Oud 17-10-2007, 20:18
kous
Avatar van kous
kous is offline
Heb je die al gehad?
Zo niet, heb je schrik dat je het helemaal fout doet?

Zo wel, hoe was het? Was het spontaan? geforceerd?
hoe oud was je, hoe pakte je het aan
en maak er een VERHAALTJE rond , altijd leuk

Mss zijn hier al topic over maar maakt mij niet uit

Man/vrouw die niet goed kan kussen een complete turn off? of juist grappig.
Daarintegen, een man/vrouw die goed kust een complete turn on?

thx
__________________
hier staat helemaal niks
Oud 17-10-2007, 20:29
strigoii
strigoii is offline
ts start?
nou vooruit....
mijn eerste zoen (ik neem aan dat je dat bedoelt) was ranzig,
Ik had een feestje van een meisje dat mij leuk vond en we zouden daar blijven slapen, ik lag daar met haar op een bank en toen begon ze opeens, k wist niet wat me overkwam, moest vechten voor mun leven aangezien ze der tong zowat in mun keelgat wou douwen, ik dacht is dit het nou, helaas toch de hele nacht doorgegaan en ook maar meteen voor t eerst verder gegaan, gelukig kon het 2e meisje dat ik zoende het wat beter (en de echte goede kwamen daarna pas)
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Oud 17-10-2007, 20:31
AbareKiller
AbareKiller is offline
Ja, maar ik zie eigelijk iedere kus met een andere meid als een 'eerste kus'. Mijn echte eerste kus vond ik niet zo erg speciaal was meer een beetje geforceert, je weet wel, je moet weg en drukt even snel een kus op haar mond.
De eerste kus met de vriendin wat ik nu heb vond ik wel een lekkere kus, deze was wat spontaner dan alle andere, erna volgde nog vele andere zoenen

Njah, je vroeg om een verhaaltje. We zaten dus met ons tweeen achter een oud gebouw, lekker rustig, ze had me alleens gesmst dat ze me leuk vond, en ik haar ook, meer was er nog niet van gekomen. majah, begon wat kouder teworden, dus we gingen wat korter tegen elkaar aanzitten, toen gaf ik haar gewoon een kus op haar lippen, waarop ik een tongzoen als reactie terugkreeg, dat deden we nog een paar keer, en toen was het dus aan:$
Oud 17-10-2007, 22:14
stylez
stylez is offline
op vakantie, ik was nog groen en zij ook. het was een verschrikkelijke wasmachine, we gingen allebei als een beest tekeer maargoed na een week ervaring lukte het ons al wat beter

greetz
Oud 17-10-2007, 22:29
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Toen ik 12 was, ontzettend geforceerd en geen reet aan zeg maar. We waren dan ook snel op elkaar uitgekeken
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 17-10-2007, 23:24
Verwijderd
Mijn eerste zoen was heel raar. Ik was vijftien. We hadden de hele avond met z'n vieren (hij, een vriend van hem, mijn zusje en ik) op de zolder gezeten en toen ze gingen, was t wel te verwachten. Gewoon raar. Maar niet extreem ranzig ofzo. Best schattig, hij smste daarna wat ik ervan vond.
Iemand die niet kan zoenen vind ik altjid een beetje jammer en iemand die heel heel heel erg goed kan zoenen (al kom ik die maar weinig tegen) is inderdaad een huge turn on.
Oud 18-10-2007, 01:29
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik was 13 en op schooltrip ergens in zuid limburg en het was waardeloos en slecht en vies duurde nog geen 5 seconden. En hij had een vriendinnetje ook at nog en ik heb het nooit verteld aan iemand wie het nou precies was
ohja en eigenlijk was ik heel erg verliefd op zn beste vriend
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-10-2007, 09:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Iemand die niet kan zoenen vind ik altjid een beetje jammer en iemand die heel heel heel erg goed kan zoenen (al kom ik die maar weinig tegen) is inderdaad een huge turn on.
Oud 19-10-2007, 16:08
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik was ehhhhhh 13 ofzo en t was op vakantie...allemaal leuk en aardig
__________________
niet alleen =)
Oud 19-10-2007, 16:41
InvisibleGirl
Avatar van InvisibleGirl
InvisibleGirl is offline
Mijn eerste kus.. tja ik was elf en het was op zijn verjaardag. Ik vond er geloof ik niet veel aan, en dat is tot m'n veertiende zo gebleven
__________________
Dance like no-one sees you. Scream like no-one hears you. Love like you've never been hurt.
Oud 19-10-2007, 16:57
Verwijderd
Ik was 14, op mijn eerste date. Ik zoende haar toen ik bij de bus stond om weg te gaan.
Oud 19-10-2007, 17:28
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Euhm we zouden gaan wandelen, en toen ik naar hem toe liep ging hij mij opeens volop zoenen en toen schrok ik nogal want dat had ik (nog) niet verwacht en bovendien waren er heel veel mensen op die parkeerplaats. Dus ik stond nogal versteld en ik geloof niet dat ik ook maar iets heb gedaan qua zoenwerk haha.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-10-2007, 18:50
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ik was 14, op mijn eerste date. Ik zoende haar toen ik bij de bus stond om weg te gaan.
Mooi verhaal.
Oud 19-10-2007, 19:58
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Die was op mijn 16de, met mijn ex. Tijdens onze eerste date zaten we samen op zijn bed en kreeg ik spontaan zin om hem te zoenen, dus deed ik dat. Hij had het alleen niet verwacht, dus reageerde eerst wat terughoudend, wat bleek te komen door de kauwgom die hij nog in zijn mond had en die ik niet gezien had Dus die gooide hij daarna snel weg en deden we het nog een keer over
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 19-10-2007, 20:49
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik zat net in de 3e, dus was 15 ofzo. Had verkering met haar en er hing de hele tijd een spanning. Toen dacht ik bij mezelf: 'Als het 5 uur is ga ik er zoenen, en daarna naar huis'. Toen zoende ik er en ging ik naar huis. Ze vond me goed en ze 'had echt niet het idee dat het mijn eerste keer was!!!1!!'.
Toen het uit was bleek ik te zoenen als een wasmachine.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 19-10-2007, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Mooi verhaal.
Ja, zo zie je maar hoe het kan gaan.
Oud 20-10-2007, 11:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Uh ja leuk en een beetje klungelig. Was er niet ontevreden over
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-10-2007, 12:28
Verwijderd
Het was in zo'n lullige plattelandsdiscobar waar we altijd uitgingen toen we 15/16/17 waren. Ik was 15, hij ook. Was er met vriendinnen, en hij met vrienden. Die kwamen vertellen dat hij me leuk vond. Ik had hem stiekem al zien lopen en vond hem een van de knapste jongens van de avond, maar dacht dat hij niet geďnteresseerd was. Was hij dus wel, maar hij bleek vreselijk verlegen te zijn.

Goed, mijn vriendinnen deden natuurlijk net zo flauw als zijn vrienden, waardoor we al snel naar elkaar toegeschoven werden. Uiteindelijk hebben we precies gedaan wat van ons verwacht werd en zijn we met z'n tweeen naar buiten gesjouwd, alwaar we verlegen bekend hebben nog nooit gezoend te hebben, en het toen toch maar eens geprobeerd. Heel kort, hihi. En heel lief. <3
Oud 20-10-2007, 17:11
Verwijderd
Ik was 15, de jongen waar ik heel erg verliefd op was - en hij op mij - kwam logeren. Hij lag op een matras op de grond, ik in mijn bed, en hij vroeg of ik bij hem wilde liggen. Dolgraag. We lagen lekker tegen elkaar aan, fijne muziek op de achtergrond, en toen gingen we zoenen Nu zijn we 7 jaar verder en nog steeds samen

Op m'n 12de ook eens gezoend met m'n vriendje toen, maar dat was meer proberen en kijken hoe lang we het vol konden houden, maar we vonden het allebei nog een beetje viezig, dus 10 seconden was wel het record
Oud 20-10-2007, 18:55
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik ging voor het eerst een de teenage party bij ons in de stad. Mijn vriendin probeerde een jongen voor mij te regelen want ze wilde graag dat ik ging zoenen. Ze had alles al geregeld zonder dat ik iets tegen hem had gezegd. Toen het feest afgelopen was stond hij mij op te wachten en liep ik samen met hem een stukje het parkeerterrein op. Daar heb ik de meest natste en smerigste wasmachine kus gekregen. Maar je weet niet beter, dus ben je best trots.
Ik was toen 14
Oud 21-10-2007, 00:04
Verwijderd
Ik ben nog steeds wel een beetje bang dat de ander het niet lekker vind, maar dat merk ik meestal later vanzelf wel

Ik was 13 toen ik voor het eerst zoende, was ook mijn eerste vriendje maar we waren al twee maanden of zo samen, best gaar eigenlijk. Ik durfde het eigenlijk niet echt maar geleidelijk aan kwam het dan toch een keer tot die eerste zoen, ik moet zeggen dat ik 'n tong in mijn mond toen maar raar vond en ik deed ook maar wat

Ik heb een keer gezoend met een gast die er echt niks van bakte, die ging veel te snel en lomp, en ja dat was op zich niet echt geil Een andere jongen deed ook redelijk snel, maar toen we het een paar keer gedaan hadden werd het steeds beter, gelukkig

En natuurlijk is het altijd lekker als iemand goed kan zoenen
Oud 21-10-2007, 12:37
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
15, geforceerd. Met mijn toenmalige (eerste) vriendin die 2 jaar ouder was dan ik dus dat hielp niet echt met mijn zelfvertrouwen. Nu gelukkig geen last meer van hrhrhr.
Oud 21-10-2007, 14:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het was een week voor ik 15 werd, en het was met een jongen waarmee ik al uitgebreid over mijn groen-zijn gepraat had. Ik had hem zelfs beloofd dat als ik op m'n 15e nog groen was, dat hij me dan m'n eerste zoen mocht geven, haha.
Uiteindelijk mocht ik toen mee een weekendje weg met hem en z'n familie naar zo'n center parks achtig iets en toen gingen we op een heuvelachtig grasveldje zoenen. Hij kon het echt heel goed! En daarmee heeft hij het mij ook goed geleerd Alleen begon na een paar minuten z'n telefoon te trillen, als waarschuwing dat de familie eraan kwam, dus moesten we weer ophouden.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 21-10-2007, 17:12
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Het klassieke verhaal met het eerste vriendinnetje, zittend op haar bed nadat we eerst volgens afspraak onze tanden hadden gepoetst. Het ontdekken dat de beide monden nog best ver open moesten voor een goede tongzoen, was het meest heikele punt. Oh, het was ook nog eens Drie Koningen en enkele dagen nadat de relatie door middel van schattige flirts en koppelwerk van een vriend tot stand was gekomen. Het had minder kunnen zijn.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 21-10-2007, 18:22
waves
Avatar van waves
waves is offline
Mijn eerste zoen was echt heel smerig eigenlijk. Ik zag mijn toemalige vriendje voor het eerst sinds het aan was (via msn, hoe romantisch ) en op het terras van onze stamkroeg zoende hij me. We wisten allebei niet hoe of wat en heel mijn mond zat onder met speeksel en de zijne ook. En toen veegde hij het af! Dat was nog het allerergste. Die 'relatie' heeft niet zo lang standgehouden.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 23-10-2007, 07:28
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Pff, eerste zoen was op station roosendaal. Iemand die ik had leren kennen kwam me een dagje opzoeken, hij was 19 en ik 14, en op het station wilde ik hem een gewone zoen geven maar het werd een hele tongzoen.
Het overkwam me allemaal een beetje, maar het was wel lekker, romantisch en helemaal geen gedoe met kwijl en tongen in je keel. Gewoon goede man voor de eerste keer uitzoeken.
__________________
Fantasy VS Reality
Oud 23-10-2007, 13:27
Verwijderd
Ik was 10, de jongen was 12. Het was de zoon van vrienden van m'n ouders en we waren in zijn kamer.
Hij vroeg of ik wel eens had gezoend. Nee, zei ik.
Hij : zullen we zoenen dan?
ik : ok.

Ik had nog nooit echt nagedacht over zoenen met tong, hoe dat zou zijn. Hij zoende me en ik voelde zijn tong. Dat vond ik zo raar. Ik weet niet meer of ik mee heb gezoend maar dat denk ik niet. 2 weken later gingen we naar Pocohantas en de dag erna maakte hij het uit
Oud 23-10-2007, 17:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was 17 en een 'vriend' van me zei me dat hij me leuk vond. Ik dacht dat ik hem ook wel leuk vond. We hadden het er uitgebreid over gehad dat ik nog nooit met iemand gezoend had. Dus op het gala een week later zocht ik hem op. We gingen dansen en hij zoende me. Ik vond het niet bepaald lekker Hij had met zn vrienden enorm ingedronken, dus ongeveer 5 seconden nadat we hadden gezoend rende hij naar de wc om te kotsen
Oja, en in mijn naďviteit had ik het gevoel dat we nu dus iets met elkaar hadden. Daar dacht hij anders over en negeerde me nogal de volgende dag. Ik vroeg hem wat er aan de hand was en toen kwam hij met het verhaal dat hij 'onze vriendschap niet wilde verpesten en dat het daarom een grote fout was geweest om te zoenen'. Later vertelde een gemeenschappelijke vriend me dat hij aan al zijn vrienden had verteld dat ik niet kon zoenen.

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-10-2007, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Toen ik 13 was, ontzettend geforceerd en geen reet aan zeg maar. We waren dan ook snel op elkaar uitgekeken
Ik vond het bovendien zo stom dat ik het daarna een tijd lang niet gedaan heb.
Zegt hij tegen me: 'Draaien draaien draaien, en als je duizelig wordt de andere kant op draaien.' Toen had ik het eigenlijk al moeten weten en zijn speeksel liep over mijn kin. Jeugh

Gelukkig daarna ruimschoots de schade ingehaald
Oud 23-10-2007, 19:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik vond het bovendien zo stom dat ik het daarna een tijd lang niet gedaan heb.
Zegt hij tegen me: 'Draaien draaien draaien, en als je duizelig wordt de andere kant op draaien.' Toen had ik het eigenlijk al moeten weten en zijn speeksel liep over mijn kin. Jeugh

Jeugh indeed brrr...

Draaien, echt, serieus, wie doet dat nou?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-10-2007, 20:21
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Echt te gęnant om het te herinneren. Ik was 12, geen pretje, en heb het idd lang daarna niet meer gedaan.
Gelukkig is dat goedgekomen!
Oud 23-10-2007, 23:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik was 15, hij 17 geloof ik, en het was de mogen voor de Enschede-ramp, een uurtje of vier. We waren met een groep explorers (scouting ja) en we hadden net een dropping gehad (lopend door de macdrive en nog bediend ook, bij het zwembad, oké buitenbad, ingebroken, de stemming zat er wel in). Het zat er de hele nacht al een beetje aan te komen, wij liepen samen, hand in hand achteraan. Toen we terugkwamen hebben we buiten staan zoenen, ik stond te trillen op mijn poten. Maar hij deed het goed, en zodra ik door had dat mijn mond ook echt open moest ik geloof ik ook redelijk. Was in ieder geval geen slecht moment.

De volgende dag heb ik hem verteld dat ik niets met hem wilde, terwijl ik wist dat hij dat juist wel wilde. Voelde ik me nog best kut om, maar hij dus nog meer. Beetje jammer, ik had hem niet willen kwetsen maar goed... Ik had beter niet met hem kunnen zoenen, dat heeft het alleen erger gemaakt. Maar hij is er ondertussen overheen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 24-10-2007, 02:13
Verwijderd
Ik was 11, heel erg geforceerd, een vriend van mij had het via-via aan haar gevraagd terwijl ik er niks van wist, toen zijn we bij die vriend geweest en daar hadden we het gedaan na heeel veel gezeur en zenuwachtig gedoe terwijl we wisten dat we eigenlijk allebij wel wouden
Oud 24-10-2007, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Jeugh indeed brrr...

Draaien, echt, serieus, wie doet dat nou?
Soms best lekker Je moet alleen niet anderhalf uur achter elkaar liggen draaien
Oud 24-10-2007, 17:27
Anaďs
Avatar van Anaďs
Anaďs is offline
Eerste zoen, amai dat lijkt al zo lang geleden

Ik was net geen 15, het waren examens op school, en mijn vriendje (mijn eerste) wandelde met me mee naar het station na de verplichte studie. Halverwege de weg nam hij mijn hand vast, en toen wist ik al dat er iets zou gebeuren.

Toen we voor het station stonden boog hij zich voorover, liet zijn fiets bijna vallen, maar gaf me toen toch mijn eerste kus. 't Was een zachte, lieve kus. Ideaal voor een eerste ervaring. Achteraf zijn we dan te weten gekomen dat een groepje vrienden van hem ons gevolgd waren, ahja ze waren gewoon jaloers
Oud 25-10-2007, 21:37
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik was 14 en vond het ontzettend eng! Achteraf gezien was het heel erg leuk, maar op het moment zelf vroeg ik mij alleen maar af wat hij ervan vond.

Ik sliep bij hem in het weekend, apart op een luchtbed. We gaven elkaar wel kusjes, maar na een tijdje kwam er ook een echte zoen.
Oud 26-10-2007, 00:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het was 3 dagen voor m'n 20ste verjaardag (jaja, ik was er laat bij). Die dag had ik hem voor het eerst ontmoet na maandenlang brievenschrijven, bellen en msn'en. We hadden de hele dag hand in hand door Leeds gelopen en hij had me alle coole plekken van de stad laten zien. 's avonds zouden we nog even bij mijn hotel langsgaan om wat muziek te luisteren en te praten voordat hij naar huis moest. We waren allebei harstikke moe van al het slenteren en gingen maar naast elkaar liggen. Steeds iets dichter bij elkaar en toen gebeurde 't. Het was eerst wel even vreemd en onwennig, maar 't was wel lekker en het duurde ook iets van 45 minuten voordat hij stopte en iets ontzettend liefs tegen me zei.
Dus, dat was het wachten meer dan waard.

Jammer dat hij er daarna niet veel meer van bakte.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-10-2007, 00:18
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:

Jammer dat hij er daarna niet veel meer van bakte.
mooi einde


ik was 11 en het was op een feestje bij een vriendin thuis. we deden van die gekke spelletjes en daaruit bleek dat ik met hem moest (mocht whatever) zoenen. het was de popi jopi van de klas en ik vond hem heel leuk. het was heel smerig, heel kort maar toch 1 om nooit te vergeten. ik dacht gelijk dat het wat was en vond het vreselijk om de volgende dag te horen dat het helemaal niet gelijk "aan" was. daarna begon hij te pesten op school en werd het een klootzak en een pestkop en in 2004 heeft hij zelfmoord gepleegd.

toch raar hoe dingen lopen
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Oud 26-10-2007, 10:17
Verwijderd
De setting was echt onwijs romantisch ;x.

Ik was 15 geloof ik, en t was in Frankrijk met een vakantievriendje.
Het was 14 julliet en na t vuurwerk hebben we op een rots met uitzicht op een meertje gezoend.

En ik vond t maar een tegenvaller, vooral omdat t denk ik voor hem ook zijn eerste zoen was.
Oud 26-10-2007, 13:15
Verwijderd
Ik was 14 en het was vies.
Oud 26-10-2007, 16:10
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ik kreeg mijn eerste zoen toen ik 12 was van een vakantievriendje in Turkije. Hij viel me de eerste dag toen ik daar was al op, maar toen was ik nog echt een verlegen klein meisje. Uiteindelijk gingen we een paar dagen voor mijn vakantie afgelopen was samen uit, naar een discotheek Was echt heel erg fout en ik wist niet dat hij mij leuk vond, maar ik was wel helemaal verliefd.

Hij zoende best wel lekker, maar het leek een beetje alsof hij een vis nadeed. Hij was btw al ervaren.

Goed zoenen is turn-on Jongens die niet zo goed zoenen kunnen het leren, heb ik geen moeite mee.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 23-11-2007, 19:55
siempiepie
siempiepie is offline
haha ik was 14, hij 13, allebei nog nooit gezoend.. om 4 uur 's nachts in frankrijk op de camping int zwembad gezoend.. ik vond 'm wel een beetje leuk, maar ik vond het zoenen maar vreemd.
later bleek het leuker te zijn dan gedacht
Oud 24-11-2007, 02:23
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
"Jij zoent mij!"
"Nee, jij mij!"
"Oké, oké, we doen 't tegelijk."
"Maar zonder tong, oké?"
"Goed, zonder."
"1, 2, 3..."
[...]
"Gadver, das best vies!"
"Bah, vind ik eigenlijk ook."
__________________
En dat meen ik!
Oud 24-11-2007, 10:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat is echt al honderd jaar geleden, zal vast wel ranzig zijn geweest.
Oud 24-11-2007, 11:21
Verwijderd
Met de beste vriend van mn toenmalige date, 14 jaar, en het was ranzig. De date heeft me daarna gedumpt trouwens
Oud 24-11-2007, 12:33
Verwijderd
Ik vond het wel leuk, maar geen idee of ik het goed deed ofzo
Zij had al eerder gezoend, maar het kwam van mijn kant
Oud 24-11-2007, 18:47
LaAnnE.
Avatar van LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Ik was 13, hij 15. Hij werkte op het bedrijf van mijn ouders, vakantiewerk, en ik hielp ook soms.. Dus, na er op msn achter gekomen te zijn dat we elkaar 'wel leuk vonden' hebben we gezoend in het magazijn . En later nog 2 keer geloof ik, maar het is nooit wat geworden. Mijn vader heeft ons er nog heel lang mee geplaagd, toen hij er achter was..
__________________
I think we're doing fine; even diamonds start as coal.
Oud 26-11-2007, 20:04
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
mn eerste zoen was onder het bureau van mn vader toen ik 11 was belachelijk... was ook echt niets aan.. een jaar later ofzo, de eerste leuke zoen.. en ach, ze worden beter met de jaren, haha.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 26-11-2007, 20:50
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Mijn eerste kus? nou vooruit dan maar:

Ik was 19, en was met mn ex op onze eerste date.
We stonden rond het avonduur aan de kade van een kanaal. Het begon donker te worden en we waren alleen.
We hadden samen al de hele tijd rondgelopen, beide erg verlegen, hand in hand.

Het ging erg goed. Niet geforceerd. Wel een beetje hakkelijk en verlegen in de eerste paar seconden. Nou, daarna nog vaak herhaald met het zelfde meisje
Hoe ik het aanpakte. wel, dat was miss. wat klungelig, ik weet het niet meer 100% maar voor wat ik me kan herrinneren stonden we op gegeven moment stil en keken we elkaar aan en vroeg ik een beetje half stotterend of ze het goed vond als ik haar zoende en toen knikte ze, nou toen begon het

En het was erg fijn
Daarna nog relatie gehad van 5 maand
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 26-11-2007, 21:58
Verwijderd
Ik was err, 15 geloof ik, met mn eerste vriendje. Op zijn bed, en het was ondanks de onwennigheid best fijn.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Topic: Eerste Kus
TOMMYHILFIGERRR
20 11-02-2012 16:53
Liefde & Relatie eerste kus
richard-97
15 13-06-2011 11:36
Seksualiteit eerste kus
Verwijderd
65 05-03-2006 19:43
Liefde & Relatie Je eerste kus
Periodiek
205 03-09-2005 22:42
Verhalen & Gedichten "Krijg ik nog een kus?" vroeg je zelfverzekerd.
giftig kevertje
30 11-07-2004 17:25
Seksualiteit hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)?
miss kittie
37 11-08-2003 14:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.