Oud 09-09-2003, 16:35
idmind
Avatar van idmind
idmind is offline
...what's in a name...
__________________
"We don't see the things as they are, we see them as we are"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2003, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 08-09-2003 @ 16:42:
Jouw moeder is fan van Jean M. Auel
ze kent die gozer niet eens
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
D!82 schreef op 08-09-2003 @ 17:26:
Mijn opa en neefje heten ookzo.. jammer
zijn vast toffe gozers (kan niet anders)
ik heb de naam geerfd van mijn opa die later in 1996 is overleden aan darmkanker. maar ik vind het wel leuk dat niet veel mensen deze naam hebben, kheb nog nooit iemand ontmoet die tegen mij zei dat ie Durk heeft
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 21:22
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
Dukko schreef op 09-09-2003 @ 22:13:
zijn vast toffe gozers (kan niet anders)
ik heb de naam geerfd van mijn opa die later in 1996 is overleden aan darmkanker. maar ik vind het wel leuk dat niet veel mensen deze naam hebben, kheb nog nooit iemand ontmoet die tegen mij zei dat ie Durk heeft
ik had ook Durk kunnen heten, omdat mijn opa dus ook zo heette. Mijn ouders vonden Dirk wat geschikter, tot nu toe is dat wel goed uitgekozen ..omdat Durk best wel een Fries-achtige naam is (vind ik). Mijn neefje heeft gelukkig terecht de naam Durk gekregen, omdat hij wel Fries kan praten.
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 22:28
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Wat vinden jullie passen bij de naam 'Meike'?
Heb pas 1 iemand hierover gehoord (wel lachen om te lezen thanks); ehhmm nee ben niet aziatisch, wel verlegen en of ik vertrouwd ben met mn vriendinnen weet ik eigenlijk niet...niet echt heel erg denk ik, heb niet zulke close vriendinnen helaas)

Hmmm....mijn ouders twijfelden eerst nog tussen de namen Joni (maar daar zagen ze toch al vrij snel vanaf aangezien 'yoni' vagina betekent..), Laura en Linda....ben dan toch blij dat ik Meike heet...helaas is het geen praktische naam als je naar het buitenland gaat want niemand kan 'm uitspreken en echt mooi vind ik mijn naam ook niet...je hoeft maar 2 letters om te draaien en dan staat er 'Mieke' en dat is zo doorsnee....ook irritant: mijn naam staat nooit op stickers, naamkaarten enzo want daarvoor is ie niet doorsnee genoeg Vond ik vroeger wel jammer als mijn vriendinnen van die naamstickers hadden of van die kaartjes waar de betekenis van hun naam opstond o.i.d en ik kon die van mij nergens vinden.

En jullie? Blij met jullie naamkes? Of ernstig aan het twijfelen aan naamsverandering

Maargoed, ben wel benieuwd wat jullie van mijn naam vinden...associaties graag!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:21
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-09-2003 @ 15:40:
Chantal viel/valt voor mij een beetje onder de zelfde 'noemer' als namen als Kimberly, Stefanie, enz. Populaire mensen (iig in hun doen en laten), met vrij veel aandacht voor hun uiterlijk ed. Maar toch weer geen oppervlakkige mensen oid... Bij Chantal denk ik wel aan een mondig en aanwezig persoon, bij Chantalle iets minder.

(chantalle heet)
Mjuh die zijn dus iets minder mondiger als Chantals?
Ik ben absoluut niet mondig enzow
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:50
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
en jacqueline????
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
D!82 schreef op 09-09-2003 @ 22:22:
ik had ook Durk kunnen heten, omdat mijn opa dus ook zo heette. Mijn ouders vonden Dirk wat geschikter, tot nu toe is dat wel goed uitgekozen ..omdat Durk best wel een Fries-achtige naam is (vind ik). Mijn neefje heeft gelukkig terecht de naam Durk gekregen, omdat hij wel Fries kan praten.
Ik kan "gelukkig" niet fries praten. ik versta het wel. maarja, wat boeit het ook
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:10
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 04-09-2003 @ 14:48:
Vroeger had ik een vreselijke hekel aan namen als 'Patricia, Bianca' e.d en tegenwoordig vind ik het ook nog steeds namen die passen bij een 'wat armere buurt'.
Tegenwoordig vind ik bepaalde namen heel erg bij nieuwbouwwijken en bij armere wijken passen:

Kevin
Kimberly
Jordy (alhoewel ik dit vroeger best een leuke naam vond maar door de associatie niet meer, alle kinderen uit nieuwbouwwijken heten tegenwoordig Kelly, Jordy ofzo.)
Joey
Namen van voetballers
etc.
wel verdomme
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:39
kittyme
kittyme is offline
Iemand associaties met de naam Kristel? En geeft de naam Christel, Cristel of Crystel dezelfde associaties?
__________________
Walking on sunshine :)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is...
Ieke
28 16-11-2009 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.