Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2003, 16:48
itsmeagain
itsmeagain is offline
hallo allemaal ik heb problemen met het inloggen op hotmail en ook msn.

ik gebruik winXp en IE6. als ik me bij hotmail aan probeer te melden krijg ik de volgende (voor iedereen bekende melding):


De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.



Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer





erg irritant...

p.s. op andere computers kan ik wel inloggen op hotmail en msn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2003, 17:01
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
je firewall misshien, die houd heel vaak meer tegen dan nodig is. Als je er een hebt, schakel m uit, en probeer dan opnieuw.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 17:06
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Kun je wel andere sites bezoeken? Zoals www.google.com
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 17:22
itsmeagain
itsmeagain is offline
ja google kan ik openen

ik kom ook wel op hotmail.com maar niet verder dan dat...
als ik inlog geeft ie problemen. ook bij msn...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:23
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
"problemen met IE 6, winXP en HoTMaiL (MSN)"
toen moest ik toch wel ff lachen
je gebruikt de slechste browser, 't slechste OS (op win98 na), en de slechste mailprovider.
en dan zeg je dat je problemen?
dat verbaast me nu wel enorm

't zal wel aan de hardware liggen dan
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:47
itsmeagain
itsmeagain is offline
ik moet ook ff lachen
want ik ben het in princiepe met je eens. windows xp is in vele opzichten klote. maar de computer is niet van mij maar van mn ouders!!

maar daarmee veranderd het probleem niet!
de vraag blijft het zelfde: wie kan mij hiermee HELPEN?!!

dank
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:51
Verwijderd
heb ik ook wel es, ben er nog steeds niet achter what het is
*niet nuttige post post*
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:09
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
ledig de cache, herconfigureer ff je inet instellingen (bv. lan of modem of dial-up), herstart MSIE en kijk of 't werk. 'k zou niet weten waarom dat 't probleem zou fixen, maar bij M$ kan dat wel is helpen. heb je al geprobeerd je comp te herstarten?

(btw al is 't de comp van je ouders kan je nog steeds iets anders dan hotmail en MSIE gebruiken)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:53
itsmeagain
itsmeagain is offline
Citaat:
(btw al is 't de comp van je ouders kan je nog steeds iets anders dan hotmail en MSIE gebruiken )

heb je gelijk in maar ik ben niet echt de gene die het meest op deze comp zit. ben alleen de weekenden thuis en zelfs dan zit ik er niet altijd achter. en ik kan niet zo maar de comp van mn ouders omgooien op een ander systeem want ze begrijpen dr nu al weinig van. net zoals mn zusjes

zit op school wel veel achter de comp alleen is dat een groot beveiligd netwerk.

en over configureren, herstarten enz. dat werkt niet...
kprobeer het steeds *denkt: veel te vaak & boring* opnieuw (config) maar kan de fout niet vinden, heb al meerdere mensen geraadpleegd. niemand weet een echte oplossing.

daarom dus dit topic

p.s. hotmail is niet mijn enige emailadres! gelukkig niet zeg.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:56
twim
Avatar van twim
twim is offline
Je bent niet de enige met probs.
Ik zelf heb er geen last van. Draai ook 98SE
Maar verschillende mensen om mij heen hebben de laatste tijd wel problemen met hun Hotmail/MSN
Het ligt dus iig niet aan je configuratie.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 07:31
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
itsmeagain schreef op 15-03-2003 @ 19:47:
ik moet ook ff lachen
want ik ben het in princiepe met je eens. windows xp is in vele opzichten klote. maar de computer is niet van mij maar van mn ouders!!

maar daarmee veranderd het probleem niet!
de vraag blijft het zelfde: wie kan mij hiermee HELPEN?!!

dank
Windows XP is naar mijn mening de beste Windows-versie tot nu toe. Anyways: hoe maak je verbinding naar internet? Verbind je via een HTTP proxy? Zo ja, schakel dat eens uit.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
* ^_^ * schreef op 15-03-2003 @ 19:23:
"problemen met IE 6, winXP en HoTMaiL (MSN)"
toen moest ik toch wel ff lachen
je gebruikt de slechste browser, 't slechste OS (op win98 na), en de slechste mailprovider.
en dan zeg je dat je problemen?
dat verbaast me nu wel enorm

't zal wel aan de hardware liggen dan
Eigenlijk moet ik lachen om jouw post. Vertel mij eens onderbouwd waarom dat allemaal zo slecht is (dus niet van "Ik vind het k*t..." of "Dat weet toch iedereen?")?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:42
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
henri schreef op 16-03-2003 @ 12:06:
Eigenlijk moet ik lachen om jouw post. Vertel mij eens onderbouwd waarom dat allemaal zo slecht is (dus niet van "Ik vind het k*t..." of "Dat weet toch iedereen?")?
msie: minder mogelijkheden dan met opera, mozilla & k-meleon + meer beveiligingsproblemen
windows xp: qua veiligheid & licentie t.o.v. de vorige windowses
hotmail: mja ik vindt 't gewoon geen aangenaam ding, ik vind IMP nog altijd de beste webmai ding. dan zijn er ook nog de vele veiligheidsproblemen die er met hotmail geweest zijn.
maar opnieuw zo'n flame war beginnen is nutteloos - ga dan maar posten in de topic 'waarom zo anti microsoft'
ik zou bronnen kunnen geven over de veiligdheidsproblemen die er met hotmail geweest zijn, de licentieproblemen met xp, en alle features van opera & mozilla & k-meleon vergeleken met msie kunnen geven, maar als je dat echt wil weten zoek je er maar ff naar.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:12
Verwijderd
Citaat:
* ^_^ * schreef op 15-03-2003 @ 19:23:
"problemen met IE 6, winXP en HoTMaiL (MSN)"
toen moest ik toch wel ff lachen
je gebruikt de slechste browser, 't slechste OS (op win98 na), en de slechste mailprovider.
en dan zeg je dat je problemen?
dat verbaast me nu wel enorm

't zal wel aan de hardware liggen dan
LOL

Deze post is zó gruwelijk belachelijk.. Als ik dit eerder gelezen had, was ik per definitie niet eens met je in discussie gegaan in het Microsoft-draadje. Wat ongelovelijk kansloos, zeg.

Edit: Oh, ik ben ook niet bijster intelligent. Ik snap jouw ware aard inmiddels. Troll alert!

Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 12:16.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:51
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 16-03-2003 @ 13:12:
Edit: Oh, ik ben ook niet bijster intelligent. Ik snap jouw ware aard inmiddels. Troll alert!
met 't eerste zinnetje ga ik compleet akkoord.
wat de 2 laatste betreft... trolls helpen niet. ik heb in verschillende topics geholpen.
je bent net zo kinderachtig op 't forum als in #scholieren
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:27
Stijn
Avatar van Stijn
Stijn is offline
Citaat:
* ^_^ * schreef op 16-03-2003 @ 13:51:
met 't eerste zinnetje ga ik compleet akkoord.
wat de 2 laatste betreft... trolls helpen niet. ik heb in verschillende topics geholpen.
je bent net zo kinderachtig op 't forum als in #scholieren
Eerst en vooral zijn mijn 2 servers thuis allebei linux (debian en gentoo) en is enkel mijn laptop windows XP. Verder doe ik ook systeembeheer op linux systemen en vind ik dat microsoft als webserver zeker niet aan te raden is. Maar uw topic is toch wel heel puberaal en extreem, ik denk dat u niet kan ontkennen dat windowsXP als werkstation heel wat meer voordelen biedt. Wanneer ik een PC ga fixen en het is een windowssysteem wat in 90% van het geval zo is, is linux echt geen goeie optie.

Beide systemen kennen zijn voordelen maar opmerkingen als de uwe geven mij enkel de indruk van 'ik wil stoer zijn'. Daarom volg ik ook dobermann zijn mening en als dobermann het boegbeeld is van kinderachtig dan streef ik naar kinds zijn.
__________________
Helpdesk: chat@scholieren.com | server: irc.scholieren.com | persoonlijk: stijntje@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:09
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
Stijn schreef op 16-03-2003 @ 15:27:
ik denk dat u niet kan ontkennen dat windowsXP als werkstation heel wat meer voordelen biedt.
welke voordelen zoal t.o.v. GNU/Linux?
voor mij is GNU/Linux zeker wel goed genoeg als werkstation... beter eigenlijk omdat ik er echt mee kan doen wat ik wil

Citaat:
Stijn schreef op 16-03-2003 @ 15:27:
Wanneer ik een PC ga fixen en het is een windowssysteem wat in 90% van het geval zo is, is linux echt geen goeie optie.
waarom niet? veel problemen die ik moet fixen op de windowscomps hier thuis v/d anderen zijn problemen waarvan ik weet dat ze op GNU/Linux niet zouden voorkomen.

Citaat:
opmerkingen als de uwe geven mij enkel de indruk van 'ik wil stoer zijn'.
verkeerde indruk dan.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:21
Verwijderd
Troll!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-03-2003, 17:29
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 16-03-2003 @ 18:21:
Troll!
mja dat hebben we allemaal door dat jij dat denkt... leuk voor je. interesseert me niet echt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
* ^_^ * schreef op 16-03-2003 @ 18:29:
mja dat hebben we allemaal door dat jij dat denkt... leuk voor je. interesseert me niet echt.
Je maakt gewoon een kansloze opmerking. Punt. Ook al ís de combinatie Hotmail/XP/IE een klotecombinatie, dan nog heeft topicstarter daar geen boodschap aan, dus is het gewoon een vette troll. Je voelt jezelf natuurlijk een heel groot boefje, lekker tegen Microsoft aanschoppen, maar je maakt jezelf eigenlijk wel een beetje belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 22:19
Stijn
Avatar van Stijn
Stijn is offline
Citaat:
* ^_^ * schreef op 16-03-2003 @ 18:09:
welke voordelen zoal t.o.v. GNU/Linux?
voor mij is GNU/Linux zeker wel goed genoeg als werkstation... beter eigenlijk omdat ik er echt mee kan doen wat ik wil


waarom niet? veel problemen die ik moet fixen op de windowscomps hier thuis v/d anderen zijn problemen waarvan ik weet dat ze op GNU/Linux niet zouden voorkomen.


verkeerde indruk dan.
1. Ik wil office gebruiken zonder dat ik wine moet gaan gebruiken. Verder draait winXP gewoon vlot als werkstation en die moet niet dagen aan een stuk kunnen draaien. Ik vind dat Linux best als werkstation kan gebruikt worden maar de doorsnee gebruikers gebruiken nu windows en werken van school en dergelijke zijn sneller gedaan met windows.

2. Ik zeg als ik andere pc ga fixen, ik kan moeilijk zeggen tegen die klanten dat ze linux moeten gaan gebruiken !
__________________
Helpdesk: chat@scholieren.com | server: irc.scholieren.com | persoonlijk: stijntje@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:12
itsmeagain
itsmeagain is offline
Citaat:
Je maakt gewoon een kansloze opmerking. Punt. Ook al ís de combinatie Hotmail/XP/IE een klotecombinatie, , dus is het gewoon een vette troll. Je voelt jezelf natuurlijk een heel groot boefje, lekker tegen Microsoft aanschoppen, maar je maakt jezelf eigenlijk wel een beetje belachelijk.
mijn dank!
je hebt helemaal gelijk! ik heb nog steeds geen echte oplossing en ga niet zomaar overstappen op linux (al zou het misschien wel een oplossing zijn) dit niet om linux zelf maar om eerder uitgelegde redenen! [zie begin topic]
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:14
itsmeagain
itsmeagain is offline
Citaat:
dan nog heeft topicstarter daar geen boodschap aan
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 16:41
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
Stijn schreef op 16-03-2003 @ 23:19:
1. Ik wil office gebruiken zonder dat ik wine moet gaan gebruiken. Verder draait winXP gewoon vlot als werkstation en die moet niet dagen aan een stuk kunnen draaien. Ik vind dat Linux best als werkstation kan gebruikt worden maar de doorsnee gebruikers gebruiken nu windows en werken van school en dergelijke zijn sneller gedaan met windows.

2. Ik zeg als ik andere pc ga fixen, ik kan moeilijk zeggen tegen die klanten dat ze linux moeten gaan gebruiken !
1. gnome office / koffice / oo.o
2. en? daarom is winxp goed als werkstation?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.