Oud 23-03-2006, 23:09
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
Smoorverliefd zijn op een Amerikaan, tsja dat wordt niets.

Verliefd worden op een jongen die aan de drugs is (was destijds), daar heb ik een punt achter moeten zetten, werkte echt niet.

Atm toch wel erg gek zijn op een goede vriend van me. Maar aangezien we allebei besloten hebben geen relatie te nemen om de band te verknallen gaat dat ook was lastig worden.
oh en tegelijkertijd ook een crush op een andere jongen van school/muziek. Maar ja ik ben te verlegen, weet niet of ie een vriendin heeft enzo dus moet er eigenlijk op af stappen, maar dat durf ik dan weer niet.
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Advertentie
Oud 24-03-2006, 13:49
Verwijderd
Mijn vriend was een onbereikbare liefde. Toen ik hem ontmoette had hij een vriendin, maar toch bleef ik verliefd. En gelukkig werd dit wederzijds en heeft hij na 3 weken voor mij gekozen en nu zijn wij al weer 3 jaar heel gelukkig
Oud 24-03-2006, 14:32
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 24-03-2006 @ 13:49 :
Mijn vriend was een onbereikbare liefde. Toen ik hem ontmoette had hij een vriendin, maar toch bleef ik verliefd. En gelukkig werd dit wederzijds en heeft hij na 3 weken voor mij gekozen en nu zijn wij al weer 3 jaar heel gelukkig
wat begrijp je niet aan de term 'onbereikbare liefde'?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 24-03-2006, 20:29
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Pff, alle Backstreet Boys zijn vroeger de revue wel gepasseerd.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 24-03-2006, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Lynn schreef op 24-03-2006 @ 20:29 :
Pff, alle Backstreet Boys zijn vroeger de revue wel gepasseerd.
hahaha sluit ik me bij aan
Oud 24-03-2006, 23:15
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Lynn schreef op 24-03-2006 @ 20:29 :
Pff, alle Backstreet Boys zijn vroeger de revue wel gepasseerd.
Lol, inderdaad. Op de basisschool: 'op wie ben jij verliefd? Ik op Nick, hij is zoooo stoer. Echt niet, Brian is veel stoerder!!' Etc. Schattig.

Ontopic: ik ben een jaar lang verliefd geweest op een jongen uit een hogere klas, maar had niet echt het doel om echt iets met hem te krijgen ofzo. Was meer leuk om over te praten en te fantaseren omdat ik wist dat ik hem toch niet kon krijgen (hij had half een vriendin en was super populair en achteraf gezien ook behoorlijk arrogant) maarja je bent 15 en een puberend meisje dus wat doe je eraan. Ik ben zelfs nog een keer stiekem door zijn straat gereden (toch wel een dikke drie kwartier fietsen vanaf mijn huis) hihi.

En afgelopen zomer vond ik een 5 jaar oudere jongen leuk maar van zijn kant was het helaas niet meer dan vriendschappelijk. Killing om daarna contact te houden want je blijft zijn goede eigenschappen zien, vooral nadat ik zeer openhartig en zwaar relaxt met hem had gepraat over ons 'probleempje' (dat ik hem wel leuk vond en hij mij niet). Maar uiteindelijk ben ik hem wel gaan zien als gewoon een hele aardige leuke jongen, puur platonisch, en kunnen we nu gezellig stappen zonder enig probleem.

Laatst gewijzigd op 24-03-2006 om 23:17.
Oud 26-03-2006, 14:30
aan0uk
aan0uk is offline
Ik wo0n In limburG
Hy in Friesland..
we zaGen elkaar niet
zo vaak.. het is nu
byna 1 maandje uit
en nOg hou ik versGrikkelijk
veell van hem.. maar in
mei-vakantiie ziie iCk hem
blyf iik 1 weekJe bij zn
z0iets beste vriendin slape
wat o0k zoiets myn beste
vriendin is
en ho0p ik dt gv0els weer truG
zullen kOmen (a)
__________________
It's my time, it's my life, s0 I'll shine
Oud 26-03-2006, 14:33
Verwijderd
Citaat:
aan0uk schreef op 26-03-2006 @ 14:30 :
Ik wo0n In limburG
Hy in Friesland..
we zaGen elkaar niet
zo vaak.. het is nu
byna 1 maandje uit
en nOg hou ik versGrikkelijk
veell van hem.. maar in
mei-vakantiie ziie iCk hem
blyf iik 1 weekJe bij zn
z0iets beste vriendin slape
wat o0k zoiets myn beste
vriendin is
en ho0p ik dt gv0els weer truG
zullen kOmen (a)
Wat was een groot twistpunt in jullie relatie: spelling of seks?
Oud 27-03-2006, 14:35
vast wel
vast wel is offline
ik dek dat 't onmogelijke liefde is, maar m'n maten zeggen van niet <_<, maar ze is al verliefd op 'n ander, zei ze, m'n maten zeggen van niet <_<, maar ze vindt me toch niet leuk! m'n maten zeggen van niet <_< <_<
en dacht ff aan een vakantievriendin (superlkkre meid) toen ik de naam aurora zag, ik dacht: die moet het wel zijn, je kan niet een tweede keer iemand tegenkomen met de naam aurora, wel dus op 't scholieren.com forum d'r staat bij dat ze 21 is, en zij is nog geen 15 geloof'k
En 'k heb 't trouwens flink goed te pakken, die liefde

en kom wrschijnlijk nooit meer op dit forum, heb ik wel vaker
Oud 27-03-2006, 17:05
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
vast wel schreef op 27-03-2006 @ 14:35 :
en dacht ff aan een vakantievriendin (superlkkre meid) toen ik de naam aurora zag, ik dacht: die moet het wel zijn, je kan niet een tweede keer iemand tegenkomen met de naam aurora, wel dus op 't scholieren.com forum d'r staat bij dat ze 21 is, en zij is nog geen 15 geloof'k

Hahah it wasn't me!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 27-03-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Papillonne schreef op 24-03-2006 @ 23:15 :
Lol, inderdaad. Op de basisschool: 'op wie ben jij verliefd? Ik op Nick, hij is zoooo stoer. Echt niet, Brian is veel stoerder!!' Etc. Schattig.

Ik zei altijd dat ik verliefd was op God, als dat geen onbereikbare liefde is
Oud 28-03-2006, 14:19
vast wel
vast wel is offline
nogal jah, zal je nogal 'n eindje moeten reizen or
Oud 01-04-2006, 22:16
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Nou ik was verliefd op een jongen die bij mij op judo zat. Dus ik ging hem hints geven, beetje flirten ect. En na een tijdje vond ik hem heel irritant en hij was heel veranderd maar toen ging hij mn hints beantwoorden dus ik probeerde hem zoveel mogelijk te ontwijken (wat lastig was omdat dat op een judomarthon (12 achter elkaar met judo bezig zijn) was en omdat hij door mij met een goede vriendin van mij bevriend was geraakt). Maar nu ben ik dus weer verliefd op hem maar nu heeft hij net een vriendin...
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 02-04-2006, 17:26
vast wel
vast wel is offline
oh jesus, da's wel erg jah
Oud 02-04-2006, 20:54
eelco
Avatar van eelco
eelco is offline
Tja hoe onbereikbaar wil je het hebben. Ik speel voor C.B.A. wat voornamelijk bestaat uit spelers die het net niet bij Lisabon en Immortal gehaald hebben, en dus weggestuurd zijn.

Nu heb je dus de bekerwedstrijden waar ook wij aan mee doen en dit keer was ook Immortal van de partij. Daar staat de zoon van de voorzitter op de guard positie, dit wordt een ingewikkeld verhaal maar gezien onze geschiedenis tik ik hem niet zo netjes de wedstrijd uit...
Het meisje waar ik dus al weken mee zat te flirten in de kroeg was zijn zusje..................Soms zit het mee, zoms zit het tegen maar in dit geval is het nooit meer goed gekomen
Oud 02-01-2008, 22:06
32mg/l
32mg/l is offline
En ik heb altijd gedacht dat ik de enige was..

Ben nu 3,5 jaar verliefd op een meisje dat zichzelf te goed voor mij vindt.
'k Ga ervoor naar een psycholoog, maar ik weet niet of dat zal helpen.
Heb 't gevoel alsof zij het enige is wat, of beter gezegd de enige is die, mij weer zin in het leven kan geven.

Maar ik kan en mag natuurlijk niet zomaar stoppen, dus zal het bij hopen blijven. Niet hopen op een relatie met haar; hopen opdat mijn liefde overgaat.

Dat gaat niet lukken als ik d'r elke dag zie, dus mijn liefdesleven tijdens mijn middelbare school staat al vast. Niet echt boeiend dus.

Nog 2,5 jaar school, en dan zal het vergeten misschien makkelijker zijn.

Zou iemand eigenlijk werkelijk de moeite nemen om dit te lezen?

Nja ben iig m'n ei kwijt
Oud 02-01-2008, 22:21
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
hmm er was een meisje op de middelbare, laura heet ze.
k vond haar zo abnormaal aantrekkelijk.. denk niet dat zoiets me ooit nog overkomt.
k verloor zo'n beetje echt mijn verstand als k haar tegenkwam.
in een ander soort droomwereldje..

verder ontmoette k met oudejaarsavond de dochter van mijn pa zn vriendin.
heel leuk meisje, maar bezet door een mexicaan.
verder is ze 5 jaar ouder dan ik, wat gewoon een lastig iets voor me is.
ik ga mezelf dan vergelijken met de maatschappelijke norm en behoeftes van een meer 'ervaren' meid. daarbij kom ik tot de conlusie dat een relatie wss toch niet eens zou werken. een oudere, meer stabiele jongeman is beter geschikt voor dr.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 03-01-2008, 12:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
wat een up
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Songteksten over puberteit en/of onbereikbare liefde
RedQueen
10 24-04-2006 23:13
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen?
lso
10 05-09-2005 08:54
Liefde & Relatie Onbereikbare liefde
Mouilly
42 18-02-2005 18:13
Liefde & Relatie Verboden/onbereikbare liefdes
droomkoningin
41 29-07-2004 18:28
Liefde & Relatie Het bewust zoeken van onbereikbare liefdes.
juliettebinoche
15 23-01-2004 12:58
Verhalen & Gedichten onbereikbare liefde..
Miss Lovely
4 21-11-2001 18:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.