Oud 29-07-2013, 21:16
TimV
Avatar van TimV
TimV is offline
Hallo allemaal.

Nu zaterdag heb ik thuis het huis voor mij alleen, ouders en broer zijn dan bijna een hele dag weg. En heb dus mijn vriendin die dag uitgenodigd, aangezien ik op het moment nog geen eigen stekkie heb.

Nu is gisteren door het zware onweer bij haar ouders thuis de kelder helemaal onder gelopen en een klein beetje op de gelijkvloers ook, had te maken met een gesprongen riolering.

Absoluut niet leuk. Was nog wat financiële schade ook, maar dat is voor de brandverzekering.

Nu plan ik een speciale dag om haar het gevoel te geven dat zij het enigste meisje in de wereld is dat belangrijk voor mij is. En om bovenbeschreven voorval wat te vergeten.

Wat voor haar belangrijk is, is gewoon samen zijn, bij elkaar. En ze ziet graag een filmpje.
Wat ik ondertussen van plan ben te doen: een romantische komedie te huren. Bosje bloemen te halen.

Maar daar vul je geen 5 uur mee

De film zou ik meer houden naar het einde toe, immers hebben we zaterdag elkaar net geen 2 weken moeten missen... Dus in het begin zullen we meer met elkaar omgaan, dan dat we oog hebben om naar een film te zien.

En nu dus eigenlijk wat ik zoek met dit topic, ik heb nog iets nodig, iets leuk om samen te doen. Misschien dat het vrouwelijk volk wat ideetjes kan geven wat ze zelf heel graag zouden mee verrast worden?

Alvast bedankt voor de hulp!
__________________
Trouw bestaat wanneer de liefde groter is dan het instinct.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2013, 21:26
Verwijderd
Samen dineren voor je een film gaat kijken.
Kook wat lekkers voor haar.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 21:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je vriendin een beetje van koken houdt is het super gezellig om samen bijv. een taart te bakken, pizza te maken of iets anders dat je altijd al hebt willen maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 21:29
Verwijderd
Samen spacecake maken en trippy muziek luisteren <3
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 21:53
TimV
Avatar van TimV
TimV is offline
Bedankt voor de tips, maar ze is niet echt een grote eter en snoepen doet ze ook niet (en ik eigenlijk ook niet )
__________________
Trouw bestaat wanneer de liefde groter is dan het instinct.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 23:58
Verwijderd
Neukdagje.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 00:03
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Neukdagje.
Dit
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor de tips, maar ze is niet echt een grote eter en snoepen doet ze ook niet (en ik eigenlijk ook niet )
Ze zal toch moeten eten. Als je zelf iets gaat koken hoeft het niet per se meteen heel veel te zijn maar je kunt toch wel iets speciaals maken of proberen? Samen koken is sowieso leuk!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 01:08
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Citaat:
Samen spacecake maken en trippy muziek luisteren <3
Dit.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 05:22
TimV
Avatar van TimV
TimV is offline
Citaat:
Neukdagje.
Da komt weer van ne vent zeker

Koken, we zullen zien wat het gaat worden
Ben absoluut niet de beste kok, een spiegelei lukt nog wel
__________________
Trouw bestaat wanneer de liefde groter is dan het instinct.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Ze zal toch moeten eten. Als je zelf iets gaat koken hoeft het niet per se meteen heel veel te zijn maar je kunt toch wel iets speciaals maken of proberen? Samen koken is sowieso leuk!
Wat heeft het voor zin als ze geen care heeft?

Masseer haar, of laat haar leuke plekjes in de stad zien.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Nu plan ik een speciale dag om haar het gevoel te geven dat zij het enigste meisje in de wereld is dat belangrijk voor mij is.
Je zegt hier letterlijk dat er meer meisjes in je leven belangrijk zijn. Ik zou het iets anders verwoorden als je dit ook aan haar wilt vertellen.

OT: doe een spelletje of ga gewoon zitten en praten. Of als je iets speciaals wilt doen inderdaad masseren of zo. Ga samen in bad, dat je dan helemaal met kaarsjes en rozeblaadjes etc versierd hebt.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Da komt weer van ne vent zeker
Dus? Zegt niet dat vrouwen het heerlijk zouden vinden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Je zegt hier letterlijk dat er meer meisjes in je leven belangrijk zijn. Ik zou het iets anders verwoorden als je dit ook aan haar wilt vertellen.
Volgens mij zegt hij dat juist niet? Prima woorden lijkt mij.

Citaat:
OT: doe een spelletje of ga gewoon zitten en praten. Of als je iets speciaals wilt doen inderdaad masseren of zo. Ga samen in bad, dat je dan helemaal met kaarsjes en rozeblaadjes etc versierd hebt.
Ik moest ook aan rozenblaadjes denken, maar die zijn duur. Ik zou proberen aan te sluiten bij wat ze zelf leuk vindt. Als ze niet van snoepen houdt ga je samen geen appeltaart bakken. Veel plezier.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 20:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Enigste=leukste
Enige=alleen zij
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 21:15
TimV
Avatar van TimV
TimV is offline
Citaat:
Dus? Zegt niet dat vrouwen het heerlijk zouden vinden.
Tja, dat is waar, maar om dat zomaar effe in te plannen zoals dat je een filmpje plant...
Dat vind ik er over gaan, dat is iets dat uit zichzelf moet gebeuren.

@Qimm, bedankt, weer iets bijgeleerd.
__________________
Trouw bestaat wanneer de liefde groter is dan het instinct.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Enigste=leukste
Enige=alleen zij
Als ze ook taalkenner / taalfanaticus is dan moet TS dat inderdaad goed in de gaten houden.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zegt hij dat juist niet?
Dat zegt dan meer over jou dan over mij he.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-07-2013, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Dat zegt dan meer over jou dan over mij he.
Nee.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Dus? Zegt niet dat vrouwen het heerlijk zouden vinden.
Oh My God wat thoughtful van mijn vriendje als ie me sufneukt. Dat ie zoiets bereid is te doen voor mij als ik een paar rotdagen achter de rug heb die jongen denkt ook nooit aan zichzelf he. Alleen aan wat goed is voor anderen. Blijvertje hoor!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Oh My God wat thoughtful van mijn vriendje als ie me sufneukt. Dat ie zoiets bereid is te doen voor mij als ik een paar rotdagen achter de rug heb die jongen denkt ook nooit aan zichzelf he. Alleen aan wat goed is voor anderen. Blijvertje hoor!
Ik ga niet eens meer met jou in discussie omdat het toch geen nut heeft en onze visies best wel verschillen. Zou je ook is moeten bedenken.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 10:59
Verwijderd
IS IS IS
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 12:09
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ga niet eens meer met jou in discussie omdat het toch geen nut heeft en onze visies best wel verschillen. Zou je ook is moeten bedenken.
Ze heeft natuurlijk wel gelijk. Hij kan een "neukdagje" niet verkopen als "zijn vriendin extra in de watten leggen". Niet dat seks niet leuk is, hoor, maar hoe speciaal denk je dat het is dat haar vriend haar wil neuken?

@TS: Tja, zelf zou ik niet gecharmeerd zijn van bloemen en romantische films, maar jij kent je vriendin het best dus je moet toch wel een idee hebben van wat zij zou waareren? Je hoeft sowieso niet geforceerd dingen te bedenken om te doen, hč? Jullie hebben het sowieso leuk met elkaar, lijkt me. Gewoon samen tijd doorbrengen, praten, eten, film kijken, etc. Dat kan ook prima genoeg zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Ik ga niet eens meer met jou in discussie omdat het toch geen nut heeft en onze visies best wel verschillen. Zou je ook is moeten bedenken.
Zo dacht ik ook over de vorige discussie. Hier is mijn eigen oplossing voor dat verhaal:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1881458


Citaat:
Ze heeft natuurlijk wel gelijk. Hij kan een "neukdagje" niet verkopen als "zijn vriendin extra in de watten leggen". Niet dat seks niet leuk is, hoor, maar hoe speciaal denk je dat het is dat haar vriend haar wil neuken?
Dit. Niet reageren op allesbepalende argumenten is ronduit zwak.

Gelukkig is topicstarter een leuke jongen en worden er ook goede suggesties gegeven
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 16:34
TimV
Avatar van TimV
TimV is offline
@ Lusi, bedankt

Hoe weet jij dat ik een leuke jongen ben?
Ken ik jou toevallig?

Ik heb er vertrouwen in, het wordt zaterdag een leuke dag

Bedankt allemaal!
__________________
Trouw bestaat wanneer de liefde groter is dan het instinct.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2013, 16:38
Verwijderd
Sufferd, jij wil wél echt iets liefs voor je vriendin doen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 17:28
TimV
Avatar van TimV
TimV is offline
En het moet perfect zijn, daarom dat ik wat extra advies kan gebruiken, heb je nooit teveel!
__________________
Trouw bestaat wanneer de liefde groter is dan het instinct.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 19:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Beste TimV, het hoeft helemaal niet perfect te zijn. Waarschijnlijk is je vriendin gek op je en vindt ze tijd doorbrengen met jou sowieso al fijn. Dan hoef je geen perfect dagje aan activiteiten te bedenken om het leuk te hebben. Geniet gewoon lekker van elkaars aanwezigheid. Natuurlijk kan je wat gezelligs doen, maar je hoeft geen druk te voelen om "het perfecte dagje samen" te bedenken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Zo dacht ik ook over de vorige discussie. Hier is mijn eigen oplossing voor dat verhaal:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1881458
Het kan mij overigens echt niet uitmaken wat andere hiervan zouden vinden. Dan vind jij (en andere) het irritant, care?

Citaat:
Sufferd, jij wil wél echt iets liefs voor je vriendin doen
Wel? Dat jij nou niet van seks houdt. Andere mensen wel snap je.

Ik vraag me overigens af of je feministisch bent, want zo kom je wel over.

Laatst gewijzigd op 01-08-2013 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 23:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Nou als ik me rot voel zoals ik me voor zou stellen dat de vriendin van TS zich voelt, is me suf laten neuken nou niet iets waarop ik zit te wachten.
Doe me dan maar liever een lekkere maaltijd en een fijne massage. Lekkere feelgood film met lekkere dingen erbij... en eventueel seks, maar dan de lieve, geruststellende soort. Niet de repetitieve, kwantiteit over kwaliteit rampetamp.

Maar ik ben dan waarschijnlijk ook maar een feministisch secreet...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 23:09
Verwijderd
Bij mijn vriendin zorgt het juist voor afleiding en het maakt haar hoofd even leeg. Nu wil ik niet generaliseren, maar zij zal vast wel niet de enige zijn. Sowieso hebben jullie het steeds over 'me laten neuken.' Misschien eens over praten met je vriend en zorgen dat het weer een spelletje samen wordt. 8]
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 23:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Als ik afgeleid ben kan ik haast niet opgewonden raken, dus werkt het voor mij in ieder geval niet. Ik ken meerdere vrouwen die hetzelfde ervaren. Geloof niet dat ík verder advies nodig heb van een 16-jarige, ik neuk al langer succesvol dan jij zindelijk bent
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Als ik afgeleid ben kan ik haast niet opgewonden raken, dus werkt het voor mij in ieder geval niet. Ik ken meerdere vrouwen die hetzelfde ervaren. Geloof niet dat ík verder advies nodig heb van een 16-jarige, ik neuk al langer succesvol dan jij zindelijk bent
Dan was jij er ook vroeg bij.

Overigens bedoel ik het van seks als afleiding. Net zoals het koken, masseren e.d.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Het kan mij overigens echt niet uitmaken wat andere hiervan zouden vinden. Dan vind jij (en andere) het irritant, care?



Wel? Dat jij nou niet van seks houdt. Andere mensen wel snap je.

Ik vraag me overigens af of je feministisch bent, want zo kom je wel over.
Als je nou de energie die je stopt in een persoonlijke aanval die de plank misslaat, zou stoppen in iets opzoeken of nadenken voor je het roept. Je hoefde namelijk niks met andermans mening, je verweet me dat ik een discussie niet stopte terwijl ik dat wel deed, via een opiniepeiling. De kous was daarmee af voor mij.

Seks is geen cadeau of dienst. Mijn mening heeft weinig met feminisme te maken, meer met je irritant vinden ongeacht jouw of mijn sekse of de positie van een daarvan. Mijn mening wat betreft veilige seks en seks als cadeau geldt ook voor homostellen. Seks is uiteraard wel een prima bezigheid, dat je anders lijkt op te pikken uit mijn posts gaat over je eigen onvolwassenheid.


Nou stel in godsnaam gewoon een cadeau of een dienst voor. Zo moeilijk is het niet.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 23:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dan was jij er ook vroeg bij.

Overigens bedoel ik het van seks als afleiding. Net zoals het koken, masseren e.d.
Valt mee, tenzij direct na je geboorte zindelijk was, verder ben ik gewoon oud.
En ik bedoel dat, voor mij, seks niet werkt als afleiding. Als mijn hoofd met andere dingen druk is gaan die voor.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-08-2013, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Als je nou de energie die je stopt in een persoonlijke aanval die de plank misslaat, zou stoppen in iets opzoeken of nadenken voor je het roept. Je hoefde namelijk niks met andermans mening, je verweet me dat ik een discussie niet stopte terwijl ik dat wel deed, via een opiniepeiling. De kous was daarmee af voor mij.

Seks is geen cadeau of dienst. Mijn mening heeft weinig met feminisme te maken, meer met je irritant vinden ongeacht jouw of mijn sekse of de positie van een daarvan. Mijn mening wat betreft veilige seks en seks als cadeau geldt ook voor homostellen. Seks is uiteraard wel een prima bezigheid, dat je anders lijkt op te pikken uit mijn posts gaat over je eigen onvolwassenheid.


Nou stel in godsnaam gewoon een cadeau of een dienst voor. Zo moeilijk is het niet.
Sinds wanneer ging die discussie zozeer over de mening van anderen? En verwijd je een 16-jarige dat hij zo 'onvolwassen' bezig is? Overigens ben jij niet echt volwassen voor je leeftijd dan. Nog even lekker zeggen dat ik niks lief doe voor mijn vriendin. Echt volwassen!

En hier heb je je diensten: Ga midgetgolven, als het kan naar het strand, zwemmen, in een parkje liggen, lekker samen blowen, (space)cake bakken, ga picknicken, bordspellen doen, gamen, als het avond is een diner bij kaarslicht. Als jullie beide een sport beoefenen iets als tennis, ga schaatsen! Heerlijk in dit weer. Ga skaten ofzo.

Alles behalve seks want je vriendin pakken terwijl ze wat down is kan echt niet door de bocht.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-08-2013, 05:12
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Sinds wanneer ging die discussie zozeer over de mening van anderen? En verwijd je een 16-jarige dat hij zo 'onvolwassen' bezig is? Overigens ben jij niet echt volwassen voor je leeftijd dan. Nog even lekker zeggen dat ik niks lief doe voor mijn vriendin. Echt volwassen!

En hier heb je je diensten: Ga midgetgolven, als het kan naar het strand, zwemmen, in een parkje liggen, lekker samen blowen, (space)cake bakken, ga picknicken, bordspellen doen, gamen, als het avond is een diner bij kaarslicht. Als jullie beide een sport beoefenen iets als tennis, ga schaatsen! Heerlijk in dit weer. Ga skaten ofzo.

Alles behalve seks want je vriendin pakken terwijl ze wat down is kan echt niet door de bocht.
Lieve schat, lees nou gewoon even mijn post, zodat je snapt wat Lusi bedoelt. Niemand zegt hier dat seks niet leuk is. Maar je kunt seks niet verkopen als "vriendin in de watten leggen" want het is helemaal niet speciaal dat haar vriend haar wil neuken. Snap je? Als hij voor haar speciaal iets wil plannen dan is seks niet één van de dingen waaraan je denkt (en dat betekent niet dat er niet eventueel ruimte is voor seks, maar "speciaal voor zijn vriendin" is het niet).

"Hai lieverd, ik heb een heel speciale avond voor je gepland. Ga maar liggen en benen wijd graag!"

Het heeft verder weinig met feminisme of een hekel hebben aan seks te maken. Dat snap je hopelijk zelf ook wel.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2013, 17:34
TimV
Avatar van TimV
TimV is offline
Toch nog even reageren, aangezien de datum nu gepasseerd is, iedereen bedanken met de goede hulp!

We hebben ons super geamuseerd en ze vond het heel attent van mij om dat allemaal voor haar te doen.
__________________
Trouw bestaat wanneer de liefde groter is dan het instinct.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 00:41
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
een leuke picnick, of lekker naar een spa bijvoorbeeld
ik vind neuken wel een goeie manier om stoom af te blazen anders, en te genieten, en opzich vind ik het ook wel speciaal, maar dat verschilt per persoon iguess x)
Ik vind niet dat iets bakken met geld moet kosten voordat het speciaal is in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 08-08-2013, 08:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Toch nog even reageren, aangezien de datum nu gepasseerd is, iedereen bedanken met de goede hulp!

We hebben ons super geamuseerd en ze vond het heel attent van mij om dat allemaal voor haar te doen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 00:27
gentlemen
Avatar van gentlemen
gentlemen is offline
Citaat:
Neukdagje.
I see what you dit there
__________________
aan werk ga je niet dood , maar probeer niet de grens op te zoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De onvergetelijke treinreis.
Ieke
0 07-08-2005 14:46
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 14:14
Drugs & Alcohol Drugs in drankje...
Demiurge
32 28-09-2003 15:06
Psychologie Wat mankeert mij toch? Neem ff de tijd en lees...
HelpMePlease
32 14-01-2002 00:42
ARTistiek Vuur (verhaal)
4 09-07-2001 17:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.