Oud 31-05-2004, 20:58
GinaGina
Avatar van GinaGina
GinaGina is offline
ik zelf heb cup B, ik weeg 60 kilo dus het past wel bij me lichaam maar toch heb ik het gevoel dat ze te klein zijn, hebben meer meiden dit?
Veel jongend zeggen wel dat B genoeg is maar volgend mij zien ze toch liever cup c of groter.
dus mijn vraag is wat is de ideale cup maat?
alvast bedankt




ik weet dat dit heel oppervlakkig is, en het innerlijk belangrijker is,maar maak me er toch wel een beetje druk om.
__________________
:)
Oud 31-05-2004, 21:03
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Als je dun bent is b prima vind ik.
Oud 31-05-2004, 21:03
jet
Avatar van jet
jet is offline
ideale cupmaat is degene waarbij je je prettig voelt lijkt mij..

maar je kan er zo weinig aan doen.

maar je bent pas 17, waarschijnlijk groeien je borsten nog wel
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 31-05-2004, 21:04
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
dat deed ik ook,maar eigenlijk nergens voor nodig...je groeit nog tot je 21ste (je borsten enzo) dus jenkan makkelijk nog naar de lichte C cup gaan...en als je je er echt aan ergerd laat je toch gewoon wat silleconen er in doen?

ik zat er ook mee,maar me vriend vind ze groot genoeg(ik heb B a C en nouja,als je je maandelijkse periode heb groeien ze ook weer een beetje....dus maak je er nog maar niet druk om,en B op een leeftijd van 17.....vind ik erg mooi...maar goed dat ben ik....
__________________
*I love Superfly*
Oud 31-05-2004, 21:06
Verwijderd
Er is geen ideale cupmaat, lijkt me... Een klein, slank meisje met cup D staat raar, een groot, stevig meisje met cup AA ook... De jongens die ik ken vinden cup B prima.

En als iemand het niet goed genoeg vindt...wat moet je dan met zo'n jongen...? Gaat het nou om je borsten of om jou zelf? En wil jij een vriend die op je valt om je borsten...?
Oud 31-05-2004, 21:09
GinaGina
Avatar van GinaGina
GinaGina is offline
siliconen zou ik niet zo snel laten zetten, dit topic is ook niet bedoelt om te zeuren a la boehoehoe ik heb zulke kleine tietjes maar ik vroeg me gewoon af wat andere van cup B vinden. want ik heb soms het idee dat het wel okey is maar cup c of d veel mooier zou zijn en dat andere dat eigelijk ook vinden.
__________________
:)
Oud 31-05-2004, 21:10
Verwijderd
Ik vind C of D niet per definitie mooier.

En mijn vriend gelukkig ook niet.
Oud 31-05-2004, 21:12
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-05-2004 @ 21:10 :
Ik vind C of D niet per definitie mooier.
Oud 31-05-2004, 21:12
Verwijderd
bij jouw lengte denk ik dat B erg mooi is
Oud 31-05-2004, 21:14
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
In de meeste gevallen vind ik cup B juist het mooist, das tenminste niet zo heel groot of heel klein.
Oud 31-05-2004, 21:18
hi
hi is offline
Fraukje de Both of hoe dat kind heet heeft ook cup B en die behoort volgens de kenners bij de knapste Nederlanders! Ik bedoel maar mannen willen niet altijd grote borsten. Of neem een voorbeeld aan Nicole Kidman.
Oud 31-05-2004, 21:19
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
Citaat:
GinaGina schreef op 31-05-2004 @ 20:09 :
siliconen zou ik niet zo snel laten zetten, dit topic is ook niet bedoelt om te zeuren a la boehoehoe ik heb zulke kleine tietjes maar ik vroeg me gewoon af wat andere van cup B vinden. want ik heb soms het idee dat het wel okey is maar cup c of d veel mooier zou zijn en dat andere dat eigelijk ook vinden.
daar heb je wel gelijk in,maar ze groeien voorlopig nog,dus hoeft je nog niet druk te maken denk ik,maar denk ik krom en help je er misschien niet mee....maar nouja,zo denk ik gewoon...
__________________
*I love Superfly*
Oud 31-05-2004, 21:34
GinaGina
Avatar van GinaGina
GinaGina is offline
ik snap het janet
trouwens ik heb nog een vraagje iedereen zegt altijd van maak je niet druk je borsten groeien tot je 21ste maar de van mij zijn nog steeds even groot als toen ik 15 was, ik ehb dus niet het idee dat ze nog groeien, is dat raar? hihi ik heb wel veel vragen sorry voor als ik lastig ben
__________________
:)
Oud 31-05-2004, 21:52
squat
squat is offline
B is mooi
Oud 31-05-2004, 21:54
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
Citaat:
GinaGina schreef op 31-05-2004 @ 20:34 :
ik snap het janet
trouwens ik heb nog een vraagje iedereen zegt altijd van maak je niet druk je borsten groeien tot je 21ste maar de van mij zijn nog steeds even groot als toen ik 15 was, ik ehb dus niet het idee dat ze nog groeien, is dat raar? hihi ik heb wel veel vragen sorry voor als ik lastig ben
vragen stelle is goed,jiuj staat ook stil met groeien en toch groei en tot je 21ste....

jij groeit niet tot aan 1 stuk door,het komt dus met vlagen,meesta;l groeien mijn borsten als ik ongesteld ben,en als ze pijn doen....

en als je echt wanhopig bent als je 21 bent dan laat je alsnog wat inbrengen....

het geeft wel wat moeite...maar....nouja,als jij je niet gelukkig voelt....dan moet je dat doen,ik heb het er vaak ge noetg met me vriend er over gehad,.maar hij wil ze juisrt niet groter...
de tijd dat jongens grote borsten leuk/lekker of noem maar op...lekker vinden is voorbij....
en nouja,wat ik al zei....ze groeien nog...ookal heb je het niet door....
ik sta voor me gevoel al vanaf me 12de stil,nou niet dus,van cup A ben ik nu zover bij cup C....
dus wees niet bang...
__________________
*I love Superfly*
Oud 31-05-2004, 21:54
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
Citaat:
squat schreef op 31-05-2004 @ 20:52 :
B is mooi
vind ik ook
__________________
*I love Superfly*
Oud 31-05-2004, 22:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zelf cup B en ben er wel tevreden mee, tis niet te groot en niet te klein. Het is ook makkelijk met het kopen van kleren, bh's, bikini's dus ik zou heel tevreden zijn als ik jou was. De kans is trouwens aanwezig dat je borsten nog wat groeien.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 31-05-2004, 22:07
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Ik heb zelf cup A en ik ben der blij meej! Lang leve de kleine tieties!!!!
Oud 31-05-2004, 22:38
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
ik heb zelf cupD en om nou te zeggen dat dat makkelijker is
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Oud 31-05-2004, 23:11
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
als je cup B hebt moet je niet zeuren
__________________
niet rokers sterven ook
Oud 31-05-2004, 23:13
GinaGina
Avatar van GinaGina
GinaGina is offline
ik zeur niet ( en jij komt zelf trouwens best over als een gefrustreerd iemand) anyway iedereen bedankt voor de reacties
__________________
:)
Oud 31-05-2004, 23:15
Verwijderd
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor.
Ik ben zelf ook rond de 60 kilo en had op m'n 17e ook cup b (ook al heel lang).
Maar een paar maanden geleden zat ik tegen c aan en sinds ik de diane 35 gebruik heb ik cup c.
Kans is groot dat dit ook voor jou geldt hoor. Ik denk echt wel dat ze nog groeien en b lijkt me trouwens ook prima. Ik vond het eigenlijk prima maat, maarja, ze groeiden door.
Oud 01-06-2004, 09:45
Verwijderd
Citaat:
GinaGina schreef op 31-05-2004 @ 20:58 :
ik zelf heb cup B, ik weeg 60 kilo dus het past wel bij me lichaam maar toch heb ik het gevoel dat ze te klein zijn, hebben meer meiden dit?
Ik heb cup A, weeg bijna 60 kilo en ben 1.74. Ik heb ook het gevoel dat ze te klein zijn. Maar ja, om me er nu voor te laten opereren. Ben blij dat ik geen F ofzo heb, dan krijg je lichamelijke klachten. En het gaat idd om innerlijk, je borsten zijn echt maar bijzaak!
Oud 01-06-2004, 10:24
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb ook cup B en ik vind het wel groot genoeg.
Maar ik vind ze eigenlijk nog steeds klein, ik bedoel, ik kijk ook weleens om me heen en dan zie ik dat toch veel meisjes grotere borsten hebben terwijl voor mensen met maat 34/36 cup B gemiddeld is, toch? En mijn moeder heeft ook cup B/C maar toch vind ik haar borsten veeeel groter dan die van mij...Niet dat ik het erg vind, maar ik vind het gewoon raar
__________________
Don't worry, be happy
Oud 01-06-2004, 12:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb cup A/B (mijn behamaat is A, maar dan zijn ze eigenlijk net te klein of net goed) en tsja... t is niet groot maar ik erger me er niet aan. Ze zijn mooi rond enzo en mijn vriend klaagt er ook niet over.
Misschien dat jongens grotere borsten wel aantrekkelijker vinden, maar vaak vinden ze een kleine maat niet erg.
Oud 01-06-2004, 12:50
Verwijderd
kwou dat ik nog cup B had Serieus, das de mooiste cupmaat
je wilt niet rondsjouwen met een flinke voorgevel.
Oud 01-06-2004, 12:56
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik vind cup B meestal de mooie cupmaat Het is niet overdreven groot maar ook niet klein, een normale maat.
Oud 01-06-2004, 16:44
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Ik heb een kleine B (A is altijd net te klein, de meeste BH's in cup B zijn net iets te groot) en als ik wat slanker ben zal het vast wel mooi staan, maar icm maat 44 (had ik tot januari, momenteel 40) is dat toch wel frustrerend, maar er operatief iets aan laten doen hoeft van mij ook weer niet

Ik zag pas in de stad ook een vrij slank meisje met niet meer dan een cup A lopen, maar ik moet zeggen dat het haar heel goed stond, klein is echt niet altijd erg.
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 01-06-2004, 16:48
xoxsweetyxox
Avatar van xoxsweetyxox
xoxsweetyxox is offline
b (vind ik dan) is een mooie cup maar... vooral voor jou leeftijd... je borsten groeien nog dus misschien krijg je nog wel een flinke b cup... dah wel een verschil hoor... maja... het is ook nie alles... om grote borsten te hebben... diej opmerkingen die je naar je hoofd krijgt geslingerd... en soms ook nog die rugpijn... nie leuk duss....
Oud 01-06-2004, 18:35
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
GinaGina schreef op 31-05-2004 @ 23:13 :
ik zeur niet ( en jij komt zelf trouwens best over als een gefrustreerd iemand) anyway iedereen bedankt voor de reacties
Ik denk dat jij mijn post een beetje verkeerd opvat, mijn excuses bij deze. Wat ik ermee bedoelde was dat ik een cup B groot genoeg vind. Iedere jongen heeft zn eigen voorkeur wat borsten betreft, maar het is echt niet zo dat ze per see een meid willen met grote borsten.
Anyway, gefrustreerd ben ik zeker niet, ik ben juist blij met mijn dames
__________________
niet rokers sterven ook
Oud 01-06-2004, 18:56
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
C kan mooier zijn, maar dat is niet per definitie. Zelf vind ik B vaak het mooist, dit ook omdat ik val op dunne meisjes (geen anorexiapatienten), waar het mooi bij staat.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Oud 01-06-2004, 19:06
[Wacko] KiP
Avatar van [Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Het ligt er ook aan hoe de rest van het lichaam gebouwd is
__________________
niet rokers sterven ook
Oud 01-06-2004, 19:13
i'm just myself
i'm just myself is offline
Ik ben circa 1.85cm en vrij slank(61kg) en ik heb een 70A ik ben er tevreden mee hoor! Je bent afhankelijk van moeder natuur, ik moet niet denken aan een borstvergroting!
__________________
:-)(-:
Oud 01-06-2004, 21:35
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
jet666 schreef op 31-05-2004 @ 21:03 :

maar je bent pas 17, waarschijnlijk groeien je borsten nog wel
Ik ben ook 17, en mijn borsten groeien niet meer, al een half jaar/jaar. Ik geloof niet dat borsten veel meer groeien na je zestiende/zeventiende.
Daarbij komt ook dat ik verder redelijk laat was met dingen, lichamelijk.
Misschien als je aan pil gaat (ik weet niet of je dat al bent dus) groeien ze eventueel. Maar b is prima, ik ben er tevreden mee.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 01-06-2004, 22:02
MyrnaMeiszje
Avatar van MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
ah echt meisje ik zou zo blij zijn met cup B ik weeg 65 ben 1,73 en 17 jaar en ik loop met cup D rond en ik ben tot de conclusie gekomen dat ze nog groeien want me BH's worden erg strak inmiddels. en ik kan je zeggen dat het niet alles is om met grote dames rond te lopen. Met cup B das al ff terug wel kon ik tenminste lekker sporten zonder er last van te hebben
Ik zou er niet over nadenken. Cup B is mooi maatje joh
Oud 01-06-2004, 22:11
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik vind een cup B eigenlijk meestal 't mooist. Ik vind een cup C ook nog best acceptabel ( ) maar groter is mijns inziens niet mooi.

B = mooi
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 02-06-2004, 00:02
GinaGina
Avatar van GinaGina
GinaGina is offline
at wacko kip sorry was ook niet gemeen bedoelt ben blij dat jij blij bent met jou damens
__________________
:)
Oud 02-06-2004, 00:04
Verwijderd
ik vind cup b eigenlijk wel mooi c ook nog wel. maar groter vind ik meestal niet echt mooi ofzo. niet dat ik er op afknap ofzo, maar b en c is toch wel mooi twee handjes vol
Oud 02-06-2004, 07:59
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
borsten zijn het mooist wanneer ze goed in verhouding zijn met je lichaam.... een schriel meisje met cup D ... staat toch ok niet geweldig?!
__________________
ChIcHiNg!
Oud 02-06-2004, 08:55
Verwijderd
Volgens mij vinden de meeste jongens 'normale' borsten gewoon het mooist. En B is toch wel normaal, niet?
Oud 02-06-2004, 10:39
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
smaken verschillen en je borsten moeten in verhouding zijn met je lichaam (dus idd niet onwijs dik en cup AA of een dwerg met cup F) maar de gemiddelde cupmaat is geloof ik voor jonge vrouwen B en voor de wat oudere boven de 30 (omdat die vaak al kinderen hebben gehad waardoor de borsten groter worden) C. Bij jou lengte en gewocht staat b denk ik net mooi
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 02-06-2004, 11:13
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
hi schreef op 31-05-2004 @ 21:18 :
Fraukje de Both of hoe dat kind heet heeft ook cup B en die behoort volgens de kenners bij de knapste Nederlanders! Ik bedoel maar mannen willen niet altijd grote borsten. Of neem een voorbeeld aan Nicole Kidman.
Maar het schijnt wel dat de mannen flink geklaagd hebben toen Frouk in de Playboy heeft gestaan. Ze zou te kleine tieten hebben.. Dus mannen willen toch wel wat groters om naar te kijken. Wat ze bij hun eigen vriendin willen zien, ligt denk ik toch anders.
En ook qua leeftijd.. Oudere mannen houden van groter, jongere van kleiner. Toch..?
__________________
Bob.
Oud 02-06-2004, 12:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-06-2004 @ 08:55 :
Volgens mij vinden de meeste jongens 'normale' borsten gewoon het mooist. En B is toch wel normaal, niet?
Ik vind van wel, volgens mij is B wel gemiddeld en dus wel normaal.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-06-2004, 12:21
Verwijderd
Ik heb zelf Cup D ...



... wel eens in m'n handen!

Eigenlijk merk je het verschil tussen C/D niet hoor. En ik vind Cup B ook mooi hoor, m'n vriendin is nu eenmaal aan de pil en dus groeiden ze wel snel. Ze vond het niet echt leuk, maar dat maakt nu niet zoveel meer uit.

En als je zelf niet helemaal tevreden bent, dan kun je natuurlijk ook aan de pil gaan. Maar om dat nu te doen om grotere borsten te nemen...
Oud 02-06-2004, 13:28
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Ik heb een grote D cup, en ik ben 1.63 lang en weeg best veel. .mar ben er niet blij mee..
Ik heb altijd een forse c gehad totdat ik zwanger werd.. toen zijn het echt balonnen geworden.. nie meer normaal...
Ben er dus ook niet blij mee...
maar laat er niks aan doen.. zo ben ik nou eenmaal
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje
Oud 02-06-2004, 13:34
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
InsaneMalebrain schreef op 02-06-2004 @ 12:21 :
En als je zelf niet helemaal tevreden bent, dan kun je natuurlijk ook aan de pil gaan. Maar om dat nu te doen om grotere borsten te nemen...
Niet iedereen heeft bijwerkingen van de pil.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 02-06-2004, 14:05
Auryon
Auryon is offline
Volgens mij is er niet echt iets van een ideale cupmaat hoor. Ik denk dat je je eerder zorgen moet maken als ze te groot zijn en je er rugklachten door krijgt.

Zolang je nog in lengte groeit, zullen je borsten nog wel groeien. Bij sommigen is dat tot je 21ste, maar ik denk dat de meeste meisjes toch op een vaste lengte (en dus vaste cupmaat) zitten op een leeftijd van 15-17 jaar hoor. Meisjes zijn nu eenmaal sneller volgroeid dan jongens . Als je ze echt groter wil, zal je moeten wachten tot je zwanger bent .
Oud 02-06-2004, 14:39
Fa Sai
Fa Sai is offline
Borsten zijn zoooo overrated!
Kom op zeg, gezicht en geheel figuur zijn toch (als we het dan toch over uiterlijk hebben) toch veel belangrijker! Die 2 hompen vet vind ik echt niet belangrijk hoor. Als het maar een beetje in verhouding is, en dat lijkt me bij jou het geval.
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Oud 02-06-2004, 18:12
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
je borsten worden meestal alleen maar groter van de pil als ze van zichzelf al groot zijn.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 02-06-2004, 18:17
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 02-06-2004 @ 18:12 :
je borsten worden meestal alleen maar groter van de pil als ze van zichzelf al groot zijn.
Waarom alleen grote borsten?

Of bedoel je juist dat ze iig niet zullen krimpen?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Uefa cup 2006/2007
Stom Konijn
286 20-05-2007 14:37
Lichaam & Gezondheid Vraagje over borstverkleining
[Wacko] KiP
27 28-11-2004 22:25
Lifestyle droom-meisje!
grandmommy
203 09-10-2004 19:36
Huiswerkvragen: Exacte vakken Tandpasta
taoufik
10 01-09-2004 07:52
Vrije tijd UEFA Cup Finale: Celtic-Porto
Defenderzzz
24 23-05-2003 19:24
Seksualiteit Vraag voor jongens!!!
Skatjûh17
64 09-04-2003 16:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.