Oud 05-12-2005, 19:49
marein
marein is offline
Hee,

Ik heb een een probleempje. Ik ben nu al vanaf mei niet meer ongesteld (7 maanden dus) en ik heb geeen idee hoe dat komt.
Daarvoor was ik het al twee jaar, dus het kan ook niet aan de onregelmatigheid liggen .
Ik ben pas 14, ik kan dus niet zwanger zijn (het zal wel kunnen maar ik ben nog nooit met een jongen naar bed geweest).
Ik sport wel veel: 2 keer per week atletiek, dansen, circus, elke dag naar school heen en terug fietsen én folders rond brengen.
Verder eet ik ook niet zo veel; meestal 3 boterhammen per dag en gewoon s'avonds wat de pot schaft.

Weet ieeeemand hoe dit kan?
Alvast heel erg bedankt!
Kus (k)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 20:01
Verwijderd
Waarschijnlijk eet je te weinig. Probeer eens vijf boterhammen en een kommetje yoghurt en twee stuks fruit op een dag te eten, óók als je dat te veel vindt of geen trek hebt. Dat is nog niet echt genoeg, maar al een stuk beter dan dat je nu doet.

Je eet namelijk erg weinig, en dat is een van de oorzaken waardoor je menstruatie kan stoppen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 20:41
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Je eet inderdaad te weinig, zeker als je zoveel beweegt! Wat is je gewicht? (en lengte)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 20:44
Verwijderd
Wat de anderen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 20:51
Verwijderd
Citaat:
marein schreef op 09-10-2005 @ 19:58 :
Ik ben veertien jaar, 1.69 en ik woog net 48 kilo.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 21:05
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 05-12-2005 @ 21:51 :
ziedaar de verklaring
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 05-12-2005 @ 22:05 :
ziedaar de verklaring
Dat hoeft niet. Maar het zou wel heel goed kunnen.

@TS: Misschien een keer langs de huisarts gaan om met hem/haar te overleggen? Je zou hem/haar dan dit ook voor kunnen leggen. Maar meer eten kan iig geen kwaad met die lengte en dat gewicht. Zeker niet als je zoveel sport.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 07:16
marein
marein is offline
Oké, maar het lukt me gewoon echt niet om meer te eten
Eigenlijk heb ik 's morgens al geen trek, maar dan eet ik maar omdat het moét. En 's middags op school eet ik dan mijn boterhammen omdat ik die gewoon mee heb. Het is heel raar maar ik heb gewoon nooit honger
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 08:56
Verwijderd
Citaat:
marein schreef op 06-12-2005 @ 08:16 :
Oké, maar het lukt me gewoon echt niet om meer te eten
Eigenlijk heb ik 's morgens al geen trek, maar dan eet ik maar omdat het moét. En 's middags op school eet ik dan mijn boterhammen omdat ik die gewoon mee heb. Het is heel raar maar ik heb gewoon nooit honger
Dat is niet zo heel raar hoor, maar je moet er aan wennen dat je genoeg eet. Ik heb ook zelden honger, maar omdat ik me aan mijn eetpatroon hou, eet ik altijd voldoende. Als je dat niet zelf kan, ga dan eens naar de huisarts, die kan je er vast mee helpen met wat tips.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 14:19
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik ben 1.70 en weeg 54 kilo

Maar ik denk ook dat jij (veel) te weinig weegt/eet. Misschien kun je 's ochtends geen boterham of zoiets droogs eten, maar chocopops van Kellogs (heel lekker!) of cornflakes (en dan vooral die met suiker voor jou ). Ik wilde 's ochtends ook nooit eten, maar dit soort dingen 'lukken' altijd wel.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Poeperd schreef op 06-12-2005 @ 15:19 :
Ik ben 1.70 en weeg 54 kilo

dat is echt niet veel hoor. zij weegt gewoon heel weinig.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 14:53
Estar
Estar is offline
Ik betwijfel of het aan haar gewicht ligt, want ze zegt zelf dat ze net 14 is, en om dat nu te gaan berekenen als een volledige volwassenen

Ik denk dat het eerder te wijten is een hormoonstoornis.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 15:14
marein
marein is offline
Citaat:
Estar schreef op 06-12-2005 @ 15:53 :
Ik betwijfel of het aan haar gewicht ligt, want ze zegt zelf dat ze net 14 is, en om dat nu te gaan berekenen als een volledige volwassenen

Ik denk dat het eerder te wijten is een hormoonstoornis.
Wat is een hormoonstoornis ?!
Ik denk zelf ook niet dat het er aan ligt dat ik weinig eet.
Want de meeste mensen die ik ken eten hetzelfde als mij...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 15:17
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
je snoept nooit?
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 15:23
marein
marein is offline
Citaat:
Myuki schreef op 06-12-2005 @ 16:17 :
je snoept nooit?
Jawel. Elke avond bij de thee een koekje of zo... En soms nog tussendoor een speculaasje. Maar niet zo veel eigenlijk, we hebben thuis nooit snoep.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 15:26
Estar
Estar is offline
Citaat:
marein schreef op 06-12-2005 @ 16:14 :
Wat is een hormoonstoornis ?!
Ik denk zelf ook niet dat het er aan ligt dat ik weinig eet.
Want de meeste mensen die ik ken eten hetzelfde als mij...
Dat houdt in dat je hormonen niet meer werken zoals ze van te voren deden of behoren te doen.

Omdat je 2 jaar ongesteld bent en nog vrij jong bent kan het altijd nog zijn dat je hersens niet goed de hormonen afgeven of seintjes geven naar je eileiders om bijvoorbeeld een eitje te rijpen.

Meestal gebeurd dat niet als je een vast ritme hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 15:26
Verwijderd
Citaat:
marein schreef op 06-12-2005 @ 16:14 :
Wat is een hormoonstoornis ?!
Ik denk zelf ook niet dat het er aan ligt dat ik weinig eet.
Want de meeste mensen die ik ken eten hetzelfde als mij...
Maar mensen reageren er verschillend op. Als je 14 bent is het trouwens ook heel normaal dat je menstruatie onregelmatig is (of ineens wordt), maar jij bent al 2 jaar regelmatig ongesteld; ik vind het wel gek dat het dan ineens wegblijft. Ik zou toch eens naar de huisarts gaan, voor de zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 15:33
marein
marein is offline
ja, maar ik ben al naar de huisarts geweest (ong. 3 maanden geleden) en toen zei ze: als er de volgende keer dat je weer ongesteld bent weer zo lang tussen zit moet je maar eens terugkomen. Maar er is dus nooit een 'volgende keer dat ik ongesteld ben' geweest... En om nou weer terug te komen vind ik ook weer zoiets...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 15:44
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
marein schreef op 06-12-2005 @ 16:33 :
ja, maar ik ben al naar de huisarts geweest (ong. 3 maanden geleden) en toen zei ze: als er de volgende keer dat je weer ongesteld bent weer zo lang tussen zit moet je maar eens terugkomen. Maar er is dus nooit een 'volgende keer dat ik ongesteld ben' geweest... En om nou weer terug te komen vind ik ook weer zoiets...
Daar is de huisarts nou voor! Jij maakt je zorgen, zij heeft er verstand van en kan je helpen. Zo simpel is het. Je kan proberen om je zorgen weg te nemen door het aan ons op het forum te vragen, maar zij weet er veel meer van dan wij. Je huisarts zal het zeker niet gek vinden dat jij na drie maanden terugkomt, en je hebt er het volste recht toe.
Bovendien is er nu ook het feit dat jij (te) weinig eet. Je huisarts kan nu misschien sneller uitvinden waardoor jij niet meer ongesteld wordt.

Heb je trouwens al eens drinkontbijt geprobeerd? Gaat lekker makkelijk naar binnen en vult de maag redelijk goed. En knackebrot eet ook lekkerder weg dan boterhammen, ook een idee.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 12:07
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Hoeft echt niet aan het gewicht te liggen.

Ben je veel afgevallen? Zo niet, dan is het niet logisch dat je nu ineens niet meer ongesteld bent door je gewicht, als je dat wel altijd bent geweest.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 17:12
marein
marein is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 07-12-2005 @ 13:07 :
Hoeft echt niet aan het gewicht te liggen.

Ben je veel afgevallen? Zo niet, dan is het niet logisch dat je nu ineens niet meer ongesteld bent door je gewicht, als je dat wel altijd bent geweest.
Nee, ik ben niet veel af gevallen en daarom vind ik het een beetje vervelend dat iedereen zegt dat ik te weinig eet, ik eet eigenlijk al mijn hele leven zoveel (of weinig wat jullie dan zeggen).
Ik had wel een tijdje gehad dat ik minder wou snoepen, maar daar ben ik niet mee afgevallen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 17:37
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Iemand die ik goed ken heeft daar vroeger (ongeveer zelfde leeftijd) ook last van gehad;
-> huisarts !
Als die het niet weet, zal hij je wel naar een geneacoloog sturen. Zij is vanaf dat moment ook met de pil begonnen om haar hormonen wat beter te sturen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 19:49
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-12-2005 @ 16:26 :
Maar mensen reageren er verschillend op. Als je 14 bent is het trouwens ook heel normaal dat je menstruatie onregelmatig is (of ineens wordt), maar jij bent al 2 jaar regelmatig ongesteld; ik vind het wel gek dat het dan ineens wegblijft. Ik zou toch eens naar de huisarts gaan, voor de zekerheid.
Toen ik 16 jr was had ik een periode dat ik na jaren zeer regelmatig ongesteld te zijn geweest, de menstruatie ineens ruim 3 maand uitbleef.. Toen ik de doktersassistente belde voor een afspraak, vond ze het niet noodzakelijk dat ik zou komen. Alleen als ik onbeschermde seks had gehad kon ik een zwangerschapstest doen. Anders gewoon afwachten
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 19:58
marein
marein is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 07-12-2005 @ 20:49 :
Toen ik 16 jr was had ik een periode dat ik na jaren zeer regelmatig ongesteld te zijn geweest, de menstruatie ineens ruim 3 maand uitbleef.. Toen ik de doktersassistente belde voor een afspraak, vond ze het niet noodzakelijk dat ik zou komen. Alleen als ik onbeschermde seks had gehad kon ik een zwangerschapstest doen. Anders gewoon afwachten
Jamaar ik ben het al zéven maanden niet
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 20:09
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
marein schreef op 07-12-2005 @ 20:58 :
Jamaar ik ben het al zéven maanden niet
Like we said, huisarts!
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 20:59
Verwijderd
Citaat:
marein schreef op 07-12-2005 @ 20:58 :
Jamaar ik ben het al zéven maanden niet
Nouja, tenzij je zwanger bent () zou ik toch maar naar de huisarts gaan. Daar is ie voor (of zij.) En je kunt gewoon zeggen dat je je zorgen maakt enzo
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 21:02
Mara
Mara is offline
Citaat:
marein schreef op 07-12-2005 @ 18:12 :
Nee, ik ben niet veel af gevallen en daarom vind ik het een beetje vervelend dat iedereen zegt dat ik te weinig eet, ik eet eigenlijk al mijn hele leven zoveel (of weinig wat jullie dan zeggen).
Ik had wel een tijdje gehad dat ik minder wou snoepen, maar daar ben ik niet mee afgevallen ofzo.
Niet om hier te diep op in te gaan, daar is een ander topic voor, maar ik wilde 't toch even melden:

Je zegt dat je je hele leven al deze hoeveelheid eet. Dat is natuurlijk al niet gezond, aangezien je als kind minder nodig hebt. Je raakt nu in de puberteit, je groeit en ontwikkelt en daarom heb je meer energie nodig en moet je meer eten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 21:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
marein schreef op 07-12-2005 @ 18:12 :
Nee, ik ben niet veel af gevallen en daarom vind ik het een beetje vervelend dat iedereen zegt dat ik te weinig eet, ik eet eigenlijk al mijn hele leven zoveel (of weinig wat jullie dan zeggen).
Ik had wel een tijdje gehad dat ik minder wou snoepen, maar daar ben ik niet mee afgevallen ofzo.
Het gaat niet om hoeveel je afvalt, maar om het feit dat je lichaam te weinig voedingsstoffen en energie binnenkrijgt. Dat komt puur omdat je te weinig eet. Je lichaam spaart alles op, daarom val je niet af, maar het is niet genoeg om je lichaam gezond te houden en je lichaam laat je nu weten dat ze niet genoeg krijgt en dat het daarom niet verstandig is om een kind te krijgen als je niet eens voor je eigen lichaam goed kunt zorgen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 08:06
Verwijderd
Toen ik 13/14 was heeft er wel eens 8 maanden tussen twee menstruaties gezeten zonder dat er verder iets aan de hand was met me. Maar toen was ik pas net ongesteld, ik vind het vreemder als je 't al twee jaar bent, dan kan het nog best onregelmatig zijn maar toch niet zó onregelmatig.

Maar ik ben het wel met veel mensen eens dat je te weinig eet, zéker als je zo veel sport. Dat je dit at toen je klein was heeft er niets mee te maken, want toen was je nog kleiner en verbruikte je daardoor minder energie. Je hebt geen ondergewicht (BMI voor een 14jarige moet geloof ik tussen 16 en 24 liggen, jij hebt 16,8) maar ook dan kun je te weinig energie binnenkrijgen om optimaal te functioneren. Je lichaam schakelt dan 'overbodige' functies zoals de menstruatiecyclus tijdelijk uit omdat daar niet genoeg energie voor is.

Omdat je toch jong bent kan het ook heel goed iets anders zijn hoor .
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 09:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-12-2005 @ 09:06 :
Omdat je toch jong bent kan het ook heel goed iets anders zijn hoor .
Kan iig geen kwaad wat meer te eten om dit evt uit te sluiten ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 05-12-2005 @ 21:01 :
Waarschijnlijk eet je te weinig. Probeer eens vijf boterhammen en een kommetje yoghurt en twee stuks fruit op een dag te eten, óók als je dat te veel vindt of geen trek hebt. Dat is nog niet echt genoeg, maar al een stuk beter dan dat je nu doet.

Je eet namelijk erg weinig, en dat is een van de oorzaken waardoor je menstruatie kan stoppen.
Dat én avondeten vind ik anders veel eten :\ Maar goed
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 16:12
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-12-2005 @ 17:02 :
Dat én avondeten vind ik anders veel eten :\ Maar goed
maar het is het niet.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 16:14
gekkedoos
gekkedoos is offline
heey,

Ik weet natuurlijk niet of ji het zelfde hebt als mij, maar ik heb ook een keer gehad dat ik +/- een jaar nimet ongesteld ben geweest. Ook ik deed heel veel aan sport ( 25 uur per week) en ik ben in korte tijd best veel gewicht kwijtrgeraakt. Ben toen naar een sportarts geweest en die heeft toen allemaal bloed geprikt enzo en daar kwam uit dat ik te weinig "energie"in mn lichaam had. Als je lichaam niet genoeg energie heeft laat het dingen wegvallen om toch goed te kunnen functioneren, dus bijv. het ongesteld zijn. Hij adviseerde me om sndere dingen te gaan eten... dingen waar vooral suiker in zat ( cornflakes) te vervangen door dingen als boterhammen met kaas en boter enzo, omdat daar meer waardevolle energie in zit.

en voila.... na een maand of twee werd ik weer voor de eerste keer ongesteld

hoop dat je erw at aan hebt...

groetjes
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 19:43
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 08-12-2005 @ 17:12 :
maar het is het niet.
Precies.

Mensen hebben tegenwoordig een ongelofelijk vertekend beeld van wat veel en wat weinig eten is. Misschien beïnvloeden we elkaar, misschien is 't de media, maar het beeld is vertekend.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 20:11
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-12-2005 @ 20:43 :
Precies.

Mensen hebben tegenwoordig een ongelofelijk vertekend beeld van wat veel en wat weinig eten is. Misschien beïnvloeden we elkaar, misschien is 't de media, maar het beeld is vertekend.
Veel mensen snoepen dagelijks en drinken veel caloriehoudende drank. Als je dat combineert met 6 boterhammen, yoghurt, fruit en avondeten is het (te) veel. Als je echter alleen het gezonde voedsel er in houd is het misschien qua hoeveelheid veel maar qua energiewaarde is het weinig en 90% van de mensen zou er mee afvallen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 20:49
marein
marein is offline
Uhm, ja, oké heel leuk allemaal ... maar het was eigenlijk geen topic over eten maar wat ik moet doen.
Ik ga dus denk denk ik nog 'ns naar de huisarts (op verzoek van gekkedoos, krummeltje, al murphy, leonoor, en sorry als ik iemand vergeet ).
Ik laat jullie wel horen wat de huisarts zei
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 20:59
Verwijderd
Citaat:
marein schreef op 08-12-2005 @ 21:49 :
Uhm, ja, oké heel leuk allemaal ... maar het was eigenlijk geen topic over eten maar wat ik moet doen.
Ik ga dus denk denk ik nog 'ns naar de huisarts (op verzoek van gekkedoos, krummeltje, al murphy, leonoor, en sorry als ik iemand vergeet ).
Ik laat jullie wel horen wat de huisarts zei
Sorry, ik zal even een on-topic reactie geven.

Ik weet niet hoe lang je al ongesteld was voor je ongesteldheid uitbleef en of je toen regelmatig ongesteld was. Als dit niet zo is hoef je je geen zorgen te maken aangezien het heel normaal is om op die leeftijd een onregelmatige menstruatie te hebben of om met periodes wel/niet ongesteld te worden.

Het zou overigens wel goed zijn meer te eten doet omdat je nog in de groei bent en omdat je zoveel sport. Je verbuikt ontzettend veel en je krijgt bij lange na niet genoeg energie binnen. En ook een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad. Je kan beter daar te horen krijgen dat er niets aan de hand is dan dat je er laterna achterkomt dat er wél iets was.

Het uitblijven van je menstruatie ivm ondergewicht heeft overigens niet zoveel met het gewicht zelf te maken maar met met je vetpercentage. Je lichaam heeft nu eenmaal een bepaalde hoeveelheid vet nodig om je hormoonhuishouding goed te kunnen runnen. Op mijn laagste gewicht had ik een BMI van +/- 19 en ondanks dat mijn gewicht gezond was ben ik een aantal maanden niet ongesteld geweest. Dit komt waarschijnlijk doordat mijn vetpercentage toen toch wel aan de lage kant was.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 11:51
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 08-12-2005 @ 20:43 :
Precies.

Mensen hebben tegenwoordig een ongelofelijk vertekend beeld van wat veel en wat weinig eten is. Misschien beïnvloeden we elkaar, misschien is 't de media, maar het beeld is vertekend.
Nee hoor. Ik weet dat ik bij lange na niet genoeg beweeg om echt veel te eten. Als ik 's morgens en 's middags 2 boterhammen eet, tussendoor een appel en eventueel een koek of een stukje chocola, en 's avonds gewoon een bord vol, en eventueel 's avonds laat nog iets om op te kauwen (van fruit tot chips), denk ik dat ik écht niet te weinig eet. Anders zou ik wel te dun zijn of op andere manieren ongezond...

Maar eh, ik raak off topic
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 13:36
Mara
Mara is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-12-2005 @ 12:51 :
Nee hoor. Ik weet dat ik bij lange na niet genoeg beweeg om echt veel te eten. Als ik 's morgens en 's middags 2 boterhammen eet, tussendoor een appel en eventueel een koek of een stukje chocola, en 's avonds gewoon een bord vol, en eventueel 's avonds laat nog iets om op te kauwen (van fruit tot chips), denk ik dat ik écht niet te weinig eet. Anders zou ik wel te dun zijn of op andere manieren ongezond...

Maar eh, ik raak off topic
Nee, daar heb je geen gelijk in, om even een laatste reactie te geven

Een vrouw heeft met een gemiddelde leefstijl zo'n 2000kcal per dag nodig. Jij zegt dat je niet genoeg beweegt, dus laten we het bij jou op 1800 stellen. Daar kom jij niet aan met wat jij eet.

De reden dat je niet te dun bent is omdat je niet afvalt omdat je lichaam op den duur eraan gewend raakt. Maar technisch gezien is 't niet 'genoeg'
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 14:04
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 09-12-2005 @ 14:36 :
Nee, daar heb je geen gelijk in, om even een laatste reactie te geven

Een vrouw heeft met een gemiddelde leefstijl zo'n 2000kcal per dag nodig. Jij zegt dat je niet genoeg beweegt, dus laten we het bij jou op 1800 stellen. Daar kom jij niet aan met wat jij eet.

De reden dat je niet te dun bent is omdat je niet afvalt omdat je lichaam op den duur eraan gewend raakt. Maar technisch gezien is 't niet 'genoeg'
Nietes, ik heb een latere

Nja, eh, ga er dan maar vanuit dat ik het niet goed uitgerekend heb. Er gaat écht niet te weinig in.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Niet meer ongesteld worden
Jootje2097
4 22-03-2014 23:48
Lichaam & Gezondheid anorexia, en opeens weer ongesteld...
dollie
24 30-10-2007 14:18
Lichaam & Gezondheid Nooit meer ongesteld door een nieuwe pil
infrasoft
48 29-06-2007 21:21
Lichaam & Gezondheid Niet meer ongesteld, toch pil?
Calyx
38 10-03-2007 14:53
Lichaam & Gezondheid 2,5 maand niet meer ongesteld
pfano
22 22-03-2005 19:18
Lichaam & Gezondheid Help! Ik word niet meer ongesteld... !!
NaughtyAngel
11 28-02-2002 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.