Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2005, 12:12
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
In een ander topic had ik gelezen dat pantène en fructis zo slecht zijn voor je haar, omdat ze er een soort siliconenlaagje overheen doen. Nu is mijn pantène bijna op en wil ik vanmiddag naar de winkel om shampoo te kopen.
Mijn vraag is nu, welke kan ik het beste nemen? Ik heb redelijk normaal haar, wel een beetje dun en shampoo met volume zou handig zijn. Ik zat aan elvive te denken, maar dat is van L'oreal en ik weet ook niet of die goed is voor je haar..

Ohja en ik was mijn haar ongeveer 3 keer in de week
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 12:24
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik gebruik de shampoo van Dove en die bevalt er goed, je haar word er heel zacht door. En wat fructis betreft, die heb ik ook heel lang gebruikt maar ik zie de nadelen er niet van eigenlijk.
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 12:41
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
WPWW schreef op 08-04-2005 @ 13:24 :
Ik gebruik de shampoo van Dove en die bevalt er goed, je haar word er heel zacht door. En wat fructis betreft, die heb ik ook heel lang gebruikt maar ik zie de nadelen er niet van eigenlijk.
Nee ik zie de nadelen van Pantene ook niet dus, maarja dat verhaal zette me wel aan het denken..
Ohja dove beviel mij niet zo, ik kreeg er 'pluishaar' van. Ik heb dat heel snel en bij pantene niet maar nu zoek ik dus een shampoo waarbij dat ook niet snel gebeurt
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Elvive heb ik heel lang gebruikt, erg goede shampoo vind ik. Enkel heb ik van mezelf al heel dik haar, en elke keer als ik die shampoo had gebruikt, kreeg mijn haar nóg meer volume dan dat ik al van mezelf had.. Of Elvive een siliconenlaagje aanlegt weet ik niet, heb er nog nooit geen klachten over gehoord iig.

Zelf gebruik ik nu sinds een jaartje of iets dergelijks Herbal, ook heel fijn, enkel over die cremespoeling ben ik niet zo te spreken. Maar ook wel het proberen waard.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:37
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
gewoon simpel kruidvat merk.. maakt allemaal niet heel veel uit..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:48
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb zelf fijn haar en weinig volume en gebruik Clairol Herbal Essence voor meer volume (die van de klaarkom-reclame ) Hij werkt wel en hij ruikt heerlijk. Ik gebruik hem dagelijks.
En Dove voor normaal haar gebruikt ik ook 1x per week, samen met het haarmasker. Daar ligt mijn haar altijd goed van (van de shampoo)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 13:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Die gele Elvive (jojoba) vindt ik heel fijn voor extra volume en stevigheid.

Verder gebruik ik ook wel eens DoppelDouche Olympic als mijn shampoo op is ofzo, maar daar krijg ik ook best veel volume van

Die Herbal Essence heb ik ook (Fruit Fusions), gewoon een lekkere shampoo
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:07
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-04-2005 @ 14:51 :
[B]Die gele Elvive (jojoba) vindt ik heel fijn voor extra volume en stevigheid./B]
Ja, die gebruik ik ook. Ik heb best dik haar van mezelf, maar ook redelijk stijl. Door deze shampoo lijkt het wat minder stijl.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 15:45
Verwijderd
Ik gebruik white rain appel, de shampoo en conditioner. Dove werkt ook goe dmaar het laat mijn haar (fijn) vaak statisch (beetje pluizig)
Ik weet niet of White Rain in nl ook verkrijgbaar is, het is ene goedkoper merk maar het ruik theerlijk en vooral in combinatie met de conditioner laat het je haar heerlijk zacht en glanzend.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:19
TaRkAn_lOvEr
Avatar van TaRkAn_lOvEr
TaRkAn_lOvEr is offline
Gebruik gliss kur Liquid Silk is heel goed voor je haren...Moet je eens proberen..
__________________
»-(¯`v´¯)-»
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:23
Mara
Mara is offline
Ik gebruik ook Dove. Maakt m'n haar niet zwaar en ik heb daarna geen cremespoeling oid nodig, enige shampoo waarbij dat zo is
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Guhl perzik. Die ruikt lekker!!

Verder gebruik ik zelf ook speciale shampoo van de kapper voor geverfd haar, en elvive voor gekleurd haar

Zolang ik er geen cremespoeling in doe kan ik zo'n beetje alles hebben (behalve anti-roos, die is te agressief )
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 20:54
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Ik denk dat ik voor elvive met jojoba ga, gewoon eens kijken hoe dat bevalt. Wat meer volume is altijd welkom ben alleen bang dat het gaat pluizen, maar dat merk ik dan wel.
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 21:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je van gewone Dove pluishaar krijgt moet je anders die voor geverfd haar eens proberen, daar heb ik het niet mee en met de normale wel. Ik heb meestal Andrelon, die ruiken lekker en zijn goedkoop en mijn haar wordt er goed schoon van, blijft er vetvrij van en glanst mooi (vooral van die met zomertarwe en zonnebloem).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 22:33
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Ik had nog een vraagje. Is het zo dat het beter voor je haar is om af en toe te wisselen van shampoo soort/merk? Dat had ik eens gehoord maar kan ook goed een fabeltje zijn hoor
__________________
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 11:16
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik heb zelf ook heel dun haar, en gebruik shampoo van de Hema. Vind het fijn, en het wordt (in tegenstelling tot veel bekende merken) niet op dieren getest.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 08-04-2005 @ 23:33 :
Ik had nog een vraagje. Is het zo dat het beter voor je haar is om af en toe te wisselen van shampoo soort/merk? Dat had ik eens gehoord maar kan ook goed een fabeltje zijn hoor
Ik denk dat dat waar is. Als je te lang dezelfde shampoo gebruikt wordt je haar daar 'verslaafd' aan. Ik heb het iig eens geprobeerd omdat ik niet zeker was of het wel waar was, en mijn haar zag er toch beter uit
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 21:20
malibukitty
malibukitty is offline
sheer blonde van john frieda!!
__________________
"Half slachtoffer, half medeplichtige, zoals iedereen."
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 21:22
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Ik gebruik geen shampoo. Talg werkt het beste.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 21:53
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik gebruik van alles-en-nog-wat door elkaar;
- Kappershampoo voor gekleurd haar
- Guhl voor gekleurd haar
- Dove shampoo voor gekleurd haar (de pot van dove-masker zorgde ervoor dat de haarverf na één toepassing erg vaal werd :-\. Wel krijg je er bijzonder zacht/ glad/ volume-achtig haar van)
- Sanex shampoo voor normaal haar
- Hema haarmasker (gebruik ik sporadisch want haarmasker en conditioners ontrekken de verf uit m'n haar )
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 22:02
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 08-04-2005 @ 13:12 :
In een ander topic had ik gelezen dat pantène en fructis zo slecht zijn voor je haar, omdat ze er een soort siliconenlaagje overheen doen. Nu is mijn pantène bijna op en wil ik vanmiddag naar de winkel om shampoo te kopen.
Mijn vraag is nu, welke kan ik het beste nemen? Ik heb redelijk normaal haar, wel een beetje dun en shampoo met volume zou handig zijn. Ik zat aan elvive te denken, maar dat is van L'oreal en ik weet ook niet of die goed is voor je haar..

Ohja en ik was mijn haar ongeveer 3 keer in de week
Als je toch nieuwe shampoo zoekt, zou je ook kunnen uitzoeken of die dierproefvrij is. De site www.dierproefvrij.nl doet het niet, maar misschien dat je er nog op een andere manier achter kunt komen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 00:35
PV
PV is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 18-05-2005 @ 23:02 :
Als je toch nieuwe shampoo zoekt, zou je ook kunnen uitzoeken of die dierproefvrij is. De site www.dierproefvrij.nl doet het niet, maar misschien dat je er nog op een andere manier achter kunt komen.
je bedoelt vast www.proefdiervrij.nl
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 07:51
Verwijderd
Citaat:
malibukitty schreef op 18-05-2005 @ 22:20 :
sheer blonde van john frieda!!
idd

of die van gliss kur
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:46
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
PV schreef op 19-05-2005 @ 01:35 :
je bedoelt vast www.proefdiervrij.nl
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:51
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
van elvive kreeg ik toch vet haar...

ik vind fructis het fijnst....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 16:40
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik was mijn haar bijna elke avond met aldi-shampoo en dan 1 keer in de week met van die dure shampoo en conditioner
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Shampoo
Verwijderd
7 21-11-2012 03:53
Lichaam & Gezondheid wel of geen shampoo?
Mrasz
22 01-03-2009 18:28
Lichaam & Gezondheid Shampoo voor een gevoelige hoofdhuid
Daantje_0705
11 27-06-2006 13:10
Lichaam & Gezondheid Welke shampoo vind jij het fijnst?
D-sire
54 16-06-2004 20:48
Lichaam & Gezondheid welke shampoo is goed voor je haar
bayirgul
31 28-04-2004 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.