Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2009, 19:47
MiekeV
MiekeV is offline
Hallo allemaal,

Ik ben Mieke, 21 jaar uit Almere en heb een zeer groot probleem (denk ik). Ik slik al ruim 6 maanden de pil niet meer omdat ik al een lange tijd geen relatie meer heb. Nu ben ik al 4 weken over tijd en volgens twee zwangerschap testen die ik heb gedaan ben ik positief . Oftewel zwanger zou je dan zeggen. Nu heb ik al ruim een 8 maanden geen sex gehad met een jongen maar wel 5 weken geleden iets anders gedaan waar ik nu toch wel heel erg veel spijt van heb. Ik ben niet bijzonder dom ofzo en weet vrijwel zeker dat het niet kan . Maar wil toch hier vragen of je zwanger kunt worden van hondensperma

Groetjes en hopende op serieuze reacties.

Mieke
Oud 12-07-2009, 19:52
Verwijderd
Ja, dat kan.
Oud 12-07-2009, 20:05
MiekeV
MiekeV is offline
Echt? Ik lees er zo veel tegenstrijdige berichten over op het internet. Ik durf er niet mee naar de dokter. Hoe groot is de kans dat die zwangerschap test tot twee keer aan toe een valse melding geeft?
Oud 12-07-2009, 20:07
Verwijderd
Het maakt niet uit hoe groot die kans is, zolang die kans er is kan vals zijn. Dus beter ga je naar de dokter.

En wat is er nou eigenlijk gebeurt?
Oud 12-07-2009, 20:10
Verwijderd
Nee tuurlijk kan je niet zwanger zijn van een hond. Het genetisch materiaal staat dat eenvoudigweg niet toe.
Oud 12-07-2009, 20:12
Verwijderd
Hoi Niels.
Oud 12-07-2009, 20:12
Verwijderd
Lucky Luciano, heb je het onderzoek van Graham Nixon niet gelezen?
Oud 12-07-2009, 20:14
MiekeV
MiekeV is offline
Ik wil liever niet vertellen wat er gebeurd is omdat ik daarmee misschien alleen maar voeding biedt aan drooggeilers. Belangrijker vindt ik het om een sluitend antwoord te vinden op m'n vraag omdat m'n schaamte gevoel gewoon te groot is om ermee naar de dokter te gaan. Ik denk dat ik morgen gewoon nog een test ga halen.
Oud 12-07-2009, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano, heb je het onderzoek van Graham Nixon niet gelezen?
Uiteraard niet en als hij zegt dat wel kan is hij een debiel.
Oud 12-07-2009, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik wil liever niet vertellen wat er gebeurt is omdat ik daarmee misschien alleen maar voeding biedt aan drooggeilers. Belangrijker vindt ik het om een sluitend antwoord te vinden op m'n vraag omdat m'n schaamte gevoel gewoon te groot is om ermee naar de dokter te gaan. Ik denk dat ik morgen gewoon nog een test ga halen.
Je kan beter een goede test uitvoeren dan die doe-het-zelf testen.
Oud 12-07-2009, 20:21
MiekeV
MiekeV is offline
Voordat iemand er overigens bepaalde conclusies aan verbindt, ik heb me volledig vrijwillig in de nesten gewerkt. Hier zit geen dwang door derden aan vast!
Oud 12-07-2009, 20:24
Allure
Allure is offline
Hoe zie je dat nou voor je, dat er een halfmens/halfhond in je buik groeit?
Oud 12-07-2009, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Voordat iemand er overigens bepaalde conclusies aan verbindt, ik heb me volledig vrijwillig in de nesten gewerkt. Hier zit geen dwang door derden aan vast!
Ok je hebt vrijwillig een hond geneukt, dan is het goed.
Oud 12-07-2009, 20:28
MiekeV
MiekeV is offline
Citaat:
Hoe zie je dat nou voor je, dat er een halfmens/halfhond in je buik groeit?
Nee ik kan en wil niet geloven dat zoiets mogelijk is. Maar op dit moment is alles zo tegenstrijdig dat ik het door de verwarring gewoon niet meer weet. Ik ging daarom op internet op zoek en kwam op dit forum terecht waar ik zag dat dit onderwerp in het verleden redelijk serieus werd besproken. Vandaar mijn vraag hier.
Oud 12-07-2009, 20:49
Verwijderd
Niemand neemt dit toch echt serieus hoop ik?
Oud 12-07-2009, 20:56
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Tuurlijk wel deadlock.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 12-07-2009, 21:04
MiekeV
MiekeV is offline
Citaat:
Niemand neemt dit toch echt serieus hoop ik?
Mag ik vragen waarom je dit hoopt? Ik was in de veronderstelling dat men op dit forum mensen met problemen serieus helpt. Je kunt je waarschijnlijk niet voorstelling hoe eenzaam ik me voel met dit probleem . Maar aangezien in zojuist een wetenschappelijk stukje hierover heb gelezen mag ik er denk ik wel vanuit gaan dat er toch toevallig twee keer iets mis is gegaan met de tests. Dus wat mij betreft kan dit topic wel weer gesloten worden. Lucky Luciano en Barabas, bedankt voor jullie snelle en redelijk serieuze reacties.
Oud 12-07-2009, 21:19
Verwijderd
Graag gedaan, ik ben dan ook op de wereld om anderen te helpen.
Deadlock, wat is hier niet serieus aan?? Je ziet toch wel dat ze zich heel erg zorgen maakt???
Oud 12-07-2009, 21:25
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Aii ik zou me maar flink zorgen maken want honden krijgen vaak echt superveel jongen in één keer en je wil niet op je 21e al met een achtling opgescheept zitten
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 12-07-2009, 21:26
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Maar misschien kun je er een paar aan je buren geven en dan zet je gewoon de rest op marktplaats
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 12-07-2009, 21:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Zo te zien is dit allemaal onzin. Lijkt me verstandig dat ik hier maar een slotje aan hang.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games gameverslaving
bbouwman1
3 01-03-2013 23:50
Psychologie Omgang met de broer van verkracht meisje
meisje17jaar
10 12-06-2004 10:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geen Joodse scholen meer
Nickless Cage
172 16-12-2003 16:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening?
Sangria
140 23-09-2003 16:47
Vrije tijd zeer groot probleem
katten
9 22-01-2003 19:02
Lichaam & Gezondheid Ik heb een afspraak gemaakt voor mijn borstvergroting.
)Vampje(
129 25-11-2002 15:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.