Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2001, 15:21
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Hee
Ik ben dus nog druk bezig met het verhaal. I know, moest het tweede deel vorige week op het forum plaatsen, is niet gelukt, dus ik heb nu wel een deeltje. Van nu af aan beloof ik dat elke dinsdag het nieuwe deel komt. Als je het eerste deel hebt gemist, dit is de url van die topic: http://forum.scholieren.com/Forum8/HTML/000567.html
Dit is dus het tweede deel!
Enjoy!
Kus-x-
Fab!

Toen de bel voor de pauze rong, duwde Marielle zich door de massa mensen heen, en liep op haar gemakje naar haar kluisje toe. Toen ze hem opendeed wierp ze nog een vlugge blik op de foto’s aan de binnenkant. Er waren een stel foto’s van Marielle zelf en haar vrienden. Eentje van haar en Joram, toen hij haar een artikel in de schoolkrant liet zien en Isabelle stiekem een foto nam. Een andere van haar en Isabelle lachend met een milkshake in de snackbar. Een andere van Flora en T.J samen; het was een van de mooiste foto’s die Marielle bezat. Ze zaten er als 2 fotomodellen op! En laatste was van hun 5jes samen onder een oude eik in haar tuin. Hij was genomen op haar 16de verjaardag. Dat zou over 2 weken al een jaar geleden zijn, want over 11 dagen was het namelijk haar verjaardag. Ze haalde haar zware boeken uit haar roze rugzak, en legde ze keurig op een rijtje naast elkaar. Daarna knalde ze het deurtje van haar kluisje met een luide knal dicht, en rende ze naar hun muurtje. Ze zag de anderen al staan.
“ Hee Marielle!” Zeiden ze allemaal in harmonie.
“ Hoi jongens,” zei ze vrolijk terug.
Ik heb detentie, gekregen van Mevrouw van der Linden. Praten in de klas, godverdomme. Het was allemaal de schuld van die nerd Paul. Hij vroeg me weer eens uit,” zei Flora met een zucht.
“ Ahh, Floor krijgt aandacht,” zei Isabelle met een zielige blik op haar gezicht.
“ Kop houden Ies. Ik hou heus wel van aandacht, maar alleen niet van hem…”
“ Dat je van aandacht houdt weten we allemaal,” lachte T.J. Flora keek hem kwaad aan, en iedereen lachte.
“ Maar Floor, hoeveelste keer is het nu dat hij je heeft uitgevraagd?” Vroeg Marielle.
“ Ik kan de tel ECHT niet meer bijhouden hoor!” Zei ze overdreven.
“ De 4de keer,” zei T.J. “Ik hou het bij. Waarom ga je niet gewoon een keertje met hem naar de bios Floortje, het kan toch gezellig zijn?”
“ Hell No! Dan probeert dat sukkeltje me nog te kussen ook in dat donker! Weet je hoe lelijk hij is!!!!”
“ Niet iedereen is zo prachtig als jij,” zei Marielle stilletjes.
“ Nee, daar ben ik zo langzamerhand ook wel achter gekomen. Dan sommige mensen ook niet PROBEREN om er een beetje goed uit te zien. Echt volkomen belachelijk. Moet je bevoordeeld naar Lotte kijken, goh, dat haar alleen al.”
“ Het is echt een hele aardige meid hoor,” zei Joram.
“ Daar gaat het niet om,” ging Flora door. “ Laten we het maar ergens anders over hebben, okee?!”
“ Goed,” zei T.J. “Heeft iemand een aansteker, die van mij ligt thuis.”
“ Astu,” zei Isabelle, en gooide hem recht in z’n hand. “ Mooi is ie he?! Uit Aruba.” T.J knikte, stak zijn sigaret aan, en nam een lange trek. Daarna begon hij weer te praten.
“ Ik ga dit weekend met mijn ouders naar Limburg, paps collega woont daar en ze moeten wat bespreken. Mama die wou mee gaan, maar ze vertrouwt me niet, dus ze neemt mij ook mee,” zei hij.
“ Logisch, ik zou je ook niet alleen thuis laten,” lachte Marielle.
“ Nou, ik vind het alleen maar belachelijk. Ik zou dit weekend best een groot feest willen geven voor de hele klas! Maar nu kan het niet.”
“ Kut zeg,” zei Flora. “ Ik wil ook wel lekker het partybeest uithangen!”. Iedereen wist dat Flora daar heel erg goed in was, om het feestbeest uit te hangen. “ Misschien kunnen we ze overhalen?”
“ Ja, hoe dan!” Zei Joram. “ Iedereen weet hoe die ouders van T.J zijn, die kunnen we echt niet overhalen hoor.”
“ Nou, met de juiste technieken wel…” zei Isabelle. “ Lieverd,” zei ze toen ze Tim Jan aankeek.
“ Ik probeer wel om ergens op te komen, zal me heus wel lukken hoor.”
“ Dankje!” Zei T.J, en hij straalde helemaal. “ Het lijkt me echt tof om zo’n party host te zijn, van een lekker wild feest!”. De anderen besloten ook om allemaal eventjes te denken aan hoe ze het konden aanpakken. Daarna hadden ze het nog een beetje over van alles en nog wat, en vertrokken ze weer naar hun klassen. Marielle had echt zin in een tof feest, die had ze al heel lang niet meer gehad. T.J kennende zou dit dan ook wel een feest zijn om nooit te vergeten.
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2001, 18:26
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
*gaat uit dak*

weet niet of ik wel tot volgende week dinsdag kan wachten hoor
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 27-11-2001, 20:11
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
nou, dat zal je lekker moeten doen hoor
Kus-x-
Fab!
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 10:23
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
super ga zo door meissie
__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 07:33
Emmy01
Emmy01 is offline
wowwwww, dit is echt wel goed!! heb het eerste deel ook al gelezen, heeeeeeel mooi.
wanneer komt der nog es een vervolg??

-xxx-

Ems
__________________
Emmy01
Met citaat reageren
Oud 01-12-2001, 15:09
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Emmy01 schreef:
wowwwww, dit is echt wel goed!! heb het eerste deel ook al gelezen, heeeeeeel mooi.
wanneer komt der nog es een vervolg??

-xxx-

Ems
bedankt! het volgende deel komt volgende week dinsdag, elke dinsdag komt er een deel
Kus-x-
Fab!
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag
IlbertRood
0 04-11-2005 16:01
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De Kaker
oo0oo
9 30-09-2004 19:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pim Fortuyn getaart muhhahaha
HoρeY
156 15-04-2002 16:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.