Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2016, 16:09
mystery_1001
mystery_1001 is offline
wat is je ultieme fantasie op sexgebied? en ga je dat ook echt uitvoeren
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 01:28
PiettePeter
PiettePeter is offline
Ultieme, hè?
Wat dacht je van dit:
Op een dag gaan twee jongens een eindje hardlopen.
De zon staat hoog en is sterk, de temperatuur is aangenaam.
Er lopen druppels over hun voorhoofden en als ze terug komen zijn ze doorweekt van het zweet.
Ze willen beide gelijk een douche nemen.
Als ze in de badkamer staan en hun kleren uitdoen komt er een lichte bloos op de wangen van de wat langere jongen. Ze stappen samen in de douche cabine en de warme douchestraal spoelt het zweet van hun gezichten af.
De langere jongen bloost nog steeds een beetje en kijkt stiekem geïnteresseerd naar de ander.
Dan pakt hij met zijn handen de hals van de ander en zoent hem recht op de mond. "I've always wondered what it would be like to kiss a bo-" de kleinere onderbreekt met een wilde zoen terug en pakt de handen van de langere en duwt hem tegen de muur.
De langere jongen hummt van verbazing met zijn ogen weid opengespert. Hun ademhaling en hartslag versneld. De kleinere jongen gaat op zijn knieën zittten en kijkt de langere jongen diep in zijn ogen aan voor hij met een hand rustig wat begint te trekken.
Hij brengt zn mond dichter bij de penis en steekt zijn tong uit voor een lik.

(Moet ik doorgaan?
Ik maak het verhaal nu sowieso wat simpeler omdat ik moe ben en eigg moet gaan slapen..)
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 02:05
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Ja maak het af!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 02:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Er was vroegâh een topic waar je seksverhalen kon neerzetten maar dat is verleden tijd dus ik denk niet dat het wordt afgemaakt.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 11:08
Verwijderd
Wtf
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 11:31
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ja, echt waar Naatje.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 17:16
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
done
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 21:09
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ultieme, hè?
Wat dacht je van dit:
Op een dag gaan twee jongens een eindje hardlopen.
De zon staat hoog en is sterk, de temperatuur is aangenaam.
Er lopen druppels over hun voorhoofden en als ze terug komen zijn ze doorweekt van het zweet.
Ze willen beide gelijk een douche nemen.
Als ze in de badkamer staan en hun kleren uitdoen komt er een lichte bloos op de wangen van de wat langere jongen. Ze stappen samen in de douche cabine en de warme douchestraal spoelt het zweet van hun gezichten af.
De langere jongen bloost nog steeds een beetje en kijkt stiekem geïnteresseerd naar de ander.
Dan pakt hij met zijn handen de hals van de ander en zoent hem recht op de mond. "I've always wondered what it would be like to kiss a bo-" de kleinere onderbreekt met een wilde zoen terug en pakt de handen van de langere en duwt hem tegen de muur.
De langere jongen hummt van verbazing met zijn ogen weid opengespert. Hun ademhaling en hartslag versneld. De kleinere jongen gaat op zijn knieën zittten en kijkt de langere jongen diep in zijn ogen aan voor hij met een hand rustig wat begint te trekken.
Hij brengt zn mond dichter bij de penis en steekt zijn tong uit voor een lik.

(Moet ik doorgaan?
Ik maak het verhaal nu sowieso wat simpeler omdat ik moe ben en eigg moet gaan slapen..)
Oké dan
Met citaat reageren
Oud 18-05-2016, 09:38
Mauriice
Mauriice is offline
Citaat:
wat is je ultieme fantasie op sexgebied? en ga je dat ook echt uitvoeren
Dat ik jou tegen kom we elkaar spontaan gaan tongzoenen en smoor verliefd zijn op elkaar.
Dan een rustige plek opzoeken waar we elkaar kunnen neuken en vrienden zijn voor het leven.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2016, 10:02
Verwijderd
Citaat:
en ga je dat ook echt uitvoeren
Met citaat reageren
Oud 18-05-2016, 22:49
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Anders stel ik me wel beschikbaar. 😜😋
Met citaat reageren
Oud 19-05-2016, 18:14
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ultieme, hè?
Wat dacht je van dit:
Op een dag gaan twee jongens een eindje hardlopen.
De zon staat hoog en is sterk, de temperatuur is aangenaam.
Er lopen druppels over hun voorhoofden en als ze terug komen zijn ze doorweekt van het zweet.
Ze willen beide gelijk een douche nemen.
Als ze in de badkamer staan en hun kleren uitdoen komt er een lichte bloos op de wangen van de wat langere jongen. Ze stappen samen in de douche cabine en de warme douchestraal spoelt het zweet van hun gezichten af.
De langere jongen bloost nog steeds een beetje en kijkt stiekem geïnteresseerd naar de ander.
Dan pakt hij met zijn handen de hals van de ander en zoent hem recht op de mond. "I've always wondered what it would be like to kiss a bo-" de kleinere onderbreekt met een wilde zoen terug en pakt de handen van de langere en duwt hem tegen de muur.
De langere jongen hummt van verbazing met zijn ogen weid opengespert. Hun ademhaling en hartslag versneld. De kleinere jongen gaat op zijn knieën zittten en kijkt de langere jongen diep in zijn ogen aan voor hij met een hand rustig wat begint te trekken.
Hij brengt zn mond dichter bij de penis en steekt zijn tong uit voor een lik.

(Moet ik doorgaan?
Ik maak het verhaal nu sowieso wat simpeler omdat ik moe ben en eigg moet gaan slapen..)
wauwww behoorlijk gayyy haha
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 19:31
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
wauwww behoorlijk gayyy haha
Misschien ben ik dat ook wel.
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Misschien ben ik dat ook wel.
Dat moet je ons niet laten bepalen!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2016, 23:46
PiettePeter
PiettePeter is offline
M..m...maar ik weet het zelluf nie zo goe
Wat ben ik nu eigunluk?
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 07:24
Verwijderd
Citaat:
M..m...maar ik weet het zelluf nie zo goe
Wat ben ik nu eigunluk?
Wij kennen jou niet dus dan weten we het ook niet
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 11:38
1337Gamer
1337Gamer is offline
Haha nou als iemand zoiets schrijft weet je wel dat ie goed gay is
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 19:30
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Haha nou als iemand zoiets schrijft weet je wel dat ie goed gay is
Prima toch!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 19:42
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Haha nou als iemand zoiets schrijft weet je wel dat ie goed gay is
En als iemand schrijft dat 'ie van appeltaart houdt weet je dat 'ie van appeltaart houdt.

Wat is je punt?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2016, 20:03
Verwijderd
Dat hij fucking hetero is
Met citaat reageren
Oud 20-01-2017, 13:10
Rayen023
Rayen023 is offline
Ik zou het met me moeder of zusje willen doen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2017, 13:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zou het met me moeder of zusje willen doen
Waarom zou je dat graag willen? Is je zusje super sexy? Of vind je oudere vrouwen (zoals je moeder) heel aantrekkelijk? Of is vooral het familie-element datgene waardoor jij het wil?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-01-2017, 17:29
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Trio vvm en mmv
Met citaat reageren
Oud 07-02-2017, 22:39
Polloloco
Polloloco is offline
Mijn ultieme sexfantasie
Het is koud buiten, ik loop over straat. Het is 2 uur s nachts. Ik kom eindelijk aan bij mijn appartement, een penthouse in Moskou. Ik doe de deur open, ik ben blij dat ik weer thuis ben. Ik hang mijn jas op en loop naar mijn kamer, een echte masterbedroom. Op het bed, op de witte sprei zit een vrouw. "Ik wachtte al op je" zegt ze. De vrouw heeft zwart haar, ze is van Russische origine. Ze heeft prachtige zwarte lingerie aan. Terwijl ik binnenloop zit ze een beetje aan haar nagels (net als meisjes altijd doen). "Wil je wat te drinken?" vraag ik haar. "Natuurlijk" antwoord ze. Ik pak wat rode wijn uit een kastje en schenk het in. Terwijl we de dag doornemen drinken we de wijn op. "Zullen we dan maar beginnen?" vraagt ze. Heel rustig maakt ze de knopen van mijn blouse los. Zachtjes aan gaan mijn kleren uit. Op bed gaat het van rustig elkaar plezieren al snel naar heftig zoenen en sex. Nadat we beiden de tijd van ons leven hebben gehad vallen we in elkaars armen liggend in slaap.

De volgende ochtend word ik wakker, het gaat een fantastische dag worden. Ik kijk naast me, het bed is leeg. Het enige wat nog op het bed ligt is een briefje en wat kleren van gisterenavond. Op het briefje staat een adres. Ik klop aan bij het adres, de deur gaat open, er staan een prachtige vrouw, maar niet dat meisje van gisterenavond. "Ik zoek (het meisje van gisterenavond, ik ben slecht in namen verzinnen) " vraag ik. "Volg mij" zegt de vrouw, een stuk ouder dan het meisje van gisterenavond. We lopen door een gang en gaan een deur binnen, ja, daar zit ze. "Hey!" roept ze. "Ik laat jullie wel even alleen" zegt de wat oudere vrouw die mij hier naartoe leidde. Ze doet de deur achter haar dicht. "Hey! Waar was je!" vraag ik. "Polloloco, ik moet je iets vertellen, ik ben namelijk nog veel meer dan jouw vriendin, ik ben namelijk ook een sluipmoordenaar van de Russische overheid. Mijn missie was om jou te vermoorden, maar ik ben verliefd op je.... Help me ontsnappen" .....

Moet ik verder gaan??
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.