Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2006, 14:00
br-o
br-o is offline
Hoe komt het dat als ik sit-ups doe dat ik best veel last van mjn rug krijg?? ik doe er elke dag 300 smorgens 150 en savonds. weet er iemand een site met een fimpje hoe het moet want ik denk dat ik iets fout doe..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 14:01
Verwijderd
Over het algemeen betekent dat idd dat je iets fout doet. (En dan doet het meer kwaad dan goed, dus dan kun je beter stoppen en eens advies vragen bij een fitnesscentrum ofzo.)

Ook kan het zijn dat je te veel ineens doet: heb je het rustig opgebouwd?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 14:15
br-o
br-o is offline
ik ben nu 3 weken bezig met het dus genoeg opgebouwt
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 15:53
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Waarom 300 sit-ups doen?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 15:57
br-o
br-o is offline
spieren??
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 16:15
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
een goede houding is wanneer je je benen optrekt (in een hoek van 90graden) Als je omhoog komt haal de kracht dan niet van het trekken aan je nek (je handen leg je als een kommetje achter je hoofd) maar uit je buik en blijf naar het plafond kijken. Zorg ervoor dat je schouderbladen net van de grond komen en hou eventjes vast zodat je goed je buikspieren voelt. Hou je armen ook zo gespreid mogelijk bij het omhoog komen.
Ik doe het altijd op deze manier, geen last van een zere rug of wat, alleen van brandende buikspieren op het eind
overigens is het beter om om de dag je buikspieren ff lekker te trainen, hebben de spieren de dag erna rust en de kans zich te ontwikkelen! ik deed eerder ook elke dag echt intensief buikspieroefeningen. Hierdoor bleef ik een strak buikje houden maar gespierder werd het niet echt, nu juist wel!

Laatst gewijzigd op 20-07-2006 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 17:53
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Als je net begonnen bent kun je het beter wat rustiger opbouwen en je spieren rust geven. Met trainen 'beschadig' je de spieren en die hebben rust nodig om te herstellen.

Denk eraan dat je goed eet(eiwitten) en als je echte abs wilt zien moet je ook een wat lager vetpercentage hebben.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 19:48
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 20-07-2006 @ 18:53 :

Denk eraan dat je goed eet(eiwitten) en als je echte abs wilt zien moet je ook een wat lager vetpercentage hebben.
Dat laatste klopt wel wat je zegt, mn vetpercentage ligt rond de 11% en zie nu echt goed alles zitten op mn buik, spieren komen veel beter uit.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 19:52
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Verkeerde houding aangeleerd. Jij traint waarschijnlijk niet vanuit je buikspieren maar trekt jezelf als het ware omhoog waardoor je last krijgt van je rug

Klein tipje: Iedere dag buikspieren trainen helpt niet
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 20:42
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
liek88 schreef op 20-07-2006 @ 20:48 :
Dat laatste klopt wel wat je zegt, mn vetpercentage ligt rond de 11% en zie nu echt goed alles zitten op mn buik, spieren komen veel beter uit.
11%....dat is wel wat laag voor een vrouw . Zover ik weet niet schadelijk maar het moet niet veel lager worden.
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 21:57
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 20-07-2006 @ 21:42 :
11%....dat is wel wat laag voor een vrouw . Zover ik weet niet schadelijk maar het moet niet veel lager worden.
I know I know, maar gaat al hele tijd niet lekker met eten dus...(eetstoornis) maar probeer nu minder cardiotraining te doen (wel elke dag min uur blijven sporten) weet niet of dat wat uitmaakt maargoed. een dag niet sporten lukt me ook niet.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 22:24
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dan doe je iets fout. Of je moet gaan minderen. Althans, dat zei mijn zelfverdedigingleraar altijd. Als het pijn doet, is er iets fout.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 07:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Er zijn vast wel effectievere oefeningen te bedenken waarbij je er geen 300 hoeft te doen Ik doe er met een oefening maar 30 en dat 2 keer per week en mijn buikspieren zijn keihard. Sit-ups zijn echt te easy.

En je hebt blijkbaar niet goed opgebouwd, anders had je nu geen last gehad. Blijkbaar zijn je buikspieren nog niet sterk genoeg voor dit aantal en ga je ze hierdoor verkeerd (of niet) gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 12:01
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Koop een matje om je oefeningen op te doen ipv de grond
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 12:35
Orpheus
Orpheus is offline
Begin eens met honderd.

Mijn meester zei altijd dat je op moet bouwen. 'Zoon, als je niet opbouwt, breek je alleen maar af'.

Onthoud die maar. En eieren. Veel eieren en een matje; veel drinken ook. De rotzooi moet je lichaam uit kunnen.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 12:49
Verwijderd
ik begrijp nog steeds niet waarom mensen voor hun buikspieren 100 of 300 herhalingen doen, terwijl voor bijv. biceps 3 sets van 10 herhalingen.


Ik adviseer 3 sets van 10 herhalingen, maar wel zwaar. Met zwaar bedoel ik bijvoorbeeld een grotere hoek dan 90 graden;


Of aan je benen hangen. (niet dat ik dat heb gedaan, maar wordt wel zwaarder denk ik).

En waarom je last hebt van je rug, buikspieren trainen is denk ik niet goed voor je rug, zet druk op je rug, vooral je onderrug. Dus minder doen en zwaarder doen, en 1x in de 2 dagen doen.

Laatst gewijzigd op 22-07-2006 om 12:52.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 12:51
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Ik gebruik altijd een gewicht van 10 kilo die ik om m'n borst druk
Dan zijn de oefening ook zwaarder
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 22-07-2006 @ 13:51 :
Ik gebruik altijd een gewicht van 10 kilo die ik om m'n borst druk
Dan zijn de oefening ook zwaarder
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 15:06
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
spinneman schreef op 22-07-2006 @ 13:49 :
ik begrijp nog steeds niet waarom mensen voor hun buikspieren 100 of 300 herhalingen doen, terwijl voor bijv. biceps 3 sets van 10 herhalingen.


Ik adviseer 3 sets van 10 herhalingen, maar wel zwaar. Met zwaar bedoel ik bijvoorbeeld een grotere hoek dan 90 graden;
[afbeelding]

Of aan je benen hangen. (niet dat ik dat heb gedaan, maar wordt wel zwaarder denk ik).

En waarom je last hebt van je rug, buikspieren trainen is denk ik niet goed voor je rug, zet druk op je rug, vooral je onderrug. Dus minder doen en zwaarder doen, en 1x in de 2 dagen doen.
Zo dan eindelijk iets zinnigs in het topic.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 22:05
Verwijderd
Citaat:
spinneman schreef op 22-07-2006 @ 13:49 :

...
Of aan je benen hangen. (niet dat ik dat heb gedaan, maar wordt wel zwaarder denk ik).
...
Ja dat is idd ook een stuk zwaarder, je kunt ook rechtop hangen en je benen optrekken maar zonder been gewichtjes is hier niet veel aan en als je daar geen mogelijkheid voor hebt idd een gewicht op je borst leggen en je hoek aanpassen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 07:18
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
[QUOTE]spinneman schreef op 22-07-2006 @ 13:49 :
[B]ik begrijp nog steeds niet waarom mensen voor hun buikspieren 100 of 300 herhalingen doen, terwijl voor bijv. biceps 3 sets van 10 herhalingen.
[QUOTE]
D de buikspieren worden niet 100 keer ofzo herhaald maar er zijn gewoon zoveel verschillende buikspieren die moeten worden getraind voor een goed resultaat dat je al rap aan 100 komt:

- lage buikspieren
- midden
- hoge
- schuine
- diepen
- ...

Als je voor elke buikspiergroep 30 herhalingen doet kom je ook al snel aan 180 (schuine aan twee kanten)
vandaar dus
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 11:44
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik zou eens langs een fitnescentrum of sportschool of whatever je daar in de buurt hebt. Ik doe daar m'n buikspieroefeningen; 2 á 3 keer per week 10 minuten op muziek. Dat werkt als een malle.

Ik kan je wel een paar tips geven:

Houd je onderrug in de grond gedrukt
Schouders altijd van de grond en dan je borst omhoog drukken
Houd je nek gestrekt (naar het plafond kijken dus)
Armen in plaats van in je nek achter je oren. Hiermee voorkom je dat je aan je nek gaat trekken wat een behoorlijke negatieve uitwerking heeft op je buikspieroefeningen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 13:16
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
wammus schreef op 25-07-2006 @ 12:44 :
Ik zou eens langs een fitnescentrum of sportschool of whatever je daar in de buurt hebt. Ik doe daar m'n buikspieroefeningen; 2 á 3 keer per week 10 minuten op muziek. Dat werkt als een malle.

Ik kan je wel een paar tips geven:

Houd je onderrug in de grond gedrukt
Schouders altijd van de grond en dan je borst omhoog drukken
Houd je nek gestrekt (naar het plafond kijken dus)
Armen in plaats van in je nek achter je oren. Hiermee voorkom je dat je aan je nek gaat trekken wat een behoorlijke negatieve uitwerking heeft op je buikspieroefeningen.
pijn in de nek is normaal, na een paar keer voel je dat niet meer omdat ook de nekspier dan getraind is.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 25-07-2006 @ 14:16 :
pijn in de nek is normaal, na een paar keer voel je dat niet meer omdat ook de nekspier dan getraind is.
Niet als je aan je nek loopt te trekken (de pijn is dan wel normaal maar niet goed ), dit is slecht voor je nek en je voert je oefeningen niet goed uit waardoor je er niks/weinig mee zult bereiken behalve een verneukte nek...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 16:43
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Apomes schreef op 25-07-2006 @ 14:16 :
pijn in de nek is normaal, na een paar keer voel je dat niet meer omdat ook de nekspier dan getraind is.
Pijn in je nek is normaal dat ben ik met je eens, maar het hoort niet zo. Je kan evt een hand in je nek leggen om hem te ondersteunen maar dan loop je het risico dat je er aan gaat trekken en dat is niet de bedoeling.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 19:02
JFFRY-
JFFRY- is offline
het beste is (voor veel spieren )
weinig ZWARE oefeningen en meestal is het 4x 10 of 3x15 (bij mij dan )

maar waarom ga je niet naar de sport school.. doe k wel ..
__________________
come to the dark side we have cookies
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 19:52
GekkeWaus
Avatar van GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Je kan beter crunches doen dan een sit-up.

Maar ik neem aan dat je crunches bedoeld anders vind ik het best knap om 300 sit-ups te doen.

Bij een sit-up kom je bijna helemaal overeind en bij een crunch kom je met je schouderbladen van de grond met je vingers bij je slaap, achter je hoofd of je houdt je handen gekruisd op je borst.

Door een sit-up schakel je je heupbuigers teveel in. Die zit ook weer verbonden aan een rugspier genaamd de transversus. Dat kan de oorzaak zijn van je rugklachten.

Het kan ook zijn dat je je rug niet goed afvlakt op de grond bij een crunch zodat je rug hol staat.
__________________
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:01
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 20-07-2006 @ 20:52 :

Klein tipje: Iedere dag buikspieren trainen helpt niet
howcome?
(en wat helpt dan wel? )
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 20:18
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 03-08-2006 @ 21:01 :
howcome?
(en wat helpt dan wel? )
je spieren moeten ook rust hebben om zich te kunnen ontwikkelen
om de dag en je bent goed bezig
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 09:43
Verwijderd
Hier aan zinnig antwoord op de, door de TS gestelde, vraag:

Je moet je buik en je rug zien als één geheel. Ze moeten beiden even sterk zijn, anders ga je last krijgen. DUS ga ook je onderrug trainen!!!! Dit kun je doen door op je buik te gaan liggen met je handen onder je kin en met je bovenlichaam omhoog te komen, zonder dat je je benen optilt. Laat verder een dag rust tussen je trainingen, want spieren groeien in rust.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 14:17
Bertje B.
Bertje B. is offline
Ben nu 16 jaar en heb een BMI van 22,5. Ik ben nu ook bezig om gezonder te leven en voorzichtig wat spieren te kweken maar ik heb nog wel een klein vetlaagje zitten. Ik drink nu net iets meer dan 2 liter water per dag en eet gezond en haast geen junkfood of zo. Ik doe ook buikspieroefeningen en ik zie de vormen al komen. Maar ik heb nog wel een klein vetlaagje over. Is het verstandig om gewoon door te gaan met buikspieroefeningen of kan ik beter eerst dat vetlaagje weghalen? Want de ene zegt dat dat omgezet wordt in spieren en de ander zegt dat dat blijft zitten en dat je dan buikspieren met een vetlaagje krijgt. Mij lijkt het 2e maar het zou ook best kunnen dat dat vet wordt omgezet door oefeningen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 14:24
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 13-08-2006 @ 15:17 :
Ben nu 16 jaar en heb een BMI van 22,5. Ik ben nu ook bezig om gezonder te leven en voorzichtig wat spieren te kweken maar ik heb nog wel een klein vetlaagje zitten. Ik drink nu net iets meer dan 2 liter water per dag en eet gezond en haast geen junkfood of zo. Ik doe ook buikspieroefeningen en ik zie de vormen al komen. Maar ik heb nog wel een klein vetlaagje over. Is het verstandig om gewoon door te gaan met buikspieroefeningen of kan ik beter eerst dat vetlaagje weghalen? Want de ene zegt dat dat omgezet wordt in spieren en de ander zegt dat dat blijft zitten en dat je dan buikspieren met een vetlaagje krijgt. Mij lijkt het 2e maar het zou ook best kunnen dat dat vet wordt omgezet door oefeningen.
Als je cardiotraining erbij gaat doen, ga je denk ik wel dat vetlaagje verbranden probeer dat eens zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 17:56
Ndimension
Ndimension is offline
Dat vet wordt inderdaad omgezet in spieren, net zoals men goud maakt van papier.
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 18:26
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
hmm ja bij langer nadenken, vet kan toch helemaal niet veranderen in spieren? wie heeft je dat wijsgemaakt
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:53
Bertje B.
Bertje B. is offline
Meerdere... maar dat dacht ik zelf ook maar zit nu dus toch ff te twijfelen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 08:33
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
liek88 schreef op 13-08-2006 @ 15:24 :
Als je cardiotraining erbij gaat doen, ga je denk ik wel dat vetlaagje verbranden probeer dat eens zou ik zeggen!
Cardiotraining zoals spinning? Krijg je daarmee echt vet weg? En welke sporten nog?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 09:59
GekkeWaus
Avatar van GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 14-08-2006 @ 09:33 :
Cardiotraining zoals spinning? Krijg je daarmee echt vet weg? En welke sporten nog?
Je verbrandt calorieen! Je verbrandt relatief weinig vet met spinning omdat je hartslag daarvoor te hoog is. Je lichaam gaat na 20 minuten over op vetverbranding. Never heard about a particular heart training zone to burn fat?

regel: 220- je leeftijd is je maximale hartslag (dit kan 10 slagen verschillen)

65/70% daarvan is je omslagpunt om vet te verbranden.

Ga na je training met gewichten nog een half uur op een cardio apparaat. Maakt niet uit welke, als je hartslag maar een bepaald aantal slagen per minuut maakt.

Spinning is ook meer om je uithoudingsvermogen te verbeteren.

Sommige mensen vallen wel af van spinning, maar dat komt omdat ze minder calorieen consumeren dan dat ze verbranden.
__________________
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 11:02
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Mensen met wat vet zullen veel sneller spieren kweken en zichtbare spieren hebben dan mensen met een vet% van 7%...trust me!
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 12:33
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
GekkeWaus schreef op 14-08-2006 @ 10:59 :
Je verbrandt calorieen! Je verbrandt relatief weinig vet met spinning omdat je hartslag daarvoor te hoog is. Je lichaam gaat na 20 minuten over op vetverbranding. Never heard about a particular heart training zone to burn fat?

regel: 220- je leeftijd is je maximale hartslag (dit kan 10 slagen verschillen)

65/70% daarvan is je omslagpunt om vet te verbranden.

Ga na je training met gewichten nog een half uur op een cardio apparaat. Maakt niet uit welke, als je hartslag maar een bepaald aantal slagen per minuut maakt.

Spinning is ook meer om je uithoudingsvermogen te verbeteren.

Sommige mensen vallen wel af van spinning, maar dat komt omdat ze minder calorieen consumeren dan dat ze verbranden.
Huh Ik snap je verhaaltje niet. Dus als je bij cardio oefeningen 65/70% van je hartslag bereikt, ga je vet verbranden. Voor zover ik weet valt de fiets ook onder cardio, dus waarom zou dit bij spinnen niet het geval zijn?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 13:23
Bertje B.
Bertje B. is offline
Denk dat het toch beter is om eerst dat vet bij je buik weg te werken aangezien je anders nog dikker lijkt?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 14:47
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
Nick-Name schreef op 14-08-2006 @ 13:33 :
Huh Ik snap je verhaaltje niet. Dus als je bij cardio oefeningen 65/70% van je hartslag bereikt, ga je vet verbranden. Voor zover ik weet valt de fiets ook onder cardio, dus waarom zou dit bij spinnen niet het geval zijn?
omdat je bij spinnen veel hoger zit met je hartslag bij een percentage van 65/70% heb je een optimale vetverbranding.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 14:50
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 14-08-2006 @ 09:33 :
Cardiotraining zoals spinning? Krijg je daarmee echt vet weg? En welke sporten nog?
cardiotraining zoals 3x per week 20-30minuten op de crosstrainer bijvoorbeeld! of 20-30minuten op de loopband (wel een stuk saaier want het gaat dan echt om stevig doorwandelen )Zolang je hartslag maar in het vetverbrandingspercentage ligt!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 15:11
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
liek88 schreef op 14-08-2006 @ 15:47 :
omdat je bij spinnen veel hoger zit met je hartslag bij een percentage van 65/70% heb je een optimale vetverbranding.
Ah op die manier Ik dacht met omslagpunt: vanaf die hartslag en hoger
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 15:27
Bertje B.
Bertje B. is offline
Vandaag halfuurtje op de crosstrainer geweest. Ga woensdag, vrijdag en zaterdag weer. Veel water drinken en zo goed als niks ongezonds eten. Gewoon yoghurt, bananen, zuivel etc. Af en toe beetje gewichtjes doen en dan moet dat kleine pensje er wel afgaan lijkt me
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 15:29
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 14-08-2006 @ 16:27 :
Vandaag halfuurtje op de crosstrainer geweest. Ga woensdag, vrijdag en zaterdag weer. Veel water drinken en zo goed als niks ongezonds eten. Gewoon yoghurt, bananen, zuivel etc. Af en toe beetje gewichtjes doen en dan moet dat kleine pensje er wel afgaan lijkt me
goed bezig hou ook met dit rekening: pas een half uur na de cardiotraining weer wat eten! (omdat je lichaam nog bezig is met vetverbranden)
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 17:20
Bertje B.
Bertje B. is offline
Ja bedankt voor de tip. Doe het toch rond 14.30 dus eet ik zo rond 15.45/16.00 2 boterhammen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 14:15
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ow ja, als je cardiotraining doet maar je blijft wel goed eten, val je dan af? Ik ben namelijk goed van gewicht maar heb wel een vetlaagje op mijn buik gekregen ( ) en ik wil wat van mijn kont af ook zonder te veel af te vallen...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 14:37
Bertje B.
Bertje B. is offline
Water drinken na cardio kan trouwens wel?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 14:39
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 16-08-2006 @ 15:37 :
Water drinken na cardio kan trouwens wel?
ja das alleen maar goed bovendien heb je (als het goed is ) flink gezweet dus moet je het verloren vocht ook weer aanvullen!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 14:59
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
liek88 schreef op 16-08-2006 @ 15:39 :
ja das alleen maar goed bovendien heb je (als het goed is ) flink gezweet dus moet je het verloren vocht ook weer aanvullen!
Ja dacht het wel maar voor de zekerheid Bedankt voor de tips!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Arm- en buikspieren trainen
Verwijderd
9 06-01-2012 07:36
Lichaam & Gezondheid Buikspieren
Sportlife1
11 07-05-2007 10:25
Lichaam & Gezondheid Onderste buikspieren trainen.
x-spekkie-x
25 06-03-2005 11:25
Lichaam & Gezondheid Buikspieren zorgt voor klein geslachtsdeel?
DG
20 30-01-2005 23:12
Lichaam & Gezondheid de onderste buikspieren.
twirley
7 19-09-2004 00:39
Lichaam & Gezondheid Buikspieren zijn groter dan borstspieren, buikspieren steken uit!
Peace
4 03-07-2003 20:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.