07-01-2004, 09:53 | |
Okay mensen, de andere cadeau-topic begon aardig vol te raken dus vandaar een nieuwe.
De oude is hier te vinden. Kom maar op met verdere adviezen en tips! |
Advertentie | |
|
09-01-2004, 14:04 | ||
Citaat:
11-01-2004, 11:32 | |
kvind cadeautjes kopen voor mn vriendje zo moeilijk hij was vrijdag jarig <drama> dus moest ik wel cadeautje kopen.. maar wat moet je kopen als je net een week "iets" hebt? nouja, k wist het ook niet maar k heb knuffeltje gegeven, en zo'n hele grote kaart.. vondie liev ghihi, maar voor vriendinnen cadeautjes kopen is veeel makkelijker,..vind ik..
|
11-01-2004, 17:19 | |
Verwijderd
|
Vriendin was laatst jarig, en heb toen eerst met haar ouders gebeld of ze die dag thuis waren. Heb in de pauze een bos rozen bezorgt [terwijl zij gewoon lessen volgde], en die op haar kamer gezet, inclusief kaartje waar ik haar uitnodig om bij mij te komen eten en film te kijken.
's avonds ben ik naar haar toe gegaan, en heb ik boven op haar kamer een Tiara neergelegt [ik ben de Ridder, dan ben jij mijn prinses, en een prinses heeft een Tiara nodig]. En over een tijdje, haar kluisjes sleutel even "ontvreemden" en hele kluisje vol met rozenblaadjes stoppen |
11-01-2004, 21:26 | |
Mijn vriend is binnenkort jarig (hij word 19), ik weet niet goed wat ik hem kado moet doen. Ik zat te denken aan een uurtje bowlen en aansluiten daar of in bijv. een restaurant gaan eten.
Lijkt jullie dit een leuk kado? We zijn trouwens dan ong. 4 maanden samen.
12-01-2004, 08:27 | ||
Citaat:
|
12-01-2004, 12:47 | ||
Citaat:
12-01-2004, 12:53 | |
Ik geef mijn vriend voor zijn verjaardag ook o.a. een fotoalbum.
We zijn ook net naar Londen geweest, en we zijn in het begin van onze relatie4 3 dagen naar Denemarken geweest. Verder hebben we nog een paar losse foto's van ons samen. Ik heb van de hema een kladblokje met roze hartvormige blaadjes en die plak ik dan bij de foto's met een kleine tekst erbij denk ik. Nouja, ik heb wel allemaal kleine dingetje nu, maar ik wil ook nog een "echt" cadeau erbij doen, maar ik weet nog-steeds niet wat
12-01-2004, 13:00 | ||
Citaat:
|
12-01-2004, 16:57 | ||
Citaat:
13-01-2004, 12:56 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Miekmuis: dankjewel En ja ik ben een hij Citaat:
|
13-01-2004, 16:27 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou 't trouwens hartstikke leuk vinden, zo'n klusije vol met rozenblaadjes . Dat er dan wat uit waaien enzo, en dat je 't niet had verwacht, ja, heel leuk |
14-01-2004, 16:25 | |
Ik heb een half jaar geleden een jongen leren kennen, en het klikte echt heel goed... We zijn nu 4 maandjes samen... Nu ben ik er pas achter gekomen, dat wij elkaar helemaal niet pas een half jaar kennen... Nou is dat niet echt logisch want hij woont in Amsterdam en ik in Den Helder.
Mijn oude kleuterjuf kwam even op bezoek... Ze had een fotoboek mee met mijn kleuterklas. Staat er zo'n foto op van mij op schoot bij een jongentje uit groep vier (lachen ) Die toevallig heeeel erg op mijn vriend lijkt Dus ik vraag die juf, wie is dat??? Schijnt het dus dat dat mijn vriend is ( ).. Ik mag de foto van haar houden... Mijn vriend is bijna jarig, zal ik die foto in een fotolijstje cadeau doen of het hem gewoon alvast vertellen....
15-01-2004, 13:48 | |
'loooo
Mijn vriend zit nu in afrika (komt hij vandaan, en zijn moeder woont daar) en komt over 2,5 week terug (is dan 3 weken weggeweest...). Dan wil ik iets leuks voor m hebben/doen, maar ik weet dus niet wat... Heb het niet zo op iets met teksten/gedichten/rozen en ik kan ook niet vantevoren in zijn kamer komen, wel in dat huis (woont op kamers, zijn huisgenoot is de vriend van mijn zus). Ik weet ook niet precies wanneer hij thuiskomt. Hij belt wel als ie weer thuis is, en misschien kan ie me vanuit daar nog bellen/emailen. Ik wil sowieso nog een cd voor m maken met de liedjes die hij altijd wil horen als hij bij mij is. Maar heeft iemand nog een ander idee misschien? Btw...we zijn als hij terugkomt een week later 4 maanden bij elkaar...Hij is 20 en ik ben 17. |
15-01-2004, 17:32 | ||
Citaat:
Ik vind het sowieso leuk om hem af en toe te verrassen met iets leuks kleins, ik vond toevallig een supergeweldig cadeautje en ik vind het toch wel leuk om eventjes stil te staan bij het feit dat we die dag een jaar bij elkaar zijn. Verder wil ik ook absoluut niks speciaals die dag, maar zo vind ik het wel leuk... |
Advertentie |
|
15-01-2004, 17:40 | ||
Citaat:
We zijn gezellig met zn tweetjes uit eten geweest en dat was heel leuk We hebben het de hele avond over ons tweetjes gehad, soort van jaarverslag. Hoe we kregen, de leuke en mindere momenten, hoe we door de ander veranderd zijn, wat we in de toekomst willen (met elkaar) en dat soort dingen. |
17-01-2004, 14:58 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
24-01-2004, 15:13 | ||
Citaat:
Nee het zijn geen plakdingen, maar met een beejt lijm plakt het wel. Ze zijn wel vrij groot, de hartjes, maar dat is alleen maar geschikter omdat je er dan iets op kunt schrijven. Ze zijn ongeveer zo groot als van die vierkante kladbriefjes van 3M Alleen hebben ze er dan een hart uitgeknipt zodat het iets kleiner is. Zeg maar
24-01-2004, 17:15 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Een blok met 3M papiertjes in het roze, en op de eerste een hartje tekenen, en ze allemaal in die vorm eruit knippen/snijden [maar met zoveel mogelijk plaklaag behouden]. En op ieder papiertje een anders iets schrijven over wat ik zo leuk vind aan haar, anekdotes, complimentjes.. en dan haar deur/spiegel/kamer/wand naast bed mee onder plakken... Maandag naar de Hema dus |
26-01-2004, 14:50 | ||
Citaat:
|
27-01-2004, 23:10 | |
ik heb het net al bij een andere post gezegd, maar blijf er wl bij:
elke jongen/man wil toch echt dit T-shirt hebben: Dus lieverd, als je nu opschiet heb ik hem nog op tijd voor valentijnsdag meer info trouwens op: Evilshirts.nl grtz, SeBas |
29-01-2004, 00:14 | ||
Citaat:
29-01-2004, 06:05 | ||
Citaat:
01-02-2004, 12:51 | |
In de zomer was mijn vriend jarig en mijn budget is nou niet dat je zegt van: wooh, dus ik dacht: doe iets leuks, iets persoonlijks. Gewoon een simpel fotolijstje gekocht (iets groter formaat dan normaal) en daarin een foto van ons twee (er zijn niet zoveel foto's van ons samen) en aan de randen nog twee kleine fotootjes. Een (heel lief) kaartje en knuffeltje erbij
Het is goedgekeurd
03-02-2004, 10:42 | ||
Citaat:
07-02-2004, 16:50 | |
*zucht*
Ik ben echt zo ontzettend slecht in cadeau's kopen...het moet meer spontaan gaan bij mij, als ik iets zie en denk: Oh leuk! dan koop ik t..Maar mn vriend is jarig en als het op commando moet dan weet ik t nooit. Maar heb dus een grote glazen bol met van die elektriciteitdraadjes (lichtgevend) erin gekocht, vind t zelf wel cool. Met n lief kaartje dr bij natuurlijk Wou nog n taart bakken maar heb zo lang na zitten denken wat voor taart en nou is het te laat.
09-02-2004, 20:02 | |
M'n vriend is over een klein maandje jarig, hij wordt 20 en ik heb geen enkel idee wat ik moet gaan doen.
Kheb nogal een klein budget...zo'n 30 euro en ik wil hem echt een origineel kado geven...eerst had ik gedacht voor hem een 'verrassingsdoos' te maken met bv chocolade (omdat hij daar echt zot van is) en nog een paar dingetjes en prulletjes van de Expo enzo... Maar misschien hebben jullie een 'beter' idee ofzo...de dag zelf iets gaan doen is nogal moeilijk omdat hij pas om 6u thuis is en dat het een schooldag is...
10-02-2004, 09:19 | |
Verwijderd
|
hem zelf chocolade laten maken?
*klik* (naar zelf chocolade maken) Naja, kijk eens op www.kadopagina.nl daar vind je hele leuke originele cadeau's |
11-02-2004, 14:18 | ||
Citaat:
Nee als het een vriendin was, zou ik gewoon een drankje cadeau doen tijdens het uitgaan ofzo, heel simpel
11-02-2004, 17:54 | |
Toen mijn vriend en ik een jaar verkering hadden, hebben we elkaar een ring gegeven, met elkaars naam erin gegraveerd en de datum waarop we kregen...
Wat ik trouwens voor valentijnsdag moet kopen weet ik nog steeds niet
13-02-2004, 17:10 | |
aangezien mn vriend steeds zit te zeiken om een foto van mij (mag ook wel es na bijna 9 maanden..) Geef ik m een wegwerpcamera voor Valentijn... Mag ie ze zelf maken..
Maar ik vind dat er nog ff wat bij moet... en nee, GEEN fotolijstje!!
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic #4 x-spekkie-x | 309 | 21-11-2012 15:00 | |
Liefde & Relatie |
Kado vriend Piepje0123 | 4 | 02-03-2009 19:07 | |
De Kantine |
het grote slechte cadeautjes-topic Verwijderd | 50 | 27-02-2009 00:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoe verras jij je vriend/vriendin? Verwijderd | 4 | 25-01-2009 16:09 | |
Liefde & Relatie |