Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 18:16
Biertjuhhh
Biertjuhhh is offline
'k Heb een beetje een rare vraag... Sinds een paar maanden vind ik een meisje bij mij op school wel leuk. Ze zit net als ik in de 6e, maar nooit bij elkaar in de klas gezeten. We kennen elkaar sinds de Romereis vorig jaar, niet dat we daar veel met elkaar zijn omgegaan maar sinds toen ben ik haar wel leuk gaan vinden. Maar ik heb nu dus het vermoeden dat zij mij ook wel leuk vindt. Ze doet namelijk soms nogal vreemd tegen me. Voorbeelden:

- Ik heb een zachte band, zegt zij "haha, heb je een lekke band, dat vind ik wel grappig";

- Ook moet ze vaak heel hard om mij lachen, terwijl die grappen soms niet eens zo heel grappig zijn

- Laatst vroeg ze of ik ook bij iemand (uit de klas) films kwam kijken (diegene had mij niet uitgenodigd overigens );

- Verder als ik haar iets (nogal opdringerig) vraag komt ze soms moeilijk uit haar woorden terwijl dat normaal geen probleem voor haar is

- En last but not least maakt ze allemaal rare opmerkingen zoals wanneer ik een pen uit m'n etui pak, "Hee, dat is mijn pen" of "Heb je daar wel toestemming voor?" en dat soort ongein

Wat denken jullie, vindt ze mij net zo leuk als ik haar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Biertjuhhh schreef op 13-12-2003 @ 19:16:
'k Heb een beetje een rare vraag... Sinds een paar maanden vind ik een meisje bij mij op school wel leuk. Ze zit net als ik in de 6e, maar nooit bij elkaar in de klas gezeten. We kennen elkaar sinds de Romereis vorig jaar, niet dat we daar veel met elkaar zijn omgegaan maar sinds toen ben ik haar wel leuk gaan vinden. Maar ik heb nu dus het vermoeden dat zij mij ook wel leuk vindt. Ze doet namelijk soms nogal vreemd tegen me. Voorbeelden:

- Ik heb een zachte band, zegt zij "haha, heb je een lekke band, dat vind ik wel grappig";

- Ook moet ze vaak heel hard om mij lachen, terwijl die grappen soms niet eens zo heel grappig zijn

- Laatst vroeg ze of ik ook bij iemand (uit de klas) films kwam kijken (diegene had mij niet uitgenodigd overigens );

- Verder als ik haar iets (nogal opdringerig) vraag komt ze soms moeilijk uit haar woorden terwijl dat normaal geen probleem voor haar is

- En last but not least maakt ze allemaal rare opmerkingen zoals wanneer ik een pen uit m'n etui pak, "Hee, dat is mijn pen" of "Heb je daar wel toestemming voor?" en dat soort ongein

Wat denken jullie, vindt ze mij net zo leuk als ik haar?
Ze vindt het grappig dat je band leeg is.
Ze nodigt je uit om film te kijken
Hoe weet je precies dat ze dat niet bij anderen heeft? Misschien vraag je nogal wat genânte dingen
En dat laatste.. mwo...

Ik zou er eerlijk gezegd er niet te veel van verwachten.. sommige meiden hebben ook zoiets ook met mij maar zijn zéker niet op mij.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:51
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
Nou ja er lijkt mij maar één manier om erachter te komen; vraag haar mee uit. Dan heb je tenminste zekerheid. Ik bedoel, je hebt al contact met d'r dus ze is niet totaal vreemd.
Zekerheid lijkt mij fijner dan deze twijfel...

Liefs
Margriet
__________________
~... Ik heb van je gedroomd vannacht. En we speelden dat we alles deelden...~
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 19:29
Verwijderd
Ik zou er ook voor zorgen zo snel mogelijk zekerheid te verkrijgen, het is namelijk niet zeker of ze jou wel leuk vindt. Ze doet in ieder geval gymnasium, dat is mooi meegenomen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 20:02
Biertjuhhh
Biertjuhhh is offline
Is er nog een manier om het tactisch te regelen want de "Heb je zin om vrijdag naar de bios te gaan"-manier durf ik echt niet hoor....
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 20:09
Verwijderd
Praat over een film waarvan je zeker weet dat ze die nog niet gezien heeft en in de bios draait en zeg dan gewoon dat je er nog een keer naartoe wil. Vraag vervolgens gewoon 'zin om mee te gaan?' Dat moet te doen zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 14:42
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Nou of ze jou ook leuk vind kan ik niet zomaar beoordelen uit je verhaaltje... dus ik zou er lekker achter proberen te komen.
En als je haar niet mee uit durft te vragen is msn wel makkelijk misschien voor je, alleen niet zo persoonlijk..
maarja, je moet wat.
__________________
www.cu2.nl/maanmeis
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 20:43
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
ik denk van niet
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 09:40
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Misschien wel, misschien niet. Neem gewoon de stap om samen iets te gaan doen. Ze nodigde je uit voor die filmavond ofzo. Nou ik denk dat je daar niet bent geweest, want je was niet echt door de gene bij wie het thuis was uitgenodigd, dus begin over hoe die avond was en dat je het jammer vindt dat je er niet bij was etc. Vraag dan gewoon in dat gesprek of ze een keer mee wil naar de film. Bedenk wel dat de film vaak wordt gezien als iets leuks om gezellig met z'n tweeen naar toe te gaan. Maar tijdens de film kan je niet echt veel praten, dus om toch wat meer contact op die avond te hebben moet je volgens mij wel wat meer hebben dan alleen film, bv ergens iets gaan drinken na afloop of vooraf gaan eten ofzo.

iig uit de dingen die zij doet kan ik nou niet halen dat ze stapel op je is. Maar als je niks onderneemt en zij doet verder ook niks dan kom je er nooit achter of het wat kan worden tussen jullie. Dus als je haar leuk vindt doe dan ook wat.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 22:28
bdx
Avatar van bdx
bdx is offline
Als je alleen met haar bent zonder anderen in de buurt, dan zou je kunnen vragen; wat vind je van mij? Dan weet je gelijk of ze je leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 22:52
yliek
Avatar van yliek
yliek is offline
Ik wil je niet kwetsen maar dat soort ongein, sarcasme, haal ik vaak uit. Meestal bij jongens, die hebben vaak leukere humor..denk ik
__________________
-->Please believe in me...<--
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 12:39
Chatboy
Avatar van Chatboy
Chatboy is offline
Je weet maar nooit!!!!

Als ik jou was dan zou ik het gewoon vragen of ze jou leuk vindt

Als je het gevraag hebt wil je dan het antwoord naar me sturen???
__________________
<--ey faka-->
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 13:39
Verwijderd
Citaat:
yliek schreef op 19-12-2003 @ 23:52:
Ik wil je niet kwetsen maar dat soort ongein, sarcasme, haal ik vaak uit. Meestal bij jongens, die hebben vaak leukere humor..denk ik
Met iemands gevoelens voor de gein spelen. Superleuk.

Gebeurd het bij jou is het een vuile achterbakse klootzak (ja, ik heb het vaker zien gebeuren)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 20-12-2003 @ 14:39:
Met iemands gevoelens voor de gein spelen. Superleuk.

Gebeurd het bij jou is het een vuile achterbakse klootzak (ja, ik heb het vaker zien gebeuren)
Zoo, meneer is gefrustreerd? Volgens mij doet ze helemaal niet zo'n heel gekke dingen hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 19:50
Mother Earth
Avatar van Mother Earth
Mother Earth is offline
Citaat:
Biertjuhhh schreef op 13-12-2003 @ 21:02:
Is er nog een manier om het tactisch te regelen want de "Heb je zin om vrijdag naar de bios te gaan"-manier durf ik echt niet hoor....
Misschien: "Heb je misschien eventueel zaterdag om 5 uur zin om met mij en twintig anderen naar de bios te gaan, hoewel ik denk dat die twintig anderen toevallig allemaal niet kunnen...?"


Of praat idd over films en probeer eerst meer over dr te weten te komen. Je zegt dat je haar 'wel leuk' vindt, of vind je haar gewoon heel erg leuk?
Je kan ook toevallig een keertje uit school een stukje met dr mee fietsen omdat je naar je tante (die toevallig 2 straten verderop woont) moet om de hond naar de dierenarts te brengen ??

Sorry, het is allemaal een beetje overdreven (mijn tips) maar misschien kan je er wat mee...
__________________
Praat niet zo veel over jezelf Dat doen wij wel als je weg bent
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 21:05
Co
Avatar van Co
Co is offline
Het ziet er nou niet echt naar uit dat ze stapelgek is op je. Er zijn andere/betere manieren om iemand te laten zien dat je hem/haar leuk vind.
Ik weet niet of jij wel eens laat blijken dat je haar erg mag.

Je zou inderdaad kunnen beginnen over een film. Dan zegje dat je die zo geweldig vind, en wacht je af wat zij d'r van vind. Vind ze 'm leuk, dan zeg je dat je er een keertje heen zou willen gaan. Als zij zegt: Ja, lijkt mij ook wel iets, dan stel je voor om samen te gaan

Ik had het laatst over mijn CKV-bonnen die eindelijk eens op moesten. Toen begon ik over Scary Movie 3, en ik heb een date
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 22:38
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 20-12-2003 @ 20:08:
Zoo, meneer is gefrustreerd? Volgens mij doet ze helemaal niet zo'n heel gekke dingen hoor.
Mijn frustratie heeft hier weinig mee te maken
"Volgens mij doet ze helemaal niet zo'n heel gekke dingen hoor."
Ik denk dat ik daar wel iets nederlands uit kan halen.
Ik denk dat je probeert te zeggen dat wat ze doet normaal is.
Genoeg mensen hebben met mijn gevoelens lopen spelen ja. Het is niet normaal en asociaal. Ik ken meerdere dames die dat ook leuk vonden. Ze kregen stuk voor stuk een vriend en stuk voor stuk waren het "lompe gevoelloze klootzaken" omdat ze het voor de gein deden.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 21-12-2003 @ 23:38:
Mijn frustratie heeft hier weinig mee te maken
"Volgens mij doet ze helemaal niet zo'n heel gekke dingen hoor."
Ik denk dat ik daar wel iets nederlands uit kan halen.
Ik denk dat je probeert te zeggen dat wat ze doet normaal is.
Genoeg mensen hebben met mijn gevoelens lopen spelen ja. Het is niet normaal en asociaal. Ik ken meerdere dames die dat ook leuk vonden. Ze kregen stuk voor stuk een vriend en stuk voor stuk waren het "lompe gevoelloze klootzaken" omdat ze het voor de gein deden.
Ten eerste, die zin is kloppend.

Ten tweede, waar zie jij dat ze met gevoel speelt? Ik zie alleen dat ze lacht om zijn grappen, vraagt of hij films komt kijken, etc. Niet meer dan normale sociale dingen die je ook gewoon kan doen bij iemand die je wel aardig vindt. Ik denk niet dat ze hem onterecht het idee geeft dat ze hem leuk vindt. Overigens wil ik niet uitsluiten dat ze hem inderdaad leuk vindt maar daarvoor is dit te weinig informatie.

Ten derde, dus wel frustratie want je projecteert het op jezelf en wat je zelf hebt meegemaakt.

Verder ben ik het wel met je eens dat vrouwen meestal op 'verkeerde types' vallen. Dit geldt overigens ook voor mannen. Lief is nou eenmaal niet in trek.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-12-2003, 23:00
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 21-12-2003 @ 23:54:
Ten eerste, die zin is kloppend.

Ten tweede, waar zie jij dat ze met gevoel speelt? Ik zie alleen dat ze lacht om zijn grappen, vraagt of hij films komt kijken, etc. Niet meer dan normale sociale dingen die je ook gewoon kan doen bij iemand die je wel aardig vindt. Ik denk niet dat ze hem onterecht het idee geeft dat ze hem leuk vindt. Overigens wil ik niet uitsluiten dat ze hem inderdaad leuk vindt maar daarvoor is dit te weinig informatie.

Ten derde, dus wel frustratie want je projecteert het op jezelf en wat je zelf hebt meegemaakt.

Verder ben ik het wel met je eens dat vrouwen meestal op 'verkeerde types' vallen. Dit geldt overigens ook voor mannen. Lief is nou eenmaal niet in trek.
Zijn we het ten minste over een ding eens

En nu ga ik maar eens ronken.

Truste allemaal
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 23:01
Verwijderd
het boek met alle antwoorden voor 9,99 bij de slegte
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 23:56
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
bdx schreef op 19-12-2003 @ 23:28:
Als je alleen met haar bent zonder anderen in de buurt, dan zou je kunnen vragen; wat vind je van mij? Dan weet je gelijk of ze je leuk vind.
denk je dat hij dat wel durft, als hij haar niet mee naar de bios durft te vragen? Kheb weinig hoop..

ontopic: nouja, het zijn geen overduidelijk signalen dat ze deeply in love is ofzo, maar het zou wel kunnen ja.. Als ik jou was zou ik voor de perseus -tactiek gaan..
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik vind een meisje van school leuk
MrBlackwatch
6 31-07-2013 20:31
Liefde & Relatie Ik ben een meisje, en ik vind een meisje leuk. vind zij mij leuk?
myloveismusic
4 15-07-2013 18:44
Liefde & Relatie Vindt zij mij ook leuk?
crazycamel070
8 28-10-2012 23:37
Liefde & Relatie Help, ik vind een goede vriendin leuk
lucade2210
4 05-05-2011 10:52
Liefde & Relatie heb een meisje uit gevraagd en zij vraagt 2 andere jongens mee
kiran3195
4 01-02-2011 07:06
Liefde & Relatie Wat vindt ze van mij??
killer_kamal
12 01-12-2009 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.