje zag van die kronkelende wijven..
snap ook niet waarom die mensen daaraan mee willen doen, dan weet je dus blijkbaar dat je relatie niet veel waard is.
daarvoor heb je zo'n programma niet eens nodig.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 22:27
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 03-04-2006 @ 22:41 :
Femke is mijn supervisor, best geniaal om iemand dan zo te zien Voor de rest volg ik 't niet.
fakking geil gek
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2006, 00:45
Verwijderd
Nou hoop ik dus dat ik een beetje goed opgelet heb... Maar ik zag dus dat Rebecca Loos op een heel ander moment in het spel komt als die laatste vrouw die haar masker ophield. Daardoor dus het idee gekregen dat het dus twee verschillende vrouwen zijn. Bovendien vond ik dat het wel vaak herhaalt werd toen die vriendin zei: het lijkt wel alsof het een bekende is...

Het zal toch geen ex ofzo zijn

ach ja, het was opzich wel een vermakelijk uurtje. Volgende week weer.
(jammer alleen dat er hier niet weggestemd wordt. Wat dat betreft mag die Andries er van mij meteen uit )
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 09:26
Poesket
Poesket is offline
het komt op maandag en woensdag toch? Weet iemand wanneer het herhaald wordt, want ik kan helaas niet op die dagen..
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 10:02
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Nala schreef op 04-04-2006 @ 01:45 :
Nou hoop ik dus dat ik een beetje goed opgelet heb... Maar ik zag dus dat Rebecca Loos op een heel ander moment in het spel komt als die laatste vrouw die haar masker ophield. Daardoor dus het idee gekregen dat het dus twee verschillende vrouwen zijn. Bovendien vond ik dat het wel vaak herhaalt werd toen die vriendin zei: het lijkt wel alsof het een bekende is...
Mmm? Aan het einde bij dat je te zien kreeg wat er in de volgende aflevering kwam, zag je toch ook een scene waar Rebecca Loos haar masker afdeed?

Dat is gewoon Rebecca Loos hoor; daar moet je niet al te diep over nadenken.

Citaat:
Eerised schreef op 04-04-2006 @ 10:26 :
het komt op maandag en woensdag toch? Weet iemand wanneer het herhaald wordt, want ik kan helaas niet op die dagen..
Ja, maandag en woensdag. Zondag om half elf word het herhaald. Ik weet niet zeker of ze dan alletwee de afleveringen dan achter elkaar laten zien ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 04-04-2006 @ 01:45 :
Nou hoop ik dus dat ik een beetje goed opgelet heb... Maar ik zag dus dat Rebecca Loos op een heel ander moment in het spel komt als die laatste vrouw die haar masker ophield. Daardoor dus het idee gekregen dat het dus twee verschillende vrouwen zijn. Bovendien vond ik dat het wel vaak herhaalt werd toen die vriendin zei: het lijkt wel alsof het een bekende is...

Het zal toch geen ex ofzo zijn

ach ja, het was opzich wel een vermakelijk uurtje. Volgende week weer.
Ja, dat dacht ik ook al dat het 2 verschillende vrouwen zijn.
En het is op maandag en woensdag, en op zondag komt een herhaling van beide afleveringen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 12:13
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 04-04-2006 @ 11:59 :
Ja, dat dacht ik ook al dat het 2 verschillende vrouwen zijn.
Hmm ok nou twijfel ik ook.

Ik heb nu ook is op http://breedband.telenet.be/var/tele...and/index.html gekeken bij 'vrijgezellen' en daar staan idd. 8 vrouwen, exclusief rebecca loos.

En tijdens die ceremonie waren maar 7 vrouwen bezig als ik me goed herinner, plus die gemaskerde.

Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 12:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ook interessant:

http://sbsonline.nl/modules/temptati...ff1d3132b#7545

Bianca is een hoertje.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 04-04-2006 @ 13:13 :
Hmm ok nou twijfel ik ook.

Ik heb nu ook is op http://breedband.telenet.be/var/tele...and/index.html gekeken bij 'vrijgezellen' en daar staan idd. 8 vrouwen, exclusief rebecca loos.

En tijdens die ceremonie waren maar 7 vrouwen bezig als ik me goed herinner, plus die gemaskerde.

Ja er waren toen 7 vrouwen + die gemaskerde. En anders ligt het een beetje voor de hand als die gemaskerde Rebecca Loos blijkt te zijn, dan is het niet meer spannend om te kijken volgende keer wie het wel is. Mijn gevoel zegt dat het een bekende van hem is, een ex o.i.d, door zijn reactie wat je zag denk ik dat.

Citaat:
Marcade schreef op 04-04-2006 @ 13:17 :
Ook interessant:

http://sbsonline.nl/modules/temptati...ff1d3132b#7545

Bianca is een hoertje.
WTF, hahahahaha.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2006, 16:07
Verwijderd
Mijn vriendin zei vanmiddag dat ze ergens gelezen had dat het inderdaad een ex is...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 01:38
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Marcade schreef op 03-04-2006 @ 15:54 :
De vrouwen zijn anders ook geen engeltjes?
Nee okay maar ik zei ook in relaties an sich
Dat liegt & bedriegt maar ik word er doodziek van.
Het is toch eigenlijk achterlijk dat dat een amusementprogramma is? Terwijl je er irl echt kapot aan kan gaan.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 08:02
bam
Avatar van bam
bam is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 05-04-2006 @ 02:38 :
Nee okay maar ik zei ook in relaties an sich
Dat liegt & bedriegt maar ik word er doodziek van.
Het is toch eigenlijk achterlijk dat dat een amusementprogramma is? Terwijl je er irl echt kapot aan kan gaan.
Toevallig weet ik een stelletje wat nu mee doet, waarvan alles op zn pootjes terecht komt, ze hebben nu nog steeds een relatie en hebben genoten van de vakantie
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 03-04-2006 @ 15:28 :
Ik voelde me er wel heel rot bij moet ik zeggen, mijn vertrouwen in mannen en relaties wordt niet echt gesterkt door dit soort programma's.
Hier nog een. Een soort van zelfpijniging denk ik ^^

Maar de ultieme verleiding? Nog moeilijker?
Alsof het in de vorige afleveringen zo moeilijk was om mensen te verleiden. Zet ze gewoon apart op vakantie en je hebt nog genoeg drama, de mannen vastbinden en borsten in hun gezicht drukken en de vrouwen dwingen om samen te slapen of niet is niet echt nodig om ze op te hitsen, ik vind het overdreven.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 13:16
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
bambix schreef op 05-04-2006 @ 09:02 :
Toevallig weet ik een stelletje wat nu mee doet, waarvan alles op zn pootjes terecht komt, ze hebben nu nog steeds een relatie en hebben genoten van de vakantie
Dat weet ik ook wel. Vorig jaar Dennis & Johanneke toch ook. Kijk als je relatie goed is moet je het ook kunnen trekken.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 14:14
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Juice schreef op 03-04-2006 @ 11:23 :
En wat een loser ben je als je aan zowel Big Brother als Temptation Island meedoet.
Hehe..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 15:20
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Ik kijk het ook, echt een geweldig programma Ik snap alleen de beweegredenen van de stelletjes die mee doen niet echt. Als je wilt testen of je elkaar een paar weken kan missen, ga dan op vakantie.
Als je je relatie wil testen, is Temptation Island niet echt een realistische test... (aangezien het in het echte leven niet gebeurt dat je vriend wordt vastgebonden op een stoel en dan wordt betast door vrouwen in sexy lingerie...Misschien in een stripclub ofzo als je dik betaalt )
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 20:45
dingkie2
Avatar van dingkie2
dingkie2 is offline
ach...de posters leuken het busstation wat op. Voor de rest benk er niet zo in geinteresseerd.
__________________
Dát neem ik terug.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 21:40
Verwijderd
Wat is die Bianca irritant zeg... Doe niet mee aan zo'n programma als je dat niet aankunt ofzo!

En die vrijgezellen waren trouwens wel echt heel gemeen tegen de partners
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2006, 22:11
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Omg dat over dat handje vasthouden "Hij houd nooit mijn handje vast als we over 't strand lopen, en haar wel"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 22:27
Verwijderd
Expeditie robinson
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 06:51
mylene
mylene is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 10-04-2006 @ 22:40 :
Wat is die Bianca irritant zeg... Doe niet mee aan zo'n programma als je dat niet aankunt ofzo!

En die vrijgezellen waren trouwens wel echt heel gemeen tegen de partners
Ik snap ook niet dat zo'n labiel persoon gescreend is om mee te doen. Ik heb gehoord dat iedereen namelijk een uitgebreide psychologische test etc. heeft moeten ondergaan...Maar pffff dat mens is echt vreselijk Toch grappig dat de andere dames zich er nu ook aan gaan ergeren. En wat die mannen in haar zien ??? geen idee, Bjorn moest wel met 3 mannen kennis maken
__________________
weet je wel dat niemand...mn leven zo zinvol maakt...ik hou van mn lieffie
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 07:09
Estar
Estar is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 10-04-2006 @ 22:40 :
Wat is die Bianca irritant zeg... Doe niet mee aan zo'n programma als je dat niet aankunt ofzo!

En die vrijgezellen waren trouwens wel echt heel gemeen tegen de partners
Ze is inderdaad irritant, maar ja, ze is wel weer iemand die makkelijk vreemd gaat.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 11:08
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
mylene schreef op 11-04-2006 @ 07:51 :
Ik snap ook niet dat zo'n labiel persoon gescreend is om mee te doen. Ik heb gehoord dat iedereen namelijk een uitgebreide psychologische test etc. heeft moeten ondergaan..
Wie zegt dat veronica die test niet gebruikt heeft om 'interessante' personages te selecteren; niet stabiele personages.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 11:26
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 10-04-2006 @ 22:40 :
Wat is die Bianca irritant zeg... Doe niet mee aan zo'n programma als je dat niet aankunt ofzo!

En die vrijgezellen waren trouwens wel echt heel gemeen tegen de partners
Die Biance spoort niet !!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 21:05
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Oh my god, wat een hoeren!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 22:27
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Lady Jane schreef op 12-04-2006 @ 22:05 :
Oh my god, wat een hoeren!
inderdaad! en wat een ongeloofelijk fout programma
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 00:46
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ik heb weer genoten!!
wat een ongelooflijk hoeren jah!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 07:05
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Met z'n vieren tegelijk zoenen. w'rom niet.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 08:08
xx
xx is offline
Wat is er gebeurd???? Met z'n vieren zoenen?

xx
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 09:09
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
xx schreef op 13-04-2006 @ 09:08 :
Wat is er gebeurd???? Met z'n vieren zoenen?

xx
Gisteren kwamen er zestien nieuwe vrijgezellen bij. 8 vrouwen; 8 mannen. De vrouwen zorgden gelijk voor een behoorlijk wild feest, waar het niet zeldzaam was dat ze elkaar gingen aflebberen, soms met 4 meiden tegelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 10:23
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 12-04-2006 @ 23:27 :
inderdaad! en wat een ongeloofelijk fout programma
Ja echt een heerlijk fout programma.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 10:39
Poesket
Poesket is offline
kun je ergens online de aflevering zien?
__________________
einde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.