Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2013, 15:40
wiese1997
wiese1997 is offline
Hallo,
Ik ben nog een beetje verliefd op een jongen, daar weet hij trouwens van. Nu is het geval dat dat bijna een jaar geleden af was gelopen met de pret, om het feit dat ik hem had afgewezen om te zoenen (hij voelde er niks bij zei hij) Kon hij niet waarderen, en hij voelde zich lichtelijk vernederd.Het was gewoon niet het moment. Toen besloot ik het gevoel maar aan de kant te zetten, en verder met mijn leventje te gaan. Onze vriendschap etc, ging daarna echter wel diep de put in. Na ongeveer 3 maand pakten we onze vriendschap toch maar weer terug, en hey ging super goed. Geen gevoelens. Af en toe opmerkingen, van allebei de kanten. ongeveer 2 maand kreeg ik een vriendje, hardstikke leuk enzo, hij was ook blij, maar de laatste 2 weken fiets hij mee metme naar huis toe, elke keer een knuffel etc. Heel raar. Maar zaterdag een week terug was het raak, hij vroeg om een knuffel, ik dacht: ' waarom ook niet?' Dus ik gaf hem een knuffel.. en toen zoende hij me?!!! Na zowat 10 minuten heerlijk te hebben gezoend, kwam het besef: kut ik heb een vriendje. Ben achteraf ook eerlijk geweest naar mijn vriendje toe en heb het toegegeven, waardoor ik nu dus geen vriendje meer heb. Maargoed, nu vraag ik me nou af waarom hij mij weer heeft opgezocht.. en me weer zoent, voor de zoveelste keer. Iedereen op ons werk zegt dat hij verliefd op me is, aan zijn manier van doen. Maar hij onkent het.. daarbij moet ik ook even vermelden dat zijn ouders/vrienden me niet zo geweldig vinden. Zouden jullie jullie mening willen geven zodat ik misschien verder kan of niet.

Alvast bedankt!
Liefs m.

(Sorry voor de typfouten, onduidelijkheid, typ dit op mijn mobiel)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2013, 18:04
Verwijderd
Mijn mening is nogal nutteloos. Vraag om zijn mening.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2013, 18:30
Verwijderd
Hij ontkent dat hij verliefd is dus daar kom je niet verder mee. Misschien ziet hij je als een leuke sexbuddy? Altijd handig voor die noodmomenten. Ik vind dat de enige die correct heeft gehandeld in deze casus je ex-vriendje is.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2013, 07:48
Verwijderd
Ah, je vraagt om onze mening. Komt ie: vreemdgaan is fout en naar, niet meer doen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2013, 11:02
Heer Wil
Heer Wil is offline
HIj weet dat als hij zegt dat hij verliefd op je is, dat je hem dan gaat afwijzen. Dus zegt hij van niet, en jij bent dan nog zo gek om hem dan opeens wel te zoenen... Niet om je te beledigen, maar je moet even wat beter nadenken en je beter in hem verplaatsen. Je zult duidelijker moeten zijn naar hem toe dat je echt geen relatie met hem wilt, daarnaast zal je ook duidelijk moeten maken dat je geen ander soort gekkigheid met hem wilt, ondanks dat je wel met hem zoende (wat je blijkbaar toch wilde of niet... ) Jij bent onduidelijker naar hem dan hij naar jou volgens mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.2
Dark Phoenix
500 03-12-2013 19:00
Verhalen & Gedichten verhaal: Edward
vivere
4 02-03-2005 20:01
Verhalen & Gedichten Verhaal: Enkele reis.
Last_Mohican
61 25-01-2005 21:28
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.