Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2008, 20:16
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Je kunt toch ook gewoon in een logeerbed slapen bij iemand? En toen mijn vriend door weersomstandigheden bij een vriendin moest blijven slapen in hetzelfde bed, heeft hij in zijn eigen slaapzakje geslapen.. ook een uitstekende oplossing

Samen met iemand in één bed gaan slapen onder één deken lijkt me zo een situatie die je dus gaat vermijden..
Ach zo... maar daar heb ik dan idd weer geen problemen mee
Ik had het samen onder één deken in gedachten. Op de bank of logeerbed zie ik niet als een probleem nee, als ik hem erop kan vertrouwen dat hij dat dan ook doet
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2008, 11:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb op dit moment 2 vrouwelijke vrienden. De overige 20 zijn mannnen. En ja, ik blijf ook gewoon bij hun slapen. Waarom zou dat niet kunnen? Ik ken mijn vrienden en zij kennen mij en mijn vriend kent mij ook. Mijn relatie met mijn vrienden verandert niet als ik een vriend heb, dus ik blijf nog steeds bij ze slapen, vaak zat als enige vrouw tussen de jongens. Maar ik vind dat daar niks mis mee is. Ik ken die mensen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik zou de intentie van bij een vriendin blijven slapen niet begrijpen en dus zwaar niet oke vinden.
Citaat:
Je kunt toch ook gewoon in een logeerbed slapen bij iemand?

Citaat:
Mannen en vrouwen zien een vriendschap echt wel anders en daar heb ik ook door ervaring achter moeten komen.
en die ervaring staat voor u gelijk aan een representatieve steekproef van de volledige mannelijke bevolking? didn't think so
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 18:31
Verwijderd
ik vind dit soort jaloezie en onzekerheid op de ander projecteren zo belachelijk. ik val op jongens én op meisjes, dus dan zou ik dus geen vrienden mogen hebben. lekker is dat
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 18:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ik vind dit soort jaloezie en onzekerheid op de ander projecteren zo belachelijk. ik val op jongens én op meisjes, dus dan zou ik dus geen vrienden mogen hebben. lekker is dat

__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 19:44
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
en die ervaring staat voor u gelijk aan een representatieve steekproef van de volledige mannelijke bevolking? didn't think so
ik ben man & het met ze eens.
armoed weet btw veel over dit onderwerp te vertellen
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 22:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Er veel over te vertellen hebben staat niet gelijk aan gelijk hebben
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 22:31
Verwijderd
Het kan best dat mannen en vrouwen een vriendschap anders zien, maar dat hoeft alsnog niet te betekenen dat een platonische vriendschap onmogenlijk is. Daarbij blijft staan dat je een vriendschap niet in je eentje hebt, beide partijen bepalen wat er gebeurd en hoe de sfeer is.

Ik zal niet zeggen dat bepaalde vrienden van me niets zouden proberen mocht ik vrijgezel zijn, maar ik maak een bepaalde keuze en zij maken deze ook. Zij weten op dat moment ook dat de keuze is of een waardevolle vriendschap te hebben waarin we platonisch plezier hebben met elkaar, of helemaal niets.. en dan respecteren zij echt wel mijn relatie en mijn vriend. Mannen/jongens die dit niet doen noem ik automatisch geen vrienden (en verbreek ik het contact mee) en zijn bovendien wanhopige sufferds. En dat is dus het vertrouwen wat mijn vriend me biedt, dat ik inderdaad duidelijk mijn grenzen aangeef binnen mijn vriendschappen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 00:06
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
ik vind dit soort jaloezie en onzekerheid op de ander projecteren zo belachelijk. ik val op jongens én op meisjes, dus dan zou ik dus geen vrienden mogen hebben. lekker is dat
Als we de bekende theorie mogen geloven, is het inderdaad onmogelijk om als biseksueel vrienden te hebben.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Als we de bekende theorie mogen geloven, is het inderdaad onmogelijk om als biseksueel vrienden te hebben.
dus hypothese = verworpen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Het kan best dat mannen en vrouwen een vriendschap anders zien, maar dat hoeft alsnog niet te betekenen dat een platonische vriendschap onmogenlijk is. Daarbij blijft staan dat je een vriendschap niet in je eentje hebt, beide partijen bepalen wat er gebeurd en hoe de sfeer is.

Ik zal niet zeggen dat bepaalde vrienden van me niets zouden proberen mocht ik vrijgezel zijn, maar ik maak een bepaalde keuze en zij maken deze ook. Zij weten op dat moment ook dat de keuze is of een waardevolle vriendschap te hebben waarin we platonisch plezier hebben met elkaar, of helemaal niets.. en dan respecteren zij echt wel mijn relatie en mijn vriend. Mannen/jongens die dit niet doen noem ik automatisch geen vrienden (en verbreek ik het contact mee) en zijn bovendien wanhopige sufferds. En dat is dus het vertrouwen wat mijn vriend me biedt, dat ik inderdaad duidelijk mijn grenzen aangeef binnen mijn vriendschappen.
da's exactly wat ik bedoel dus.
wou er gisteren nog ne hele uitleg bij typen, maar op de één of andere manier was mijn toetsenbord ineens een qwerty geworden en toen had ik geen zin om een hele uitleg te typen omdat ik dan heel de tijd mijn lettertjes zou moeten zoeken maar dit is dus wat ik wou zeggen. thx dusjcrib
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 17:23
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Er veel over te vertellen hebben staat niet gelijk aan gelijk hebben
als we 100% zeker wisten hoe het zat (dankzij bewijs) zouden we deze discussie toch niet voeren
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 20:23
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
ik vind dit soort jaloezie en onzekerheid op de ander projecteren zo belachelijk. ik val op jongens én op meisjes, dus dan zou ik dus geen vrienden mogen hebben. lekker is dat
Wie heeft het over geen vrienden mogen hebben?
Citaat:
en die ervaring staat voor u gelijk aan een representatieve steekproef van de volledige mannelijke bevolking? didn't think so
Ik denk dat een representatieve steekproef mijn gelijk zou bewijzen.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 21:47
Verwijderd
daar gaat de hele discussie over promillage, over of je als vrouw mannelijke vrienden kan hebben etc. ik weet niet waar jij denkt dat het over gaat?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 22:13
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Haha, ik was de beginpost al zo'n beetje vergeten door de discussie die erop volgde.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 22:39
Verwijderd
gniffel
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 13:52
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
agh, ik zal niet zeggen dat ik er nou gelukkiger van word, maar ik ga m zeker niet tegenhouden. Als hij zegt dat t vriendschap is geloof ik m wel hoor. Ik ga tenslotte ook om met andere jongens en hij vertrouwt mij daar ook in XD
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Figuur vriendje/vriendinnetje
Lelle_*
116 07-05-2005 17:38
Liefde & Relatie Goede vrienden van het andere geslacht
fractuur
133 25-03-2005 19:52
Liefde & Relatie Ben jij jaloers?
Verwijderd
46 09-11-2004 18:49
Liefde & Relatie Vrienden van ander geslacht
Savagé
46 22-02-2004 11:28
Seksualiteit Even over biseksualiteit. Wat is het toch dat stelletjes daar altijd over struikelen?
Scatterheart
183 15-11-2003 19:00
Seksualiteit tot hoever laat jij het toe als jouw partner seks wil met eigen geslacht?
Magdalena
29 16-07-2003 19:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.