Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2005, 18:58
marlon
marlon is offline
Hoi,

ik ben een beetje een nieuwkomertje op dit gebied, maar ik vroeg me zo een paar dingen af.
Als je op het internet leest lijken drugs ed de normaalste zaak van de wereld en ook ik krijg op straat van een uitgemergelde man weleens cocaine aangeboden, maar verder zou ik geen idee hebben hoe ik eraan moest komen.

Een goede kennis van me zit in het wereldje, via heb kan ik nogsteeds gewoon ephedra caps regelen, maar ik zou graag een keer speed of cocaine proberen.
Ik vroeg me af hoe het toch komt dat iedereen die mensen lijkt te kunnen vinden behalve ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2005, 19:02
Verwijderd
marktplaats.nl
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:08
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Ik weet niet in hoeverre hier over gesproken mag worden. Maar in mijn geval is het zo dat ik wat vrienden had die wel eens drugs gebruikten, paar keer meegedaan, nieuwe mensen ontmoeten, drugscontacten. Bij de meeste mensen gaat het ongeveer zo, lijkt mij. Verder even stukje correct gezeur. Wanneer je een drug gaat oden die je nog nooit gedaan heb, kan je het best eerst informatie erover zoeken en het halen bij iemand die je kent en enigzins vetrouwd. Bij twijfel, niet doen. Verder is het raadzaam op het moment extra uit te kijken met coke, aangezien er de laatste tijd coke in omloop was waar antropine door heen zat. Voor de duidelijkheid: dat is niet goed, dodelijk in hoge dosis. Dus kijk uit, dan komt het wel goed en kun je er leuke ervaringen mee hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:08
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Dukko schreef op 29-01-2005 @ 20:02 :
marktplaats.nl
ebay.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:11
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
cursusje 'leren netwerken' van de loi dunno, je gebruikt wat, je praat wat met wat lui die ook gebruiken en voor je 't weet ken je wat mensen waar je terecht kan en op den duur waar je wel en niet moet halen enzo... daar 'rol' je zo in. (en daar schuilt ook 't gevaar meteen.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:11
marlon
marlon is offline
Citaat:
haplo schreef op 29-01-2005 @ 20:08 :
Ik weet niet in hoeverre hier over gesproken mag worden. Maar in mijn geval is het zo dat ik wat vrienden had die wel eens drugs gebruikten, paar keer meegedaan, nieuwe mensen ontmoeten, drugscontacten. Bij de meeste mensen gaat het ongeveer zo, lijkt mij. Verder even stukje correct gezeur. Wanneer je een drug gaat oden die je nog nooit gedaan heb, kan je het best eerst informatie erover zoeken en het halen bij iemand die je kent en enigzins vetrouwd. Bij twijfel, niet doen. Verder is het raadzaam op het moment extra uit te kijken met coke, aangezien er de laatste tijd coke in omloop was waar antropine door heen zat. Voor de duidelijkheid: dat is niet goed, dodelijk in hoge dosis. Dus kijk uit, dan komt het wel goed en kun je er leuke ervaringen mee hebben.
Ik ga zeker geen onbezonnen dingen doen, ik weet relatief veel over drugs en ben er veel mee bezig geweest (oa voor opleiding ed.).
Ik snap dat het ws het meest viavia gaat, maar het enige 'drugscontact' wat ik heb staat te dicht bij me en wil me waarschijnlijk teveel 'beschermen'.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:14
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Citaat:
marlon schreef op 29-01-2005 @ 20:11 :
Ik ga zeker geen onbezonnen dingen doen, ik weet relatief veel over drugs en ben er veel mee bezig geweest (oa voor opleiding ed.).
Ik snap dat het ws het meest viavia gaat, maar het enige 'drugscontact' wat ik heb staat te dicht bij me en wil me waarschijnlijk teveel 'beschermen'.
In dat geval kun je diegene het best duidelijk maken, dat hij/zij jou er juist in moet steunen zodat hij/zij zeker weet dat jij fatsoenlijke zooi hebt en geen rotzooi van een onbekende. Gewoon overhalen dus.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
marlon schreef op 29-01-2005 @ 20:11 :
Ik ga zeker geen onbezonnen dingen doen, ik weet relatief veel over drugs en ben er veel mee bezig geweest (oa voor opleiding ed.).
Ik snap dat het ws het meest viavia gaat, maar het enige 'drugscontact' wat ik heb staat te dicht bij me en wil me waarschijnlijk teveel 'beschermen'.
ja joh ik heb precies hetzelfde.
Enne wat voor opleiding deed je dan?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:15
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Zoals al gezegd je rolt er in. Je zegt zelf al iemand te kennen. Die kent ook weer mensen enz enz enz. Gewoon een beetje netwerken en socializen. Je komt vanzelf iemand tegen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:20
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
juh, en zo sluipt dan heel slinks de situatie dat je overal (teveel) drugscontacten kent binnen, waardoor stoppen met die drugs moeilijk wordt. en je krijgt wellicht 'n kloof tussen je vrienden. ("waarom wil je 't zo graag? heb je 't nodig dan?" en meer van dat ged00, ook wel gevolgd door "nu doe je 't toch en ga je meer met hun om dan met ons. " blehh. maar ja. dat soort tr00p kán je krijgen eventueel.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:29
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Citaat:
cha0s schreef op 29-01-2005 @ 20:20 :
juh, en zo sluipt dan heel slinks de situatie dat je overal (teveel) drugscontacten kent binnen, waardoor stoppen met die drugs moeilijk wordt. en je krijgt wellicht 'n kloof tussen je vrienden. ("waarom wil je 't zo graag? heb je 't nodig dan?" en meer van dat ged00, ook wel gevolgd door "nu doe je 't toch en ga je meer met hun om dan met ons. " blehh. maar ja. dat soort tr00p kán je krijgen eventueel.)
Ken het idee wel een beetje, de ene helft van de mensen waar ik mee omga zijn pro-drugs om het zo maar te noemen en de andere helft staat er minder tof tegenover. Heel irritant dat gedoe erover.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:31
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
ja, ik schetste een situatie oid, heb zelf maar mild last van dat gedoe.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:35
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Citaat:
cha0s schreef op 29-01-2005 @ 20:31 :
ja, ik schetste een situatie oid, heb zelf maar mild last van dat gedoe.
Ik ook niet heel erg hoor, ik gebruik ook niet dermate veel dat je dat zou mogen verwachten, maar sommige mensen kennen blijkbaar niet het verschil tussen een verslaving en recreatief gebruik.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:43
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
die zijn 'r heel veel. (sommige gebruikers weten dat verschil ook niet though.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:02
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Citaat:
cha0s schreef op 29-01-2005 @ 20:43 :
die zijn 'r heel veel. (sommige gebruikers weten dat verschil ook niet though.)
Nee, inderdaad. Hoewel ik daar ook niet heel snel erg vervelend over ga doen, aangezien ik het ook niet waardeer als mensen naar mij te komen met hun drugskritiek. Maar goed, iedereen die drugs gebruikt kent wel een aantal (potentiële) probleemgevallen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:05
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
so true.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 01:56
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ga naar een illegaal feestje..
dope in overvloed
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 15:06
marlon
marlon is offline
Bedankt voor de reacties, ik heb gisteren subtiel met hem gepraat en uiteindelijk het zo weten te draaien dat ik dus idd vroeg of hij niet een keer iets voor mij wilde regelen.
En na een klein beetje zeuren en lief kijken is het toch gelukt, dus dat scheelt weer!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-01-2005, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 30-01-2005 @ 02:56 :
ga naar een illegaal feestje..
dope in overvloed
mwa het is waar, maar niet echt ok om te zeggen
(lijkt het net of je het daarom doet)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:11
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 31-01-2005 @ 16:41 :
mwa het is waar, maar niet echt ok om te zeggen
(lijkt het net of je het daarom doet)
doen we toch ook!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:52
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:41
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
it´s all about the pepsletjes baby!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:52
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
cha0s schreef op 29-01-2005 @ 20:20 :
juh, en zo sluipt dan heel slinks de situatie dat je overal (teveel) drugscontacten kent binnen, waardoor stoppen met die drugs moeilijk wordt. en je krijgt wellicht 'n kloof tussen je vrienden. ("waarom wil je 't zo graag? heb je 't nodig dan?" en meer van dat ged00, ook wel gevolgd door "nu doe je 't toch en ga je meer met hun om dan met ons. " blehh. maar ja. dat soort tr00p kán je krijgen eventueel.)
En uiteindelijk dan krijg je: "kom nou joh, waarom niet?"
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 17:54
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
haplo schreef op 29-01-2005 @ 20:08 :
Wanneer je een drug gaat oden die je nog nooit gedaan heb, kan je het best eerst informatie erover zoeken en het halen bij iemand die je kent en enigzins vetrouwd. Bij twijfel, niet doen.
Als je wilt gaan od-en moet je wel goeie shit hebben ja.
__________________
you don't know, dreamer

Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 18:51.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 19:24
mind
Avatar van mind
mind is offline
Citaat:
marlon schreef op 31-01-2005 @ 16:06 :

En na een klein beetje zeuren en lief kijken is het toch gelukt, dus dat scheelt weer!
vrouwen...
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2005, 19:38
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 31-01-2005 @ 18:52 :
En uiteindelijk dan krijg je: "kom nou joh, waarom niet?"
haha ja "kom op! wat kan 't nou voor kwaad? je doet ook dat en dat! kan dat er ook wel bij."
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 21:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
cha0s schreef op 31-01-2005 @ 20:38 :
haha ja "kom op! wat kan 't nou voor kwaad? je doet ook dat en dat! kan dat er ook wel bij."
Hoe herkenbaar.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 23:17
Verwijderd
Iedereen kent wel iemand die iemand kent.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 23:41
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 01-02-2005 @ 00:17 :
Iedereen kent wel iemand die iemand kent.
lol, ken jij iemand? Nee, ik ken niemand
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 00:29
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 01-02-2005 @ 00:17 :
Iedereen kent wel iemand die iemand kent.
ja ja.. en in 7 via's ken je via via iedereen op de wereld. tenzij je niemand kent, dan ben je fucked.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 08:07
Verwijderd
dan kun je beter een kluizenaar worden en kranten gaan verzamelen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #28
Saarah
500 31-01-2007 16:45
Flora & Fauna Hond aan komen lopen
wup
1 08-11-2006 16:36
Psychologie brief aan mijn mentrix
light fighter
25 30-01-2004 15:58
Software & Hardware [ADSL] Wat is er aan de hand?
boehoe
5 18-12-2003 18:23
Verhalen & Gedichten eraan beginnen is de verleiding, er vanaf komen is de ziekte
reddriverz
2 04-06-2002 20:20
ARTistiek een brief aan ...
-Enid-
2 21-02-2002 13:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.