Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2007, 18:03
golden brown
golden brown is offline
Heej,

Ik heb nu al sinds een paar weken een relatie met iemand. Om het even kort te houden: laatst waren we in de supermarkt en gaf hij me zijn portemonnee zodat ik kon betalen. Toen ik zijn portemonnee open deed zag ik in een vakje een pasfoto van zijn ex zitten. Daar is het inmiddels al wel een hele tijd mee uit. Ik zei er op dat moment niks van, omdat ik niet super jaloers wil overkomen. Toch moest ik er daana heel veel aan denken.

Ik vraag me echt af waarom hij die pasfoto er nog in heeft zitten. Ik vind ook dat je foto's van je ex niet hoeft weg te gooien, het was immers een leuke tijd, maar om dan de pasfoto van je ex in je portemonnee te laten zitten? Ik weet niet...

Wat vinden jullie hiervan? En zou ik aan hem kunnen vragen waarom die foto nog in zijn portemonnee zit?

Groetjes,

Carlijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2007, 18:21
Verwijderd
Misschien is hij die er gewoon vergeten uit te halen?

Je hoeft er ook niet over te beginnen. Je zou bijv ook je eigen pasfoto kunnen geven in de hoop dat hij die er dan in doet
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 18:28
Verwijderd
Ik heb ook nog heel lang een pasfoto van mn ex in mn portomonnee gehad. Ik had 2 jaar iets maar haar en we zijn heel goed uit elkaar gegaan dus ik zou neit weten waarom ik dan plots dat ding eruit moet gooien als het uit is?

Om een lang verhaal kort te maken:
Niet zo whinen, het is maar een pasfoto
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 18:37
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zou denken 'oh wat een lekker wijf' maar alleen als het ook daadwerkelijk een lekker wijf is. verder kan ik best voorstellen dat iemand er niet aan denkt een pasfoto eruit te halen want ik kom alleen in mijn portemonnee om snel mijn bankpas te pakken. lekker belangrijk dus, ik zou me er geen zorgen om maken. en anders zou ik gewoon vragen wie het is.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-07-2007 @ 19:37 :
en anders zou ik gewoon vragen wie het is.
Dat staat er dus: het is de ex van de vriend van TS
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 18:44
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Nala schreef op 11-07-2007 @ 19:40 :
Dat staat er dus: het is de ex van de vriend van TS
ja maar ook al wist ik wie het was. want vaak heeft zo'n vraag de uitwerken een reden te geven. niet dat ik dat nodig vindt want het is nogal paranoide je zorgen te maken om een pasfoto.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 19:00
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
in't kort: het is vast niets bijzonders Wat Nala je aanraadde is een goed idee IMHO
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-07-2007 @ 19:44 :
niet dat ik dat nodig vind want het is nogal paranoide je zorgen te maken om een pasfoto.
hmz
personally:

ik ben niet paranoide (absoluut niet zelfs)
en ik zou me er ook geen zorgen over maken (hij koos toch voor mij?)
maar ik zou het niét leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 19:32
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Als ik dat zou zien bij mijn vriend zou ik erg jaloers worden, dus ik kan me jouw voorstellen.

Maar als ik het verhaal van de andere kant bekijk, zo'n type ben ik zelf ook. Ik vergeet zoiets eruit te halen. Draag nog altijd nog de vriendschapsring van mijn ex gewoon omdat ik het wel een mooie ring vind.

Dus ik denk dat het niets is, gewoon luchtig over beginnen. Niet gelijk jaloers overkomen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 19:55
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
I1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 19:57
Verwijderd
Een foto van je ex bewaren; prima. Maar niet in je portemonnee. Dat is de plaats voor je huidige vriendin en later komen de kinderen er ook in, als je dat leuk vindt. Maar niet je ex.
Maar maak je ook niet te druk; vraag er gewoon eens naar, waarschijnlijk had hij het niet eens door
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 20:15
stuitertje
stuitertje is offline
Even een vraagje: was het alleen haar foto die erin zat of was het een stapeltje meerdere foto van meerdere mensen?

Mijn ex had namelijk ook wel een foto van zijn ex in zijn portomonee maar daarbij nog een stuk of 8 foto's van andere mensen (niet allemaal exen hoor haha)
en dat vond ik niet zo erg, maar een losse foto van 1 ex zou ik ook niet zo heel leuk vinden denk ik.

Ik zou als ik jou was gewoon eens op een rustig moment zeggen: ow ja.. weet je nog laatst dat ik je portemonnee kreeg.. ik zag nog een foto van je ex, ben je die gewoon vergeten eruit te halen? of zit die er nog met een reden? (niet jaloers of boos.. gewoon casual )
En dan kan je aan de hand van zijn uitleg bepalen wat je doet...
zeggen dat je het niet zo leuk vind of er vrede mee hebben, aan jou de keus maar wees gewoon rustig tegen hem, daar bereik je meer mee dan boos worden

Succes!
__________________
love is like heaven, but it can hurt like hell
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik zou als ik jou was gewoon eens op een rustig moment zeggen: ow ja.. weet je nog laatst dat ik je portemonnee kreeg.. ik zag nog een foto van je ex, ben je die gewoon vergeten eruit te halen? of zit die er nog met een reden? (niet jaloers of boos.. gewoon casual )
Dat vind ik juist wel een beetje jaloerzig overkomen, als je na een lange tijd er opeens over begint.. Net alsof je er al heel lang over nadenkt (wat wel zo is, maargoe). De volgende keer dat hij je laat betalen vragen, of gewoon stiekem eruit flikkeren
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 20:41
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Mijn vriend heeft ook n pasfoto in zn portemonnee waar een ex (niet de meeste recente) opstaat, maar daar staan ze beide op met nog 2 andere mensen. hij vindt het een leuke foto. Ik zit er niet mee, hij draagt ook n foto van mij mee.
Een foto met alleen zn ex (zeker als t de meest recente is) in zn portemonnee en dan idd als er geen andere foto's van vrienden inzitten zou ik niet zo leuk vinden.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 22:21
Verwijderd
Citaat:
stuitertje schreef op 11-07-2007 @ 21:15 :
Even een vraagje: was het alleen haar foto die erin zat of was het een stapeltje meerdere foto van meerdere mensen?
Dat maakt nogal uit, ja. Ik heb een stapeltje pasfoto's in mijn portemonnee (wel van mensen die belangrijk voor me zijn, trouwens, maar dat kan een ex prima zijn), maar de foto's 'achter het raampje' zijn van 't vriendje en mijn beste vriendinnen. Ik zou het ook niet leuk vinden als hij een foto van een ander meisje op die plek doet, want dat is toch de plek die je voor vriendjes/familie/heel goede vrienden gebruikt.. maar ergens verderop in z'n portemonnee, och ja, dat ziet geen kip. Maar goed, vriendlief heeft alleen maar exen waar ik met de beste wil van de wereld niet jaloers op word, zo over is dat, dus tja.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 22:29
golden brown
golden brown is offline
Citaat:
Nala schreef op 11-07-2007 @ 19:21 :
Misschien is hij die er gewoon vergeten uit te halen?

Je hoeft er ook niet over te beginnen. Je zou bijv ook je eigen pasfoto kunnen geven in de hoop dat hij die er dan in doet
Tja ik vond het gewoon veemd, het is al 2 jaar geleden o.i.d. en voor mij heeft hij nog een vriendin gehad. en dan nog heeft hij een foto van juist die ex in zijn portemonnee zitten.

Ik kan er niks ana doen maar ik vind het gewoon vreemd dat je na zolang nog een pasfoto van je ex erin hebt zitten.

@ iedereen; het zal inderdaad wel niks zijn maar dat zou ik graag van hem willen horen. weet alleen echt niet hoe ik daar over zou kunnen beginnen.....
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
golden brown schreef op 11-07-2007 @ 23:29 :
Tja ik vond het gewoon veemd, het is al 2 jaar geleden o.i.d. en voor mij heeft hij nog een vriendin gehad. en dan nog heeft hij een foto van juist die ex in zijn portemonnee zitten.

Ik kan er niks ana doen maar ik vind het gewoon vreemd dat je na zolang nog een pasfoto van je ex erin hebt zitten.

@ iedereen; het zal inderdaad wel niks zijn maar dat zou ik graag van hem willen horen. weet alleen echt niet hoe ik daar over zou kunnen beginnen.....
Gewoon de foto's in zijn portemonnee doorkijken en dan vragen wie wie is..? Of als alleen die van haar erin zit, z'n portemonnee weer een keer in handen krijgen en dan vragen wie ze is, of als hij weet dat jij weet wie ze is, zeggen "Is dit die-en-die waar je toen-en-toen wat mee had?" Zegt ie vast wel íets op.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 22:51
Verwijderd
Tsja... Je kan er een heleboel verklaringen voor bedenken natuurlijk. Dat hij van die exen na haar geen foto had ofzo. Weet ik het. Ik ga er maar vanuit dat mannen daar altijd wat minder emoties bij hebben dan vrouwen.
Ik flikker altijd alle foto's en dingen in een doos om die vervolgens nooit meer open te maken. Mannen schijnen daar toch anders in te zijn.

Maar als je er echt mee zit, zou ik er gewoon over beginnen. Hoe? Op een manier die bij je past. Bijv als je een fotohokje ziet staan en dat je graag samen een foto maakt omdat je zag dat zijn ex er nog in zat. Of hij het erg vind dat daar aan andere foto komt ofzo...
Denk dat ik zoiets zou doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2007, 23:25
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 11-07-2007 @ 20:25 :
hmz
personally:

ik ben niet paranoide (absoluut niet zelfs)
en ik zou me er ook geen zorgen over maken (hij koos toch voor mij?)
maar ik zou het niét leuk vinden
nee echt leuk zou ik het ook niet vinden natuurlijk, zeker niet als er dan geen foto van mezelf in zit hahaha

en als het al twee jaar geleden is en hij heeft er tussendoor nog een vriendin gehad dan zit die foto er vast in omdat ze bijzonder voor hem is ( geweest). of misschien durft hij hem er eenvoudigweg niet uit te halen omdat hij bang is dat zijn ex dan boos wordt. die jongens heb je natuurlijk ook
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 00:31
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
wie stopt ECHT fotos in zn portemonnee anyway
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 00:31
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja ook zoiets want dan gaan ze toch maar kapot enzo. en je kijtk er toch nooit naar. ik geloof dat mijn vriend er een van mij heeft toen ik nog kort haar had.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 00:34
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
ach ik zou er me niet teveel van aantrekken, ik heb zelfs foto's van 2 exen in mijn portemonnee de ene was een goede vriend van me (was omdat hij is overleden)

En de ander tsja, ik denk er niet meer aan Zit gewoon nog in mijn portemonnee Verder heb ik tig foto's van mij en mijn huidige vriend in mijn portemonnee
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 00:48
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
golden brown schreef op 11-07-2007 @ 19:03 :
Heej,

Ik heb nu al sinds een paar weken een relatie met iemand. Om het even kort te houden: laatst waren we in de supermarkt en gaf hij me zijn portemonnee zodat ik kon betalen. Toen ik zijn portemonnee open deed zag ik in een vakje een pasfoto van zijn ex zitten. Daar is het inmiddels al wel een hele tijd mee uit. Ik zei er op dat moment niks van, omdat ik niet super jaloers wil overkomen. Toch moest ik er daana heel veel aan denken.

Ik vraag me echt af waarom hij die pasfoto er nog in heeft zitten. Ik vind ook dat je foto's van je ex niet hoeft weg te gooien, het was immers een leuke tijd, maar om dan de pasfoto van je ex in je portemonnee te laten zitten? Ik weet niet...

Wat vinden jullie hiervan? En zou ik aan hem kunnen vragen waarom die foto nog in zijn portemonnee zit?

Groetjes,

Carlijn
Om jou te terroriseren..Komop de man is met je samen en vertrouwt jou zijn portemenee toe met daarin die pasfoto. Aangezien hij dat zonder omhaal doet kan je ervan uitgaan dat er niks meer is met die ex en hem, anders had hij die portemenee toch niet zonder nadenken gegeven.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 04:27
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 12-07-2007 @ 01:31 :
wie stopt ECHT fotos in zn portemonnee anyway
Hehe, ja, slaat eigenlijk nergens op. Net zoiets als een pasfoto in je kontzak stoppen om er af en toe even naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 06:49
Verwijderd
hey mijn vriend heeft psies t zelfde. Hij heeft zo'n vakje met ruimte voor 2 pasfoto's. Hij heeft dan ook echt 2 pasfoto's van zn ex dr in zitten. Kweet niet eens oftie het door heeft. Ik heb het nu 2 keer gezien, maar ik leg ik voor mezelf maar uit als ontwetendheid.

Ik heb zelf namelijk ook zonder het te 'weten' nog een foto van mij en mn ex in mn portemonnee gehad. Maar ik geef em nog tot na de zomer de tijd en dan vraag ik denk ik gewoon zoiets van: waarom heb je in hemelsnaam nog 2 pasfoto's van je ex erin? Of zelf pasfoto's moeten laten maken voor t een of ander vaag doel en hem dat laten weten. Dan wil hij vanzelf wel n pasfoto

en als hij dan mijn foto naast die van zn ex doet ga ik wel even boos worden denk ik

maja haal de tips eruit owso succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2007, 07:40
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 12-07-2007 @ 01:31 :
wie stopt ECHT fotos in zn portemonnee anyway
Ik. Waar moet je ze anders laten als je ze krijgt?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 10:17
Verwijderd
Citaat:
golden brown schreef op 11-07-2007 @ 23:29 :

@ iedereen; het zal inderdaad wel niks zijn maar dat zou ik graag van hem willen horen. weet alleen echt niet hoe ik daar over zou kunnen beginnen.....
"Waarom heb je die foto van <naam ex> eigenlijk nog in je portemonee?"
Het makkelijkst op een moment dat zijn portemonee in beeld is, maar kan op elk moment (ja niet tijdens de seks ofzo maar wel als je gewoon aan het praten bent).
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 10:49
Verwijderd
Is ie niet gewoon nog bevriend met zn ex ofzo?
Ik vind het geloof ik niet zo'n probleem. Wel als hij mijn foto er niet bij zou willen doen of eventueel er overheen als er weinig plek is, ik bedoel, alsnieuwe vriendin zijnde wil ik wel het beste plekje in zijn portemonnee maar ik zou er niet teveel achter zoeken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 11:15
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
Als je nog eens zijn portemonnee vast hebt:"Hey, is dat je ex?". Kun je er gelijk verder naar vragen.
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 14:00
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Punt 1 - Vraag er naar (goh wat origineel)

Punt 2 - 't is maar een pasfoto. Misschien wil ie er ook wel een van jou instoppen. Het hoeft echt niet zo veel te betekenen. Ik heb een tas-aapje dat ik van mijn ex heb gekregen ook nog steeds aan m'n tas zitten.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 14:59
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Mijn vriend had lange tijd een foto van een meisje waarop hij jaaaaren verliefd was in zn jaszak zitten, kon die lekker even wegzwijmelen bij die foto (L)
maar nu issie vies want mn mattie heeft erop gesabbeld
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 17:45
De Dood
De Dood is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-07-2007 @ 20:57 :
Een foto van je ex bewaren; prima. Maar niet in je portemonnee. Dat is de plaats voor je huidige vriendin en later komen de kinderen er ook in, als je dat leuk vindt. Maar niet je ex.
Het is geen 1960 meer hoor!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 21:42
Verwijderd
ik vind wel meer dingen in mijn portemonnee die er ooit ingegaan zijn en er nooit meer uit gegaan zijn.

Veel vrienden hebben dat, opruimen is niet mannen eigen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 22:42
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb nog jaren een bonnetje van een balpen gekocht in harrods die ik aan een exvriendje had gegeven in mijn portemonnee gehad. was omdat hij diep verstopt zat en ik vond het wel grappig toen ik hem vond.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 22:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Maar je kan het natuurlijk nog steeds best vervelend vinden en dan kan je dat toch gewoon zeggen?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 22:56
Verwijderd
Citaat:
De Dood schreef op 12-07-2007 @ 18:45 :
Het is geen 1960 meer hoor!
Sorry hoor, maar foto's van exen in je portemonnee gaat me gewoon te ver. Leuk als je nog goed bevriend bent met elkaar, maar come on; in je portemonnee?!
Dan ben ik maar ouderwets, 't gaat me te ver
Ik zou het er niet om uit gaan maken, maar ik zou de foto wel graag uit de portemonnee zien. (Sowieso vind ik foto's in portemonnees vrij onnodig, stop er gewoon pasjes en geld in )
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2007, 23:01
onraakbaar
onraakbaar is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-07-2007 @ 23:56 :
Sorry hoor, maar foto's van exen in je portemonnee gaat me gewoon te ver. Leuk als je nog goed bevriend bent met elkaar, maar come on; in je portemonnee?!
Dan ben ik maar ouderwets, 't gaat me te ver
Ik zou het er niet om uit gaan maken, maar ik zou de foto wel graag uit de portemonnee zien. (Sowieso vind ik foto's in portemonnees vrij onnodig, stop er gewoon pasjes en geld in )
Zeik niet zo, als hij graag die foto bewaart moet hij dat toch zelf weten?

Het was immers iemand waar hij iets om gaf en leuke dingen mee heeft gedaan. Ik vind het nooit erg als een vrouw herinneringen aan haar exen bewaart. Dat is toch een teken van echte liefde en dat ze je niet zomaar zal vergeten als het over is.

Dat is toch speciaal.

Je moet nooit iemand dwingen mooie herinneringen weg te gooien. Dan ben je gewoon een ontzettende egoist.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
het gaat niet om de foto, maar om het feit dat-ie in z'n portemonnee zit..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:06
Verwijderd
@onraakbaar:
Dat mag je gerust vinden, maar ik vind het niet.
En nogmaals; als mijn vriend/man een foto van z'n ex zou willen bewaren; fine, maar niet in z'n portemonnee. En ook niet ingelijst op z'n bureau. Dat gaat me gewoon te ver.
(Ik zou niemand dwingen mooie herinneringen te vergeten, maar daar hebben we het nu ook niet over. Een foto uit een portemonnee verwijderen verwijdert niet die herinneringen )

Laatst gewijzigd op 12-07-2007 om 23:17.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:12
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmm jij klinkt me wel erg jaloers ingesteld. kom op, een foto...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:13
onraakbaar
onraakbaar is offline
Citaat:
grl schreef op 13-07-2007 @ 00:06 :
het gaat niet om de foto, maar om het feit dat-ie in z'n portemonnee zit..
Dat maakt toch niet uit? Als hij het fijn vindt die foto bij zich te dragen, waarom niet?

Wat is het volgende? Dat de fotolijstjes wegmoeten als die staan bij hem thuis?

Als iemand mij ooit zou vragen dingen weg te doen, doe ik haar weg
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
onraakbaar schreef op 13-07-2007 @ 00:13 :
Dat maakt toch niet uit? Als hij het fijn vindt die foto bij zich te dragen, waarom niet?

Wat is het volgende? Dat de fotolijstjes wegmoeten als die staan bij hem thuis?

Als iemand mij ooit zou vragen dingen weg te doen, doe ik haar weg
Misschien is het verschil dat ik samenwoon; ik heb geen zin in foto's van exen om me heen (hij gelukkig ook niet).

En het tweede verschil is misschien dat we al 7 jaar samen zijn, en hij twee exen heeft, waarmee hij geen lange relaties heeft gehad (hooguit een paar maanden).
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 13-07-2007 @ 00:12 :
hmm jij klinkt me wel erg jaloers ingesteld. kom op, een foto...
Ik? Oef, jij vergist je echt zo
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:23
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
@eerdere post: dan had ik juist zoiets gehad van 'oh boeiend', als hij het er toch maar een paar maanden mee had en ik al jaren met hem zou hebben.

je komt wel heel jaloers over. en ik ken je natuurlijk helemaal niet dus weetikveel. zo kom je gewoon over als je al niet tegen een pasfoto kan.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 13-07-2007 @ 00:23 :
dan had ik juist zoiets gehad van 'oh boeiend', als hij het er toch maar een paar maanden mee had en ik al jaren met hem zou hebben.
Het zou me ook weinig doen hoor, maak je geen zorgen, als hij die foto wil houden, prima. Maar liever niet. Ik kan dus best tegen een pasfoto, zou het alleen vreemd vinden wanneer een van z'n exen in z'n portemonnee zou zitten na een betekenisloze relatie en compleet geen contact daarna Niets met jaloezie te maken, meer met complete onnodigheid

Maar dat is ook compleet niet de situatie van TS.
Mijn punt gaat ook compleet niet om jaloezie, maar om 't feit dat ik gewoon vind dat die pasfoto daar niet meer hoort.

Laatst gewijzigd op 12-07-2007 om 23:29.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:27
onraakbaar
onraakbaar is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-07-2007 @ 00:21 :
Misschien is het verschil dat ik samenwoon; ik heb geen zin in foto's van exen om me heen (hij gelukkig ook niet).

En het tweede verschil is misschien dat we al 7 jaar samen zijn, en hij twee exen heeft, waarmee hij geen lange relaties heeft gehad (hooguit een paar maanden).
Ja ja, praat het maar goed voor jezelf.

Als iets voor haar betekenis heeft, vind ik het niet erg als het in de kamer staat. Die mensen maken deel uit van wat hij belangrijk vond in z'n leven en dat is niet zomaar iets. Dat is juist iets wat je met elkaar hoort te delen.

Hij zal je er dankbaar voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
onraakbaar schreef op 13-07-2007 @ 00:27 :
Ja ja, praat het maar goed voor jezelf.

Als iets voor haar betekenis heeft, vind ik het niet erg als het in de kamer staat. Die mensen maken deel uit van wat hij belangrijk vond in z'n leven en dat is niet zomaar iets. Dat is juist iets wat je met elkaar hoort te delen.

Hij zal je er dankbaar voor zijn.
Ik praat het niet goed voor mezelf, ik vertel gewoon hoe het is
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:31
Verwijderd
Citaat:
onraakbaar schreef op 13-07-2007 @ 00:01 :
Zeik niet zo, als hij graag die foto bewaart moet hij dat toch zelf weten?

Het was immers iemand waar hij iets om gaf en leuke dingen mee heeft gedaan. Ik vind het nooit erg als een vrouw herinneringen aan haar exen bewaart. Dat is toch een teken van echte liefde en dat ze je niet zomaar zal vergeten als het over is.

Dat is toch speciaal.

Je moet nooit iemand dwingen mooie herinneringen weg te gooien. Dan ben je gewoon een ontzettende egoist.
Je gooit toch geen mooie herinneringen weg, je plaatst alleen dat wat nú belangrijker is op de voorgrond. Lijkt mij zo. Want dat doe je toch met foto's die je inlijst of voorin je portemonnee bewaart - laten zien dat die persoon voor jou heel belangrijk is. Als daar wel een ex zou staan en ik niet, (en hij was niet nog heel goed bevriend met die ex o.i.d.), dan zou ik daar toch mijn wenkbrouwen bij optrekken. Of hem gewoon subtiel een pasfoto van mezelf onder z'n neus duwen natuurlijk, mocht hij die niet hebben

Maar goed, dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe hij het doet. Mijn vriendje heeft z'n koelkast en deur volhangen met foto's van mensen, waarvan sommigen nog steeds goede vrienden zijn en andere horen bij leuke tijden, maar die voor mijn tijd al verdenen waren. Dat zal me ook worst wezen. Maar de enige ingelijste foto is wel eentje van ons, en dat vind ik toch ook wel weer leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:34
Verwijderd
Exact, mijn man heeft één foto op 't werk hangen, en die is van ons samen. Als dat een foto was van een ex, dan zou dat raar zijn. Maar zouden er heel veel foto's hangen, waaronder foto's van exen en van ons, dus gewoon een soort 'muur' van herinneringen, dan zou dat compleet geen probleem zijn. Alleen een ex is raar, maar meer ook niet. Het is geen enorm probleem ofzo, ik zou er geen ruzie om maken.

Jaloezie zou 't pas zijn als je bij het zien van die foto gaat denken dat hij nog iets met haar heeft/wil/watdanook. Dat zou bij mij compleet niet in me opkomen, omdat ik hem daar te goed voor ken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 23:35
Verwijderd
Bij mij wel, maar ik kan dan ook bij vlagen wél jaloers zijn Alleen is dat in dit geval theoretisch want zoals gezegd heeft 't vriendje geen exen op wie ik jaloers kan zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #83
Poepkind
491 05-04-2008 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.