Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 19:15
Dromer
Dromer is offline
Help me uit m'n dipje.

Ik kreeg vandaag de opmerking te horen "dat ik niet iemand was met een vriendje" (nadat ik idd had gezegd dat ik die niet had)
Wat moet ik hier nou mee??
Ik zit er soms best wel mee dat ik 18 ben en nog nooit een vriendje heb gehad (zelfs nog nooit gezoend heb)... zou ik dat dan uitstralen ofzo?
Echt wanhopig ben ik ook niet. (dat vroeg ik ook, of ik er zo wanhopig uitzag, maar dat was ook niet zo, sommige meisjes waren gewoon geen meisjes die een vriendje hadden ofzo )

Nu is mijn vraag, hoe kom ik van deze uitstraling af? Of zou dat juist handig zijn, als je op zoek bent?
En waar ontmoet je vrijgezelle jongens? iedere jongen die ik een beetje leuk vind heeft al een vriendin ;'(

xxx

dromertje (over een vriendje )
__________________
I'm as calm as a fruitstand in New York and maybe as strange - Ryan Adams
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2002, 19:24
Verwijderd
Tsja, ik ben 21 en ook nog steeds totaal onervaren.

Mensen ontmoet je meestal op school, werk, sport of bij het uitgaan. Nu is het alleen zo dat ik niet meer op school zit, op werk alleen maar mannen zitten, de enkele meisjes bij Taekwondo niet zo boeiend zijn en ik niet zo'n uitgaanstype ben

Maar ach, ik overleef het wel
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:25
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb geen idee, sorry.

zinloze reactie, maargoed.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:27
Dromer
Dromer is offline
ik werk dus ook met alleen maar meiden,
school is net begonnen!!! daar lopen wel wat leuke mensen rond, maar de leukste zijn helaas al bezet
maar ik blijf zoeken
__________________
I'm as calm as a fruitstand in New York and maybe as strange - Ryan Adams
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:46
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
Dromer schreef:
ik werk dus ook met alleen maar meiden,
school is net begonnen!!! daar lopen wel wat leuke mensen rond, maar de leukste zijn helaas al bezet
maar ik blijf zoeken
Je gaat toch niet een vriend nemen omdat andere 't zeggen
blijf gewoon lekker vrijgezel, als je toch niks mist

ik hoef ook niemand
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:51
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
Citaat:
Dromer schreef:
Help me uit m'n dipje.
Ik zit er soms best wel mee dat ik 18 ben en nog nooit een vriendje heb gehad (zelfs nog nooit gezoend heb)... zou ik dat dan uitstralen ofzo?
Echt wanhopig ben ik ook niet.
Nu is mijn vraag, hoe kom ik van deze uitstraling af? Of zou dat juist handig zijn, als je op zoek bent?
En waar ontmoet je vrijgezelle jongens? iedere jongen die ik een beetje leuk vind heeft al een vriendin ;'(

xxx

dromertje (over een vriendje )
Ik ben 20 en heb nog nooit een vriendinnetje gehad of gezoend dus ik kan me je frustratie heel goed begrijpen. Ik schijn het ook op een of andere manier uit te stralen. Ook het probleem dat als je eindelijk denkt wat gevonden te hebben er al een bordje "bezet" op hangt. Leuke mensen kun je overal tegen het lijf komen, het moet je maar overkomen, dat is bij jou en mij dus maar zelden het geval geweest of als het wel het geval was, weer "bezet".

Of zoeken nou de beste oplossing is weet ik niet. Misschien dat het liefdesgeluk je eerder toelacht als je er niet teveel naar op zoek bent maar je open stelt voor wat je gewoon gebeurt en je probeert elke dag met een positieve blik de wereld in te kijken, anderen te helpen etc.

Misschien vindt je het wel leuk om een x-tje te mailen. Je kunt me bereiken op: mastrobazz82@hotmail.com
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:52
Angeles
Angeles is offline
Ik zou me om te beginnen al totaal niet druk maken om die opmerking, want die slaat al echt helemaal nergens op. Wat moet ik me in godsnaam voorstellen bij 'iemand met een vriendje'? Je hébt toch ook geen vriendje? Moet je een bepaald type zijn voor een vriendje of zo? Wat een onzin, zeg!

Waarschijnlijk zegt diegene dat alleen maar om even interessant te doen of om te doen alsof hij of zij heel veel mensenkennis heeft of wat dan ook, want het is echt onzin. Mensen die een tijd vrijgezel zijn groeien op een bepaalde manier in die rol en mensen die een relatie hebben ook. Daarom is het ook weer wennen voor mensen die een tijd een relatie hebben gehad en weer vrijgezel worden en andersom. Het is niet zo dat je nu vrijgezel voor het leven bent.

Ik zou me helemaal niet haasten, 18 jaar is nog hartstikke jong. Je vindt vanzelf wel iemand, als je nu heel erg op zoek gaat lukt het juist niet. Dat klinkt heel cliché, maar dat is wel vaak zo. Het komt wanneer het komt en 18 is nog niet bepaald een leeftijd om je druk te maken over of je misschien wel overschiet. Ik kan me voorstellen dat het je leuk lijkt, maar onthoud.... you can't hurry love.

En zet die opmerking van die persoon gewoon van je af. Sommige mensen willen altijd per se iets zeggen, maar vaak weten ze niks zinnigs en dan krijg je dit soort dingen. Niks van aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 20:26
Dromer
Dromer is offline
tnx voor jullie reacties
"op zoek" is is mijn geval ook openstellen voor hoor! ik ben geen advertenties aan het zetten ofzo
__________________
I'm as calm as a fruitstand in New York and maybe as strange - Ryan Adams
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 20:32
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Dromer schreef:
tnx voor jullie reacties
"op zoek" is is mijn geval ook openstellen voor hoor! ik ben geen advertenties aan het zetten ofzo
Okee, maar geniet in de tussentijd wel gewoon van wat er nu wel is, zonde om dat niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:38
chatfreak2002
Avatar van chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Geniet op dit moment gewoon van het leven. Denk er gewoon niet aan dat je 'zonder' zit. Echt, geloof me. Je bent de enigste niet. Er loopt altijd wel iemand rond op deze aardkloot die jou een superleuk/lief meisje zal vinden. Ik heb zelf ook ECHT NIET veel vriendinnetjes gehad, had ik ook niet de behoefte aan maar dat terzijde.

Er komt vanzelf wel iemand op jou afstappen omdat diegene jou leuk vindt. ga niet bij de pakken neer zitten. Alles komt goed.


Zij
Ik ben iemand zonder vriend,
helemaal nooit een gehad.
Waar heb ik dat nou aan verdiend,
ik heb het even helemaal gehad.

Hij
Jouw tijd komt vanzelf,
wees maar niet bang.
Blijf gewoon jezelf,
het leven duurt nog zo lang...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:44
Verwijderd
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Jouw tijd komt vanzelf,
wees maar niet bang.
Blijf gewoon jezelf,
het leven duurt nog zo lang...
Niet om mensen te demotiveren oid, maar het leven kan morgen voorbij zijn
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:50
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Dromer schreef:
ik werk dus ook met alleen maar meiden,
Waar werk je? Ik zoek toevallig nog een nieuwe baan..
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:52
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
******** schreef:
Niet om mensen te demotiveren oid, maar het leven kan morgen voorbij zijn
Als je dood bent merk je toch niet meer dat je vrijgezel bent.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 22:01
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
******** schreef:
Tsja, ik ben 21 en ook nog steeds totaal onervaren.

Mensen ontmoet je meestal op school, werk, sport of bij het uitgaan. Nu is het alleen zo dat ik niet meer op school zit, op werk alleen maar mannen zitten, de enkele meisjes bij Taekwondo niet zo boeiend zijn en ik niet zo'n uitgaanstype ben
Ik zit in een vergelijkbare situatie.

Maar bij mij komt er nog bij dat ik al tijden verliefd ben op eenzelfde persoon, van wie ik geloof dat hij de enige was die echt bij me kon passen (maar helaas beantwoordde hij mijn gevoelens natuurlijk niet). Ik zie hem tegenwoordig niet meer, en daar heb ik het moeilijk mee. Voorlopig sta ik niet open voor andere jongens/mannen. Natuurlijk niet geweldig voor mijn love life.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 22:15
Ji Sung Dennis
Avatar van Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Ook hier weer een jongen die nog onervaren is op het gebied van liefde. Het is bij mij altijd: leuke, aardige en lieve jongen maar that`s it... Ik werk in een mannenwereldje zeg maar, sport doe ik nie, heb alleen een geluk dat ik verschrikkelijk fanatiek supporter ben en zo dus heel vaak mensen leer kennen. Stappen doe ik ook nie zo vaak eigenlijk... Ik ben nu dus verliefd op een voetbalvriendin, maar durf het gewoon nie te zeggen

Anyways, ooit kom je de ware tegen zeggen ze
__________________
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 22:23
sebastiaan
sebastiaan is offline
Citaat:
Dromer schreef:
Help me uit m'n dipje.

Ik kreeg vandaag de opmerking te horen "dat ik niet iemand was met een vriendje" (nadat ik idd had gezegd dat ik die niet had)
Wat moet ik hier nou mee??
Ik zit er soms best wel mee dat ik 18 ben en nog nooit een vriendje heb gehad (zelfs nog nooit gezoend heb)... zou ik dat dan uitstralen ofzo?
Echt wanhopig ben ik ook niet. (dat vroeg ik ook, of ik er zo wanhopig uitzag, maar dat was ook niet zo, sommige meisjes waren gewoon geen meisjes die een vriendje hadden ofzo )

Nu is mijn vraag, hoe kom ik van deze uitstraling af? Of zou dat juist handig zijn, als je op zoek bent?
En waar ontmoet je vrijgezelle jongens? iedere jongen die ik een beetje leuk vind heeft al een vriendin ;'(

xxx

dromertje (over een vriendje )

wel ik kan niet beoordelen hoe jij er uit ziet van uiterlijk?

want dat is het eerst wat je uitstraalt.

verder waarom zal je je zelf veranderen voor een vriendje ?

je bent wie je bent
en daar moeten ze het mee doen.

verder zal ik niet op zoek gaan want dan stoot je je neus.

maar goed ik zelf ben nu 23 en mijn laatste vriendin die ik heb gehad was 6jaar geleden.


maar goed ik wil je wel eens onmoeten hoor ?
via msn of persoonlijk


suijkerbuijk@noknok.nl voor msn
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 22:31
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
Tsja, ik ben 21 en ook nog steeds _____ onervaren.
*gooit er nog een jaartje bovenop, maar haalt het woordje 'totaal' weg*

Vervolgens...

Vraag ik me het niet meer af wáárom ik niemand heb, het is vragen naar de bekende weg...

Als iemand mij alleen al wíl leren kennen is het al één groot wonder.
Ik denk dat ik nu iemand heb gevonden die mij aardig vind...
tenminste...ze zegt van wel... :\
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 23:09
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ik heb ook nog niet echt iets wat je een relatie kan noemen achter de rug... Ik prefereer 1night-stands...
Geen gedoe geen verplichtingen en vooral no affection
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2002, 01:14
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Dromer schreef:
tnx voor jullie reacties
"op zoek" is is mijn geval ook openstellen voor hoor! ik ben geen advertenties aan het zetten ofzo
Nee?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 09:06
Mabo
Avatar van Mabo
Mabo is offline
bij de weg: Het hebben van een partner is geen statusproduct hoor
__________________
"Een kans Een ziel Een hart om te vergeven Om door te kunnen gaan Een doel Een liefde Een reden om te leven De wereld te verslaan" [Ferry van Leeuwen]
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 09:42
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Mabo schreef:
bij de weg: Het hebben van een partner is geen statusproduct hoor
Wel voor een puber..
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 09:59
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Dromer schreef:
ik werk dus ook met alleen maar meiden,
school is net begonnen!!! daar lopen wel wat leuke mensen rond, maar de leukste zijn helaas al bezet
maar ik blijf zoeken
Door te zoeken vind je niks. Juist dan schrik je vaak mensen af. Wees gewoon lekker jezelf en doe de dingen die jij leuk vind, want daar moet uiteindelijk iemand voor vallen. Je hoeft echt nog geen vriendje te hebben omdat andere van jou leeftijd er al wat hebben gehad. Das onzin. Echt er komt er vanzelf eentje..bij de een is dat alleen erder dan bij de ander...
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 10:03
Tactic
Tactic is offline
Ach ik heb sinds een paar maanden mijn eerste echte vriendin.

Daarvoor ook niets tot weinig gehad.

Het komt vanzelf... maak je niet druk...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 10:45
Verwijderd
kijk als je alleen een vriendje wil om van het 'ik heb geen vriendje' uiterlijk af te komen dan kan je het beter maar laten en mensen laten denken wat ze willen denken.

maar als je echt een vriendje wil dan kan je kijken bij een discotheek, werk/schoolomgeving, café of welke 'openbare' plek dan ook waar veel mensen van je leeftijd komen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 11:06
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Als iemand mij alleen al wíl leren kennen is het al één groot wonder.
Ik denk dat ik nu iemand heb gevonden die mij aardig vind...
tenminste...ze zegt van wel... :\
Hmm, via internet gebeurt het wel vaker dat mensen mij willen leren kennen. Het probleem is meestal dat het overgaat als ze me in realiteit zien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2002, 12:40
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Als ik jou was zou ik me niet zo veel aan trekken van wat 1 persoon tegen je zegt..
Misschien dat niet iedereen jou ziet als "iemand die geen vriendje heeft" Je ontmoet vanzelf iemand die jij echt ziet zitten en die jou ziet zitten..
Je moet denk ik juist niet op zoek gaan, zeker niet als je er toch niet echt super problemen mee hebt dat je nog geen vriendje hebt gehad enzo..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 12:50
tacidvs
tacidvs is offline
Doch, ik denk wel dat er zo'n uitstraling is. Ik schijn het ook te hebben, wat erg lastig is als je wilt vertellen dat je een leuk meisje gevangen hebt. Ze geloven het botweg niet
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 16:46
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, via internet gebeurt het wel vaker dat mensen mij willen leren kennen. Het probleem is meestal dat het overgaat als ze me in realiteit zien

'Hmm', we hebben elkaar ook een paar keer in het echt gezien. Ik hoop dat ze niet ontzettend is afgeknapt...ze zegt van niet...das misschien het 'enge' ervan.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 16:54
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Doch, ik denk wel dat er zo'n uitstraling is. Ik schijn het ook te hebben, wat erg lastig is als je wilt vertellen dat je een leuk meisje gevangen hebt. Ze geloven het botweg niet
Luxeprobleem
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 16:59
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Offtopic:


Gefeliciteerd met je verjaardag PardonMe!!!!






Duurde f, maar hij doet et wel gelukkig...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"

Laatst gewijzigd op 10-09-2002 om 17:10.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 17:46
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Weet je wat t bij mij is.....ik straal uit dat ik onwijs veel jongens 'gehad' heb maar t zijn er pas 5.....en laatst vroeg iemand of ik al over de 40 was.......hallo?!
Das ook niet echt leuk hoor......Maar ach ik leef ermee. En onthou wie zoekt zal vinden.... Maar ach jongens waaien ook wel eens langs!

Kuzzje en succes IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 19:38
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Wel voor een puber..
dat dacht ik ook op de middelbare school, ik werd heel erg gepest was negatief populair (het tutje van de klas/school zeg maar) en de boys zagen me helemaal niet staan.

Ik dacht ook dat het belangrijk was om populair te zijn op school. Dat ik daarbuiten mijn eigen soort vrienden had (een lekkere bonte verzameling) dat zag ik gewoon niet...

Toen verhuisde ik, van MAVO naar MBO en het populair-willen-zijn viel weg, de drang naar het vinden van een vriendje viel ook weg. Ik kreeg namelijk een sociaal leven op school. Er is (in mijn geval) alleen een groot verschil tussen de MAVO en het MBO: op de MAVO had je 1 groep populairen mensen, (waar je graag bij wilde horen, dat ze jou niet mochten boeide je niet!) op het MBO niet. het waren gewoon groepen mensen die met elkaar bevriend waren...

Mijn advies: trek je nix aan van wat anderen over je zeggen. Ga gewoon je eigen weg. Je valt er namelijk vanzelf tegenaan! En dat diegene zegt van dat je "geen meisje bent voor een vriendje" is totale onzin.

Ken je ABBA? (ik weet heel oud) download of haal de tekst ergens weg van Carrie (not the kind of girl, y'd marrie) En staat een zin in, dat klopt als een dijk!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 20:34
Dromer
Dromer is offline
Wat is iedereen lief hier

ik ben weer een beetje opgefleurd! gelukkig heb ik ook veel goeie vrienden waar ik het leuk mee heb. (alleen waren die er net allemaal niet toen ik dit postte en voelde ik me heel eenzaam )Een vriendje komt nog wel eens, want met contacten leggen heb ik nooit zo heel veel moeite... t is alleen dat jongens die ik leuk vind altijd al jaren een vriendin hebben... en dan ga ik me niet opdringen...
__________________
I'm as calm as a fruitstand in New York and maybe as strange - Ryan Adams
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 20:39
Angeles
Angeles is offline
Dat is toch alleen maar verstandig? Er komt er heus ook wel eentje die nog lekker vrijgezel is en die helemaal voor jou gaat, hoor. Trust me.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 21:40
CleoWoman
CleoWoman is offline
Komt allemaal goed hoor! Blijf altijd jezelf, maak lol en probeer je goed open te stellen voor jongens, daar bedoel ik bv. mee: geen afwijzende blik maken naar ze maar een beetje glimlachen doet wonderen. Niet dat ik zeg dat je dat niet doet, het is maar een tipje. Dan komt het eerste kontakt meestal vanzelf. Of de rest volgt is een kwetie van liefde, dat niet te voorspellen is.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Mabo schreef:
bij de weg: Het hebben van een partner is geen statusproduct hoor
soms krijg ik het idee van wel.
*ach gut meid je hebt geen vriend? je vind vast wel iemand* braak.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2002, 18:59
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Offtopic:


Gefeliciteerd met je verjaardag PardonMe!!!!






Duurde f, maar hij doet et wel gelukkig...
*eek* whaaah coolzzz
DANKJEWEL !!

*kuzje voor Moenbase*
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 19:53
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:


*eek* whaaah coolzzz
DANKJEWEL !!

*kuzje voor Moenbase*
hihi.. is idd super kewl en lief van hem!!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Dromer schreef:
Help me uit m'n dipje.

Ik kreeg vandaag de opmerking te horen "dat ik niet iemand was met een vriendje" (nadat ik idd had gezegd dat ik die niet had)
Wat moet ik hier nou mee??
Ik zit er soms best wel mee dat ik 18 ben en nog nooit een vriendje heb gehad (zelfs nog nooit gezoend heb)... zou ik dat dan uitstralen ofzo?
Echt wanhopig ben ik ook niet. (dat vroeg ik ook, of ik er zo wanhopig uitzag, maar dat was ook niet zo, sommige meisjes waren gewoon geen meisjes die een vriendje hadden ofzo )

Nu is mijn vraag, hoe kom ik van deze uitstraling af? Of zou dat juist handig zijn, als je op zoek bent?
En waar ontmoet je vrijgezelle jongens? iedere jongen die ik een beetje leuk vind heeft al een vriendin ;'(

xxx

dromertje (over een vriendje )
Ik weet precies wat je bedoelt. Ben 17, heb ook nog nooit een vriendje gehad en ook nog nooit gezoend, maar ik denk dat het het beste is om gewoon normaal verder te leven en te hopen dat je vanzelf iemand tegenkomt. Dat doe ik in ieder geval en ik denk dat het best wel een keer goed gaat komen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 20:55
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
ABgirl schreef:


Ik weet precies wat je bedoelt. Ben 17, heb ook nog nooit een vriendje gehad en ook nog nooit gezoend, maar ik denk dat het het beste is om gewoon normaal verder te leven en te hopen dat je vanzelf iemand tegenkomt. Dat doe ik in ieder geval en ik denk dat het best wel een keer goed gaat komen.
yep ik denk dat dat inderdaad het beste is wat je kunt doen, je kunt ook wel proberen je zelf te veranderen, maar dan ben je jezelf niet meer.. en dat lijkt me niet goed..
Je hebt er nu verder zelf niet zo'n problemen mee dat je nog niemand hebt (wel denk ik af en toe dat je er toch wel naar velangt misschien) maar je hebt zelf neem ik aan ook wel het idee dat je tijd nog wel komt.. wanhopig op zoek gaan heeft geen zin, dan loop je de juisten juist mis.. Je moet je er gewoon niet blind op gaan staren en je niks aantrekken van de opmerkingen die anderen maken!

Iemand moet op jou vallen om wie je bent en niet op een bepaalde rol die je 'speelt'
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 20:58
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
PardonMe schreef:


*eek* whaaah coolzzz
DANKJEWEL !!

*kuzje voor Moenbase*
Alsjeblieft hoor, en wat heb je allemaal gehad, of mail/msn je daar nog over?

Dankje voor et 'kuzje'
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 16:46
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Nou, dat vind ik ech een stomme reactie...maar daar is al genoeg over gezegd.
Ik heb ook nog nooit een vriendje of iets in de richting gehad ( niet eens zo'n grappig iets op de kleuterschool ofzoo )
Ik ben wel een stuk jonger dan een aantal mensen die hier gereageerd hebben maar toch, op een jaar of 16 heeft een groot deel van die meisjes al een vriend en ja, dan voel je je knap lullig als je daar dan bijstaat. Klinkt misschien lullig, maar als ook de niet populairen een vriend hebben ga je je echt afvragen wat er in godsnaam aan jou mankeert.
(of als ze bijna letterlijk achterover vallen 'wie wil jou nou niet' hihi, dat helpt je zelfvertrouwen dan wel weer ietsjes overeind)

maar goed ik heb alweer iemand op het oog

Heel veel succes allemaal!!
-xxx- jes Eris
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:45
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
Ken je ABBA? (ik weet heel oud) download of haal de tekst ergens weg van Carrie (not the kind of girl, y'd marrie) En staat een zin in, dat klopt als een dijk!
Okee, ik heb lopen slapen.

Ten eerste heet het nummer That's me

Ten tweede, hier de zin waar ik het over had:

"there is a special love, like an eagle flying with a dove

(I'll find it in the end, if I keep an seaching, but until then...)"

ach ja.....
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:51
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Jadie schreef:


*ach gut meid je hebt geen vriend? je vind vast wel iemand* braak.
alsof je een ziekte hebt. Ik was (jaren terug op een verjaardag en ze vroegen waar mijn vriend was. Toen ik vertelde dat ik geen vriend had, zei dat meisje tegen me, terwijl ze mijn hand
pakte:" Ach gossie, meid! Heb jij nog geen vriend?! Nou, ga zaterdagavond maar met mij mee, dan stelik je voor aan die-en-die en......"

Op dat moment heb je echt zoiets van: laat me los? waar is de deur? I want out of here!!!!!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:42
Rioto
Citaat:
Dromer schreef:
Help me uit m'n dipje.

Ik kreeg vandaag de opmerking te horen "dat ik niet iemand was met een vriendje" (nadat ik idd had gezegd dat ik die niet had)
Wat moet ik hier nou mee??
Ik zit er soms best wel mee dat ik 18 ben en nog nooit een vriendje heb gehad (zelfs nog nooit gezoend heb)... zou ik dat dan uitstralen ofzo?
Echt wanhopig ben ik ook niet. (dat vroeg ik ook, of ik er zo wanhopig uitzag, maar dat was ook niet zo, sommige meisjes waren gewoon geen meisjes die een vriendje hadden ofzo )

Nu is mijn vraag, hoe kom ik van deze uitstraling af? Of zou dat juist handig zijn, als je op zoek bent?
En waar ontmoet je vrijgezelle jongens? iedere jongen die ik een beetje leuk vind heeft al een vriendin ;'(

xxx

dromertje (over een vriendje )
Joh chill down gewoon ...ik ben 17 en nog nooit een vriendin gehad en ook nooit gezoend en een jaar terug werd ik helemaal gek want ik wou maar een vriendin ...en nu tja wil ik wel een vriendin maar ik zoek niet ..komt vanzelf wel i quess
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 23:06
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
Jadie schreef:

soms krijg ik het idee van wel.
*ach gut meid je hebt geen vriend? je vind vast wel iemand* braak.
hoe ouder je wordt, hoe vaker je dit te horen krijgt... schijnt
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Joh chill down gewoon ...ik ben 17 en nog nooit een vriendin gehad en ook nooit gezoend en een jaar terug werd ik helemaal gek want ik wou maar een vriendin ...en nu tja wil ik wel een vriendin maar ik zoek niet ..komt vanzelf wel i quess
Hoort zich aan als "ik probeerde het, ik faalde, laat ik er maar mee ophouden"

Overigens lijkt het wel alsof dit forum bezocht wordt door een hoop eenzame zielen. Misschien tijd voor een meeting?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:47
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
Dromer schreef:
Help me uit m'n dipje.

Ik kreeg vandaag de opmerking te horen "dat ik niet iemand was met een vriendje" (nadat ik idd had gezegd dat ik die niet had)
Wat moet ik hier nou mee??
Ik zit er soms best wel mee dat ik 18 ben en nog nooit een vriendje heb gehad (zelfs nog nooit gezoend heb)... zou ik dat dan uitstralen ofzo?
Echt wanhopig ben ik ook niet. (dat vroeg ik ook, of ik er zo wanhopig uitzag, maar dat was ook niet zo, sommige meisjes waren gewoon geen meisjes die een vriendje hadden ofzo )

Nu is mijn vraag, hoe kom ik van deze uitstraling af? Of zou dat juist handig zijn, als je op zoek bent?
En waar ontmoet je vrijgezelle jongens? iedere jongen die ik een beetje leuk vind heeft al een vriendin ;'(

xxx

dromertje (over een vriendje )
Ik ben 17, nooit een vriendin gehad..... nooit gezoend..... I know how you feel! Ik heb ongeveer het zelfde probleem dus.....
__________________
--[Virtual Design]-- Digital photography and design
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:59
Dromer
Dromer is offline
Al wens ik het niemand toe, ik vind het fijn dat er meer mensen zijn die zich hetzelfde voelen als ik.
Gelukkig ben ik niet verliefd op t moment, dan kan het ook geen teleurstelling worden...
__________________
I'm as calm as a fruitstand in New York and maybe as strange - Ryan Adams
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:43
Verwijderd
Hmm..Ik herken me er wel in..
Heb nog nooit echt iets met een jongen gehad..
Het rare is wel dat mensen er gewoon vanuit gaan dat ik een vriendje heb..Heel stom..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen?
Jason2
71 04-06-2017 16:08
Liefde & Relatie Ik val op meisjes met vriendjes
neymarjr10
1 16-06-2014 22:23
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.