Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2004, 00:40
DopeBean
DopeBean is offline
heyz

ik zit met een probleem

kep afgelope zaterdag met een meisje gekusd diek ontzettend leuk vind maar zondag vertelde ze me dat ze alleen een leuke jongen vond en niet meer. maandag stond ze bij een vriendin van me te janke hoe dom ze kon zijn om me te late gaan. ze heeft in die tussentijd met een ander jongen gekusd maar daar voelde hij en zij niks voor. nou vertelde ze me vandaag ( vrijdag ) da ze me nooit had moeten laten gaan en da ze een grote fout heeft begaan met die andere jongen. Ze zegt da ze niet wist dat ze zoveel om me gaf. ze vertelde me dit allemaal over de telefoon dus da is tog al persoonlijk. kep gezegd dak morge es wou prate over de toekomst maar wa zal ik zeggen. Ik ben nog steeds verliefd op haar maar van de andere kant ben ik wel tweede keus. vrienden van me zegge dak ik met haar moet gaan omdat we bij elkaar passen en andere zegge weer dak niet moet doen. ik denk dak met haar ga prate morge en dan es kijke wa ik moe doen wa vinde jullie ???

hoop da jullie me goede advies geven

greetz

me
__________________
http://I-TuneFM.tk

Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 12:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2004, 02:07
Goeniegoegoe
Avatar van Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
jeetje
__________________
huh
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 07:52
Verwijderd
Ik zou iig dus met haar praten en voor jezelf uitzoeken wat je zelf wilt en voelt. Je zegt dat je verliefd op haar ben, wil je echt een relatie met haar? Zoek dat voor jezelf uit. Daarbij moet je niet luisteren naar wat anderen zeggen, maar naar je hart.
Als je dan een relatie met haar wilt, heb het met haar erover en zoek uit hoe jullie dat in willen vullen..
Heb je daar wat aan?
Kus
Succes!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 09:02
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Hmm. Ze zoent met je, de volgende dag zegt ze dat ze niets met je wilt, en de volgende dag beseft ze al hoe dom ze was om je te 'laten gaan', omdat ze 'zoveel om je gaf'.

Pfffff
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 09:51
elledc
elledc is offline
Citaat:
DopeBean schreef op 28-02-2004 @ 01:40:
wa vinde jullie ???
Ik vind dat je moet leren schrijven.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 10:04
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 28-02-2004 @ 10:51:
Ik vind dat je moet leren schrijven.
En daar sluit ik me bij aan (en verder sluit ik me ook bij de reactie van Loontjuh aan)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 10:16
Jones
Citaat:
Sade schreef op 28-02-2004 @ 10:02:
Hmm. Ze zoent met je, de volgende dag zegt ze dat ze niets met je wilt, en de volgende dag beseft ze al hoe dom ze was om je te 'laten gaan', omdat ze 'zoveel om je gaf'.

Pfffff
he..gun die jongen toch z'n liefdesproblemen!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 10:17
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Sade schreef op 28-02-2004 @ 10:02:
Hmm. Ze zoent met je, de volgende dag zegt ze dat ze niets met je wilt, en de volgende dag beseft ze al hoe dom ze was om je te 'laten gaan', omdat ze 'zoveel om je gaf'.

Pfffff
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 10:34
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Sade schreef op 28-02-2004 @ 10:02:
Hmm. Ze zoent met je, de volgende dag zegt ze dat ze niets met je wilt, en de volgende dag beseft ze al hoe dom ze was om je te 'laten gaan', omdat ze 'zoveel om je gaf'.

Pfffff
en idd, leer normaal typen
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 11:17
Verwijderd
Gewoon, probeer het maar, je kunt altijd nog zien of het schip strandt. Niet geschoten is altijd mis.

En let eens wat beter op bij Nederlands, oke?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 11:22
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
wil je aankloten, kies voor haar. Wil je iets serieus, kies dan niet voor haar. Zij is duidelijk niet serieus. Come ooonn, eerst zeggen dat ze je alleen leuk vindt en later janken dat ze je heeft laten gaan en ook nog eens met een andere jongen zoenen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:30
Verwijderd
als ik het zo aanhoor is het een breezahslet die niks om je geeft, maar probeer het zou ik zeggen (een relatie..)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:38
Mish
Mish is offline
Citaat:
per piacere schreef op 28-02-2004 @ 13:30:
als ik het zo aanhoor is het een breezahslet die niks om je geeft, maar probeer het zou ik zeggen (een relatie..)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:42
The0
The0 is offline
Allereerst: Je bent 16, leer eerst eens schrijven/typen, dan nemen mensen je misschien nog serieus ook.

Ontopic: Ze gaat eerst om je huilen dat ze het zo jammer vind dat ze je heeft laten gaan en vervolgens zoent ze binnen een week met een ander.. hmm -> BrEzAhAlErT!!
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:48
DopeBean
DopeBean is offline
ik heb het getypt in msn taal ik dacht dat jullie dat wel begrepen. iig ik heb vanmorge sms'je gestuurd over vanavond maar nog niks terug
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
DopeBean schreef op 28-02-2004 @ 13:48:
ik heb het getypt in msn taal ik dacht dat jullie dat wel begrepen. iig ik heb vanmorge sms'je gestuurd over vanavond maar nog niks terug

wij begrijpen gewoon nederlands nog beter. Maar niet getreurd.. we begrijpen wel wat er staat alleen kun je dan zulke reacties verwachten
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:55
The0
The0 is offline
Citaat:
DopeBean schreef op 28-02-2004 @ 13:48:
ik heb het getypt in msn taal ik dacht dat jullie dat wel begrepen. iig ik heb vanmorge sms'je gestuurd over vanavond maar nog niks terug
Je leert er ook niets van he? Een hele topic vol met replies die slaan op: schrijf normaal Nederlands. Wat doet ie in zijn eerstvolgende reactie, weer het zelfde gezeik.
Maarja, zoals loontjuh al zei: we begrijpen je wel, maar verwacht dan ook zulke reacties.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Huis kopen, tips?
Nona
496 07-04-2011 21:31
Beleidszaken Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire.
Verwijderd
392 04-04-2011 16:19
Psychologie Medicatie....
Verwijderd
51 16-07-2009 00:41
Seksualiteit probleem
double-u-tee-ef
72 15-11-2006 14:20
Seksualiteit Het grote foto-topic, bedoeld voor de allerdaagse, normale foto's
telluriet
480 26-02-2004 22:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Verkracht, aangifte en dan zelf veroordeeld worden
MasterMolly
214 12-05-2002 16:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.