Oud 25-01-2007, 16:31
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik vraag me af hè, aan al die mensen die zulke stroeve ideëen hebben: hoe noemen jullie dan een meisje wat als ze iemand wel leuk vindt gewoon met iemand zoent, zonder zich verder bezig te houden met of daar wat uitkomt of niet?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 16:32
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 24-01-2007 @ 14:11 :
oneens
Beargumenteer.

@ Nytewolf

Menselijk
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 16:56
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil, en de stap naar de slet van nu is die naar een vrouw waarmee je de vloer dweilt.

De woorden sloerie, slettebak of sletje zijn van het woord slet afgeleid.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Slet
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 17:00
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Ow en tis niet alsof er geen mannelijke sletten bestaan..

Een kereltje die een meisje wil verleiden maar haar geen ene flikker te bieden heeft.

En zo kom ik even op een bekend gezegde, "soort zoekt soort"

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 17:03.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 25-01-2007 @ 16:32 :
Beargumenteer.
heb ik eigenlijk al gedaan in mn eerste post. ik vind dat mensen tegenwoordig veel te goedkoop zijn. zomaar zoenen en seks maakt die zaken toch minder bijzonder, minder speciaal? ik vind dat zonde. en sletterig.
het is moeilijk uit te leggen, maar dat is gewoon mijn gevoel er over. net als al die irritante zogenaamde geile trendpotten die even voor de lol een meisje zoenen. dat is echt fijn voor de biseksuele en lesbische mensen die ik ken, want zoenen met een meisje doe je tegenwoordig toch omdat jongens daarop kicken? dus als je dat in het openbaar doet mogen ze wel aan je zitten
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 05:15
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-01-2007 @ 22:34 :
heb ik eigenlijk al gedaan in mn eerste post. ik vind dat mensen tegenwoordig veel te goedkoop zijn. zomaar zoenen en seks maakt die zaken toch minder bijzonder, minder speciaal?
Wanneer is iemand dan te goedkoop en wanneer niet? Als ze maar 1 iemand zoent/seks mee heeft (de ware), als ze met 5 mensen heeft gezoend (ze dacht steeds dat t de ware was), als ze met 20 mensen gezoend heeft (ze vond ze gewoon erg leuk en ze zag wel hoe het liep)?

Ik vind dat mensen het woord slet maar ongenuanceerd in de mond nemen vandaag de dag.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 10:35
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jamaar sterrenmeisje, waarom zouden zoenen en seks bijzonder moeten zijn? Ik bedoel, ik snap je gedachte ergens wel, maar seks is wel zo'n beetje - oh, ik ben het woord kwijt. Ik bedoel, de drang tot seks is één van de meest menselijke, meest natuurlijke emoties, dus wat is er zo bijzonder aan?

En dan snap ik wel dat je het misschien niet met iedereen wilt doen, dat je het voor jezelf als iets bijzonders wilt houden, maar seks an sich vind ik niet bijzonder. Want menselijk.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 12:02
OfCourse
OfCourse is offline
een slet is een goedkoop meisje die iedereen neukt die los en vast zit en het nog leuk vind ook om voor slet uitgemaakt te worden en zo dus een slechte reputatie heeft

Een mannelijke slet bestaat niet dan wordt het dus een player.
Een player is iemand die een chick heeft, niks voor haar voelt en vervolgens iedereen ook plat neukt die los en vast zit.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 12:04
Verwijderd
Citaat:
OfCourse schreef op 26-01-2007 @ 12:02 :


Een mannelijke slet bestaat niet dan wordt het dus een player.
Een player is iemand die een chick heeft, niks voor haar voelt en vervolgens iedereen ook plat neukt die los en vast zit.
nee

en nog eens

nee
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 12:09
OfCourse
OfCourse is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 26-01-2007 @ 12:04 :
nee

en nog eens

nee
Zolang je met niks beters komt moet je vooral je mond houden
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 12:10
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 26-01-2007 @ 05:15 :
Ik vind dat mensen het woord slet maar ongenuanceerd in de mond nemen vandaag de dag.
ik vind dat mensen andermans lichaamsdelen maar ongenuanceerd in de mond nemen vandaag de dag
neej, ik weet dat het natuurlijk is, en als je denkt dat iemand de ware is, natuurlijk. maar niemand met meer hersencellen dan bonnie denkt dat 20 keer.
ik vind dat mensen ook heel jong aan al die shit beginnen. ik persoonlijk was er toen helemaal nog niet aan toe, maar ik weet dat dat ook anders kan. ik zie intiem zijn met mensen liever als iets bijzonders, omdat het anders voor mij zijn waarde verliest. en dan heb ik het zowel over lichamelijk als geestelijk intiem zijn.
mensen die hun hele levensverhaal eruit gooien als je ze 10 minuten kent vind ik ook goedkoop.

maar hé, als je jezelf geen slet vindt, of een "goeie" slet (voor zover dat bestaat, maar whatever) wat boeit mijn mening je dan?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 12:51
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ sterrenmeisje: Geestelijk intiem zijn is voor mij ook weer heel iets anders ja. En misschien scheid ik die dingen wel heel makkelijk van elkaar, geestelijk en lichamelijk intiem met elkaar zijn. Want ik knuffel met iedereen en zoen makkelijk met mensen en zo, maar het duurt wel even voordat ik ze echt vertrouw en hun veel kan vertellen.
Ach ja. Loos.

En mm, ik vind het over het algemeen ook maar jong als mensen veertien zijn en al wel seks hebben gehad, en ik zou het zelf ook niet gekund hebben op die leeftijd. Maar ik heb er geen problemen mee, zolang iemand het zelf wil en niet doet onder mentale druk.

Ahwell, ik kan hier uren over doorpraten maar ik kom even niet uit mijn woorden. ;x
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 12:55
Verwijderd
nou Roosje... ik ga er iig over ophouden, want ik heb alles er wel ongeveer over gezegd wat ik erover kan zeggen. meningen verschillen. ik praat bijvoorbeeld weer wat makkelijker. het ligt er denk ik maar aan hoe je in elkaar zit en wat je fijner vindt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 14:08
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 22-01-2007 @ 13:14 :
Dan is er niks aan de hand, maar ben je wel een slet dunkt me. Die hele negatieve connotatie bij het woord slet vind ik ook maar een dubieus iets. Volgens het woordenboek is een slet "iemand met een losse seksuele moraal" en dat is ook wel voor mij de, niet al te vaste, definitie denk ik. Mensen die het allemaal niet zo nouw nemen met monogamie en/of met meerdere mensen "klooien" zijn sletten imho.
Psies, waarom is het perse iets negatiefs om een slet te zijn (uitgaande van de bovengenoemde definitie). Zolang je anderen of jezelf niet schaadt begrijp ik het negatieve aspect niet zo goed...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 14:32
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 25-01-2007 @ 22:34 :
heb ik eigenlijk al gedaan in mn eerste post. ik vind dat mensen tegenwoordig veel te goedkoop zijn. zomaar zoenen en seks maakt die zaken toch minder bijzonder, minder speciaal? ik vind dat zonde. en sletterig.
het is moeilijk uit te leggen, maar dat is gewoon mijn gevoel er over. net als al die irritante zogenaamde geile trendpotten die even voor de lol een meisje zoenen. dat is echt fijn voor de biseksuele en lesbische mensen die ik ken, want zoenen met een meisje doe je tegenwoordig toch omdat jongens daarop kicken? dus als je dat in het openbaar doet mogen ze wel aan je zitten
Iemand zei ergens dat de oorspronkelijke betekenis (van het woord slet = vaatdoek) niets te maken heeft met de betekenis van het woord slet nu. Jij was het daar niet mee eens, en beargumenteert dit met de bovenstaande tekst.
Heb ik wat gemist of heb jij iets gemist?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 26-01-2007 @ 14:32 :
Iemand zei ergens dat de oorspronkelijke betekenis (van het woord slet = vaatdoek) niets te maken heeft met de betekenis van het woord slet nu. Jij was het daar niet mee eens, en beargumenteert dit met de bovenstaande tekst.
Heb ik wat gemist of heb jij iets gemist?
ow, ging het daarover? misverstand... ja... als ik het teruglees beetje debiel van me.
ehm... woordbetekenissen veranderen, maar het is nog hetzelfde woord waarvan de betekenis verlegd is. ik vond die quote van "een vrouw waar je de vloer mee dweilt" eigenlijk wel afdoende.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 16:32
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
OfCourse schreef op 26-01-2007 @ 12:09 :
Zolang je met niks beters komt moet je vooral je mond houden
Zie vorige pagina. Bartezz hangt mijn mening aan; namelijk dat players en sletten als begrippen niet geslachtsgebonden zijn. Als je naar de letterlijke betekenis kijkt, zie je ook dat de verschillen tussen een slet en een player veel te groot zijn om een meisje gewoonweg een slet te noemen en een jongen een player. Dat is het verschil tussen iemand die de vloer met zich laat aanvegen en iemand die graag 'speelt' met zijn/haar omgeving.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 16:48
Verwijderd
Citaat:
OfCourse schreef op 26-01-2007 @ 12:02 :
Zolang je met niks beters komt moet je vooral je mond houden
een player is iemand die met veel mensen gaat en geen rekening houdt met de gevoelens van anderen. Hij/zij hoeft dus niet per definitie bezet te zijn.

een slet is iemand die met veel mensen gaat, maar geen rekening houdt met zijn/haar eigen gevoelens en zichzelf ermee kwetst.

heb ik zo aan jouw, zeer vriendelijke, verzoek voldaan?

Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 17:15.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 22:48
Ceridwen
Avatar van Ceridwen
Ceridwen is offline
Ik vind dat iemand een slet is wanner hij/zij met veel mensen kust/neukt/(korte)relaties heeft. Punt.
En ik vind dus die negatieve bijklank die het vaak heeft helemaal niet juist. Ik vind het past fout/slecht als de slet geen rekening houdt met de gevoelens van anderen, maar daar zijn weer hele andere benamingen voor.
__________________
Go Gadget go!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 12:25
M.Reket
M.Reket is offline
Een slet ben je als je met veel mensen kust & gemeenschap hebt etc. Zonder maar iets te voelen voor diegene.. Maarja players & sletten wat maakt het uit z'n beide laag..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 13:52
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
M.Reket schreef op 30-01-2007 @ 12:25 :
Een slet ben je als je met veel mensen kust & gemeenschap hebt etc. Zonder maar iets te voelen voor diegene.. Maarja players & sletten wat maakt het uit z'n beide laag..
Waarom vind je een slet laag dan? Van players kan ik het nog wel begrijpen, een player gebruikt mensen min of meer - dàt vind ik laag. Maar wat vind je laag aan zoenen en seks hebben met mensen wanneer je niets voor hen voelt? Het kan toch dat je er zin in hebt?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 16:06
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
renske de greef heeft een mooie column over het woord slet geschreven! of in ieder geval gaat ze op de definitie ervan in.

erg leuk om te lezen! (of het informatief gevonden wordt is een ander verhaal)
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 16:06
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Roosje schreef op 30-01-2007 @ 13:52 :
Waarom vind je een slet laag dan? Van players kan ik het nog wel begrijpen, een player gebruikt mensen min of meer - dàt vind ik laag. Maar wat vind je laag aan zoenen en seks hebben met mensen wanneer je niets voor hen voelt? Het kan toch dat je er zin in hebt?
Naja, je moet er wel iets voor voelen... alleen niet zodanig dat het later pijn doet. Dan kun je misschien ook wel een beetje slet zijn in positief opzicht.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 00:13
Rec_It
Rec_It is offline
Citaat:
Changshan schreef op 30-01-2007 @ 16:06 :
Naja, je moet er wel iets voor voelen... alleen niet zodanig dat het later pijn doet. Dan kun je misschien ook wel een beetje slet zijn in positief opzicht.
het mooie is nu dat je niets 'moet' daarnaast vind ik ook niet dat je per se altijd maar rekening met iemand moet houden. Dat is nou eenmaal het risico van zoenen/seks hebben met iemand die je niet of nauwelijks kent. Moet je daar maar niet aan beginnen. Players zijn trouwens een ander verhaal, maar dat heeft dan ook niets met topic te maken.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 13:00
Verwijderd
Ik vind snol een veel leuker woord.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 13:09
juno
Avatar van juno
juno is offline
Of sloerie. Of del. Of lellebel.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 17:22
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Of afgelikte boterham. Of sloor.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 18:16
Verwijderd
Ik geloof dat ik de definitie van ergens op de vorige pagina wel het beste vind - een slet is wat mij betreft iemand die respectloos met seks omgaat (of met anderen door middel van seks).
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 18:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-02-2007 @ 18:16 :
Ik geloof dat ik de definitie van ergens op de vorige pagina wel het beste vind - een slet is wat mij betreft iemand die respectloos met seks omgaat (of met anderen door middel van seks).
Is dat niet al een player dan?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 04-02-2007 @ 18:29 :
Is dat niet al een player dan?
Ik gebruik de term 'player' nooit. Het klinkt alsof iemand... ik weet het niet, een spel speelt, in de machthebbende positie zit, en ik heb niet het idee dat mensen die op zo'n negatieve manier met seks omgaan, wel sterk in hun schoenen staan, wel doorhebben waar ze mee bezig zijn. En jongens die gewoon goed zijn in meiden versieren, vind ik gewoon eh, versierders ofzo.

Player klinkt als een soort positieve term voor iemand die negatieve dingen doet. Maar ik kan eigenlijk helemaal niet verwoorden wat ik nu eigenlijk bedoel, dus iemand anders mag het even proberen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 21:19
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Je bent een heel eind op weg. Ik zat daar namelijk ook al mee; met dat de volmaakte 'player' niet bestaat omdat iedere player stiekem ook wel een slet is.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 16:32
Jamesss
Jamesss is offline
Ik vind niet dat je iemand - omdat diegene erg veel sex met veel verschillende mensen heeft - een slet moet gaan noemen. Dat komt bij mij over alsof degene die zo over haar spreekt uit een verkropte jaloezie ( zij wel, maar ik niet...) op haar gedrag reageert...

Wat is er mis met mensen die van veel sex met veel verschillende partners houden? Niets toch...net zo min als er iets mis is met iemand die het liefst langdurig 1 partner heeft...

Aard van het beestje denk ik.

James
__________________
...Niet gevist is nooit gevangen...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 21:43
DusterBoy
Avatar van DusterBoy
DusterBoy is offline
Iedereen moet zelf lekker weten hoe vaak hij/zij sex heeft. Als iemand maar gelukkig is met zichzelf. Ik weet alleen wel dat ik nooit op een meisje zal vallen die al door ik weet niet hoeveel kerels genomen is. Maar ik zie daarom nog geen reden om het woord slet of hoer of wat dan ook te gebruiken. Misschien zou ik het verder wel goed met haar kunnen vinden, of ze nou een slet is of niet.

Daarbij is slet niet te definieren aan de uitkomst van een formule ofzo.
Wat voor de 1 een slet is, is voor de ander misschien heel normaal. Daarom heeft heel de discussie denk ik niet zoveel zin.
__________________
Everything you say, can and WILL be used against you!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 13:43
Princesse Suze
Avatar van Princesse Suze
Princesse Suze is offline
Ik ben het helemaal eens! Je kan niet zomaar mensen een slet noemen om iets wat ze zelf prettig vinden. Maar jaah, als ik dat tegen iemand die mij persoonlijk kende zou zeggen, zou ik de reactie krijgen dat dat is omdat ik zelf een slet ben....
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine hoe te herkennen: de breezer-slet
Martin II
38 22-06-2006 21:51
Liefde & Relatie het goed maken
dangerasa
27 25-05-2006 02:47
Liefde & Relatie hoe snel geef je op in de liefde?
blablabla38
22 04-07-2005 11:02
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Liefde & Relatie -. wat jullie?
Sweet<3
10 05-02-2004 08:14
Liefde & Relatie zijn beste vriendinnen (pas op, een lang lang verhaal)
endless nightmare
10 02-10-2003 22:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.