Oud 06-01-2005, 14:33
Verwijderd
Heb jij wel eens iemand afgewezen, of ben je zelf afgewezen? Hoe ging dat (manier, redenen, reactie van de ander, zou je t (voortaan) anders doen...)? Wat is volgens jou de beste manier om iemand af te wijzen.. ?
Beetje vaag allemaal, maar oké Het is natuurlijk altijd lullig om iemand af te moeten wijzen, maar ja...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2005, 14:42
Verwijderd
Nee, ik ben bijna altijd te slap om nee te zeggen en vaak vind ik het ook gewoon niet zo erg dat mensen zich aanbieden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:46
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ja heb weleens iemand afgewezen. Meestal wist ik dan indirect dat ik leuk werd gevonden en kon indirect dan ook laten merken dat dat niet wederzijds was.
Ik ben ook eenkeer afgewezen. Ik heb in een goed gesprek mijn liefde toen aan iemand verklaard. Er werd toen heel vriendelijk gezegd dat hij me wel echt tof, leuk en gezellig vond, maar dat die vonk er niet was. jammer maar helaas, toen heb ik mezelf die avond maar een rebound gegeven.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:48
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 06-01-2005 @ 14:46 :
ja heb weleens iemand afgewezen. Meestal wist ik dan indirect dat ik leuk werd gevonden en kon indirect dan ook laten merken dat dat niet wederzijds was.
Ik ben ook eenkeer afgewezen. Ik heb in een goed gesprek mijn liefde toen aan iemand verklaard. Er werd toen heel vriendelijk gezegd dat hij me wel echt tof, leuk en gezellig vond, maar dat die vonk er niet was. jammer maar helaas, toen heb ik mezelf die avond maar een rebound gegeven.
een rebound gegeven, was da ?
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:51
Verwijderd
Ik ben wel eens afgewezen ja, het was de jongen die ik o zo leuk vond... en hij vertelde mij toen recht in mijn gezicht dat ik in de verste verte niet zijn type was, de lul.

Tsjaa het is mss wel eerlijk, maar het had wel iets subtieler gemogen. Dit was een beetje onbeschoft.
Hoe je iemand afwijst (uhm niet echt ervaring mee alleen ), maar ik denk toch wel direct, maar wel gewoon ''aardig'', al is dat wel een beetje tegenstrijdig. Maar ja gewoon duidelijk zijn.

Of ik ooit iemand heb afgewezen, mwah tijdens het uitgaan, als je dat de naam afwijzen kan geven. Het was toen eerder nee je mag niet mee naar mijn huis, want ik heb al een vriend.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:01
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb een paar keer iemand afgewezen, maar das héél lang geleden. Ik zal er 2 vertellen:

Een jongen belde mij (ik wist dat hij gek op me was) om te vragen of ik mee naar de bioscoop ging. Heb ik gezegd "ik wil best met je mee naar de bioscoop maar meer moet je er niet van verwachten" hmz, was voor hem wel schrikken want hij vond dat ik hem dan de verkeerde signalen had gegeven, dacht dat ik ook interesse had in hem.

Een keer had een jongen een tafel voor ons beide gereserveerd met valentijn. Ik zag er echt heel erg tegenop, vond m eigenlijk helemaal niet zo leuk en heb op het moment zelf geen nee durven zeggen. Stom stom stom natuurlijk want nu moest ik gaan afbellen. Tja was niet leuk, maar anders hadden we daar beide een avond voor niets gezeten. Hij vindt me nu nog steeds een "kutwijf" zoals ie laatst tegen een vriendin van mij vertelde.

En zelf ben ik ook een keer afgewezen. Had gezoend met een jongen waar ik stiekem wel gek op was. Hij vertelde later dat ik er niet meer van moest verwachten omdat hij geen relatie wou. Ik heb toen gezegd dat ik dat ook niet wou, maar stiekem.... vond ik het wel erg.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:03
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Hm, zelf afgewezen, tsja kweenie. Ik heb ooit wel eens tegen iemand gezegd dat ik hem heel leuk vond, en dat ik op zich wel meer wilde dan 'gewoon' vrienden zijn. Hij had niet datzelfde gevoel. Maar ik was niet echt verliefd ofzo, dus het was niet heel erg. Heb wel een keer of drie gehad dat er tegen mij gezegd werd dat ze mij wel heel erg leuk vonden, helaas voor hen was dat niet wederzijds. Daarover voel(de) ik mezelf wel heel lullig. Op de een of andere manier doet het ook pijn om te zeggen dat het niet wederzijds is, maar ja, beter dat dan erover liegen, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:05
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ja maar das heel lang geleden alweer en ik doe dat dan heel subtiel want mensen kwetsen met opzet is not done
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:15
Verwijderd
Ik heb wel vaker mensen afgewezen ja. Op de basisschool was er het simpele 'nee' op de vraag of ik verkering wou (), later werd het dan iets ingewikkelder. Ik zeg het meestal gewoon heel eerlijk, dat vind ik het prettigst. In de afgelopen vijf jaar ben ik echter maar 8 maanden vrijgezel geweest ofzo, dus dan was een 'ik ben al bezet' de logische reactie. Nu weer vrijgezel en ja, ik zeg meestal gewoon waar het op staat.

Ik heb ook wel eens een jongen gezegd dat het alleen voor de lol was met hem en ik verder niets voor hem voelde.

Verder ben ik zelf ook weleens afgewezen. Dat gebeurde dan in een rustig gesprek, aangezien ik het altijd heel direct tegen iemand zeg als ik serieus geïnteresseerd ben.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:52
baas
Avatar van baas
baas is offline
Ik word nooit afgewezen en moet dagelijks horden vrouwen afwijzen omdat ik het anders veel te druk krijg.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:55
Verwijderd
Een keer af moeten wijzen, zelf nooit zover laten komen dat ik af zou worden gewezen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:16
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Zelf heb ik wel al iemand afgewezen. Ik moest erover nadenken en uiteindelijk kwam ik tot de beslissing dat het wss toch tot niets zou uitdraaien. Gwn gezegd; sorry *naam* maar ik denk echt dat het niet gaat lukken

Ik ben ook al afgewezen door iemand. De avond ervoor hadk em al verteld dat ik iets voor hem voelde (op MSN; heel onvolwassen.. weet ik) en daar had hij toen niet op geantwoord. Dus trok ik mijn stoute schoenen aan en zei het vlakaf in zijn gezicht de volgende dag. Daar antwoordde hij al helemaal niet op.. Ik wist dus genoeg
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:26
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat heb ik allebei wel eens meegemaakt ja. De beste manier? Gewoon eerlijk zijn en eerlijk zeggen waarom. Het doet toch wel pijn. Maar niets doet zoveel pijn dan er later achter komen dat diegene erover gelogen heeft.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:44
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik heb wel eens iemand afgewezen, omdat die persoon mij totaal niet aansprak.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:45
Verwijderd
met uitgaan is het heel makkelijk, dan zeg je gewoon nee of dat die ander normaal moet doen (aangezien het vaak apen zijn).

In het normale leven is het niet makkelijk. Bij een jongen was het nog lastiger voor mij, omdat ik hem eigenlijk bijna alleen via het internet kende. Daarvoor had ik hem 2 keer gezien. Ik had niet het lef om hem te bellen, omdat ik hem toch niet zo goed kende en deed het via de email. Ik voel me er nog rot over.

Ik ben nog niet écht afgewezen, meer dat het gewoon duidelijk was dat er geen interesse van de andere kant was.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:48
Verwijderd
Ik ben nooit afgewezen, omdat ik niet zo gauw een poging doe
Ik heb twee personen afgewezen; bij de ene gewoon met 'ik vind je heel aardig, maar ik ben niet verliefd op je'; bij de ander eerst met datzelfde zinnetje, later een keer met 'nee, sorry, ik ben nog altijd niet verliefd op je', later nog een keer met voorgaand zinnetje, de vierde keer met een nogal kribbig 'neehee'.
Bij beide personen was ik trouwens 15.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:53
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een aantal keer hetzelfde meisje. Haar vriendin kwam naar mij toe en vroeg of ik met haar wilde zoenen.
ik: "nee"
Zij: "Waarom niet?"
Ik: "Vind haar niet leuk"

En iemand die via de telefoon verkering vroeg.
ik: "liever niet"
Zij: tuuttuuttuut.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 17:05
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Nou ik erover nadenk ben ik zelf nooit echt afgewezen, omdat ik iemand daar nooit de kans voor geef (als in ik neem geen initiatief ).

Of ik mensen weleens heb afgewezen moet ik wel ja zeggen. En als ik ergens een hekel aan heb is het wel mensen afwijzen. Ik doe het dan ook maar met de boodschap: "ja ik vindt je heel aardig, maar verder is er wat mij betreft niets", en dat meen ik dan ook wel echt. Reden dus het zijn gewoon jongens die ik mag als vrienden maar gewoon verder niets van wil. Reacties zijn altijd wel goed, vaak wordt het ook wel goed ingeschat (in de zin van ze verwachtten het wel al een beetje) . Wat me opvalt is dat jongens dan ook wel op de oude voet verder kunnen gaan, maar dan weer gewoon echt als vrienden (afgezien van die ene dubbelzinnige opmerking af en toe ).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2005, 17:31
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
heb ook al moeten afwijzen, maar dat is echt zo lullig als je dat moet doen, ik voel me er dan altijd zo slecht over.

vb: een jongen uit m'n klas was zwaar verliefd op mij, ik had dat alleen niet door want ik zag hem als een goede vriend, tot ie opeens zijn liefde verklaarde, heb hem toen gezegd van ja... laten we gewoon vrienden zijn.
Maar het was echt erg hij heeft toen een paar maand niets meer tegen me gezegd, wat zeer moeilijk was want je zit nou eenmaal in de klas met die persoon. Maar nu zijn we terug gewoon goede vrienden
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 17:49
lieve
lieve is offline
Mja al een paar keer iemand afgewezen...
Toen ik wist wat ze voor me voelde en het niet wederzijds was, liet ik ze dit gewoon via een gesprek weten. Dat ze niet verder moesten proberen dat het niet zo lukken. Dat ik niet dezelfde gevoelens had, vooral omdat ze meestal goede vrienden waren. En er ook niets meer was dan vriendschap langs mijn kant.

En 1 keer afgewezen geweest.
Via een vriendin was hij te weten gekomen dat ik gevoelens had voor hem... en toen we op een fuif even alleen stonden, vertelde hij me vriendelijk dat die gevoelens niet wederzijds waren. Dus dat viel eigenlijk nog mee.

En ik vind beide gewoon klote!
Zowel het afwijzen als het afgewezen worden!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 17:52
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ik heb wel eens iemand af moeten wijzen
en dat vond ik niet leuk.
het was echt een onwijs lieve jongen, heel aardig enzo
maar ik was gewoon niet verliefd op hem en ik het hem niet of wel vertellen
en dat laatste heb ik dus gedaan
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 17:59
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
ik wijs ze altijd eerder af dan dat ze mij kunnen afwijzen

nee, maar ben nog nooit afgewezen, heb wel een keer iemand afgewezen... maar dat was omdat het een probleem kind was wat een vriendje zocht om haar te helpen. oke oke, t zou opzich wel kunnen ... maar de manier waarop...
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 18:18
Verwijderd
In de locale slettentent hier wijs ik er gemiddeld 10 per dag af.



Verkering wordt tegenwoordig niet meer om gevraagd, zeker niet als het antwoord nog onduidelijk is.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 18:22
Earendil
Earendil is offline
Indirect, ja.
Nooit letterlijk iets gezegd als:
ik moet je niet!
,of iets subtieler.
Het gewoon laten merken, werkte wel.


En bij het uitgaan, wel eens.
Maar dat mag,
dat is toch maar geslet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 18:37
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Er kwam een keer een jongen op straat naar me toe, althans, hij liep een tijdje achter me en toen ben ik maar gestopt zodat hij me voorbij kon lopen, maar hij ging toen een praatje met me maken. Stelde zich voor en zei dat ie me zo mooi en leuk vond en of ik iets met hem wilde gaan drinken... toen heb ik hem af moeten wijzen, omdat ik een vriend had. Zo aardig mogelijk gedaan en toen ik wegliep vroeg hij m'n naam nog en toen was het klaar...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2005, 18:50
Custom
Avatar van Custom
Custom is offline
2 keer, steeds was ik een "veel te goeie vriend die ze niet kwijt wilden".
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 19:12
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik heb heel vaak jongens afgewezen. Maar dat waren vooral geestelijk gehandicapte jongens, die ik toevallig ken. Dat was eerst gewoon 'nee, ik wil niet met je knuffelen' en 'nee, ik wil ook niet bij je op bezoek komen' en later kwaad 'ik heb geen telefoon, laat me met rust' (dat was nadat hij me al 'n jaar gestalked had)

Zelf ben ik nog nooit afgewezen, najah in de brugklas was er zo'n jongen waar ik verliefd op was, maar die was al vanaf voor dat ik verliefd op hem was tegen ze vrienden enzo aan 't vertellen dat ik 'n trut was. Kweet niet echt waarom ik dan toch zo lang verliefd om 'm ben gebleven.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 11:29
waves
Avatar van waves
waves is offline
ik ben n keer afgewezen.
heel veel zitten praten op msn over echt vanalles. ik kreeg de indruk dat hij me echt leuk vond en ik heb hem ook verteld dat ik verliefd op hem was. Hij vond mij wel leuk maar hij wist niet of hij ook verliefd was op mij. daar moets hij nog over nadenken. we hadden afgesproken dat we elkaar nog n keertje zouden zien. Zo gezegd zo gedaan ik ging naar zijn huis. Heel gezellig zitten praten maar aan t einde van t gesprek zie hij dat hij niets met mij wilde. Hij miste de vonk want hij zei dat hij me wel leuk en lief vond. Hij zei dat ie me wel kon gaan zoenen maar dat zou hij niet eerlijk voor mij vinden. Hij vond t wel rot voor me. Ik vond t natuurlijk wel k*t, maar ik vond t wel fijn dat hij eerlijk geweest was. Hij heeft me geen hoop meer gegeven, me niet aan t lijntje gehouden.

de beste manier om iemand af te wijzen? ik denk zoiets als: sorry, ik voel niet hetzelfde voor jou als jij voor mij.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 11:58
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 06-01-2005 @ 16:26 :
Dat heb ik allebei wel eens meegemaakt ja. De beste manier? Gewoon eerlijk zijn en eerlijk zeggen waarom. Het doet toch wel pijn. Maar niets doet zoveel pijn dan er later achter komen dat diegene erover gelogen heeft.
idd.
Dan weet je gelijk waar je aan toe bent
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 13:18
Verwijderd
Zelf heb ik nog nooit iemand afgewezen. Reden daarvoor is dat niemand mij ooit gevraagd heeft of ik iets voor haar voelde.

Zelf helaas wel vaak genoeg afwijzen. Allemaal met dezelfde 'fijne' reactie dat ik echt heel erg leuk was, maar dat ze me alleen als erg goede vriend zagen. En daarna natuurlijk weer doodleuk doorgaan dat ze het niet snappen dat ik nooit een vriendin had en dat ze iemand als jij zoeken.

Vrouwen.....
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 13:46
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik ben zelf nog nooit afgezen, aangezien ik zelf haast nooit een poging onderneem .
Maar ik heb al wel een paar keer iemand afgewezen. Vier keer heb ik 't indirect en subtiel laten weten, gewoon minder met degene optrekken, ontlopen, 'nee ik ga niet wat met je drinken' etc. En een keer was er een gesprekje voor nodig...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 15:03
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik ben nog nooit echt afgewezen,
ik heb wel vaker afgewezen, maar ik ben net zo goed om dat een beetje subtiel te doen..
__________________
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 20:37
Noddy
Noddy is offline
Ik ben afgewezen.
Ik had tegen hem verteld dat ik verliefd op me was en hij vond me heel lief, maar ik zag er niet uit als een fotomodel... dus wilde hij me niet.

Sukkel
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 20:43
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
MIssValo schreef op 07-01-2005 @ 20:37 :
Ik ben afgewezen.
Ik had tegen hem verteld dat ik verliefd op me was en hij vond me heel lief, maar ik zag er niet uit als een fotomodel... dus wilde hij me niet.

Sukkel
dus je was verliefd op jezelf....
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 21:02
@Moon
@Moon is offline
Ik heb twee keer dezelfde jongen moeten afwijzen. Dat was echt geen pretje. Beide keren heb ik het in een goed gesprek verteld dat ik geen gevoelens voor hem heb. Maar volgens mij is het nog niet echt goed tot hem doorgedrongen de laatste keer want hij zei nog 'ik heb vertrouwen in de toekomst. Best wel vervelend en vooral omdat het gaat om een vriend die ik van jongs af aan ken.

Zelf ben ik ook een keer afgewezen. Het was trouwens wel wederzijds maar helaas kwam zn ex opeens na een jaar opduiken en is hij toch maar voor haar gegaan *snik*
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 21:11
Custom
Avatar van Custom
Custom is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 07-01-2005 @ 13:18 :
Zelf heb ik nog nooit iemand afgewezen. Reden daarvoor is dat niemand mij ooit gevraagd heeft of ik iets voor haar voelde.

Zelf helaas wel vaak genoeg afwijzen. Allemaal met dezelfde 'fijne' reactie dat ik echt heel erg leuk was, maar dat ze me alleen als erg goede vriend zagen. En daarna natuurlijk weer doodleuk doorgaan dat ze het niet snappen dat ik nooit een vriendin had en dat ze iemand als jij zoeken.

Vrouwen.....
Been there, done that, bought the t-shirt!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2005, 21:52
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja, ik heb dat wel gedaan maar als ik het allemaal op moet noemen blijf ik bezig

ik ben gewoon eerlijk, probeer het subtiel te doen maar ik ben niet zo subtiel dus meestal is het dan toch nog lomp maar dat doe ik niet express.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 11:16
Verwijderd
Ik steek altijd laten we vrienden blijven blablabla verhaaltje af

zelf ben ik nog nooit afgewezen ik ben daar namelijk ook nogal voorzichtig in

Laatst gewijzigd op 08-01-2005 om 11:19.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 11:21
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
makelville schreef op 08-01-2005 @ 11:16 :
Ik steek altijd laten we vrienden blijven blablabla verhaaltje af

zelf ben ik nog nooit afgewezen ik ben daar namelijk ook nogal voorzichtig in
ga jij eens terug naar de kantine
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 11:22
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 08-01-2005 @ 11:21 :
ga jij eens terug naar de kantine
Waar slaat dat nou weer op
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 11:27
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
makelville schreef op 08-01-2005 @ 11:22 :
Waar slaat dat nou weer op
hmmm... ik zag er wel de humor van in
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 12:18
Verwijderd
Niet heel direct afgewezen. Meer dat ik na een tijdje weinig tot niets meer van me liet horen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 12:21
Verwijderd
Ik ben 1 keer afgewezen En dat was eigenlijk een vreselijke ervaring
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 14:01
Mindfields
Mindfields is offline
Afgewezen, mm.
Er zijn 2 jongens echt op me verliefd geweest, en ik voelde voor allebei niet meer dan vriendschap. Was moeilijk, maar te doen. Verder nog wat jongens die toenaderingen maakte gewoon duidelijk gemaakt dat ik een vriend heb.
Zelf afgewezen, ook weleens. Ik vond een jongen leuk, we hadden gezoend, maar na een tijdje 'daten' bleek dat hij me toch niet leuk genoeg vond voor een relatie. Tja, jammer dan.
Zit er zelf nooit echt zo mee.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 14:03
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Ben zelf eigenlijk nooit afgwezen, maar eigenlijk ook wel te verlegen dus onderneem vaak pas actie als ik er 99% zeker van ben dat het zin heeft.
Zelf wel regelmatig iemand afgewezen, maar ben daar niet zo'n ster in Probeer het altijd heel aardig en lief en in de trant van 'ik zie je als een vriend maar niet als mijn vriend'.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 14:47
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik heb weleens iemand afgewezen, maar dat kwam toen erg slecht over en iedereen vond mij ineens een lul (omdat ik dus duidelijk had gezegd dat het nooit iets zou worden). Maar ik ben een grote voorstander van duidelijkheid

Zelf ben ik ook een keer op0 een wat lullige manier afgewezen, want ik had de avond ervoor met haar gezoend en geslapen (alleen geslapen). Dat was op een feest. De ochtend erna was erg gezellig maar opeens was ze weg, zomaar weg. Dus ik had haar opgebeld toen zei ze: 'ik begrijp mezelf ook niet, want ik vind je echt een leuke jongen' Daar maak ik dus uit op dat ze me leuk vind en dat ik dus kans maak. Maar blijkbaar bedoelde ze dus dat ze niks meer wilde ofzo... Maar daar kwam ik dus pas een paar weken later achter.

Dus... ALTIJD duidelijk zijn, liever onbeschoft en lomp dan tè genuanceerd en onduidelijk
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 10:19
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Ja, op de middelbare school een keer gedaan
"Ik val niet op trollen" zei ik toen. Ik dacht dat ze het niet meende, later bleek van wel, want al haar vriendinnen waren zeer boos

Afgewezen, ook wel een paar keer ja, maar meestal niet al te dramatisch.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Afwijzend studie advies en de IB?
Mir89
17 25-11-2009 23:11
Liefde & Relatie [Algemeen] Afwijzen & Afgewezen worden
GroeneDag
13 10-11-2009 23:25
Liefde & Relatie Schuldgevoelens over afwijzing 6/7 jaar geleden. Op terugkomen?
trophus
19 21-08-2007 20:35
Drugs & Alcohol Drang ontkennen door afwijzen
Mir-idiotA
25 10-08-2005 17:27
Liefde & Relatie Afwijzen
Verwijderd
22 07-03-2003 16:22
Liefde & Relatie Iemand afwijzen omdat 't niet jouw type is?
Verwijderd
6 09-06-2002 14:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.