Oud 02-01-2010, 22:09
Worteltjes
Worteltjes is offline
Wat doet een meisje wanneer ze je leuk vindt is mijn simpele vraag. Heb namelijk het vermoeden dat een meisje(17) mij leuk vindt op het werk, maar waar kan ik het aanzien dat ze dat ook vindt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2010, 22:22
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Veel lachen, beetje rood worden als ze met je praat, jou íets meer aandacht geven dan andere jongens, jou langer aankijken, dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 23:05
Verwijderd
als ze ja zegt op jouw vraag om een keer samen wat te gaan drinken
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 23:20
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
als ze een natte plek of haar onderbroek heeft zitten xD
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
als ze ja zegt op jouw vraag om een keer samen wat te gaan drinken
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 23:50
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
als ze een natte plek op haar onderbroek heeft zitten xD
Jij bent vast de womanizer van de school.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 13:05
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
als we wisten wanneer een meisje ons leuk vindt, dan was de wereld een stuk makkelijker. Er zijn wel specifieke dingen in het gedrag wat afwijkt tegenover jou, maar zeker weten doe je het nooit, behalve als je het vraagt.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 18:17
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
als ze een natte plek of haar onderbroek heeft zitten xD
Als ze ongesteld is? haha, dat is geen pretje hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 20:07
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
als we wisten wanneer een meisje ons leuk vindt, dan was de wereld een stuk makkelijker. Er zijn wel specifieke dingen in het gedrag wat afwijkt tegenover jou, maar zeker weten doe je het nooit, behalve als je het vraagt.

Oftewel: vraag het! dit zal je veel tijd schelen!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 23:19
Sandra.93
Sandra.93 is offline
Als ik het van mezelf uit bekijk..
Ikzelf durf tegen alle jongen uitgebreid te praten en ouwehoeren enzo. Maar als ik een jongen echt heel leuk vind, vind ik dat juist eng. Ik wordt vaak verlegen, maar probeer dat naar die jongen niet te laten merken. Ik schrik als hij ineens voor me staat of glimlach vaak naar hem ofzo.
Ik weet alleen niet of het zin heeft voor jou om meisjes proberen te analyseren. Ik bedoel,per persoon verschilt het toch en ik denk niet dat je dit kan analyseren ofzo.
Ik denk dat je maar moet kijken hoe het meisje zich naar jou gedraagt in vergelijking met naar andere jongens.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 13:12
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Geen enkel meisje is hetzelfde. De meeste zullen zich waarschijnlijk een beetje terughoudend gedragen. Verlegen. Ze zijn er ook waar je niets aan merkt, dan speelt het meer van binnen. Sommigen gaan heel vreemd gedrag vertonen, zenuwachtig grappen maken en dingen zeggen die nergens op slaan en dan rood worden of juist gaan giechelen. Ze zullen sowieso bescherming zoeken tussen hun vriendinnen. Dat is een soort zekere omgeving. Wil je het echt weten, dan zul je haar moeten isoleren van haar vriendinnen en dan een suggestieve move maken. Je kunt het rechtstreeks doen, "vind je mij leuk?", wordt ze dan rood en kijkt je niet meer aan, dan weet je genoeg, ze vindt je waarschijnlijk leuk. Hoe het dan verder moet, daar zijn al zoveel films over gemaakt. Zoenen is op dat moment in ieder geval een redelijke optie. Ontmaagden in het fietsenhok hoort daar in de meeste gevallen niet direct bij.

Zegt ze overigens nee, dan wordt het gecompliceerder. Het kan betekenen dat ze inderdaad niets voor je voelt, maar het kan ook betekenen dat ze te zenuwachtig/bang/ongemakkelijk is dat ze het niet durft te zeggen. Wat er dan gebeurt zie je dan wel weer.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 15:16
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Die van hierboven vind ik wel goed. Probeer het maar. Nu ik een jongen erg leuk vind probeer ik altijd zijn oogcontact te vinden, ik kijk hem vaak vlug aan in de klas en hoop dat hij dat ziet en terugkijkt. Als ik zie dat hij in mijn richting kijkt, vang ik snel zijn blik op. Als je merkt dat dit meisje vaak naar je kijkt of je blik wilt vangen betekent het vaak iets.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 21:48
Loverboy2010
Loverboy2010 is offline
Hetzelfde wat Mark zegt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 21:49
Loverboy2010
Loverboy2010 is offline
Vind je haar leuk? Denk hier ook over na.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Waarom kom ik altijd in de ''friendzone''
R-R
65 24-07-2013 16:55
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 23:40
Liefde & Relatie Hoe merk je of een meisje je leuk vindt
bartje1994
10 17-07-2012 19:56
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
Verwijderd
16 24-10-2010 10:41
Liefde & Relatie Vindt zij mij ook leuk?
Biertjuhhh
20 22-12-2003 00:56
Liefde & Relatie Wanneer vinden jullie dat je van een relatie kan spreken?
Sangria
58 06-12-2003 12:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.