Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 13:44
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Gisteren onze tickets geboekt, de eerste keer ooit dat ik op vakantie ga met een vriendje! Maar komt helemaal goed. En wie weet nog even langs een Italiaan die ik in Finland heb leren kennen.
En dan maar niet denken aan het eind van de vakantie . Hoewel ik er stiekem wel vertrouwen in heb dat ik 'alleen' het ook wel leuk ga hebben. Missen is niet zo erg, zolang het goed zit.
__________________
All that is solid melts into air.
Advertentie
Oud 29-05-2007, 14:51
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Optima schreef op 29-05-2007 @ 09:53 :
we zijn..... een.... een... ik krijg het nauwelijks mij strot uit....

... een

STEL



het besef kwam na een weekendje londen waarin we zo op elkaar ingespeeld waren dat het stelletjes gehalte nu wel erg hoog lag. En daarom kan ik er niet meer omheen, we zijn..een stel. Nadeel is wel dat nu mijn zorgzame kant boven komt die niet te combineren valt met mijn femme fatale kant, dus hopen dat nu ik m ffkes niet de hele tijd zie, dat ook weer wegebt en we weer sweet love kunnen maken.
heh maar die dude in t fototopic, daar ben je toch al heel lang mee?
Oud 29-05-2007, 15:04
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Maar tussen iets hebben en een echt enorm STEL zijn zit een verschil .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 29-05-2007, 15:47
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 29-05-2007, 16:20
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik ging gister naar pinkpop met een jongen die ik vorige week heb leren kennen en het was echt superleuk. hij is echt de knapste jongen die ik ken
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-05-2007, 16:48
Nuck
Nuck is offline
Fantastisch, verliefd, superblij met hem .
__________________
As if!
Oud 29-05-2007, 16:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Pff, hij doet echt raar. Eerst gaat 'ie nooit meer mee uit, dan cancalled 'ie een danceavond in Amsterdam waar 'ie pas een half jaar iets van wist, en op pinkpop deed 'ie ook al zo afstandelijk.
Ik kwam 'm 2 keer perongeluk tegen. De eerste keer liep 'ie zomaar weg met z'n aanhang. De 2e keer stond ik toevallig ineens naast 'm bij een concert en hij zei bijna niks. Na afloop gingen we allebei dezelfde kant op. Hij was met een groep, ik alleen, dus ik liep even een stukje mee, draait 'ie zich ineens om en steekt 'ie z'n hand uit "Ja wij gaan daarheen. Doei." en weg was 'ie.
Ik weet echt niet wat 'ie heeft. Een paar maanden geleden gingen we nog vaak uit en was het steeds harstikke gezellig en nu dit. wtf.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-05-2007, 17:11
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik heb hem al een week niet gezien en kan hem pas volgende week zien. Zo stom we zitten allebei in Nederland, maar ik heb m'n twee belangrijkste toernooien en tentamens, terwijl hij ook tentamens heeft en verplichte bestuursuitjes en shit heeft. Zoooo frustrerend
Maar ik ben wel heel erg verliefd
Oud 29-05-2007, 18:09
Verwijderd
En nou zorgt ie maar ook dat ie er is vanavond!
Oud 29-05-2007, 18:50
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
En als hij dan die brief wel per se gister wilde, dan moet hij reageren ook. pf.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 29-05-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 29-05-2007 @ 16:47 :
What's up?

ot. Ik wil dat het NU vrijdag is
Oud 29-05-2007, 19:20
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik mis mijn vriendje, maar ja, tentamendrukte. Over een paar weken is die drukte over voor mij.
Op vriendschappelijk gebied voel ik me best goed. Vandaag bedacht ik me dat ik volgend studiejaar echt meer sociale dingen moet gaan doen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 29-05-2007, 19:26
Verwijderd
Ik zit midden in de relatiecrisis van mijn beste vriendinnetje en haar ex en dat is allemaal heel verwarrend en ik poog geen kant te kiezen voor haar ex maar ze doet zo onredelijk.
Oud 29-05-2007, 19:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zucht, teveel mensen uit mijn omgeving houden zich op dit momenten met dingen bezig die het daglicht eigenlijk niet meer kunnen verdragen. Ik uhm.. ik uhm.. denk er even overna oke?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 29-05-2007, 21:42
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hij zit tegenover me te studeren, terwijl ik aan mijn essay zit te werken (en het forum check ). Af en toe kijken we elkaar aan en draai ik een mooi liedje op mijn computer.
Dat essay komt goed. En wij ook .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 29-05-2007, 21:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hij reageerde echt supergoed gisteravond. Damn, hij is sowieso goed in goed reageren. Ik ben nu weer helemaal zeker en happy en voel me eigenlijk onwijs dozig dat ik me zo druk erom heb zitten maken... "Neuh, je bent geen doos, gewoon een vrouw". Puh, mannen...

'n Vriendinnetje van me is nu weer vrijgezel, echt zo zielig! Niet dat vrijgezel zijn zielig is, maar het is zielig dat het uit is... Ze is helemaal verdrietig en huilerig en emotioneel... Totally not like her. Awh...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-05-2007, 22:24
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
HvJ schreef op 29-05-2007 @ 20:57 :
Zucht, teveel mensen uit mijn omgeving houden zich op dit momenten met dingen bezig die het daglicht eigenlijk niet meer kunnen verdragen. Ik uhm.. ik uhm.. denk er even overna oke?
waar denk je nog even over na?

ontopique: oh mijn lief, mijn lief, de liefde is de moeite waard.
__________________
To eu zèn
Oud 29-05-2007, 22:53
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ok, gister voelde ik me allemaal chill enzo, maar vandaag, ik wordt gék van wachten op reactie die waarschijnlijk nog wel ff op zich laat wachten.. Het is beter als het face to face gezegd is, of op papier staat, nu is het alleen maar een assumptie. Terwijl ik het wel weet. Hij heeft ook wel gezegd dat hij er redelijk stabiel over denkt. Maar stél nou dat hij helemaal geraakt is door mijn brief.. Zucht.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 29-05-2007, 22:53
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 29-05-2007 @ 17:53 :
Pff, hij doet echt raar. Eerst gaat 'ie nooit meer mee uit, dan cancalled 'ie een danceavond in Amsterdam waar 'ie pas een half jaar iets van wist, en op pinkpop deed 'ie ook al zo afstandelijk.
Ik kwam 'm 2 keer perongeluk tegen. De eerste keer liep 'ie zomaar weg met z'n aanhang. De 2e keer stond ik toevallig ineens naast 'm bij een concert en hij zei bijna niks. Na afloop gingen we allebei dezelfde kant op. Hij was met een groep, ik alleen, dus ik liep even een stukje mee, draait 'ie zich ineens om en steekt 'ie z'n hand uit "Ja wij gaan daarheen. Doei." en weg was 'ie.
Ik weet echt niet wat 'ie heeft. Een paar maanden geleden gingen we nog vaak uit en was het steeds harstikke gezellig en nu dit. wtf.
wat een loser. dont waste any more breath on him
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 29-05-2007, 23:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Myuki schreef op 29-05-2007 @ 23:24 :
waar denk je nog even over na?

Over wat ik met veel van die dingen aan moet. Gek genoeg komen vrij regelmatig mensen bij mij aankloppen zodra ze in de nesten zitten, en dat is nog tot daar aan toe. Maar nu kom ik echt situaties tegen waarvan ik zelfs steil achterover sla; Sterker nog ik moet er gewoon ECHT over nadenken om tot een passende oplossing te komen, en dat is me nog niet vaak overkomen. Heel vreemd.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 29-05-2007, 23:42
George
Avatar van George
George is offline
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 30-05-2007, 00:29
Verwijderd
Ik ben zo naïef om te denken dat iets ongecompliceerd kan zijn, terwijl ook ik me druk kan maken over smsjes en die inhoudelijk wil ontleden, het liefste met second opinions van vriendinnen. Wanneer ik hem bel en we ontdekken dat we allebei geen tijd meer hebben en hij dan iets zegt van 'we zien wel', wil ik het liefste meteen ophangen.
Verder praten mijn ouders over scheiden en wordt mijn vader met de dag zieker. En dan vinden ze het gek dat ik liever niet naar huis toe kom. :')
Oud 30-05-2007, 07:12
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 29-05-2007 @ 19:09 :
En nou zorgt ie maar ook dat ie er is vanavond!
En hij wás er, maar had het wel druk met gasten. Maar t heeft toch zin gehad om veel te lang (naast die irritante M) te blijven zitten want nu hebben we een soort van onuitgesproken date achtig iets, over twee weken (want beiden toetsen) belt ie me en dan gaan we samen uit.
Oud 30-05-2007, 09:30
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hij is zo lief, en ik zie m morgen! En ik weet nog steeds niet echt hoe leuk ik hem nou vind, en volgens mij ga ik daar nooit achter komen, dus het heeft ook geen zin om er over na te denken.
Oud 30-05-2007, 09:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 30-05-2007 @ 01:29 :
Ik ben zo naïef om te denken dat iets ongecompliceerd kan zijn, terwijl ook ik me druk kan maken over smsjes en die inhoudelijk wil ontleden, het liefste met second opinions van vriendinnen. Wanneer ik hem bel en we ontdekken dat we allebei geen tijd meer hebben en hij dan iets zegt van 'we zien wel', wil ik het liefste meteen ophangen.
Verder praten mijn ouders over scheiden en wordt mijn vader met de dag zieker. En dan vinden ze het gek dat ik liever niet naar huis toe kom. :')
Uhu. Smsjes waar je dan teveel conclusies aanhangt terwijl dat eigenlijk helemaal nergens voor nodig is, telefoongesprekken waar je eigenlijk niet vrolijk van wordt maar die toch kan waarderen (als ze door hem begonnen zijn, natuurlijk). Ach jah.

OT: Misschien hangt er toch wel het een en het ander van morgenavond af. Maar ik wil wel weer lekker tegen 'm aankruipen enzo.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 30-05-2007, 10:23
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
stout! schreef op 29-05-2007 @ 22:42 :
Hij zit tegenover me te studeren, terwijl ik aan mijn essay zit te werken (en het forum check ). Af en toe kijken we elkaar aan en draai ik een mooi liedje op mijn computer.
Dat essay komt goed. En wij ook .
Zie je wel.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 30-05-2007, 10:24
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hier ben ik al lang niet meer geweest

Veel veranderd sindsdien ? Updates die ik moet weten? Hihi..bij mij is het vrij rustig..ik weet nu wel zeker dat ik over mijn ex ben, dat is in ieder geval 1 pluspunt. En er is iemand die ik misschien leuk vind..binnenkort spreken we af, ben benieuwd!
Oud 30-05-2007, 10:52
Dzjun
Dzjun is offline
Opzich gaat het wel goed, al heb ik gewoon af en toe mn twijfels..
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 30-05-2007, 10:55
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-05-2007 @ 11:23 :
Zie je wel.
Fijn hè om gelijk te hebben ?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-05-2007, 11:02
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 30-05-2007 @ 11:24 :
Hier ben ik al lang niet meer geweest

Veel veranderd sindsdien ? Updates die ik moet weten? Hihi..bij mij is het vrij rustig..ik weet nu wel zeker dat ik over mijn ex ben, dat is in ieder geval 1 pluspunt. En er is iemand die ik misschien leuk vind..binnenkort spreken we af, ben benieuwd!
Hoi!

You know my story

Oe, leuk! Dat verhaal moet je nog vertellen

Ot.: Hetzelfde als gisteren: het moet NU vrijdag zijn
Oud 30-05-2007, 12:13
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hij is erg lief en begripvol ivm examens, steunt me erg goed en heeft me vandaag na frans examen mee uit lunchen genomen . Erg gezellig en ik vind het heel fijn dat hij er zo voor me is. Gisteravond ook al ineens 3 (!!) hele lieve smsjes <3. Gaat goed, en daar ben ik erg blij om.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 30-05-2007, 12:38
Verwijderd
Hmm ik weet het nog steeds niet, hoor. D'r is zo'n jongen van wie ik vermoedde dat hij me wel leuk vond. Ik mag hem graag, maar ja, vriendlief is hoe dan ook veel leuker En nu smste hij laatst of we misschien een keer wat konden gaan drinken, als reactie op dat ik zei dat ik dat ging doen met vriendinnen ("Oh leuk, zouden wij ook eens moeten doen.") Nja, ik trek daar een beetje mijn wenkbrouwen bij op maar vind het wel normaal, studenten doen dat gewoon. Dus ik reageer met iets als "Ja leuk, kunnen we wel een keer na college doen."

Maar vervolgens krijg ik vandaag helemaal uit het niets (maand later ofzo) alsnog een smsje of ik een keertje tijd heb voor een kop koffie ofzo. En dat vind ik dan wel weer raar; ik had toch al gezegd dat ik dat wel eens wou doen, en nu direct is geen optie want ik was al naar huis en hij is nog op de uni. Eh? Ik snap het gewoon niet helemaal, wil hij nou stiekem toch een date of zie ik spoken? Hij weet volgens mij wel dat ik een vriendje heb..

Nouja, ik snap gewoon weinig van dat jongensvriendschapsgebeuren, geloof ik. Dat is nou precies de reden waarom ik meestal met meiden om ga; dan hoef ik me tenminste niet af te vragen of ze nu wat van me willen of niet

Oh en 't vriendje is heel leuk en ik heb zin in vanavond want dan zie ik hem weer jeeej. Maar eerst een van mijn beste vriendinnetjes steunen, ze moet een essay voorlezen want ze heeft een wedstrijd gewonnen, en dan eten met een andere vriendin. Gezellig dus
Oud 30-05-2007, 12:39
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik heb toch wel erge zin in morgen En verder ben ik de afgelopen tijd echt gelukkig, dus dat is mooi!
Oud 30-05-2007, 12:46
Verwijderd
Goedgoed! Had me niet kunnen voorstellen dat we nog samen zouden zijn.. Bijna 2jaar alweer. Vanmorgen besloten dat we dat een goede reden vinden om in Antwerpen iets te eten en dan naar Pirates 3 te gaan Heb er nu al zin in..

Verder heb ik veeeel te weinig tijd voor vriendinnetjes en vriendjes, nog maar eeuhhm.. iets minder dan 7 weken school en dan vakantie! Dan weer genoeg tijd voor leuke dingen
Oud 30-05-2007, 12:56
Verwijderd
Citaat:
George schreef op 30-05-2007 @ 00:42 :
<3
Oud 30-05-2007, 13:03
Verwijderd
Waarom vind ik het vervelend om viavia te horen dat hij veel 'neukertjes' (wat een woord) heeft?
Oud 30-05-2007, 13:44
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 30-05-2007 @ 14:03 :
Waarom vind ik het vervelend om viavia te horen dat hij veel 'neukertjes' (wat een woord) heeft?
Omdat je hem duidelijk interessant vindt.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-05-2007, 14:12
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-05-2007 @ 13:38 :
Hmm ik weet het nog steeds niet, hoor. D'r is zo'n jongen van wie ik vermoedde dat hij me wel leuk vond. Ik mag hem graag, maar ja, vriendlief is hoe dan ook veel leuker En nu smste hij laatst of we misschien een keer wat konden gaan drinken, als reactie op dat ik zei dat ik dat ging doen met vriendinnen ("Oh leuk, zouden wij ook eens moeten doen.") Nja, ik trek daar een beetje mijn wenkbrouwen bij op maar vind het wel normaal, studenten doen dat gewoon. Dus ik reageer met iets als "Ja leuk, kunnen we wel een keer na college doen."

Maar vervolgens krijg ik vandaag helemaal uit het niets (maand later ofzo) alsnog een smsje of ik een keertje tijd heb voor een kop koffie ofzo. En dat vind ik dan wel weer raar; ik had toch al gezegd dat ik dat wel eens wou doen, en nu direct is geen optie want ik was al naar huis en hij is nog op de uni. Eh? Ik snap het gewoon niet helemaal, wil hij nou stiekem toch een date of zie ik spoken? Hij weet volgens mij wel dat ik een vriendje heb..

Nouja, ik snap gewoon weinig van dat jongensvriendschapsgebeuren, geloof ik. Dat is nou precies de reden waarom ik meestal met meiden om ga; dan hoef ik me tenminste niet af te vragen of ze nu wat van me willen of niet

Oh en 't vriendje is heel leuk en ik heb zin in vanavond want dan zie ik hem weer jeeej. Maar eerst een van mijn beste vriendinnetjes steunen, ze moet een essay voorlezen want ze heeft een wedstrijd gewonnen, en dan eten met een andere vriendin. Gezellig dus
Gewoon een keer koffie met m gaan drinken, hoeft verder niets achter te zitten. Probeer tijdens t gesprek ergens subtiel "mijn vriendje" te noemen zodat ie weet waar ie aan toe is (als ie denkt dat t n "date" is)

Ik ga binnenkort ook lunchen met een virnedin van me v/d middelbare school. Hoeft verder geen bijbetekenis te hebben, gewoon gezellig. En ik wandel wel eens met een andere vriendin van me (die tevens een erg goed lopende relatie heeft).

Als hij er moeilijk over gaat doen dat je een relatie hebt is ie gewoon kinderachtig, kun jij dan ook niets aan doen, maar ik verwacht het heel eerlijk gezegd niet (jullie zijn beide immers volwassen).
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 30-05-2007, 14:52
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik ga maandag zelfs wat drinken met een voormalige scharrel . We hadden elkaar al een tijd niet gesproken en zitten allebei tot over onze oren in een goede relatie, dus het lijkt me gezellig .

Maar dat is natuurlijk wel anders, want wij weten wat de ander ervan verwacht.

Wil je met hem een kop koffie gaan drinken? Zo ja, gewoon doen, maar inderdaad heel duidelijk maken dat je in niet meer geinteresseerd bent dan een kop koffie. Zo nee, gewoon niet doen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-05-2007, 15:42
Verwijderd
Vrijgezel.
Oud 30-05-2007, 15:51
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 30-05-2007 @ 16:42 :
Vrijgezel.
Kut heel veel sterkte!!!
Oud 30-05-2007, 15:58
Verwijderd
dank je wel.
Oud 30-05-2007, 16:16
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 30-05-2007 @ 16:42 :
Vrijgezel.
Nu echt? Jullie klonken altijd zo goed samen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-05-2007, 16:17
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 30-05-2007 @ 17:16 :
Nu echt? Jullie klonken altijd zo goed samen.
Ja het voelde ook goed, alleen de laatste maand ging het ineens heel erg kut.
Oud 30-05-2007, 17:12
Drlove
Drlove is offline
haha. Moest lachen vandaag. Kreeg een smsje van een meisje wat ik best leuk vind, waarin ze zei dat ze sinds een week verliefd is. Alleen wel op een meisje. Ik heb haar wel erg bekeerd
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Oud 30-05-2007, 17:48
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Haha, we hebben een 'ons liedje'. Walgelijk
Verder loopt het allemaal heel leuk, vandaag gezwommen en door het gras gerold en nu zit m'n hoofd vol met schrammen en witte bultjes
Oud 30-05-2007, 18:01
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm en tegelijk doet die andere jongen me ook nog wel wat, ben benieuwd of ik die ooit weer zie, ow help hij zegt iets op msn!! Maar mn nieuwe iets (geen vriend, geen scharrel) is wel leuker
Ow en sinds mn ex echt over me heen is, voelt het voor mij nu pas alsof het is afgesloten, en dat voelt raar en goed tegelijk.
Oud 30-05-2007, 18:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 30-05-2007 @ 15:42 :
Vrijgezel.
Sterkte
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-05-2007, 18:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Voorlopig even niets meer
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-05-2007, 19:19
Vip3r
Vip3r is offline
Prima prima allemaal
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #64
WolterB
500 23-06-2007 13:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.