Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2003, 09:19
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
er is, als ik het goed heb 2 jar geleden op yorin een srie te zien geweest van Steven King, de engelieren. Mensen zaten in een vliegtuig en werden naar een andere tijd gevlogen zonder dat ze het wisten, de tijd waar alles werd opgegeten , het verleden dus!
weet iemand waar je deze serie zou kunne krijgen,downloaden,etc?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2003, 09:22
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
whaha, jij bedoelt de langoliers. Is idd een (TV) film van Tom Holland, naar een boek van Stephen King. Ik vond em (zoals alle stephen king verhalen) onwijs goed. Maar ja, omdat het een tv film is moet er maar net iemand zijn die alles gecaptured heeft zodat jij het kan downloaden.

Ik denk dus eigenlijk niet dat je zo'n grote kans maakt. Maar misschien dat die film toch ergens verkocht word. Ik weet het ook niet
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 09:23
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
naja het boek zelf heb ik laatst geleze en dat heet gewoon de engelieren, dus vandaar Kvin t zeker een goede serie idd! maar zouden ze zoiets niet in de bibliotheek hebben(waar ze ook films en cds enzo verhuren)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 09:51
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
ohww so....sja, ik lees die boeken allemaal in het engels

Maar uhh, je zou het idd nog bij de bieb kunnen proberen. MAar naar mijns weten is het alleen een TV film en dan is ie echt nergens te krijgen. JE zou hoogstens is een brief naar hilversum kunnen sturen om te vragen of je em mag copieren, tegen een vergoeding ofzo

Maar ik vind het wel dom altijd hoor, waarom ze dan een TV film maken. Er zijn zoveel goeie films te noemen die alleen op TV uitegkomen zijn. Echt klote.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 15:55
Verwijderd
Goed verhaal, maar ik heb de film helaas niet gezien. Dus ik kan je niet helpen.
(waarom post je dan? weet ik niet )
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 17:30
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 21-06-2003 @ 16:55:
(waarom post je dan? weet ik niet )
sja, je moet toch een beetje onder de mensen blijven hè
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 20:52
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
hij is op video. want ik heb em staan. goed rondkijken in van die budgetmarkten enzo. hij is er zeker. als ik er aan denk zal ik ff de barcode ofzo opzoeken... misschien dat je daar dan wat aan hebt....
edit: is ook te downloaden via bijv emule of kazaa... emule iig want daar zie ik em nu staan (sssssssssssssst)
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl

Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 20:55.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 21:34
Verwijderd
Hij's uitgekomen op video ja, ik had 'm hier ook thuis liggen. Goeie film . En was het geen miniserie, dus gewoon in film in een aantal stukken? Want dan is het gewoon een speelfilm en hoort 'ie in jouw plaatselijke videotheek te liggen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 21:47
Sithan
Sithan is offline
Hij is ook gewoon op dvd bij E-plaze/bartsmit of free record shop volges mij...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 22:04
PV
PV is offline
Citaat:
Sithan schreef op 21-06-2003 @ 22:47:
Hij is ook gewoon op dvd bij E-plaze/bartsmit of free record shop volges mij...
serieus? dan moet ik 'ns op zoek gaan.. vond het boek erg leuk, en de miniserie was ook best goed
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 02:21
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Volgens mij heb ik hem ooit te koop gezien bij de Free Record Shop in een van de budgetbakken.

De miniserie zelf was niet zo bijzonder, hoewel het wel beter was dan Stephen King miniseries zoals The Tommyknockers, The Shining (1997) en Rose Red
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 09:37
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
hmm, nou hij is dus tocg gewoon op dvd en video te koop.

de * DVD * (9,99)

en de * video * (4,99)

Je kan ze alleen allebei niet meer online bestellen. Ik weet niet, maar normaal gesproken betekend dat ze moeten wachten op een nieuwe voorraad, maar het lijkt me eigenlijk dat die film nou niet zo'n verkoop suc6 is. Niet meer in iig. Dus ik denk eigenlijk eerder dat ie niet meer geleverd gaat worden bij frs.
Misschien wel heel mondjesmaat en dan moet je gewoon naar verschillende frs filialen gaan en vragen of ze hem daar nog hebben.

Dit geld dan alleen voor frs, maar ja....dat zal dan ook wel zo zijn bij de andere winkels. Word dus goed zoeken
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 10:32
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ga dan toch maar es bij de videotheek kijken
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:11
blaatschaapie
Avatar van blaatschaapie
blaatschaapie is offline
Ik heb de video btw wel gekocht voor een 10 gulden. Vroeger was het nog goedkoop Ik had IT als 1e keus genomen en toen nam ik dees er ook nog maar bij. Wel een gave film, heb hem al een paar x gezien en eerlijk gezegd blijft Stephen King me verbazen met zijn fantasieen.

Nu alweer met Dreamcatcher.. yupz, ik vind stephen king gewoon de leukste schrijver die ik heb gelezen. En natuurlijk zijn de meeste verfilmingen van hem wel gaaf. Moet ze es op dvd zien te krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.