Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2002, 10:46
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
dit is een serieuze topic.

hebben jullie weleens lucide dromen? zo ja, heb je al wel eens sex gehad in zo'n droom? ik heb gehoord dat het vaak voorkomt.

ik stel deze vraag alleen maar omdat ik een soortgelijke topic ag op een ander forum wat alleen maar gaat over lucide dromen.ziehier

grapige posts staan er. wakker worden omdat je een orgasme hebt in je droom bv.

tijd om ook maar 's te proberen lucide te kunnen dromen.
Oud 18-04-2002, 11:05
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Nog nooit gehad;
ik droom altijd romantisch
misschien dat ik 1 keer over seks heb gedroomd maar toen heb ik geen orgasme gehad,
natte dromen heb ik ook nooit gehad eigenlijk
ik heb de afgelopen maanden niet herinnerbaar gedroomd
best vaag
Oud 18-04-2002, 11:26
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik droom altijd heel sterk, maar nooit lucide. Een enkele keer heb ik sex in m'n dromen; is altijd wel raar wakker worden, helemaal als je alleen bent en gauw naar je werk moet.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 18-04-2002, 11:36
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik onthoud mn dromen de laatste tijd haast nooit meer
Ik heb 'vroeger' wel eens over seks gedroomd. Je wordt dan wakker, met een apart gevoel ja, wel koel
Oud 18-04-2002, 11:51
Empaled
Empaled is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ik droom altijd heel sterk, maar nooit lucide. Een enkele keer heb ik sex in m'n dromen; is altijd wel raar wakker worden, helemaal als je alleen bent en gauw naar je werk moet.
echt irritant is dat he dan ben je zo geil.. soms is het idd maar beter dat er iemand naast je ligt in bed maar als dat ineens niet meer het geval is dan ga je dat zo missen

en tja... kheb dat wel eens gedaan in een lucide droom wel 3 x over gedaan kvond de eerste 2 x niet naar mijn zin lopen
__________________
For I Am The Darkness Empaled By The Shining Light Of A Thousand Sun's... Never Will I Light Up... For There Is No Light Without Darkness...
Oud 18-04-2002, 11:51
Kapee
Kapee is offline
Wil ik oohoook

*snik*
Oud 18-04-2002, 12:32
Verwijderd
dromen doe ikw el eens, mar dromen over sex nog nooit gehad..
Oud 18-04-2002, 13:56
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Elke week wel een keer, maar ik kom nooit...
Is OF met mn vriendin OF met volslagen vreemden.
Maar altijd als t spannend word wor ik wakker, of gebeurd er iets in mn droom waardoor t er niet van komt.....

Oud 18-04-2002, 14:14
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Geen sex gehad in een droom. (eigenlijk wel maar het was niet levensecht ofzow) Wel heb ik een keer gedroomd dat ik me iemand zoende en dat was wel levensecht. (Hij zoende zoooooooooowww lekker!) Was wel
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Oud 18-04-2002, 14:14
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Wat is een lucide droom?
__________________
.
Oud 18-04-2002, 14:31
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Geen sex gehad in een droom. (eigenlijk wel maar het was niet levensecht ofzow) Wel heb ik een keer gedroomd dat ik me iemand zoende en dat was wel levensecht. (Hij zoende zoooooooooowww lekker!) Was wel
dat had ik ook! Laatst!
en dat terwijl ik noG Nooit gezoend heb!
en het was echt lekker
haha
en het was een ontzettend stom meisje uit mijn klas
ik voelde me toen ik wakker werd wel vies
Oud 18-04-2002, 14:44
lieke !!
lieke !! is offline
Ja ik ken het wel.
Heb heel soms eens een (sex)droom en dan kom ik klaar.En dan word ik wakker.
En het is een echt orgasme, heel raar en apart. En dan ga je bij jezelf nadenken is het wel echt gebeurd.Maar dan is het toch zo.
WEL LEUK
Oud 18-04-2002, 15:01
SiDEkiCK
Avatar van SiDEkiCK
SiDEkiCK is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

wakker worden omdat je een orgasme hebt in je droom bv.

hebbik ook wel es gehad , maar ik droom bijna niet over sex
__________________
durf te leven
Oud 18-04-2002, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Wat is een lucide droom?
Een bewuste droom die je zo nauwkeurig beleeft alsof hij echt is. Het leuke daarbij is, dat je deels 'onbewust' verder droomt. Het kan je ook helpen om problemen op te lossen en dergelijke..

En ja, ik maak van alles mee in mijn 'dromen'

Meestal is sex echter maar een klein onderdeel, het meeste gaat over gesprekken, dingen waar ik heen ga .. kan van alles zijn
Oud 18-04-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
wakker worden omdat je een orgasme hebt in je droom bv.
Dat is zo vervelend Je weet dat het eraan komt, en toch reageer je te laat
Oud 18-04-2002, 15:16
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik droom wel eens over seks.. en dan kom ik soms ook klaar in me droom.. is heel vaag!! Vraag me af hoe dat klinkt en eruit ziet als je me zo ziet slapen haha...
Oud 18-04-2002, 15:18
Verwijderd
Citaat:
DaRealEvE schreef:
Vraag me af hoe dat klinkt en eruit ziet als je me zo ziet slapen haha...
Je moeder ofzo zou maar binnenlopen
Oud 18-04-2002, 15:58
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ja, maar meestal wil ik het dan zelf niet en schei ik er ook heel snel mee uit.
Oud 18-04-2002, 17:12
Verwijderd
Hmz.. jah, ik heb de laatste tijd steeds s'morgens van die levensechte dromen.. maar heb maar echt 1 keer een lucide droom gehad en toen droomde ik dak mn vriend betrapte op vreemdgaan met zn ex.. ik storte echt helemaal in in mn droom daar, vreselijk was dat..

Kheb nooit echt dromen over sex gehad, wel zoenen en aanraken maar nooit echt sex. Khad er geloof ik afgelopen nacht nog een, of eergister.. was ik naar een of ander zoenfeestje (volgens mij komt dat door dat topic hier over bi-meeting zge maar) maar ik had een vriend dus kon niet echt gaan zoenen dus ging liggen knuffelen met een jongen die later ineens echt een dwerg was en waarmee ik toen maar met mn vriend erbij een triootje ging hebben??
Wel ook keer echt hele romantische droom over een gast die me met een bootje ophaalde en waar ik ook mee ging zoenen maar ook weer niet verder.

Ik voel me eigenlijk meestal kut na die dromen omdat het dan voelt alsof ik ben vreemd gegaan.. oja, lol, haddut laatst ook weer over een gast bij mij uit de straat die ik ken.. dak ineens wat met hem had.. Maar ja, wordt dan dus kut wakker omdat het dan voelt of ik ben vreemdgegaan en dan daarna opgelucht van ow... het was maar een droom!
Oud 18-04-2002, 17:18
Verwijderd
Euh, volgens mij wel es... Maar ik heb niet echt lucide dromen, meer dat ik ergens loop en dan denk, goh, ik droom, en dan even later ben ik het weer vergeten... Zo zal het wel eens zijn voorgekomen. Maar zo vaak droom ik niet over sex... -_o
Oud 18-04-2002, 17:20
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Een bewuste droom die je zo nauwkeurig beleeft alsof hij echt is. Het leuke daarbij is, dat je deels 'onbewust' verder droomt. Het kan je ook helpen om problemen op te lossen en dergelijke..

En ja, ik maak van alles mee in mijn 'dromen'

Meestal is sex echter maar een klein onderdeel, het meeste gaat over gesprekken, dingen waar ik heen ga .. kan van alles zijn
Saai hoor
Oud 18-04-2002, 18:28
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Ja... Heb ik eigenlijk best vaak!
Eentje was toch wel bijzonder raar, dus ook even het vermelden waard: Ik was een jongen, en nam een andere jongen anaal.
En geil dat ik was ´s ochtends!!!!
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 18-04-2002, 18:33
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
Ja... Heb ik eigenlijk best vaak!
Eentje was toch wel bijzonder raar, dus ook even het vermelden waard: Ik was een jongen, en nam een andere jongen anaal.
En geil dat ik was ´s ochtends!!!!
wtf!!
DAMN!
Oud 18-04-2002, 18:35
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Lucide dromen betekend dat je je bewust bent van het feit dat je droomt, en dat je een hand hebt in de gebeurtenissen. Dingen gebeuren je niet zomaar, je kan zelf besluiten dingen te doen (of niet te doen).
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 18-04-2002, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Saai hoor
Dat kun jij niet beoordelen
Oud 18-04-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Dat kun jij niet beoordelen
Houd op we willen niet meer weten
Oud 18-04-2002, 20:49
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Wtf!!
DAMN!
Can´t help it...
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 18-04-2002, 20:52
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
metalgirl schreef:


Can´t help it...
Echt vet cool
heb ik nou nog nooit gedroomd
jammer zg
Oud 18-04-2002, 21:00
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Lucide dromen betekend dat je je bewust bent van het feit dat je droomt, en dat je een hand hebt in de gebeurtenissen. Dingen gebeuren je niet zomaar, je kan zelf besluiten dingen te doen (of niet te doen).
dat zou ik echt graag es willen!!!
Lijkt me wel lachen
laat ik vandaag es een keertje mn vriend neerknallen, dan zal ik morgenavond in mn volgende lucide droom het wel goedmaken!
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Oud 18-04-2002, 21:08
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
fruitmand schreef:


dat zou ik echt graag es willen!!!
Lijkt me wel lachen
laat ik vandaag es een keertje mn vriend neerknallen, dan zal ik morgenavond in mn volgende lucide droom het wel goedmaken!
w00t

ja
zou ik ook willen!
je schijnt het te kunenn oproepen he
ook wat je droomt!
Oud 18-04-2002, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Little Sun schreef:
Houd op we willen niet meer weten
Je zou d'r maar in voorkomen

LoL
Oud 19-04-2002, 14:40
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Kapee schreef:
Wil ik oohoook

*snik*
Kan toch? niet verdrietig zijn mensen, lucide dromen zijn aan te leren hoor. er zijn meerdere technieken en zelfs elektronische hulpmiddelen(die bv. wekren met geluidsfrequenties of trillend licht, die ontspannen de hersenen automatisch of je wilt of niet) om Lucide te kunnen dromen.

zie deze site. die gaat alleen maar over Lucide dromen en het is zowel in het engels als in het nederlands.

dus ff je geest trainen en binnen no-time heb je sex met wie je maar wilt en hoe je maar wilt. hoewel eer ook wel interresantere dingen te doen zijn in een dergelijke droom.
Oud 19-04-2002, 19:14
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Ik heb geen lucide dromen, wel gewone seksdromen. Ik droom bijna altijd over meisjes, ik heb maar 1 keer droom gehad over een man, en die man was Michael J. Fox (hoe kom ik erbij!!!) Voor de rest is het allemaal vrij standaard geloof ik.
__________________
BORED NOW...
Oud 19-04-2002, 20:15
Piccola
Piccola is offline
Ik heb ook geen lucide dromen en wel gewone seksdromen.
Maar dat heb ik maar 3x gehad. En in 1 zo'n droom wou ik helemaal geen seks met hem en ik zei ook nee, maar toch liet ik alles toe, ging verder helemaal niet tegen stribbelen ofzo! En ik genoot er eigenlijk ook wel van. Najah, vaaaag!
Oud 19-04-2002, 20:17
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Winner schreef:
Michael J. Fox
Hahaha! Baaah! Hij is alles, behalve geil/leuk!!!
Oud 21-04-2002, 19:37
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
*heeft ze wel redelijk vaak*
maar 't is inderdaad raar om daarna op te moeten staan. dan heb ik altijd zo iets van 'laat me nou!!'
__________________
God open your eyes
Oud 22-04-2002, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Empaled schreef:


echt irritant is dat he dan ben je zo geil.. soms is het idd maar beter dat er iemand naast je ligt in bed maar als dat ineens niet meer het geval is dan ga je dat zo missen

en tja... kheb dat wel eens gedaan in een lucide droom wel 3 x over gedaan kvond de eerste 2 x niet naar mijn zin lopen
Jah, dat gaat in het echt neit zo makkelijk hè? Ik weet wel wat je bedoeld..

Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik in lucide dromen hele andere dingen echt geil vind, die waarschijnlijk niet eens veel met sex te maken hebben. Maar die genoeg adrenaline door je lichaam stoten .. waardoor je misschien idd wel veel zin krijgt in sex

Hè Jonathan?

Maar ik heb echt wel veel seks in dromen.. ik ben ook wel eens gewoon klaar gekomen.. Zonder dat ik dus gestimuleerd werd daar. Was puur geestelijk, maar het uit zich gigantisch hard lichalijk, wel echt heel lekker gevoel!!! Komt denk ik vooral omdat lucide dromen zo echt zijn, dus als het daar gebeurt, merk je dat ook wel IRL

Nahja sex in dromen rules
Oud 11-08-2007, 18:58
littlebee
littlebee is offline
zelfs dan ben ik zo kieskeurig als het maar kan zijn
Oud 11-08-2007, 18:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Was je dat in 2002 ook?
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v?
Briseïs
500 03-01-2005 17:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.