Oud 01-01-2002, 20:43
indootje16
indootje16 is offline
hey allemaal!(speciaal de jongens...)

hebben jullie ooit weleens een erectie gehad op een moment dat ie nou net niet eccht uitkwam, en dat andren het ook door hadden?

Ik heb persoonlijk een keer meegamaakt (toen ik nog op schoonspringen zat..) kreeg ik een erectie toen ik dus in mn zwembroekie stond.. erg man! ik ben meteen een rondje in het koude water gaan zwemmen en ff niet boven water gekomen voordat mn pielemuisje boven mn zwembroekie uit zou komen...

vertel jullie ervaring...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 20:47
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
ja... vertel jullie ervaring! vind dit best interessant!
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 20:53
Soullar
Soullar is offline
jaw in het zwembad wel een kwartier met een handdoek op me schoot in een stoel gezeten en me vriendin toen me pesten zeg, en me telkens weer opgeilen, en opgeilen... niet leuk meer... toen heb ik de rmaar weg gestuurd... ergens anders het zwembad in, ze moest maar ff iemand anders lastig gaan vallen ander kon ik al helemaal niet maar het water in
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 20:57
indootje16
indootje16 is offline
[QUOTE]Soullar schreef:
[B]jaw in het zwembad


tja dat zwembad he? ligt gewoon aan al die wijven die daar rond lopen... is zeker je vriendin niet meer
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 20:58
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
[quote]indootje16 schreef:
[b]
Citaat:
Soullar schreef:
jaw in het zwembad


tja dat zwembad he? ligt gewoon aan al die wijven die daar rond lopen... is zeker je vriendin niet meer
Meisjes Geen wijven ...

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:25
Live and Let Die
Avatar van Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Meisjes Geen wijven ...

weer zo'n feministisch geval
__________________
Knibbel Knabbel Knuisje.... Jehova's krijgen bij ons het vuisje
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:40
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Live and Let Die schreef:
weer zo'n feministisch geval

Weer zo'n droplul
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 21:42
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Live and Let Die schreef:
weer zo'n feministisch geval


Gelukkig dat je niet zei 'weer zo'n feministisch wijf', anders had je met de zweep gekregen


__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 22:56
Cybernetic Dreams
Avatar van Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
zo vaak

hopen dat het minder wordt als ik wat ouwer ben


maaruhm 1 keer in het zwembad toen ik 12 was ofzow, en ik maar in paniek door het hele zwembad rennen
__________________
♥
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 23:01
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
hihi best grappig topic!
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 13:10
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
~ Iris ~ schreef:
hihi best grappig topic!
zeker !
wil nog wel meer verhalen horen!!
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 13:36
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
zeker !
wil nog wel meer verhalen horen!!

__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 13:42
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
is een keer toen een goede vriendin van me op me schoot ging zitten en gewoon ff beetje onhandige bewegingen maakte omdat ze niet lekker zat

ze merkte het ook enzo ik met me rooie kop zovan "euh eej dat was niet de bedoeling he?" hahah best dom achteraf
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 13:50
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik heb dat tegenwoordig niet zo vaak meer..Ohja, laatst zaten m'n vriendin en ik in de huiskamer (bij haar thuis), we zaten zo dat haar ouders niet konden zien wat ze deed, en toen ging ze er dus voor zorgen dat ik een erectie kreeg. Ik kreeg geloof ik echt een rode kop, want ik was superbang dat haar ouders het zouden zien
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 13:57
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
J@SPER schreef:
Ik heb dat tegenwoordig niet zo vaak meer..Ohja, laatst zaten m'n vriendin en ik in de huiskamer (bij haar thuis), we zaten zo dat haar ouders niet konden zien wat ze deed, en toen ging ze er dus voor zorgen dat ik een erectie kreeg. Ik kreeg geloof ik echt een rode kop, want ik was superbang dat haar ouders het zouden zien
haha!
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 18:19
girl4you
Avatar van girl4you
girl4you is offline
haha leuk topic
__________________
~'*'~I Love Mijn Schatje!!..alles kom goed aan het eind,zo niet,dan is dat niet het eind!!~'*'~
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 19:17
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Nou, als ik met mijn vriendin zoen krijg ik meestal al een stijve, alleen duurde het zoenen ne 2,5 uur. En nu heb ik echt zo'n pijn.....
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 19:25
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
J@SPER schreef:
Ik heb dat tegenwoordig niet zo vaak meer..Ohja, laatst zaten m'n vriendin en ik in de huiskamer (bij haar thuis), we zaten zo dat haar ouders niet konden zien wat ze deed, en toen ging ze er dus voor zorgen dat ik een erectie kreeg. Ik kreeg geloof ik echt een rode kop, want ik was superbang dat haar ouders het zouden zien

Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen? Hoe deed ze dat?? Ga ik ook een keer proberen!! hehehehhe ;-)

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:03
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen? Hoe deed ze dat?? Ga ik ook een keer proberen!! hehehehhe ;-)

Ze heeft me dus niet afgetrokken voor de duidelijkheid he, dat zou me net iets te ver gaan als haar ouders dr bijzitten. Ze zat gewoon met haar handen in m'n kruis, en ik hoef je toch niet uit te leggen hoe je dat moet doen, ofwel? En ik weet niet meer rpecies hoe ze zat, maar het verbaasde me dat haar ouders het niet zagen..

Misschien zijn die ouders niet zo oplettend of snel, want nog zoiets (offtopic, sorry); ik was daar blijven slapen, vraagt haar vader serieus hoe het toch kwam dat wij zo moe waren .

__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mwa, zovaak, pas geleden nog (moest alles doen om dat te verbergen).

Deze was leuk...

Jaren geleden (2, 3 jaar) op een Nivon-kamp.
Zat er een meisje bij mij op schoot, tijdens een spel (met kaarten, iedereen had 'n kaart en je mocht pas verder als iemand jouw kaart had, maar niet als er iemand bij je zat).
En zij zat niet stil ook nog.

Kreeg ik dus een erectie...
Ik snel: 'Eh, m'n knie doet pijn! Sta eens op, snel!'

Ik dus alles doen om 't wat te verbergen.
Is me (geloof ik) nog redelijk gelukt ook.


Andere keer.
In een rubberbootje, op een recreatiemeer (Bussloo). Ik heb daar twee uur in dat rubberbootje gezeten, voor 't strand, omdat dat ding niet meer naar beneden ging.

En mja, ik heb nog zó vaak dat probleem gehad, te vaak om op te noemen...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:50
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Weer zo'n droplul

hoppa die zit
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 21:26
indootje16
indootje16 is offline
[QUOTE]Cybernetic Dreams schreef:
1 keer in het zwembad toen ik 12 was ofzow, en ik maar in paniek door het hele zwembad rennen

zie je ligt aan heet zwembad met al die wijven!sorry, vergat feministisch
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 02:46
Adamh
Adamh is offline
Ik heb het iedere dag wel eens, maar ja, het is natuurlijk laten we maar zeggen...
__________________
veni vidi vici
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 03:18
Verwijderd
Jah... toen een meiske bij me op schoot zat. Ze keek me aan met zo'n blik van: "uh?!?!". Maar bleef wel zitten. Wat niet hielp.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 10:25
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ff een meissie over een jongen die wel s een (on)gewilde erectie van haar kreeg..

ik zat dus een keer op schoot bij een jongen in een kroegie en we waren allebei ligt aangeschoten etc... vraagt ie of ik ff op wil staan. dus ik zo van: wrom? hij: nou, eeuuh... voelde je t niet dan? ik: wat moest ik voelen dan? hij helemaal rood worden en een vriend zag wel wat ie bedoelde dus zegt tamelijk hard: hij heeft een stijf pikkie van je! iedereen lachen, hij helemaal rood. was best sneu voor m,maar wel lachen!

en me vriend ook zo vaak... liggen we knus tegen elkaar aan filmpie te kijken waar zo'n beetje zn ouders naast zitten zit ik met mn handen aan zn kruis enzo. (wel een deken overheen, ben een koukleumpie ) om een 1 of andere reden moet hij dan persee aan me borsten zitten, niet dat ik t erg vind...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 11:06
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
[quote]indootje16 schreef:
Citaat:
Cybernetic Dreams schreef:
1 keer in het zwembad toen ik 12 was ofzow, en ik maar in paniek door het hele zwembad rennen

zie je ligt aan heet zwembad met al die wijven!sorry, vergat feministisch
En je vergeet ook je HTML codes, zie ik.

__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 11:07
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
hoppa die zit


__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 12:07
dr martens
dr martens is offline
Zovaak in het zwembad dan ben je weer aan het klooien met meiden en dan: poing!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:38
Yolcu
Yolcu is offline
Hehe ik was een keer met m'n vriend in het zwembad een beetje aan het zoenen enzo, en toen wilde ik ff wat gaan drinken, en toen wou ie niet mee. Ik heb me rotgelachen, hoe ie daar zo lief in het water stond en ook niet naar het ondiepe wilde en eigenlijk het liefste gewoon wilde blijven staan, want het was heel druk en hij was bang dat het opviel. (Kleine kindertjes met duikbrilletjes op ofzo..)
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:59
Tha_Lord
Tha_Lord is offline
Ik heb het een keer in het zwembad gehad, ik heb zo'n hele wijde zwembroek dus onder water zie je het niet goed, maar ik was dus met een paar vriendinnen aan het zwemmen en inene wilden ze op het terrasje zitten dus ik stap zo uit het zwembad en gaat die zwembroek zo om me stijve heen hangen echt errug was dat
__________________
Op school vinden ze dat ik gek ben omdat ik altijd iedereen rel met vage frappen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 18:30
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
Andere keer.
In een rubberbootje, op een recreatiemeer (Bussloo). Ik heb daar twee uur in dat rubberbootje gezeten, voor 't strand, omdat dat ding niet meer naar beneden ging.

En mja, ik heb nog zó vaak dat probleem gehad, te vaak om op te noemen...


HAHA DAAR WAS IK DIE DAG OOK OP BUSSLOO!!
jaaaa toen hek je gezien geloof ik want ik zwemde samen met me vriend in de buurt van je bootje en zaten we nog geintjes te maken tegen elkaar over da je een stijve had enzow whoehaha
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 19:12
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Unique schreef:
Hehe ik was een keer met m'n vriend in het zwembad een beetje aan het zoenen enzo, en toen wilde ik ff wat gaan drinken, en toen wou ie niet mee. Ik heb me rotgelachen, hoe ie daar zo lief in het water stond en ook niet naar het ondiepe wilde en eigenlijk het liefste gewoon wilde blijven staan, want het was heel druk en hij was bang dat het opviel. (Kleine kindertjes met duikbrilletjes op ofzo..)

ooh echt heel grappig!!
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 11:02
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Ik heb bij ons op school in de studienissen heel vaak dat ie omhoog komt en vervolgens 10 minuten blijft staan ofzo Heel irritant, vooral als je een wijde broek aan hebt, want dan heb je meteen zo'n tent onder die tafel. Ach ja, ik zal studeren wel geil vinden ofzo..
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Weer zo'n droplul

weer zo'n persoon dat het voor zijn wijf ..uh meisje opneemt
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:07
chatfreak2002
Avatar van chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
En je vergeet ook je HTML codes, zie ik.

Beter lezen dame:
Citaat:
*HTML staat UIT
*UBB-code staat AAN
HTML staat uit, het is UBB wat wij mogen gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:43
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
yep: midden in de klas precies een paar seconden voor de bel toen ik op moest gaan staan om mijn tas in te pakken... in alle wanhoop die tas voor me broek geschoven op de tafel en heeeel langzaam ingepakt totdat alles bedaard was....

toen ik een jaar of 14 was btw was het iedere dag wel circus in mijn broek....
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:48

Ik heb het een keertje gehad toen ik 16 was ofzo en ik naar een gymnastiekles moest om mijn rug beter en sterker te maken. Ik kreeg toen een stijve en dan sta je dus in je boxer best voor paal. Gelukkig kon zij het wel begrijpen. En vind je het ook gek, ze was een mooie slanke vrouw van 25/ 26 jaar.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:51
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
all V&B schreef:

Ik heb het een keertje gehad toen ik 16 was ofzo en ik naar een gymnastiekles moest om mijn rug beter en sterker te maken. Ik kreeg toen een stijve en dan sta je dus in je boxer best voor paal. Gelukkig kon zij het wel begrijpen. En vind je het ook gek, ze was een mooie slanke vrouw van 25/ 26 jaar.
Sta je indd voor PAAL
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 18:51
Dj Pjotr
Dj Pjotr is offline
man, wel vaker...idd, het zwembad is lastig...maar 1 keer was nog erger...zat thuis in de sauna (jaja), en had net voor de gein tegen m'n buurmeisje van 16 gezegd dat ze ook maar 's een keer met me in de sauna moest duiken (ja, echt voor de gein)....de mannelijke forummers kunnen zich vast wel voorstellen wat er gebeurt als ze idd een half uurtje later poedelnaakt de sauna in komt lopen (ouders waren gelukkig niet thuis)....wist niet hoe snel ik een handdoek moest grijpen, keek ze eerst ff vreemd, maar toen ze 'm doorhad kon ze er gelukkig om lachen...heb ik nog wel lang van d'r moeten horen... (ps, ik had toen een vriendin, en hoewel er nix is gebeurd in die sauna (zijn gewoon goeie vriendin, al is dat op zo'n moment wel ff moeilijk om waar te maken) maate ze het wel direct uit toen ze hoorde dat dat buurmeisje bij mij in de sauna had gezeten...da's natuurlijk weer jammer)
en verder: je zal maar net een stevige ochtenderectie hebben...je bent wat laat, maar je wil voor school nog ff douchen....blijkt dat je moeder in de badkoamer staat....dillema..
__________________
wat doet een beker zure room met een uiterste houdbaarheidsdatum?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 21:34
Senshin
Senshin is offline
Citaat:
want ik zwemde
Wat? Je zwom?
Iig, on topic: ik heb het wel meer aan de hand, ik weet niet hoe het met de andere jongens hier zit, maar mijn meisje moet maar naar me kijken en het kan er al tegen zitten Ooit een keer best wel genant, we waren nog 'gewoon vrienden' en we liggen allemaal in de zetel, legt zij haar hoofd op mijn schoot om te slapen... kan je wel indenken wat er gebeurde, maar ik denk dat ze het wel doorhad (kan moeilijk anders), maar ze bewoog niet.

IMHO natuurlijk,
Senshin
__________________
-For love delights in praises-
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 21:48
Field
Field is offline
Citaat:
Dj Pjotr schreef:
je zal maar net een stevige ochtenderectie hebben...je bent wat laat, maar je wil voor school nog ff douchen....blijkt dat je moeder in de badkoamer staat....dillema..
dat meen je niet!

AUW!
__________________
You can save everything on alcohol, except secrets.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 22:53
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
haha vet koel die verhalen hier

hmmz, mijn vrinedje wel, ik zat bij hem op schoot, hij zegt van:'heej, je zit op men telefoon!'
ik lag echt dubbel
mjah
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 14:08
Witch Lover
Witch Lover is offline
tja, wel es ja: in zwembaden, kano's, natuistische camings (aarg!), onder het sporten (volleybal, dan kan je dus niet ff de andere kant op gaan staan..)

bleh
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 15:45
phrase
Avatar van phrase
phrase is offline
Citaat:
all V&B schreef:

Ik heb het een keertje gehad toen ik 16 was ofzo en ik naar een gymnastiekles moest om mijn rug beter en sterker te maken. Ik kreeg toen een stijve en dan sta je dus in je boxer best voor paal. Gelukkig kon zij het wel begrijpen. En vind je het ook gek, ze was een mooie slanke vrouw van 25/ 26 jaar.
eerste wat je leert in de eerste klas; geen gymkleren bij je, dan maar geen gym... in je boxer gymmen bungelt zow heh.... tzz whaaha

Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 00:39
Edo Himself
Edo Himself is offline
ja vaker
in zwembaden, tijdens sporten, ODOL's enz
maarja, da's de prijs van potentie
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 11:49
Verwijderd
das nou et sjille van skatebroeken, je kan erecteren wat je wil en niemand die et ziet
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 14:46
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
haha, hoe grappig toppic
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 19:41
just-someone
just-someone is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Weer zo'n droplul


Klasse opmerking
ff on-topic...
Zo goed als altijd ongewenst

Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 23:15
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Niet dat ik weet...
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod
clubje
23 12-10-2003 19:39
Seksualiteit A-seksueel?
Linda
63 15-01-2002 23:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.