Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Kunnen seks/seksuele handelingen op de eerste date met oog op een relatie?
Seks: ja, er kan een relatie uitkomen 46 43.40%
Seks: nee, te easy, fout begin 32 30.19%
Seksuele handelingen: ja, er kan een relatie uitkomen 9 8.49%
Seksuele handelingen: nee, ook te easy, fout begin 19 17.92%
Aantal stemmers: 106. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2007, 10:47
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Vinden jullie dat je de kans op een relatie verpest door seks te hebben op de eerste date? Of vinden jullie seks een goede springplank voor een relatie? En geldt dit ook voor seksuele handelingen zonder echte seks?

Ik denk persoonlijk dat je de kans op een relatie wel een beetje laat schieten door al direct seks te hebben. Als je iemand leuk vindt, leuk genoeg om iets mee te beginnen, dan wacht je beter ff met seks te hebben, het komt volgens mij echt easy over. Er zijn volgens mij wel uitzonderingen waarbij het echt zo goed kan klikken dat het niet uitmaakt, maar ik neem het risico niet meer Dus voor mij kan het, maar je moet ermee oppassen. Seksuele handelingen kunnen dan wel, maar ook niet hele orale vrijpartijen, het mag een beetje bescheiden blijven.

Wat denken jullie?
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2007, 10:48
Verwijderd
Ik zou hem eerst beter leren kennen hoor, beetje vroeg denk ik...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 11:10
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik heb eigenljik nooit eerste dates. en mijn onenightstands zijn op 1 hand te tellen, maar er zijn wel 3 relaties uit voortgekomen. dus seks hoeft geen slecht begin te zijn voor een relatie blijkbaar.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 11:28
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Lijkt me van wel, behalve als je niet zo goed bent in bed... Dan is 't niet zo'n goed idee.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 12:23
Verwijderd
Volgens mij maakt het geen zak uit. .
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 12:25
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Mijn huidige relatie is voortgekomen uit een portie goeie seks binnen 3 uur na onze eerste ontmoeting
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 12:52
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik zou het persoonlijk niet snel doen. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat er dan niet meer een relatie uit voort zou kunnen komen. Maar ik doe niet aan one night stands, tenzij ik lang zou droog staan
Owja, mocht de desbetreffende date zo sexy als johnny depp zijn, dan misschien wel. Maar dat wordt dan toch geen relatie
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 13:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik zou het persoonlijk niet snel doen. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat er dan niet meer een relatie uit voort zou kunnen komen. Maar ik doe niet aan one night stands, tenzij ik lang zou droog staan
zoiets ja
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 13:07
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
te easy fout begin, opzich niets mis met sex, maar eerste date is wel erg snel.
maarja, kan aan de situatie liggen, ik ben er niet op tegen, denk alleen dat het mij niet zo snel zou gebeuren.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 14:59
juno
Avatar van juno
juno is offline
Mijn relatie begon met seks.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 15:12
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik weet het eigenlijk niet. Bij mijn eerste vriendje had ik een tijd gewacht, maar dat mocht niet baten want een week later maakte hij het uit. Een hele tijd later kwam ik een gast tegen waarmee ik op de eerste date al mee naar huis ben gegaan en vanaf dat punt zijn we 7,5 maanden bijna onafscheidelijk geweest. Maar na nader inzien was dat miss weer iets te snel, want op een bepaald moment kwamen we echt op zo'n punt van is er nog meer tussen ons dan alleen seks.
Dus ik denk dat het eigenlijk weinig boeit, het ligt aan de situatie of het wel of niet werkt. Maar ik heb mezelf wel voorgenomen om iemand eerst eens wat beter te leren kennen voordat ik er het bed mee induik. Ik heb er geen spijt van dat ik het toen wel heb gedaan, maar aan de andere kant wordt je door mannen toch al gauw als heel gemakkelijk gezien en zo wil ik nu ook weer niet bekend staan
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 15:13
Verwijderd
Ik zou t niet eens durven, seks tijdens of vlak na de eerste date.
Veel liever ga ik de eerste 3 keer even ergens heen met iemand of samen een filmpje kijken om elkaar beter te leren kennen. Ik zou ook nooit een one-night stand kunnen hebben. Te onzeker over mn eigen lichaam en ik vind t maar stom om meteen met iemand tussen de lakens te kruipen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 15:31
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
het lijkt me dat het de kans op een relatie verkleint, maar je hoort dus ook veel andere dingen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 15:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik vind seks op een eerste date geen goede springplank voor een relatie, maar het sluit een relatie (weet ik ook uit eigen ervaring) ook absoluut niet uit.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:03
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik vind seks op een eerste date geen goede springplank voor een relatie.
Maar een date sowieso hoeft niet te leiden tot een relatie dus als je dat beseft tijdens je dat, he waarom ook niet
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:12
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mijn keuze staat er niet bij. Als het goed voelt, waarom niet? Ikzelf geloof niet dat ik me er op m'n gemak bij zou voelen, maar als dat wel zo is en de situatie is ernaar, waarom ook niet?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:23
Verwijderd
Te easy, fout begin.
Althans tot nu toe in mijn situatie. Is maar 2 keer goed gegaan.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:44
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Tsja, het is niks voor mij..
Maar ja, vriendlief en ik zijn ook nog allebei heel erg maagd, vooral omdat ik er gewoon niet klaar voor ben, dus zelfs sex na 8maand is voor mij nog teveel gevraagd, haha.
Vind alle seksuele handelingen (met uitzondering van zoenen), iets wat je alleen doet met iemand die je echt leuk vindt/waar je van houdt, dus niks op de eerste date behalve zoenen als 't echt leuk was.
Zal wel ouderwets zijn []
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-11-2007, 17:01
Verwijderd
Alsof dates überhaupt tot relaties moeten leiden? Of doe ik iets fout?

Nou ja, ik zou in principe (niet te hard lachen Qimm en N00dles ) niet zo snel met iemand seks hebben, maar dat is niet omdat ik bang ben dat er dan geen relatie uit voortkomt... Het idee is niet eens in me opgekomen? Ik bedoel, tijdens een date wordt het toch al wel duidelijk of je iemand vaker wilt zien of niet, en je weet daaruit toch ook wel op te maken of er eventueel een relatie in zit of niet? Vervolgens wel of niet seks hebben heeft daar toch weinig mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 17:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
*grinniks zachtjes*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 17:41
Verwijderd
volgens mij maakt het niet zo veel uit. als je een date hebt dan weet je dan wel al of je diegene leuk vindt of niet, ik denk dat seks daar verder niet zoveel mee te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 18:53
Lauwie101
Lauwie101 is offline
ik vind het een beetje easy, beetje fout. Zou het ook niet zo snel doen inderdaad. Maarja, misschien dat het voor sommige relaties wel werkt?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Maarja, misschien dat het voor sommige relaties wel werkt?
Waarom zou het niet voor alle relaties werken?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:03
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik vind niet dat je per definitie de kans op een relatie verpest door bij de eerste date seks te hebben. maar ook niet dat je hem vergroot door het persé niet te doen. voor iedereen is dit anders denk ik.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Wat een onzin dat seks hebben op je eerste date een slecht begin is. Volgens mij is het een prima begin als je mekaar enorm wild lekker vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2007, 21:16
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Je verpest de relatie niet ofzo, maar het is beter om te wachten met seks op de eerste date als je de andere als relatiemateriaal beschouwd (maar het is niet per se nodig, ligt ook veel aan de personen).
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 21:24
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Ik zou hem eerst beter leren kennen hoor, beetje vroeg denk ik...

Maar jij bent 11
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn keuze staat er niet bij. Als het goed voelt, waarom niet? Ikzelf geloof niet dat ik me er op m'n gemak bij zou voelen, maar als dat wel zo is en de situatie is ernaar, waarom ook niet?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 22:40
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
stel nou dat iemand na een paar dates heel erg leuk is, en vervolgens een kleine kromme pik blijkt te hebben ulll. ik ben pro.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin dat seks hebben op je eerste date een slecht begin is. Volgens mij is het een prima begin als je mekaar enorm wild lekker vindt.
Ik denk dat dit juist is. Mijn huidige vriendin en ik lagen de eerste date ook meteen in bed en dat gaat al bijna driekwart jaar perfect. Niet dat dat nu zaligmakend is, maar je moet er niet zwaarder aan tillen dan nodig is. Als het lekker is en je bent er met je verstand bij, dan is er geen enkel probleem.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Alsof dates überhaupt tot relaties moeten leiden? Of doe ik iets fout?

Nou ja, ik zou in principe (niet te hard lachen Qimm en N00dles )
Daar schoot ik al in de lach, sorry.


OT:

Ik vind het eigenlijk weinig uitmaken voor een eventuele relatie, of je nu meteen al seks hebt of veel later pas. Als die klik er is, dan is ie er, en daar verandert een portie seks niets aan. Tenzij je loopt te klunzen in bed, dan zit een relatie er ook niet meer in. Maar dan zou dan later wel naar voren zijn gekomen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 05:46
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik snap niet wat er fout aan zou zijn zolang het van twee kanten komt.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 06:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vind seks op een eerste date geen goede springplank voor een relatie, maar het sluit een relatie (weet ik ook uit eigen ervaring) ook absoluut niet uit.
Zoiets ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 08:14
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
moet kunnen, als het chill is.
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 08:56
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Er kan vanalles uitkomen:
Seks -> relatie
Seks -> geen relatie (slechte seks)
Seks -> scharrel (goede seks, geen andere raakvlakken)
Geen seks -> relatie (spanning opbouwen of zo)
Geen seks -> geen relatie

Het ligt er een beetje aan wat je (allebei) wilt. Persoonlijk wil ik iemand eerst beter leren kennen op andere gebieden en dat is een betere basis voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Mijn huidige relatie is voortgekomen uit een portie goeie seks binnen 38 uur na onze eerste ontmoeting
en we zijn nu bijna 2.5 jaar samen. Dus het kán wel...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-11-2007, 11:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik denk dat dit juist is. Mijn huidige vriendin en ik lagen de eerste date ook meteen in bed en dat gaat al bijna driekwart jaar perfect. Niet dat dat nu zaligmakend is, maar je moet er niet zwaarder aan tillen dan nodig is. Als het lekker is en je bent er met je verstand bij, dan is er geen enkel probleem.
Sowieso vind ik scharrels waar ik nooit mee naar bed geweest ben (de ene meid gaat gewoon all the way meteen, de andere wil wachten, en dat kan dan weer wachten tot ze all the way gaat of de eerste keer niet meteen neuken maar wel handwerk waardoor ze zo geil worden dat ze alsnog willen neuken....moeilijk!) altijd een beetje zonde. Vind het niet zo'n ramp als een van beiden niet verder wil, als er maar wel geneukt is
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 12:11
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
...was shocked when russell demanded her to have sex on the first date and she isn't normally like that - she fuckin is; if she wasn't there wouldnt have been a second date.

dus zo alleen val ik op mannen
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Alsof dates überhaupt tot relaties moeten leiden?
Dat ja. Het lijkt juist meer standaard te worden, en dat is logisch. Je date hier en daar wat voordat je serieus met elkaar verder gaat. Maar ik ben niet een type dat seks heeft 'just for fun', en dus zou het voor mij op een eerste date niet gaan. Dat het voor anderen werkt is prima, maar ik denk zelf dat ik me daar niet lekker bij zou voelen. Ik zou me persoonlijk afvragen wat iemand van me wil en hoe hij me zou zien.

Maar goed, er zijn zat mensen bij wie het wel werkt en die anders tegen seks aan kijken dan ik, dus het zal vast wel kunnen. Ik denk niet dat je hierdoor een vergrotere kans hebt op wat dan ook in een relatie, als die er al komt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 18:00
Verwijderd
Ik vind dat het niet verder moet gaan dan zoenen en knuffelen op een eerste date (en dan ook zeker niet meteen, maar tegen het eind van de avond ofzo kan het best).

Meteen meer zou ik raar vinden en op afknappen. Een vrouw moet toch een bepaalde klasse hebben vind ik en niet meteen met iemand het bed induiken.

Het is ook veel leuker als je dat even uitstelt, lijkt me
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Mijn relatie begon met seks.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:02
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je kunt maar beter meteen testen of het klikt tussen de lakens voordat je je hartje verliest en wonder(wo)man in kwestie blijkt er dus echt niks van te kunnen. Lig je daar dan met een superleuke en lieve en slimme en knappe aanbedene waar je helemaal mee verder wilt, en je geliefde kan met de beste wil van de wereld je fire niet lighten, ben je dan even bekocht?

(Hmm, misschien is dat Armoeds probleem wel.....)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik geloof niet in dates. Ik geloof in vriendschappen die uitgroeien tot meer. En voor mij staan seksuele handelingen en seks vrijwel gelijk. Als je mijn toestemming hebt voor het een dan ook voor het ander. (orale seks is ook seks anders zou het geen seks heten)

Ik geloof ook in vriendschappelijke seks. Dus stel je hebt een goeie maat waar je het mee doet, dan kan daar een relatie uit komen. Maar dat kan ook zonder dat je seks met hem/haar hebt gehad. Ik denk dat seks echt helemaal niets uitmaakt wat relaties betreft
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 17:47
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
(Hmm, misschien is dat Armoeds probleem wel.....)
Nee dat is juist mijn sterke kant. Van het weekend 17 orgasmes binnen 2 uur gegeven (als ik haar moet geloven).

Hmm then again eigenlijk is alles mijn sterkste kant 8D 8D 8D xD
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 18:03
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Geen seks op de eerste date.. Hooguit zoenen! Maar ik ben al ruim 2,5 jaar geen vrijgezel meer dus dates heb ik ook niet meer
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 19:16
***
*** is offline
Citaat:
Nee dat is juist mijn sterke kant. Van het weekend 17 orgasmes binnen 2 uur gegeven (als ik haar moet geloven).

Hmm then again eigenlijk is alles mijn sterkste kant 8D 8D 8D xD
1 per 7 min, schraal hoor
in een orgie zeker?

ot: beter van niet
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 19:30
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
1 per 7 min, schraal hoor
Tjah.

Citaat:
in een orgie zeker?
Nee. Dan gaat het veel sneller.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 19:44
***
*** is offline
Citaat:
Tjah.



Nee. Dan gaat het veel sneller.
al haar persoonlijkheden dan?
jemig wat ben jij goedgelovig

ot:
Dat de jongen geen nee zegt tegen seks op de 1e date, lijkt me nogal wiedes dus zou dat wat mij betreft geen invloed hebben of ik hem al dan niet als relatiemateriaal beschouw.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 20:25
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
al haar persoonlijkheden dan?
O die heb ik gefiltert anders zat ik rond de 35.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 21:05
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
ot:
Dat de jongen geen nee zegt tegen seks op de 1e date, lijkt me nogal wiedes dus zou dat wat mij betreft geen invloed hebben of ik hem al dan niet als relatiemateriaal beschouw.
Tuurlijk wel, ik hoef ook geen makkelijke jongen die met iedereen zomaar het bed zou induiken, ik wil me wel speciaal genoeg voelen hoor
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit seks op eerste date?
pubertje7
9 22-10-2011 12:06
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.